Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Launcher Google TV da się wgrać, tylko co z tego, skoro rekomendacje nie działają...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2021 o 01:00, bgmnt napisał:

Działającą wersję masz podlinkowaną np. tutaj:

Dziękuje. Tam pisało cos o pobieraniu na telefon i opcji wyślij na TV? Można to pobrać na komputer i przenieść na pendrive? 

Była tu może jakaś instrukcja instalacji krok po kroku lub czy ktoś może pudlingować takową jeśli z takiej korzystał? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bgmnt napisał:

Wrzucasz na pendrive i instalujesz z jakiegoś managera plików i tyle.

Uff, zaczynałem się bać że trzeba będzie jeszcze kombinować z rotem albo inny luncher wgrywać bo ten oryginalny i tak nie będzie widział tej aplikacji po instalacji z pliku apk...

Ale skoro tylko ściągam plik apk z linka wrzucam na pendrive instaluje i bangla to super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Mam trochę nietypową obserwację - może macie podobne wrażenia albo jesteście w stanie coś doradzić - przejrzałem forum do sierpnia wstecz i nie znalazłem takiej obserwacji, wcześniej nie szukałem ponieważ pojawiły się w międzyczasie aktualizacje, które być może coś i tak zmodyfikowały.

 

Obserwacja jest taka - C+ treści online oglądam zarówno na Ultrabox 4k (SAT) jak i tu opisywanym C+ Box online. Przy identycznych ustawieniach TV dla obu wejść HDMI przy oglądaniu Box online wzrok bardziej mi się męczy, wręcz bolą mnie oczy i głowa, nie występuje to przy Ultrabox. Trochę się to zniwelowało jak wymusiłęm 50Hz ale nie do końca. Teoretycznie powinna być to bardziej cecha TV ale ten sam TV i identyczne parametry obrazu ustawione. Źródło sygnału w sensie zawartość też zakładam że są  identyczne prawda? Proszę o info czy macie wrażenie dot. odbioru obrazu. 

 

Pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Androida wczoraj pokazała się nowa poprawka apki canal+ w wersji 5.5.1 i po jej zainstalowaniu jest lepsza jakość obrazu na live tv .

Pobrać i zainstalować Wolf Launcher , np. tego : https://drive.google.com/file/d/1rjmEgf0rRFw-SHj1DfX0tCYTxsNbh2V8/view 

Trzeba pobrać Launcher Managera z tego linku i go zainstalować : https://drive.google.com/drive/folders/1s5ShMClUXSgBPLpo_cwOVMH_TcejMDSs

Postępować zgodnie z tym opisem instalacji : https://forum.kodiwpigulce.pl/showthread.php?tid=3506

Gdy już mamy nową skórę instalujemy aplikację Canal+box w wersji 5.5.1 z tą : https://mycanal.en.uptodown.com/android/download

 

Po jej zainstalowaniu u mnie na tv 65 cali 4K działa w miarę płynnie telewizja na żywo , oczywiście w ustawieniach androida na sztywno 4K 50 Hz .

Swoją drogą dziwne że C+ nie dał aktualizacji do swojego boxa żeby w końcu dało się go używać bez tych przeróbek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przemek1234 napisał:

Przy odtwarzaniu bezpośrednio na Tizenie też mnie bolą oczy, to cecha tej pseudo-usługi, a nie dekodera. Jakość obrazu w stosunku do SAT jest tragiczna, a obraz skacze tak, że bez upłynniania obrazu na max nie da rady, na SAT całkiem upłynnianie wyłączam.

Ok ale zrodlo online - nie Live - jest takie samo dla Ultrabox4k i dla C+Box online prawda? A na Ultrabox nie mam tego wrazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się "schrzaniło" po ostatniej aktualizacji. Wczoraj próbowałem obejrzeć dwa odcinki serialu "Jak siostry" i przy każdym z odcinków trzykrotnie nastąpiło zatrzymanie obrazu. Konieczne było opuszczenie odcinka, wejście do niego na nowo i ręczne przewinięcie do momentu, w którym nastąpił problem.

