LorDx Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 Oczywiście inne appki to biznes kogoś innego, jak ktoś chce multi platformę kupuje własny i tam się zderza ze ścianą, czy wdroży jego uwagi na niedoskonałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 (edytowane) Akurat używam go jako multi platformowego boxa ( pakiety C+ i PB ) , tylko nie korzystam z żadnych aplikacji operatorów zwłaszcza w streamingu. U mnie box jest tylko przystawką klienta dla tunera SAT z kartami operatorów i do odtwarzania HbbTV, przez to zyskuje o wiele więcej na funkcjonalności i odpadają te wszystkie pierdyliony problemów z aplikacjami operatora. W odróżnieniu od biadoleń @salva mogę sobie w tym przypadku zrobić cokolwiek mi się podoba w sortowaniu i tworzeniu własnych list programów i to nie tylko tych operatora 150 ale prawie 1000 czy nawet więcej. Edytowane 13 Stycznia 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathome Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 W dniu 8.01.2023 o 15:12, amstat napisał(a): U mnie inny problem z aktywacją za każdym razem napis kod nieprawidłowy konsultantka z czatu na koncie radzi reset i odnowa 3 razy resetowałem i nic i tak trzeci dzień konto nieaktywne a miały być 2 miesiące gratis.Kupiony na shopee za 199zł.https://shopee.pl/Usługa-Canal-Online-z-urządzeniem-CANAL-BOX-4K-Android-TV-Netflix-HBO-Max-Smart-TV-Box-dekoder-OTT-HY4001CD-i.775866217.19666452661 U mnie od 26 grudnia 2022 r. nie potrafią naprawić problemu samego problemu. Zgłaszane na infolinii kilka razu. Mam nr OTTI. Gdzie mogę jeszcze uzyskać pomoc w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Niestety aktywacja dalej nie działa konsultanci proponują jedno i to sama restart box wyczyścić dane przeglądarki i aktywować próbowałem na 3 przeglądarkach i dalej to samo nawet w trybie incognito wyskakuje napis box aktywowany przejdź na moje konto a tam wszystko można zmienić prucz płatności płatności brak i nie można dodać karty bo brak opcji dodania a to podobno warunek by mieć 2 miesiące gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 witam na boxie po wyświetleniu klawiatury wirtualnej i próbie napisania czegokolwiek klawiatura znika . Zrobiłem też powrót do ustawień fabrycznych ale efekt ten sam hmm Ktoś miał podobnie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 U mnie w ogóle nie działa wpisywanie z plota oryginalnego na klawiaturze, właśnie sprawdziłem. Mogę sobie klikać i zamieniać pozycję ale dalej kursor na klawiaturze stoi. Zwykle używam drugiego pilota na BT z myszką i na nim wszystko dział jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 7 godzin temu, Ktosiu napisał(a): U mnie w ogóle nie działa wpisywanie z plota oryginalnego na klawiaturze, właśnie sprawdziłem. Mogę sobie klikać i zamieniać pozycję ale dalej kursor na klawiaturze stoi. Mam tez ten dekoder i klawiatura zawsze się pokazuje i nie ma kłopotu, ze znika. Używam oryginalnego pilota. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebel Opublikowano 27 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2023 (edytowane) Zainstaluj inną klawiaturę ze sklepu. Miałem kiedyś taki problem, "pożąglowałem" różnymi "klawiaturami" i zaczęło działać. Edytowane 27 Stycznia 2023 przez mebel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Dzisiaj pojawiła się nowa wersja aplikacji CANAL+ pod tego boxa. Póki co nie wiem co zmieniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 To była 1879 aktualizacja to tego boxa , cytując klasyka . Była to poprawa stabilności systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Nie systemu bo z tym nie ma nic wspólnego aktualizacja tylko aplikacji i jej działania na systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Pytanie. Czy jak ustawicie 8-bitową palete kolorów (te 4 4 4) i puścicie jakiś materiał, który powinien mieć HDR, to HDR się włączy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 To jak widać obraz zależy tylko od matrycy a nie od tego jak sobie ustawisz. To jak że coś ustawisz nie ma znaczenia jak nie ma matryca możliwości wyświetlenia. Masz przykładowe porównanie to sobie sprawdź czy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Nie potrzebuje wykładu o palecie 8 i 10- bitowej. Zadałem proste pytanie. W większości tv w chwili załączenia się jakiegoś HDR (HDR10, DV, HLG) jest info na ekranie telewizora. Czy na 8-bitowej palecie włącza się HDR, tzn czy pojawia się informacja na ekranie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Skoro pytasz to dlaczego sobie nie sprawdzisz. To zależy tylko od TV czy monitora na którym sie odtwarza. Masz sobie sam sprawdzić na swoim TV czy działa. Jednym działa innym nie , jeszcze innym zadziała jak zmienią ustawienia TV. Matryce są różne i różnie to działa, zwykła 8-bitowa nie obsłuży ale 8-bitowa z FRC tak a przy 10/12-bitowje powinno zawsze. Zwykle powinno działać zawsze na matrycach tylko 4K, na mniejszych tylko jeśli mają 8-bit+frc albo 10/12 bit. Różnice w kolorach przy różnych bitach widać wyraźnie pomiędzy 8-bit a 10-bit to tylko 1 miliard możliwych odcieni koloru . