Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No widzisz czyli jednak jest do innego tv podłączony, więc z EDID dostał inny zestaw danych o obsługiwanych formatach. Te aktualizacji to są apki a nie softu dekodera. Android zostaje w tej samej wersji od początku istnienia tego dekodera.

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Jack777 napisał:

Piszecie o poprawie mikro przycinek na nowym sofcie, u mnie nie było z tym problemu, po uruchomieniu po ok. 1 min. obraz robił się ok. bez tych przycinek (może to kwestia telewizora). Zainstalowałem to nowe oprogramowanie i nie ma tych mikro przycinek zaraz po włączeniu programy ale jest skopana płynność, ustawili na sztywno 60Hz, w menu ustawień dekodera są tylko trzy opcje rozdzielczości do wyboru 480 60Hz, 720 60Hz, 1080 60Hz. Na starym sofcie było też 50Hz i tak miałem ustawione, a płynność był wyśmienita. Najlepiej tą wadę widać przy oglądaniu transmisji ze snookera i piłki nożnej. Niepotrzebnie dokonałem aktualizacji.

Jak to u Was wygląda.

No i udało się to zmienić, podłączyłem dekoder do LCD i w ustawieniach Ekranu były wszystkie opcje rozdzielczości z 50 Hz, więc tak ustawiłem, potem podpiołem sprzęt pod plazmę i z automatu wrociło 60 Hz ale wszedłem w ustawienia, a tam niespodzianka, dostępne wszystkie rozdzielczości z 50 Hz, no i po zmianie płynność jest ok. Wnioskuję, że po dokonaniu aktualizacji wystarczyło zresetować dekoder i to by wystarczyło aby była pełna gama ustawień rozdzielczości. Zastanawiam się tylko dlaczego przy pierwszym podpięciu pod plazmę na starym sofcie wszystko było ok.

Edytowane przez Jack777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie po ostatniej aktualizacji po około 10 minutach oglądania kanałów na żywo w aplikacji Canal+ nagle obraz i dźwięk znikają i pozostaje tylko czarny ekran. Muszę wyłączyć i od nowa włączyć kanał, wtedy przez kolejne 10 minut działa i tak w kółko. Ma ktoś pomysł z jakiego powodu się tak dzieje i jak to naprawić? Przed aktualizacją nie miałem takiego problemu.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lukasz95 napisał:

Prawdopodobnie po ostatniej aktualizacji po około 10 minutach oglądania kanałów na żywo w aplikacji Canal+ nagle obraz i dźwięk znikają i pozostaje tylko czarny ekran. Muszę wyłączyć i od nowa włączyć kanał, wtedy przez kolejne 10 minut działa i tak w kółko. Ma ktoś pomysł z jakiego powodu się tak dzieje i jak to naprawić? Przed aktualizacją nie miałem takiego problemu.

 

Ja mam to samo. I co więcej, analogiczny problem występuje, gdy oglądam cokolwiek z biblioteki filmów/seriali. Co ok. 11,5 minuty obraz staje i trzeba włączyć na nowo to co się ogląda, a następnie przejść do momentu, gdzie nastąpiło zatrzymanie obrazu.

 

Po ostatniej aktualizacji u mnie jest jedna wielka tragedia.

 

3 godziny temu, michael112 napisał:

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

 

Więcej informacji, o tym jak kupić to "cacko" za 129,99 zł tutaj: https://www.pepper.pl/promocje/canal-usluga-dekoder-box-4k-ultra-hd-473338

 

Zgodnie z komentarzami, raz kod rabatowy działa, innym razem nie.

Edytowane przez grreg2084
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michael112 napisał:

Aha. To ja dziękuję takim segregacjonistom. Skoro dla nich jestem gorszym klientem, tym bardziej nie kupię w tym sklepie.

Cena (129.99 PLN) obowiązuje z kodem zniżkowym KMEDE1212TAX dla zarejestrowanych klientów RTVEuroAGD, którzy mieli aktywną opcję otrzymywania newslettera przed rozpoczęciem promocji.

