Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@wilos. Można było w czasie negocjacji.

 

Wiem że C+ też jest w Superpremium ale czy jeszcze jakieś kanały oprócz C+, HBO , Cinemax robią różnice między Extra+ a Superpremium ?

Dochodzi C+ VOD o ile jest 8 Canal+ , bo jest jeszcze Superpremium z 6 Canal+ . Mała różnica cenowa Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli mam to co w opisie i zejdę do comfort+, to jest możliwe, że dostanę to za 14,90? Chyba jakaś informacja raczej nie sprawdzona, mi proponowano to za 39,90 jak dla nowych klientów.

Wczoraj po rozmowie z konsulem. Taką ofertę ja mu zaproponowałem i po konsultacji z przełożonym oferta wstępnie zatwierdzona - poprosiłem o telefon w środę. Dam znać jak potoczą się dalsze negocjacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam:

Pace

MULTIROOM STANDARD

Multi+

EXTRA+

Premium Sport

Premium Film

HBO

Filmbox

Wszystko za 59.90 do końca maja. Jaki jest obecnie odpowiednik takiego pakietu i za ile można go wyrwać? Dzwonili do mnie i mówią, że najtaniej 99zł.

Drugie pytanie, czy przy przedłużaniu umowy nadal pozostaje multiroom na takich zasadach jak teraz (dwie niezależne karty)? Jeśli nie to spadam do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednik to Superpremium 99zł (8xC+ HBO  Extra+). Filmbox może dorzucą na kilka miesięcy w gratisie. Multiroom pozostaje na starych zasadach czyli dwie niezależne karty Cameleon. Za ten pakiet taniej niż 99zł nie będzie, poza nielicznymi wyjątkami po reklamacjach, ale to rzadkość.

Edytowane przez baek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dostalem pismo ze konczy mi sie umowa i ceny moga sie zmienic. Czekam na kontakt z konsultantem i mam w zwiazku z tym kilka pytan.

Obecnie posiadam (pisze dokladnie z konta ICA)

- najem PVR (multiroom)

- multi+

- MULTIROOM STANDARD

- premium film

- extra+

- premium Sport

- elven sports

Posiadam multiroom na starych kartach Cameleon!

Place obecnie 69,90zl + 7,95zl = 77,85zl 

Pytania:

1. Co sie stanie jak nie przedłużę umowy ani nie dam wypowiedzenia, jak moze zminic sie oferta?

2. Co moga mi teraz zaproponowac. Nie zalerzy mi na hbo, filmboxa itd. tylko extra i wszystkie C+ i multiroom

3. Jesli posiadam karty cameleon (nie przypisane do dekodera). Czy moge dokupic np 3 multiroom i polaczyc go routerem do jednej karty z dekoderem wifi? Posiadam tylko Ultra box+/ PVR Pace (MR) oraz box+/hd sagecom dsi83. Zalerzy mi na zachowaniu przynajmniej jednejnkarty cameleon, poniewaz jeden odbiornik jest na poddaszu gdzie nie siega wifi.

Dziekuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chomikwasz

W momencie przejścia umowy na czas niekreślony kwota abo skoczy o 2-3 razy bo kończą się warunki promocji.

To co masz obecnie musiałbyś płacić ok 90-100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też marudzę.

Miałem extra, hbo, hbo go i C+ filmowe za 74,90.

Propozycja przedłużenia za 109 nie wydała mi się atrakcyjna bo nie zależy mi na ofercie sportowej.

Ok. To proponują extra z hbo (bez hbo go) za 74,90 albo extra za 59,90.

Tylko że cp premium z hbo go i cinemax jest za 67

A cp fam max z cinemax za 47.

A co już najgorsze - nowy abonent nc ma extra za 48 zł (oferta 30m w tym 6 gratis).

Efekt - dokładne sprawdzenie oferty cp. I dzięki temu premium z ostatniej oferty tygodnia z nowym dekoderem i korzystając z oferty plus bank (49+18*80-660) = 829 zł za dwa lata.

Extra w nc 24*59,90=1437. Więc 600 zł drożej za brak hbo, hbo go, cinemax ale za to z planete i ale kino.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Z końcem marca kończy mi się druga umowa z nc+
Obecnie posiadam min. 8c, hbo , eleven. Płacę 92zł.
Dzisiaj miałem telefon. Jeśli chciałbym to utrzymać to 109zl. 24msc.
Czy można skontaktować się od razu z działem utrzymania klienta?

Ostatnim razem było podobnie. Konsultanci oferowali dużo wyższy abonament. Telefon praktycznie co kilka dni. Odmawiałem.

Po złożeniu wypowiedzenia zadzwonili z działu utrzymania klienta.
Zaoferowali dużo niższą cenę i dorzucono jeszcze HBO.
Zastanawiam się czy znowu nie złożyć wypowiedzenia i czekać.

Edytowane przez Mr. Orbita
Masz dział Cyfrowego Polsatu - tam pytaj o Cyfrowy Polsat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...