Jack777 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 No to nie kumam tego, jutro podłącze dekoder do innego TV i zobaczę jak to wygląda. W tej chwili sprzęt jest podpięty pod plazme Panasa, wcześniej było LCD, ale na plaźmie płynność była super, a na nowym sofcie jest kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 (edytowane) No widzisz czyli jednak jest do innego tv podłączony, więc z EDID dostał inny zestaw danych o obsługiwanych formatach. Te aktualizacji to są apki a nie softu dekodera. Android zostaje w tej samej wersji od początku istnienia tego dekodera. Edytowane 7 Grudnia 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 No to jutro sprawa się wyjaśni, jeśli się uda to zmienić na drugim TV to, to ustawienie powinno pozostać po przełączeniu na plazme, bo wcześniej tylko przepiołem dekoder do plazmy nic nie zmieniając w ustawieniach i płynność była ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Obecnie to "cacko" można kupić w RTVEuroAGD za 129,99 zł (po użyciu kodu rabatowego). Przez pierwsze dwa miesiące pakiet podstawowy CANAL+ za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) 23 godziny temu, Jack777 napisał: Piszecie o poprawie mikro przycinek na nowym sofcie, u mnie nie było z tym problemu, po uruchomieniu po ok. 1 min. obraz robił się ok. bez tych przycinek (może to kwestia telewizora). Zainstalowałem to nowe oprogramowanie i nie ma tych mikro przycinek zaraz po włączeniu programy ale jest skopana płynność, ustawili na sztywno 60Hz, w menu ustawień dekodera są tylko trzy opcje rozdzielczości do wyboru 480 60Hz, 720 60Hz, 1080 60Hz. Na starym sofcie było też 50Hz i tak miałem ustawione, a płynność był wyśmienita. Najlepiej tą wadę widać przy oglądaniu transmisji ze snookera i piłki nożnej. Niepotrzebnie dokonałem aktualizacji. Jak to u Was wygląda. No i udało się to zmienić, podłączyłem dekoder do LCD i w ustawieniach Ekranu były wszystkie opcje rozdzielczości z 50 Hz, więc tak ustawiłem, potem podpiołem sprzęt pod plazmę i z automatu wrociło 60 Hz ale wszedłem w ustawienia, a tam niespodzianka, dostępne wszystkie rozdzielczości z 50 Hz, no i po zmianie płynność jest ok. Wnioskuję, że po dokonaniu aktualizacji wystarczyło zresetować dekoder i to by wystarczyło aby była pełna gama ustawień rozdzielczości. Zastanawiam się tylko dlaczego przy pierwszym podpięciu pod plazmę na starym sofcie wszystko było ok. Edytowane 8 Grudnia 2021 przez Jack777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Obecnie to "cacko" można kupić w RTVEuroAGD za 129,99 zł (po użyciu kodu rabatowego).Jak skorzystać z kodu rabatowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz95 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Prawdopodobnie po ostatniej aktualizacji po około 10 minutach oglądania kanałów na żywo w aplikacji Canal+ nagle obraz i dźwięk znikają i pozostaje tylko czarny ekran. Muszę wyłączyć i od nowa włączyć kanał, wtedy przez kolejne 10 minut działa i tak w kółko. Ma ktoś pomysł z jakiego powodu się tak dzieje i jak to naprawić? Przed aktualizacją nie miałem takiego problemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Mam to samo. Nerwy to mało na działanie tego sprzętu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Lukasz95 napisał: Prawdopodobnie po ostatniej aktualizacji po około 10 minutach oglądania kanałów na żywo w aplikacji Canal+ nagle obraz i dźwięk znikają i pozostaje tylko czarny ekran. Muszę wyłączyć i od nowa włączyć kanał, wtedy przez kolejne 10 minut działa i tak w kółko. Ma ktoś pomysł z jakiego powodu się tak dzieje i jak to naprawić? Przed aktualizacją nie miałem takiego problemu. Ja mam to samo. I co więcej, analogiczny problem występuje, gdy oglądam cokolwiek z biblioteki filmów/seriali. Co ok. 11,5 minuty obraz staje i trzeba włączyć na nowo to co się ogląda, a następnie przejść do momentu, gdzie nastąpiło zatrzymanie obrazu. Po ostatniej aktualizacji u mnie jest jedna wielka tragedia. 