LorDx Opublikowano 7 Października Udostępnij Opublikowano 7 Października W dniu 3.10.2024 o 09:01, Gizior89 napisał(a): Cuda niewidy są z tymi sublicencjami dla TVP. Nawet jeśli leci coś tam to i tak nie można cofać z powodów licencyjnych. TVP nie ma na to licencji w streamingu dla podmiotów trzecich, licencje są stricte na własny serwis z własnego serwera. C+ ciągnie z serwerów TVP dla c+ online stąd problemy, to samo dotyczy niektórych pozycji programowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 7 Października Udostępnij Opublikowano 7 Października Czy TVP nie ma sublicencji na LM od C+? Dla mnie dziwne, że ten sam mecz LM na TVP 1 był normalnie dostępny, a w TVP Sport już nie. Mi pobrało 113 zł - stary pakiet C+ ze sportem 49 zł + Netflix 4K Premium 64 zł. Zatem jedyna obecnie korzyść subskrybcji Netflix przez C+ Online, to rabat 3 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Października Udostępnij Opublikowano 7 Października 3 godziny temu, swordfish napisał(a): Zatem jedyna obecnie korzyść subskrybcji Netflix przez C+ Online, to rabat 3 zł Jak jeszcze była stara cena to się opłaciło ale teraz to nie ma sensu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Dzisiaj udostępniono nową wersję aplikacji Canal+Online dla LG WebOs (na ten moment w wersji beta). Jest to pierwsza aktualizacja aplikacji od jej premiery kilka lat temu. Na ten moment oprócz odświeżenia wyglądu (aplikacja jest ładniejsza wizualnie) nie zauważyłem innych zmian. Aplikację można pobrać w sklepie webos pod nazwą „Beta+”. U mnie działa sprawnie, ale testuję ją dopiero od godziny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Są jakieś nowe funkcjonalności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października (edytowane) Jedyne co zauważyłem to aplikacja obsługuje teraz kursor, wcześniej po włączeniu aplikacji kursor znikał. Aplikacja od strony backend’owej raczej nie była ruszona, kanały buforują się tak samo jak w poprzedniej wersji. Edytowane 8 Października przez tnovak92 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października A multiview dodali? Do tej pory nie ma na webOS i Tizen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Niestety nie widzę takiej opcji. Tak samo jak uruchamiania danej audycji od początku (np. meczu) z poziomu wyboru programów. Nadal trzeba wejść w program i dopiero gdy się zbuforuje można cofnąć do początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano Czwartek o 12:00 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 12:00 Wie ktoś jakie kanały dodali lub usunęli z c+online? Bo mi dziś sie wyświetlił komunikat na c+box i na aplikacji c+ że zaktualizowano listę kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano Czwartek o 16:14 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 16:14 (edytowane) Ten komunikat jest za każdym razem jak się całkowicie zamknie aplikację oraz uruchomi ponownie i chyba tylko na Android TV. Edytowane Czwartek o 16:16 przez Wodnik Szuwarek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano Czwartek o 18:11 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:11 Dzisiaj pojawił się problem z wyświetleniem kanału BBC Lifestyle. Na telewizorze Samsung pojawia się komunikat: OPES 438 - Nie udało się odkodować treści. jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, wypróbuj aplikację mobilną Na aplikacji mobilnej pojawia się komunikat: Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny | UPES_154. jakieś rady? Tylko ten kanał, reszta gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambuczako Opublikowano Czwartek o 19:01 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 19:01 (edytowane) @Harry44 U mnie na Windows 10/Firefox działa. Sprawdziłem przed chwilą na C+ Box i też bez problemu. Edytowane Czwartek o 19:06 przez Bambuczako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klopseł Opublikowano Sobota o 18:53 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:53 Na Samsung TV z najnowszym oprogramowaniem "wystąpił błąd" akurat wtedy kiedy postanowiłem włączyć Atak Krwiożerczych Donutów. Problem dotyczy całej aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Sobota o 19:07 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:07 TV z którego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klopseł Opublikowano Niedziela o 05:06 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 05:06 Z Tego, ale na szczęście naprawiłem właśnie jednym prostym sposobem. Nie weszłem bezpośrednio w C+, tylko przez propozycje z C+ w menu, i teraz już wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Niedziela o 09:42 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 09:42 Z tego co pamiętam to tegoroczne Samsungi nie mają wsparcia dla apki C+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano Niedziela o 10:40 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:40 To prawda. https://pl.canalplus.com/pomoc/wymagania-techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klopseł Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu W dniu 13.10.2024 o 11:42, Pawop napisał(a): Z tego co pamiętam to tegoroczne Samsungi nie mają wsparcia dla apki C+ To jakiś żart, bo na TV z tego roku zainstalowałem bez trudu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu Czy ktoś z Was miał problemy z dodaniem karty płatniczej przy wyborze pakietu do zakupu? Wygasło mi zobowiązanie długoterminowe i teraz są tylko oferty miesięczne. Chcę wybrać pakiet, dodaję kartę, ale nie przetwarza płatności, a wszystko jest ok... Wyczyściłem pliki cookie, wyczyściłem historię i dalej bez zmian. Zrobiłem zgłoszenie techniczne, no i czekam... ale czy ktoś z Was miał podobne perypetie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu Chodzi o to, że jak będą bugi występować to nie będzie żadnych łatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Czyli apka jest, ale nie jest wspierana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Cytat Samsung Smart TV (z roku 2018 i nowszych do 2023 r., z oprogramowaniem Tizen 4.0 i nowszym) Uwaga, nie wspieramy urządzeń z 2024 r. Na to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu 2 godziny temu, Klopseł napisał(a): To jakiś żart, bo na TV z tego roku zainstalowałem bez trudu. Może masz telewizor z 2023 kupiony w 2024? Podaj model, to się sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K2021 Opublikowano 4 godziny temu Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu W dniu 10.10.2024 o 20:11, Harry44 napisał(a): Dzisiaj pojawił się problem z wyświetleniem kanału BBC Lifestyle. Na telewizorze Samsung pojawia się komunikat: OPES 438 - Nie udało się odkodować treści. jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, wypróbuj aplikację mobilną Na aplikacji mobilnej pojawia się komunikat: Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny | UPES_154. jakieś rady? Tylko ten kanał, reszta gra. Witam ”Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny | UPES_154” U mnie od 2 dni mam taki komunikat na kanale TVN, praktycznie nie można oglądać. Pozostałe kanały są ok. Musze przełączać się na Playera, tam TVN działa bez problemu. Android TV, telewizor z roku 2020. Czy posiada ktoś tabele kodów błędu? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 4 godziny temu Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu @K2021 wejdź na tę stronę. https://pl.canalplus.com/pomoc/canal-online/problemy-techniczne-canal-online A potem klik na: Widzę błąd w CANAL+ online, co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.