Edytowane przez praspp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawelgor

Ja aktualizowałem w niedzielę i bez problemu obejrzałem później mecz Lecha, Legii i Ligę+Extra.

W poniedziałek mecz Warty. Nie miałem takich problemów. Od wczoraj jednak go nie uruchamiałem, więc nie wiem.  Mogę sprawdzić jutro czy coś się zmieniło od poniedziałku.  Mimo wszystko jeżeli aktualizowałem go w niedzielę to gdyby to była wina aktualizacji to chyba jednak i u mnie takie problemy by wystąpiły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kamil2505 napisał:

@Pawelgor

Ja aktualizowałem w niedzielę i bez problemu obejrzałem później mecz Lecha, Legii i Ligę+Extra.

W poniedziałek mecz Warty. Nie miałem takich problemów. Od wczoraj jednak go nie uruchamiałem, więc nie wiem.  Mogę sprawdzić jutro czy coś się zmieniło od poniedziałku.  Mimo wszystko jeżeli aktualizowałem go w niedzielę to gdyby to była wina aktualizacji to chyba jednak i u mnie takie problemy by wystąpiły. 

 

Już kilka osób pisało tutaj o tym samym problemie. Przecież wiadomo, że takie problemy mają to do siebie, że u jednych się ujawnią, a u innych nie. Nawet w przypadku Viaplay, zdarzały się osoby, które pisały, że bez kłopotu zobaczyły cały mecz Der Klassiker. Nie ma sensu, abyśmy sobie nawzajem kwestionowali istnienie problemu (na zasadzie "u mnie jest wszystko w porządku"; to przecież jest bez sensu).

 

Wracając do tematu, ewidentnie coś "pochrzaniła" ostatnia aktualizacja u części osób. Przecież nagle bez powodu w podobnym czasie takie same problemy by nie występowały u wielu osób. Na ten moment dla mnie aplikacja od C+ na tym boxie jest bezużyteczna (korzystam tylko z innych aplikacji). U mnie problem ujawnia się co około 11 minut (stały odstęp czasowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, grreg2084 napisał:

Już kilka osób pisało tutaj o tym samym problemie. Przecież wiadomo, że takie problemy mają to do siebie, że u jednych się ujawnią, a u innych nie. Nawet w przypadku Viaplay, zdarzały się osoby, które pisały, że bez kłopotu zobaczyły cały mecz Der Klassiker. Nie ma sensu, abyśmy sobie nawzajem kwestionowali istnienie problemu (na zasadzie "u mnie jest wszystko w porządku"; to przecież jest bez sensu).

Tylko podaj c+ jak dokładnie odtworzyć problem aby zobaczyć dlaczego tak się dzieje, skoro drugi włącza identyczny sprzęt identyczna apke i działa.

Dalej myślę że to kwestia punktów styku serwerów c+ i lokalnego operatora lub kwestia wysycenia łącza po stronie operatora.

Problem znany, operator ma główna rurę np 10gbps a łącz sprzedał na sumę 100x większą. :D a punt styku gdzie jest m. innymi server  c+ ma np 1gb dla całej sieci szkieletowej operatora i jest cięty w razie przekroczenia.

W najlepszej sytuacji są duzi gracze którzy mają sieć szkieletową własną w całej pl, u małych graczy robi kaskada zależności i piramidka firm i firemek, kto ma przepuszczać ruch i kasować za to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam za to problem następujący i to nie związany z ostatnią aktualizacją - nie zapamiętuje pozycji oglądanych programów w sensie coś zatrzymuję i wyłączam potem wracam i ani nie ma na liście kontynuuj a jak wyszukam ręcznie i odtwarzam to leci od początku, czasem działa prawidłowo szczególnie dla seriali, czasem nie. Nie jestem w stanie złapać panującej tu zasady.

 

Mam wrażenie, że jak box nie usypiał się tylko wyłączał to ta funkcjonalność działała lepiej. 

