SzYcHa_2012 Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Komuś udało się na to wgrać roota, albo chociaż launcher google tv?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.tv.launcherx&hl=pl&gl=UShttps://www.howtogeek.com/693761/how-to-get-the-google-tv-ui-on-android-tv-devices-right-now/Launcher Google TV da się wgrać, tylko co z tego, skoro rekomendacje nie działają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadom92 Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Dlatego właśnie potrzebny jest root Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 W dniu 28.11.2021 o 01:00, bgmnt napisał: Działającą wersję masz podlinkowaną np. tutaj: Dziękuje. Tam pisało cos o pobieraniu na telefon i opcji wyślij na TV? Można to pobrać na komputer i przenieść na pendrive? Była tu może jakaś instrukcja instalacji krok po kroku lub czy ktoś może pudlingować takową jeśli z takiej korzystał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Wrzucasz na pendrive i instalujesz z jakiegoś managera plików i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 30 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2021 11 godzin temu, bgmnt napisał: Wrzucasz na pendrive i instalujesz z jakiegoś managera plików i tyle. Uff, zaczynałem się bać że trzeba będzie jeszcze kombinować z rotem albo inny luncher wgrywać bo ten oryginalny i tak nie będzie widział tej aplikacji po instalacji z pliku apk... Ale skoro tylko ściągam plik apk z linka wrzucam na pendrive instaluje i bangla to super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 30 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2021 a sprawdzał ktoś może czy działa u was wyjście optyczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpio1 Opublikowano 30 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2021 Cześć, Mam trochę nietypową obserwację - może macie podobne wrażenia albo jesteście w stanie coś doradzić - przejrzałem forum do sierpnia wstecz i nie znalazłem takiej obserwacji, wcześniej nie szukałem ponieważ pojawiły się w międzyczasie aktualizacje, które być może coś i tak zmodyfikowały. Obserwacja jest taka - C+ treści online oglądam zarówno na Ultrabox 4k (SAT) jak i tu opisywanym C+ Box online. Przy identycznych ustawieniach TV dla obu wejść HDMI przy oglądaniu Box online wzrok bardziej mi się męczy, wręcz bolą mnie oczy i głowa, nie występuje to przy Ultrabox. Trochę się to zniwelowało jak wymusiłęm 50Hz ale nie do końca. Teoretycznie powinna być to bardziej cecha TV ale ten sam TV i identyczne parametry obrazu ustawione. Źródło sygnału w sensie zawartość też zakładam że są identyczne prawda? Proszę o info czy macie wrażenie dot. odbioru obrazu. Pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 30 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2021 Przełącz dekoder na adaptive HDR. Może to właśnie kwestia sztucznego podbijania wszystkiego do HDRa. Ta opcja domyślnie jest włączona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpio1 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Dziękuję za info ale to już zrobiłem wcześniej więc to nie to. Dla Was generalnie pod ww względem jest OK? Nie zauważacie tego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 skoro treści są w 25p/50p w klatkach a ty ustawiasz 60p w boxie to brakuje 10 i skacze, niema trybu AFR, wszystko ustawić trzeba ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpio1 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Mam ustawione 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Przy odtwarzaniu bezpośrednio na Tizenie też mnie bolą oczy, to cecha tej pseudo-usługi, a nie dekodera. Jakość obrazu w stosunku do SAT jest tragiczna, a obraz skacze tak, że bez upłynniania obrazu na max nie da rady, na SAT całkiem upłynnianie wyłączam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Na Androida wczoraj pokazała się nowa poprawka apki canal+ w wersji 5.5.1 i po jej zainstalowaniu jest lepsza jakość obrazu na live tv . Pobrać i zainstalować Wolf Launcher , np. tego : https://drive.google.com/file/d/1rjmEgf0rRFw-SHj1DfX0tCYTxsNbh2V8/view Trzeba pobrać Launcher Managera z tego linku i go zainstalować : https://drive.google.com/drive/folders/1s5ShMClUXSgBPLpo_cwOVMH_TcejMDSs Postępować zgodnie z tym opisem instalacji : https://forum.kodiwpigulce.pl/showthread.php?tid=3506 Gdy już mamy nową skórę instalujemy aplikację Canal+box w wersji 5.5.1 z tą : https://mycanal.en.uptodown.com/android/download Po jej zainstalowaniu u mnie na tv 65 cali 4K działa w miarę płynnie telewizja na żywo , oczywiście w ustawieniach androida na sztywno 4K 50 Hz . Swoją drogą dziwne że C+ nie dał aktualizacji do swojego boxa żeby w końcu dało się go używać bez tych przeróbek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpio1 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 3 godziny temu, przemek1234 napisał: Przy odtwarzaniu bezpośrednio na Tizenie też mnie bolą oczy, to cecha tej pseudo-usługi, a nie dekodera. Jakość obrazu w stosunku do SAT jest tragiczna, a obraz skacze tak, że bez upłynniania obrazu na max nie da rady, na SAT całkiem upłynnianie wyłączam. Ok ale zrodlo online - nie Live - jest takie samo dla Ultrabox4k i dla C+Box online prawda? A na Ultrabox nie mam tego wrazenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Mam taki problem: Mam czarny obraz na kanałach DVB-T - tylko wtedy gdy oznaczenie wiekowe jest na "czerwono" Jest jakaś blokada - jak ją wyłączyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Nie możesz odblokować. To samo z kanałami Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Powód takiej sytuacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Operator nie moze sobie poradzić z tym problemem i innymi. Może brak wśród kadry odpowiednich osób. Taki to powód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the4anoni Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 W dniu 1.12.2021 o 11:44, LorDx napisał: skoro treści są w 25p/50p w klatkach a ty ustawiasz 60p w boxie to brakuje 10 i skacze, niema trybu AFR, wszystko ustawić trzeba ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Coś się "schrzaniło" po ostatniej aktualizacji. Wczoraj próbowałem obejrzeć dwa odcinki serialu "Jak siostry" i przy każdym z odcinków trzykrotnie nastąpiło zatrzymanie obrazu. Konieczne było opuszczenie odcinka, wejście do niego na nowo i ręczne przewinięcie do momentu, w którym nastąpił problem. Co ciekawe, w przypadku obu odcinków problem nastąpił dokładnie w tych samych momentach (zatrzymanie obrazu nastąpiło w czasach 11:40, 23:34 i 35:20). W przypadku pierwszego zatrzymania (na 11:40) dzieje się tak, gdy odcinek serialu był oglądany od początku (np. jeśli przewinęło się na czas 11:20, to problem o czasie 11:40 nie miał miejsca, tylko znacząco później się on ujawnia). W każdym bądź razie coś nie gra na tym Boxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Polecacie jakieś ciekawe aplikacje na box ? Znalazł ktoś coś ciekawszego lub bardziej rozbudowanego od Live Channels ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopik Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 1 godzinę temu, grreg2084 napisał: Coś się "schrzaniło" po ostatniej aktualizacji. Wczoraj próbowałem obejrzeć dwa odcinki serialu "Jak siostry" i przy każdym z odcinków trzykrotnie nastąpiło zatrzymanie obrazu. Konieczne było opuszczenie odcinka, wejście do niego na nowo i ręczne przewinięcie do momentu, w którym nastąpił problem. Co ciekawe, w przypadku obu odcinków problem nastąpił dokładnie w tych samych momentach (zatrzymanie obrazu nastąpiło w czasach 11:40, 23:34 i 35:20). W przypadku pierwszego zatrzymania (na 11:40) dzieje się tak, gdy odcinek serialu był oglądany od początku (np. jeśli przewinęło się na czas 11:20, to problem o czasie 11:40 nie miał miejsca, tylko znacząco później się on ujawnia). W każdym bądź razie coś nie gra na tym Boxie. Odpaliłem testowo pierwszy odcinek i przeleciał cały bez zająknięć, które konkretnie oglądałeś? Mam wersje 2.5.1, ustawione 1080p50hz i jakość automatyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1234 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 W dniu 22.10.2021 o 10:58, MichelAngelo napisał: Witam wszystkich. Od kilku dni przeglądam net, dzwoniłem do Canal+ (dział techniczny), dzwoniłem do kilku dystrybutorów i nikt nie wie, nie był mi wstanie odpowiedzieć jakie dźwięki na wyjściu zarówno Hdmi jak i s/pdif. Wiem, że Dolby Digital a inne ..??? Czy DTS albo THX Surround EX np przez KODI.... Dziękuje za odpowiedzi No właśnie. Podpinam się do pytania. Czy filmy w c+ mają pełen dźwięk 5.1? A netflix? W dniu 22.10.2021 o 13:09, electro69 napisał: @MichelAngelo W instrukcji obsługi tego Boxa jest następująca informacja jeśli chodzi o audio: MPEG Audio layers 1, 2, 3, MPEG-4 Audio AAC LC, AAC LC + SBR Level 2, AAC 5.1, AAC HE Level 2 i Level 4, Dolby Digital MS12 Ale czy c+ faktycznie wysyła dźwięk 5 kanałowy? U mnie niestety nie udało się wypuścić na kino domowe. Tylko 2 Kanały. Jak jest na tym box z netflixem? Nie mogę zweryfikować bo nie mam aktualnie abo. Czy box puszczą 5 kanałów z netflixa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Tylko przez sat jest 5,1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1234 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 W dniu 22.10.2021 o 20:29, astrin napisał: U mnie box jest podłączony do amplitunera przez HDMI, mam ustawiony format dźwięku cyfrowego na passthrough, ale box wysyła cały czas dźwięk w formacie Dolby Digital 5.1 (Canal+, Netflix, Prime Video, Youtube, MX Player), wyjątkiem są kanały DVB-T z ustawioną ścieżką MPEG-2 Layer 2, wtedy dźwięk jest wysyłany w formacie PCM. Na kanale TVP 1, po wybraniu ścieżki Dolby Digital Plus (E-AC3) amplituner dostaje Dolby Digital 5.1. Na Netfliksie i Prime Video również jest wysyłany DD 5.1 zamiast DD+. Przy odtwarzaniu przez MX Player również jest DD 5.1, mimo plików ze ścieżkami dźwiękowymi w formatach DTS i FLAC. Owszem, na c+ amplituner dostaje dd5.1 ale w kanałach środkowym i tylnych brak dźwięku. Tez macie tak? Czyli chyba c+ zachowuje tylko format 5.1 a dźwięk i tak tylko 2 kanalowy 30 minut temu, ircios napisał: Tylko przez sat jest 5,1. To straszna kicha. A box i netflix? Jest 5.1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.