3 godziny temu, michael112 napisał: Jak skorzystać z kodu rabatowego? Więcej informacji, o tym jak kupić to "cacko" za 129,99 zł tutaj: https://www.pepper.pl/promocje/canal-usluga-dekoder-box-4k-ultra-hd-473338 Zgodnie z komentarzami, raz kod rabatowy działa, innym razem nie. Edytowane 8 Grudnia 2021 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Cytat Ten kod promocyjny jest przeznaczony dla innych użytkowników - nie daje Tobie prawa do zniżek Aha. To ja dziękuję takim segregacjonistom. Skoro dla nich jestem gorszym klientem, tym bardziej nie kupię w tym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 rabat działa tylko dla klientów z newsletterem - nowy klient nie ma rabatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) @Nolan Ja mam newsletter, wszystkie zgody włączone, konto kilka lat i nie dostałem tego kodu Edytowane 8 Grudnia 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, michael112 napisał: Aha. To ja dziękuję takim segregacjonistom. Skoro dla nich jestem gorszym klientem, tym bardziej nie kupię w tym sklepie. Cena (129.99 PLN) obowiązuje z kodem zniżkowym KMEDE1212TAX dla zarejestrowanych klientów RTVEuroAGD, którzy mieli aktywną opcję otrzymywania newslettera przed rozpoczęciem promocji. Edytowane 8 Grudnia 2021 przez praspp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Aktualnie na boxie można oglądać maksymalnie 11 minut programu. Działanie po aktualizacji jest skandaliczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 U mnie takiego problemu nie ma, wszystko działa jak należy. W poprzedniej aktualizacji było dobrze, ale czasem potrafiło klatkować na Canal+ Sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Czy ktoś jeszcze ma problem z aplikacją Canal + na boxie? Nie da się z niej korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 @Pawelgor Ja aktualizowałem w niedzielę i bez problemu obejrzałem później mecz Lecha, Legii i Ligę+Extra. W poniedziałek mecz Warty. Nie miałem takich problemów. Od wczoraj jednak go nie uruchamiałem, więc nie wiem. Mogę sprawdzić jutro czy coś się zmieniło od poniedziałku. Mimo wszystko jeżeli aktualizowałem go w niedzielę to gdyby to była wina aktualizacji to chyba jednak i u mnie takie problemy by wystąpiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Dziś po aktualizacji się wysypał. Oglądanie live to maks 10 minut i czarny ekran. Trzeba wyjść z aplikacji by to zaskoczyło znów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 10 godzin temu, kamil2505 napisał: @Pawelgor Ja aktualizowałem w niedzielę i bez problemu obejrzałem później mecz Lecha, Legii i Ligę+Extra. W poniedziałek mecz Warty. Nie miałem takich problemów. Od wczoraj jednak go nie uruchamiałem, więc nie wiem. Mogę sprawdzić jutro czy coś się zmieniło od poniedziałku. Mimo wszystko jeżeli aktualizowałem go w niedzielę to gdyby to była wina aktualizacji to chyba jednak i u mnie takie problemy by wystąpiły. Już kilka osób pisało tutaj o tym samym problemie. Przecież wiadomo, że takie problemy mają to do siebie, że u jednych się ujawnią, a u innych nie. Nawet w przypadku Viaplay, zdarzały się osoby, które pisały, że bez kłopotu zobaczyły cały mecz Der Klassiker. Nie ma sensu, abyśmy sobie nawzajem kwestionowali istnienie problemu (na zasadzie "u mnie jest wszystko w porządku"; to przecież jest bez sensu). Wracając do tematu, ewidentnie coś "pochrzaniła" ostatnia aktualizacja u części osób. Przecież nagle bez powodu w podobnym czasie takie same problemy by nie występowały u wielu osób. Na ten moment dla mnie aplikacja od C+ na tym boxie jest bezużyteczna (korzystam tylko z innych aplikacji). U mnie problem ujawnia się co około 11 minut (stały odstęp czasowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 46 minut temu, grreg2084 napisał: Już kilka osób pisało tutaj o tym samym problemie. Przecież wiadomo, że takie problemy mają to do siebie, że u jednych się ujawnią, a u innych nie. Nawet w przypadku Viaplay, zdarzały się osoby, które pisały, że bez kłopotu zobaczyły cały mecz Der Klassiker. Nie ma sensu, abyśmy sobie nawzajem kwestionowali istnienie problemu (na zasadzie "u mnie jest wszystko w porządku"; to przecież jest bez sensu). Tylko podaj c+ jak dokładnie odtworzyć problem aby zobaczyć dlaczego tak się dzieje, skoro drugi włącza identyczny sprzęt identyczna apke i działa. Dalej myślę że to kwestia punktów styku serwerów c+ i lokalnego operatora lub kwestia wysycenia łącza po stronie operatora. Problem znany, operator ma główna rurę np 10gbps a łącz sprzedał na sumę 100x większą. a punt styku gdzie jest m. innymi server c+ ma np 1gb dla całej sieci szkieletowej operatora i jest cięty w razie przekroczenia. W najlepszej sytuacji są duzi gracze którzy mają sieć szkieletową własną w całej pl, u małych graczy robi kaskada zależności i piramidka firm i firemek, kto ma