 

Macie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LorDx - niech będzie, że masz rację. Tylko dlaczego u mnie i u innych problem ujawnią się dokładnie co ok. 11 minut? Gdyby coś było "pozapychane", to logika podpowiada, że problem powinien ujawniać się w różnych interwałach czasowych.

 

Oraz drugie pytanie. To dlaczego, gdy oglądam to samo na tym samym łączu poprzez przeglądarkę internetową problem ... nie występuje? Ma on miejsce tylko na boxie od C+.

 

A tak w ogóle, w interesie C+ powinno być, aby takie problemy zniknęły (problem oczywiście zgłosiłem wraz z szczegółowym opisem). Za kilka dni kończy mi się subskrypcja na C+ Online i z oczywistego powodu, nie będę płacił kolejnych kilkadziesiąt zł za usługę, która nie działa poprawnie na boxie. Przypuszczam, że inni z takim samym problemem postąpią podobnie. Co to za przyjemność mieć co 11 minut przerywaną transmisję LIVE lub oglądany film/serial z ich biblioteki VOD.

 

---

 

Z ciekawości wszedłem do sekcji komentarzy aplikacji C+ w Google Play. Po ostatniej aktualizacji jest tam cała masa pretensji o to, że nie da się niczego konkretnego obejrzeć, gdyż obraz staje i/lub pojawia się czarny ekran po ok. 10-11 minutach oglądania czegokolwiek.

 

I prawie wszędzie jest napisane, że chodzi o Android TV.

 

Naprawdę coś "schrzaniono" po ostatniej aktualizacji i nie ma sensu wierzyć w teorie głoszone przez niektórych tutejszych "ekspertów", że to nie wina od C+ itd. (bo skoro "u mnie działa", tzn. że jest OK).

 

Edytowane przez grreg2084
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradnik dla osób, u których po ostatniej aktualizacji na boxie od C+ co 10-11 minut wstrzymywane jest oglądanie filmu/serialu lub transmisji LIVE. Po wykonaniu poniższych kroków, problem u mnie zniknął.

 

Na wstępie: domyślnie zainstalowaną aplikacją jest Canal+ Box (zostawiamy ją, nie usuwamy - będzie ona ciągle przydatna do innych celów, np. w celu posiadania dostępu do innych aplikacji).

 

1) Należy zainstalować aplikację Canal+ w wersji 5.2.1. Można ją pobrać z internetu, przykładowy link: https://m.apkpure.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/440021665-APK-e8b956dc21b8ff27a2e41e65e9ddfebe?from=versions%2Fversion (plik APK można zapisać na PenDrivie lub dysku zewnętrznym; następnie urządzenie należy podłączyć do Boxa). 

2) Na Android TV instalujemy dowolną apkę typu File Manager (można ją bezpośrednio zainstalować z Google Play Store). 

3) Za pomocą zainstalowanego programu File Manager odnajdujemy plik APK z Canal+ w wersji 5.2.1 i próbujemy dokonać instalacji (konieczne może być nadanie programowi typu File Manager uprawnień do dokonywania instalacji z nieznanych źródeł - powinien pojawić się odpowiedni komunikat, dalej należy postępować intuicyjnie).

4) Gdy aplikacja C+ w wersji 5.2.1 jest zainstalowana wykonujemy następujące czynności:

a) należy wylogować się z Canal+ Box (można to "olać", jeśli nie będziemy korzystać z większej ilości urządzeń);
b) należy uruchomić aplikację C+ i zalogować się tam.
5) Na wszelki wypadek należy wyłączyć możliwość dokonywania automatycznych aktualizacji

 

Od tego momentu, aby cokolwiek bez problemów obejrzeć z C+, należy wejść do aplikacji Canal+ przez sekcję "Aplikacje" z domyślnej aplikacji Canal+ Box (to w zasadzie jedyna "niedogodność"). Obecnie u mnie wszystko działa jak dawniej (nie ma żadnych przestojów co 10-11 minut).

 

CC: @Pawelgor @Lukasz95 (osoby, które wcześniej zgłaszały podobny problem co ja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...