Skocz do zawartości

CANAL+ online - pytania, problemy, komentarze


Sentence
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.10.2024 o 09:01, Gizior89 napisał(a):

Cuda niewidy są z tymi sublicencjami dla TVP. Nawet jeśli leci coś tam to i tak nie można cofać z powodów licencyjnych.

TVP nie ma na to licencji w streamingu dla podmiotów trzecich, licencje są stricte na własny serwis z własnego serwera.

C+ ciągnie z serwerów TVP dla c+ online stąd problemy, to samo dotyczy niektórych pozycji programowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy TVP nie ma sublicencji na LM od C+? Dla mnie dziwne, że ten sam mecz LM na TVP 1 był normalnie dostępny, a w TVP Sport już nie.

 

Mi pobrało 113 zł - stary pakiet C+ ze sportem 49 zł + Netflix 4K Premium 64 zł.

 

Zatem jedyna obecnie korzyść subskrybcji Netflix przez C+ Online, to rabat 3 zł.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj udostępniono nową wersję aplikacji Canal+Online dla LG WebOs (na ten moment w wersji beta). Jest to pierwsza aktualizacja aplikacji od jej premiery kilka lat temu. Na ten moment oprócz odświeżenia wyglądu (aplikacja jest ładniejsza wizualnie) nie zauważyłem innych zmian. Aplikację można pobrać w sklepie webos pod nazwą „Beta+”. U mnie działa sprawnie, ale testuję ją dopiero od godziny. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawił się problem z wyświetleniem kanału BBC Lifestyle. Na telewizorze Samsung pojawia się komunikat: OPES 438 - Nie udało się odkodować treści. jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, wypróbuj aplikację mobilną 

 

Na aplikacji mobilnej pojawia się komunikat: Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny | UPES_154. 

 

jakieś rady? Tylko ten kanał, reszta gra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was miał problemy z dodaniem karty płatniczej przy wyborze pakietu do zakupu? Wygasło mi zobowiązanie długoterminowe i teraz są tylko oferty miesięczne. Chcę wybrać pakiet, dodaję kartę, ale nie przetwarza płatności, a wszystko jest ok... Wyczyściłem pliki cookie, wyczyściłem historię i dalej bez zmian. Zrobiłem zgłoszenie techniczne, no i czekam... ale czy ktoś z Was miał podobne perypetie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2024 o 20:11, Harry44 napisał(a):

Dzisiaj pojawił się problem z wyświetleniem kanału BBC Lifestyle. Na telewizorze Samsung pojawia się komunikat: OPES 438 - Nie udało się odkodować treści. jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, wypróbuj aplikację mobilną 

 

Na aplikacji mobilnej pojawia się komunikat: Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny | UPES_154. 

 

jakieś rady? Tylko ten kanał, reszta gra. 

Witam

”Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny | UPES_154”

U mnie od 2 dni mam taki komunikat na kanale TVN, praktycznie nie można oglądać. 
Pozostałe kanały są ok.
Musze przełączać się na Playera, tam TVN działa bez problemu. 

Android TV, telewizor z roku 2020. 
Czy posiada ktoś tabele kodów błędu?

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...