Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś na Boxie ma również problem z pobraniem aplikacji Player i TVP VOD wyskakuje błąd, ze jest niedostępne w kraju jakim się znajduje. (Jestem w Polsce, wszystko ustawione na Polskę). Wiem ze mogę zrobić to np. z pliku .apk, ale potem jest problem z aktualizacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bartosz nowicki napisał:

Czy ktoś na Boxie ma również problem z pobraniem aplikacji Player i TVP VOD wyskakuje błąd, ze jest niedostępne w kraju jakim się znajduje. (Jestem w Polsce, wszystko ustawione na Polskę). Wiem ze mogę zrobić to np. z pliku .apk, ale potem jest problem z aktualizacjami.

Mam zainstalowane obie aplikacje, nie było problemów. Może należałoby przywrócić boxa do ustawień fabrycznych.

15 godzin temu, NightRiders87 napisał:

Czy w dekoderze canal plus jak cofacie się do początku programu to obraz stoi a dzwiek leci juz z tego co zostało cofnięte? W mi box występuje ten problem.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

Tak. Zwykle odczekuje chwilę lub przesuwam suwakiem lekko do przodu potem do tylu i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, NightRiders87 napisał:

Na początku startu uslugi tego problemu nie było.W tym samym momencie byl dzwiek i obraz tego co się cofnęło.Zepsuli.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

Moim zdaniem dzialanie zależy w dużej mierze od tego "ile programów wstecz" obejmuje funkcja. Działa lepiej jeśli cofniemy np tylko 2 godziny. Cała usługa wymaga jeszcze poprawek, pewnie dlatego nie wprowadzono  jeszcze C+4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, NightRiders87 napisał:

Testuje od samego początku i nawet jak cofnąłem 5 godzin do tyłu to bez żadnych opóźnień łapało.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

U mnie na kanale Comedy Central Extra jest takie opóźnienie, a np na SCi Fi takiego opóźnienia nie ma wcale. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj jestem posiadaczem tego boxa jako abonent PC+. Chciałem poprostu trochę wskrzeszyć starszy TV o internet i jakiś stream. Kanały dvb t i dvb t2 z Czech łącznie z NASA UHD działają z całym epg. Netflix i HBO Go śmiga świetnie. Problem zaczyna się przy programach Live C+ ścina praktycznie cały czas. Biblioteka vod C+ również działa bez problemu. Czarodzieje z infolini C+ mowią takie nie stworzone rzeczy, że rozmawiać mi się nie chce. Wina ścięć leży ewidentnie po stronie C+. Samo urządzenie działa płynnie i bez zarzutu. Przy takim działaniu kanałów Live nie wróżę żadnego sukcesu jak firma nie słucha klientów i wprowadza usługę we wczesnej fazie beta testów za nie małe pieniądze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tymek13 napisał:

Od wczoraj jestem posiadaczem tego boxa jako abonent PC+. Chciałem poprostu trochę wskrzeszyć starszy TV o internet i jakiś stream. Kanały dvb t i dvb t2 z Czech łącznie z NASA UHD działają z całym epg. Netflix i HBO Go śmiga świetnie. Problem zaczyna się przy programach Live C+ ścina praktycznie cały czas. Biblioteka vod C+ również działa bez problemu. Czarodzieje z infolini C+ mowią takie nie stworzone rzeczy, że rozmawiać mi się nie chce. Wina ścięć leży ewidentnie po stronie C+. Samo urządzenie działa płynnie i bez zarzutu. Przy takim działaniu kanałów Live nie wróżę żadnego sukcesu jak firma nie słucha klientów i wprowadza usługę we wczesnej fazie beta testów za nie małe pieniądze!

Tak potwierdzam, ogólnie nie jest źle ale mogli by poprawić stabilność swoich serwerów. W święta kanałów internetowych nie mogłem oglądać prawie w ogóle ponieważ non stop wyskakiwał error... oczywiście cała reszta działała bez zająknięcia... ewidentnie problemy tylko z kanałami online.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem przed zakupem ze sprzedawcą PC+ i oni też jeszcze nie dostali pełnych informacji dla C+ BOX. Ale wydaje mi się że bez problemu. Musisz założyć nowe konto na nowym adresie mailowym strona "http://canalplus.pl/aktywacja-dekodera"

Następnie w dekoderze wejdź w pole ustawienia i urządzenie. Następnie wejdź na konto i usuń istniejące lub poprostu zrestartuj boxa. Dojdź w konfiguracji do etapu aktywacji urządzenia i potem powiąż z nowym kontem internetowym. Jak wcześniej podawałeś dane karty bankowej to raczej musisz użyć innej. Powinno grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testuje od miesiąca ,chodzi płynnie choć mógłby się uruchamiać na menu główne a nie od razu startuje z apki C+ kanały na żywo czasem przycina to chyba takie serwery inne treści chodzą płynnie doinstalowałem też cyfrowy polsat Go a także NC+ oczywiście przez usb bo ten sklep play store to ani 30% aplikacji niema co normalny sklep play kanały polsatu chodzą płynnie a także z NC+ choć sprawdzałem na NC+ jest dużo więcej kanałów niż na C+ na tym samym koncie logowania ,Do obsługi tych dwóch aplikacji cyfrowy polsat i NC+ jest potrzebna myszka lub dodatkowy pilot z opcją myszki ja używam bezprzewodowej sterowanej z portu usb tego boxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
W dniu 29.12.2020 o 11:32, pawko89 napisał:

Tak potwierdzam, ogólnie nie jest źle ale mogli by poprawić stabilność swoich serwerów. W święta kanałów internetowych nie mogłem oglądać prawie w ogóle ponieważ non stop wyskakiwał error... oczywiście cała reszta działała bez zająknięcia... ewidentnie problemy tylko z kanałami online.

Ja dziś miałem wolniejszy dzień i zrobiłem kilka testów. Sprawdziłem działanie C+ przez internet na kompie i w przeglądarce internetowej telewizora Samsung. No i wszystko pięknie działa na full ustawieniach. Nic nie tnie. Więc wykluczam winę łącza internetowego. Jednak wina albo apki albo samego boksa. Szkoda, bo boks mi pasował. Ale wolę płynne oglądanie niż wieczne zacinanie. I opcja ogladania przez przeglądarkę w TV bardzo mi odpowiada. Boks chyba oddam za symboliczną złotówkę bo i tak dostałem go gratis do zakupu telewizora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, PawelU1981 napisał:

Ja dziś miałem wolniejszy dzień i zrobiłem kilka testów. Sprawdziłem działanie C+ przez internet na kompie i w przeglądarce internetowej telewizora Samsung. No i wszystko pięknie działa na full ustawieniach. Nic nie tnie. Więc wykluczam winę łącza internetowego. Jednak wina albo apki albo samego boksa. Szkoda, bo boks mi pasował. Ale wolę płynne oglądanie niż wieczne zacinanie. I opcja ogladania przez przeglądarkę w TV bardzo mi odpowiada. Boks chyba oddam za symboliczną złotówkę bo i tak dostałem go gratis do zakupu telewizora.

Dokładnie. Czyli po prostu problem jest po stronie samego boxa. Może łatki naprawią problem. Mój Samsung nie ładuje strony internetowej Canal+... jakby sama strona się otwiera ale nie ładuje zawartości... z którego roku masz TV? Mój jest z 2017 roku. Może będe musiał zrobić hard reset TV.

Edytowane przez pawko89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...