przepuszczać ruch i kasować za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpio1 Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 Ja mam za to problem następujący i to nie związany z ostatnią aktualizacją - nie zapamiętuje pozycji oglądanych programów w sensie coś zatrzymuję i wyłączam potem wracam i ani nie ma na liście kontynuuj a jak wyszukam ręcznie i odtwarzam to leci od początku, czasem działa prawidłowo szczególnie dla seriali, czasem nie. Nie jestem w stanie złapać panującej tu zasady. Mam wrażenie, że jak box nie usypiał się tylko wyłączał to ta funkcjonalność działała lepiej. Macie podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 (edytowane) @LorDx - niech będzie, że masz rację. Tylko dlaczego u mnie i u innych problem ujawnią się dokładnie co ok. 11 minut? Gdyby coś było "pozapychane", to logika podpowiada, że problem powinien ujawniać się w różnych interwałach czasowych. Oraz drugie pytanie. To dlaczego, gdy oglądam to samo na tym samym łączu poprzez przeglądarkę internetową problem ... nie występuje? Ma on miejsce tylko na boxie od C+. A tak w ogóle, w interesie C+ powinno być, aby takie problemy zniknęły (problem oczywiście zgłosiłem wraz z szczegółowym opisem). Za kilka dni kończy mi się subskrypcja na C+ Online i z oczywistego powodu, nie będę płacił kolejnych kilkadziesiąt zł za usługę, która nie działa poprawnie na boxie. Przypuszczam, że inni z takim samym problemem postąpią podobnie. Co to za przyjemność mieć co 11 minut przerywaną transmisję LIVE lub oglądany film/serial z ich biblioteki VOD. --- Z ciekawości wszedłem do sekcji komentarzy aplikacji C+ w Google Play. Po ostatniej aktualizacji jest tam cała masa pretensji o to, że nie da się niczego konkretnego obejrzeć, gdyż obraz staje i/lub pojawia się czarny ekran po ok. 10-11 minutach oglądania czegokolwiek. I prawie wszędzie jest napisane, że chodzi o Android TV. Naprawdę coś "schrzaniono" po ostatniej aktualizacji i nie ma sensu wierzyć w teorie głoszone przez niektórych tutejszych "ekspertów", że to nie wina od C+ itd. (bo skoro "u mnie działa", tzn. że jest OK). Edytowane 9 Grudnia 2021 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 To występuje u osób które pobrały apkę ze sklepu czy maja ta oryginalną z boxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 Poradnik dla osób, u których po ostatniej aktualizacji na boxie od C+ co 10-11 minut wstrzymywane jest oglądanie filmu/serialu lub transmisji LIVE. Po wykonaniu poniższych kroków, problem u mnie zniknął. Na wstępie: domyślnie zainstalowaną aplikacją jest Canal+ Box (zostawiamy ją, nie usuwamy - będzie ona ciągle przydatna do innych celów, np. w celu posiadania dostępu do innych aplikacji). 1) Należy zainstalować aplikację Canal+ w wersji 5.2.1. Można ją pobrać z internetu, przykładowy link: https://m.apkpure.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/440021665-APK-e8b956dc21b8ff27a2e41e65e9ddfebe?from=versions%2Fversion (plik APK można zapisać na PenDrivie lub dysku zewnętrznym; następnie urządzenie należy podłączyć do Boxa). 2) Na Android TV instalujemy dowolną apkę typu File Manager (można ją bezpośrednio zainstalować z Google Play Store). 3) Za pomocą zainstalowanego programu File Manager odnajdujemy plik APK z Canal+ w wersji 5.2.1 i próbujemy dokonać instalacji (konieczne może być nadanie programowi typu File Manager uprawnień do dokonywania instalacji z nieznanych źródeł - powinien pojawić się odpowiedni komunikat, dalej należy postępować intuicyjnie). 4) Gdy aplikacja C+ w wersji 5.2.1 jest zainstalowana wykonujemy następujące czynności: a) należy wylogować się z Canal+ Box (można to "olać", jeśli nie będziemy korzystać z większej ilości urządzeń); b) należy uruchomić aplikację C+ i zalogować się tam. 5) Na wszelki wypadek należy wyłączyć możliwość dokonywania automatycznych aktualizacji. Od tego momentu, aby cokolwiek bez problemów obejrzeć z C+, należy wejść do aplikacji Canal+ przez sekcję "Aplikacje" z domyślnej aplikacji Canal+ Box (to w zasadzie jedyna "niedogodność"). Obecnie u mnie wszystko działa jak dawniej (nie ma żadnych przestojów co 10-11 minut). CC: @Pawelgor @Lukasz95 (osoby, które wcześniej zgłaszały podobny problem co ja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 U mnie jak narazie działa na tym nowym sofcie bez przerw co ok. 11 min., oby tak zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.