 

Co ciekawe, w przypadku obu odcinków problem nastąpił dokładnie w tych samych momentach (zatrzymanie obrazu nastąpiło w czasach 11:40, 23:34 i 35:20). W przypadku pierwszego zatrzymania (na 11:40) dzieje się tak, gdy odcinek serialu był oglądany od początku (np. jeśli przewinęło się na czas 11:20, to problem o czasie 11:40 nie miał miejsca, tylko znacząco później się on ujawnia).

 

W każdym bądź razie coś nie gra na tym Boxie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, grreg2084 napisał:

Coś się "schrzaniło" po ostatniej aktualizacji. Wczoraj próbowałem obejrzeć dwa odcinki serialu "Jak siostry" i przy każdym z odcinków trzykrotnie nastąpiło zatrzymanie obrazu. Konieczne było opuszczenie odcinka, wejście do niego na nowo i ręczne przewinięcie do momentu, w którym nastąpił problem.

 

Co ciekawe, w przypadku obu odcinków problem nastąpił dokładnie w tych samych momentach (zatrzymanie obrazu nastąpiło w czasach 11:40, 23:34 i 35:20). W przypadku pierwszego zatrzymania (na 11:40) dzieje się tak, gdy odcinek serialu był oglądany od początku (np. jeśli przewinęło się na czas 11:20, to problem o czasie 11:40 nie miał miejsca, tylko znacząco później się on ujawnia).

 

W każdym bądź razie coś nie gra na tym Boxie.

 

Odpaliłem testowo pierwszy odcinek i przeleciał cały bez zająknięć, które konkretnie oglądałeś?

Mam wersje 2.5.1, ustawione 1080p50hz i jakość automatyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2021 o 10:58, MichelAngelo napisał:

Witam wszystkich. Od kilku dni przeglądam net, dzwoniłem do Canal+ (dział techniczny), dzwoniłem do kilku dystrybutorów i nikt nie wie, nie był mi wstanie odpowiedzieć jakie dźwięki na wyjściu zarówno Hdmi jak i s/pdif. Wiem, że Dolby Digital  a inne ..???

Czy DTS albo THX Surround EX np przez KODI....   Dziękuje za odpowiedzi

 

 

No właśnie. Podpinam się do pytania. Czy filmy w c+ mają pełen dźwięk 5.1? A netflix?

W dniu 22.10.2021 o 13:09, electro69 napisał:

@MichelAngelo

W instrukcji obsługi tego Boxa jest następująca informacja jeśli chodzi o audio:

MPEG Audio layers 1, 2, 3, MPEG-4 Audio AAC LC, AAC LC + SBR Level 2, 

AAC 5.1, AAC HE Level 2 i Level 4, Dolby Digital MS12

Ale czy c+ faktycznie wysyła dźwięk 5 kanałowy? U mnie niestety nie udało się wypuścić na kino domowe. Tylko 2 Kanały. Jak jest na tym box z netflixem? Nie mogę zweryfikować bo nie mam aktualnie abo. Czy box puszczą 5 kanałów z netflixa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2021 o 20:29, astrin napisał:

 

U mnie box jest podłączony do amplitunera przez HDMI, mam ustawiony format dźwięku cyfrowego na passthrough, ale box wysyła cały czas dźwięk w formacie Dolby Digital 5.1 (Canal+, Netflix, Prime Video, Youtube, MX Player), wyjątkiem są kanały DVB-T z ustawioną ścieżką MPEG-2 Layer 2, wtedy dźwięk jest wysyłany w formacie PCM.

Na kanale TVP 1, po wybraniu ścieżki Dolby Digital Plus (E-AC3) amplituner dostaje Dolby Digital 5.1.

Na Netfliksie i Prime Video również jest wysyłany DD 5.1 zamiast DD+.

Przy odtwarzaniu przez MX Player również jest DD 5.1, mimo plików ze ścieżkami dźwiękowymi w formatach DTS i FLAC.

 

Owszem, na c+ amplituner dostaje dd5.1 ale w kanałach środkowym i tylnych brak dźwięku. Tez macie tak? Czyli chyba c+ zachowuje tylko format 5.1 a dźwięk i tak tylko 2 kanalowy

30 minut temu, ircios napisał:

Tylko przez sat jest 5,1.

To straszna kicha. A box i netflix? Jest 5.1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...