Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mega ciśnienie w chacie mam na multiroom i musiałem dziś przedłużyć C+ (umowa do końca listopada + wysłane wypowiedzenie) na takich warunkach:

  • Optimum
  • C+ 
  • 4k 
  • HBO/GO
  • Dekoder 4K+HDD 
  • MR

Za 79,99 na 24m - wcześniej proponowali mi za to samo 89,99 - mam nadzieje że nie przepłaciłem za bardzo - ale w chacie już nie mogłem wytrzymać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mdmdm

 

Tak wygląda oferta wszystko za 79,99:

  • Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów
  • HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów
  • Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów (03/20)
  • Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/m dla Abonentów (03/20)
  • Multiroom Standard aktywacja 0 zł/49 zł i opłata 10 zł/m dla Abonentów
  • CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów
  • Optimum+ za 24,99 zł 24 m a po tym okresie za 28,99 zł/m dla Abonentów (09/20) L
  • CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20)
Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawielm przez chat z panią canal+ i dla nowych nabywców daja w optimum dekoder 4k z dyskiem za 10zl/ msc. Wiec jako staly użytkownik powinienem dostać to za 0 zł badz polowe powyższej kwoty. Umowa do grudnia, dzwonić do nich czy dac wypowiedzenie i czekac na rozwój sytuacji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, czerstwy napisał:

Nie dzwonić tylko czekać?

 

Ja właśnie czekałem, aż zadzwonią, ale jak bardzo atrakcyjną ofertę dostałem to cieżko mi mówić - ja jestem z niej zadowolony. Z tego co patrzałem tutaj na forum to jest do zaakceptowania. Dodatkowo nawet nie sprawdzałem ofert w strefie klienta tyle czekałem na kontakt - ale jakby nie zadzwonili w tym tygodniu to bym i tak zadzwonił, bo mega ciśnienie w chacie już miałem na MR... 

 

w sumie to do Ciebie @ashes chciałem pisać :)

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, escapers napisał:

 

Ja właśnie czekałem, aż zadzwonią, ale jak bardzo atrakcyjną ofertę dostałem to cieżko mi mówić - ja jestem z niej zadowolony. Z tego co patrzałem tutaj na forum to jest do zaakceptowania. Dodatkowo nawet nie sprawdzałem ofert w strefie klienta tyle czekałem na kontakt - ale jakby nie zadzwonili w tym tygodniu to bym i tak zadzwonił, bo mega ciśnienie w chacie już miałem na MR... 

 

w sumie to do Ciebie @ashes chciałem pisać :)

Jaka oferte dostałeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ashes

To dostałem za 79,99:

  • Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów
  • HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów
  • Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów (03/20)
  • Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/m dla Abonentów (03/20)
  • Multiroom Standard aktywacja 0 zł/49 zł i opłata 10 zł/m dla Abonentów
  • CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów
  • Optimum+ za 24,99 zł 24 m a po tym okresie za 28,99 zł/m dla Abonentów (09/20) L
  • CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20)
Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

dwa lata temu dzięki Wam udało mi się wynegocjować obecną ofertę:

 

-Pakiet Extra+ CANAL+(6)LIVE

-Eleven Sports za 7.95zł

-Mistrzowska piłka za free.

-Wifi PremiumBox za 5zł/miesiecznie

oraz dorzucili Nat Geo play i Fox play

Razem płacę za to 82,94.

 

Umowa kończy się 30.11.2020 - męczą o przedłużenie. Na razie zaoferowali to samo (+HBO na 5 miesięcy gratis) za droższe 86,89. Twierdzą, że takich cen za Eleven już nie dostanę, choć pewnie ściemniają. Więcej niż teraz płacić nie mam zamiaru.

 

Da radę jeszcze obniżyć obecne 82,94zł miesięcznie czy to raczej max?  Lub wymienić PremiumBoxa na 4K w tej samej cenie, bo może przy okazji zainwestuję w nowy telewizor?  Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ashes napisał:

Czy już mogę wysłać wypowiedzenie? Umowa do końca grudnia. Jak wysłac je droga elektroniczna i co musi być zawarte w tym wypowiedzeniu? 

Ja miałem umowę do końca listopada a wypowiedzenie złożyłem w ostatnim tygodniu września, poszedłem do punktu i tam przyjęli dyspozycje wypowiedzenia - nic nie składałem, na podstawie dowodu. Dostałem dokument potwierdzający złożenie wypowiedzenia i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

extra+ z C+ i 4k, HBO, MP,Fox, Filbox i MP +MR płacę 110 zł umowa do końca listopada wypowiedziana - telefon nr Kraków - propozycja sporo gorsza za wyższą kasę na moją sugestię obniżenia pakietu do około 70-80 zł  byle z C+ (liga angielska) pan się obraził rzucił hasłem o zwrocie sprzętu  ;) czas się chyba pożegnać zatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, już widzę jak się żegnasz (pisząc o lidze angielskiej). 

 

Co drugi tak mówi a potem leci z podkulonym ogonem po C+ żeby sobie meczyki pooglądać. 

 

Extra z c+ 79,99 (w tym MP) a hbo na 5 miesięcy 0 zł potem 20 zł + dekoder 5 zł i multiroom 10zł = jakieś 115 zł a Tu chcesz to za 70-80..

 

Tyle ugrasz (110 zł) ale nic więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...