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Ja wiem jak jest u mnie, tzn przy 8 bitach HDR się nie włącza. Przy 10 i 12 tak. Dlaczego pytam? Bo prawdopodobnie rozgryzłem problem klatkowania Netflixa, HBO Max, PV itd na tym dekoderze przy odświeżaniu 50 Hz. W tym celu wskazane jest wyłączenie HDR. U mnie jest to możliwe tylko przy 8-bitowych paletach. Chciałbym wiedzieć jak jest u innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 (edytowane) Wyłącza się normalnie w HDR Policy ustawiając Adaptive HDR. Po restarcie boxa niestety wraca do HDR. Edytowane 7 Lutego 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemot7 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 W dniu 6.02.2023 o 19:47, danielpes5 napisał(a): To była 1879 aktualizacja to tego boxa , cytując klasyka . Była to poprawa stabilności systemu Hej, czy przypadkiem nie zmienili / zablokowali czegoś więcej w tunerem DVBT? Zanim zainstaluję, chciałem się upewnić. Mam starszego boxa i korzystam z tego tunera (poprzez Live channels). Byłoby słabo, gdybym stracił możliwość oglądania TV na tym boxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Tylko jedna aktualizacja czasowo zablokowała dostęp do DVB-T a następna szybko to poprawiła. Ikona z kanałami naziemnymi powróciła na swoje miejsce. Oczywiście kanały najlepiej oglądać przez dodatkową aplikację Live Channels. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Czyli zakładka z naziemną powróciła? Bo ja nadal jej nie mam odkąd znikła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathome Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 W dniu 14.01.2023 o 22:14, mathome napisał(a): U mnie od 26 grudnia 2022 r. nie potrafią naprawić problemu samego problemu. Zgłaszane na infolinii kilka razu. Mam nr OTTI. Gdzie mogę jeszcze uzyskać pomoc w tej kwestii? Problem rozwiązany. Po restarcie jest opcja dodania karty w koncie użytkownika. Po kilku zgłoszeniach mailowych, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 U mnie dalej brak opcji dodania karty i restart nic nie daje .Kupiłem voucher za 2 zł.na OLX i oglądam przez miesiąc na innym koncie bo przy aktywacji boxa brak możliwości dodania karty a bez tego brak darmowego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki27 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Wiecie może jak rozwiązać problem z wifi? Box przez kabel ethernet działa ok, wyszukiwanie wifi działa (wraz z wpisywaniem hasła) ale każda próba połączenie kończy się brakiem możliwości połączenia. Router to Keenetic Runner 4G (ma obsługę MESH tzw "szybkie przechodzenie (802.11.r) która to opcja jest wyłączona; zatem można uznać iż opcja FastRoaming z TP LINKa nie działa). Innych routerów w domu brak. https://help.keenetic.com/hc/en-us/articles/4402854785170 zalecenia producenta routera nic nie dały, więc problem jest raczej po stronie boxa Inne sprzęty odbierają bez problemu WiFi z routera. Nie działa również wifi udostępniane przez telefon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Wypnij kabel LAN, bo przy wpiętym nie połączysz się w WiFi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Połączy ale nadrzędnym zawsze jest LAN. @Miki27@Miki27 MESH ma zastosowanie jak działają minimum 2 routery z MESH, przy jednym to logiczne że się go wyłącza. Ten box dobrze działa na MESH, u mnie stoi pomiędzy trzema satelitami i bez problemu się nawet pomiędzy nimi przełącza jak np. satelity wchodzą w tryb oszczędzania energii redukując moc przy małej liczbie użytkowników i nie używaniu łącza. Problemem może być jakość sygnału nadawanego przy silnym sygnale. Może to dziwne ale niektóre sprzęty działają najlepiej i najwydajniej przy sygnale 60-70% i przestała się rozłączać z routerem. Tak samo pomaga zmiana szyfrowania, do testów na standardowym routerze zrobiłem sieć gościnną tylko z WPA albo bez szyfrowania i nie rozłącza jak na normalnej przy wpa2 i wyższych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.