Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też ostatnio zrezygnowałem z HBO. Ta stacja schodzi na psy,puszczają same powtórki po 10 razy w tygodniu. Na dzień dzisiejszy nie dał bym za tę opcję dwóch dyszek.

Nie przesadzajmy, większość hitów filmowych i najlepszych seriali to tylko na HBO ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tych powtórek jest zbyt dużo. To moje osobiste zdanie.

A ile można produkować filmów ? Jakby codziennie były przez cały czas same premiery to producenci nie dali by rady kręcić tak szybko filmów. A ja lubię obejrzeć dany film kilkakrotnie w ciągu tygodnia. Dlatego w tym temacie również daje duży plus dla cyfry.Trzeba być optymistą i z dystansem patrzeć w przyszłość a nie tylko narzekać. Dlaczego jest temat narzekamy na cyfrę a nie ma tematu chwalimy cyfrę + ? Dyskryminacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to powtórki to podstawa - ale oczywiście nocą po 23:00 - 15:00 dnia następnego w dni powszednie, żeby można było nagrać co się chce obejrzeć. A i tak czasem w nocy dwa filmy fajne się nałożą i trzeba wybierać. Ja tv live skończyłem oglądać jakieś 6 lat temu, kiedy to zakupiłem pierwszą nagrywarkę hdd :) Jak chcę obejrzeć program, to ja wolę decydować kiedy, a nie żeby mi jakaś tv dyktowała porę emisji :D no i reklamy :D w ogóle ich nie muszę oglądać. Teraz nawet do tego doszło że jak jestem u kogoś i lecą reklamy to mnie to drażni.

A wracając do wątku to uważam że oferta filmowa Canal + jest świetna :!: moim zdaniem ok 80 % filmów jest bardzo dobrych , a ok 20 % średnich, słabych nie zauważyłem.

A jeśli chodzi o produkcję filmową to w stanach kręci się rocznie ok 380 filmów więc mogłaby byc premiera codziennie :D

A jeśli chodzi o minusy cyfry, no to dekoder , który aktualnie użytkuję - SAGEMCOM DSI87, no i że listy nie można sobie ułożyć jakby się chciało - innych nie widzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... moim zdaniem ok 80 % filmów jest bardzo dobrych , a ok 20 % średnich, słabych nie zauważyłem.

...

Bardzo dobrych jest średnio 1! a i to nie zawsze na miesiąc, dobrych kolejne 2-3! na miesiąc, reszta to przeciętne lub słabe.

Prawda jest taka, że jak chce obejrzeć coś live to nie ma w czym wybierać mimo kilkudziesięciu kanałów filmowych i przyrodniczo-dokumentalnych.

Jedynie co do nagrywarki się zgadzam ;) i sam używam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi jak na razie spasowały filmy (może za krótko mam C+ - tylko 2 tygodnie) - zależy kto co lubi o gustach się nie dyskutuje, jak nie miałem cyfry, to złapać dobry film na kanałach "kablówkowych" nawet na Ale Kino było ciężko, a jak już się zaczeło oglądać mierny film to oglądąło sie go do końca i człowiek się męczył :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto też pamiętać, że Cyfra+ NIE odpowiada za ramówkę programową kanałów, których nie produkuje (czyli np. HBO). Pretensje do Cyfry o zawartość programową można mieć tylko o Canal+, Domo, AleKino, Kuchnię itd.

 

Ponadto:

"Nie ma dobrych filmów" to jest kwestia GUSTU. Co dla jednej osoby "kaszaną", to dla innej świetny film i vice versa. Twierdzenie, że na Cyfrze "nie ma dobrych filmów" czy "są same bardzo dobre" są wyłącznie opiniami głoszących je osób. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam posty na tym forum to dochodzę do wniosku, że najbardziej na Cyfrę powinni narzekać sprzedawcy. Sam jak byłem po Cyfrę w grudniu to słyszałem tak:

 

- dostałam list na odbiór dekodera

- ktoś z państwa na podpisanie umowy? To zapraszam, a pani musi poczekać albo przyjść później

 

Ludzi było sporo ale więcej nikt nie wyszedł, więc chyba wszyscy byli tacy naiwni jak ja i dali się złapać na grudniową promocję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo firmę powinno prowadzić się w celach zarobkowych, a nie charytatywnych - umowa to pieniądz, a sprzedaż dekodera do kontraktu już nie

Mam takie samo zdanie co ty. Firmę prowadzi się w celu zarobkowym. Firma ma przynosić korzyść pieniężną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zarobki są ważne ale przecież Cyfra dokłada do czynszu

To możliwe. Wyróżnieniem są Centra Cyfry+ i tak zwane markety - tutaj możliwym jest otrzymywanie zwrotu części czynszu. Ale tak jak np. w naszym przypadku i pewnie w przypadku większości APSów Cyfry, nie ma ani złotówki.

 

Panie DAN-SAT - jak podpisywałeś umowę z Cyfrą+, to zapewne zapoznałeś się z jej warunkami. Jeden klient podpisze nową umowę, a drugi przyjdzie po odbiór dekodera. Takie życie :)

 

Oczywiście - ale od podpisania umowy zaszło wiele zmian. Natomiast nikt nie może mieć pretensji do sprzedawcy, że w pierwszej kolejności bierze się za pisanie umowy. My osobiście słyszymy bardzo często, że przecież Cyfra to Cyfra dla abonenta z infolinii. I taki abonent myśli, ze jak przedłużył przez telefon to jest najważniejszy. Inną sprawą jest celowy cennik usług, już częściowo dostępny na naszej stronie.

 

Bo my to nie Cyfra+ - nasza firma to DAN-SAT i tylko pośredniczymy sprzedając usługi firm partnerskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny kolego DAN-SAT - wszedłem na Twoją stronę i poczytałem sobie dział O Nas Twoja postawa jest sprzeczna z tym co tam jest napisane, nie czuł bym się u Ciebie miło, gdybym przyszedł odebrać dekoder - byłbym klientem drugiej kategorii. Wiele wyjaśnia to, że jesteście jedynym w powiecie łobeskim APS'em "Cyfry+" :> Dzieląc klientów na lepszych i gorszych, mało to publikując to na forum, szkodzisz swojej firmie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abonentem C+ od 2002 roku. W grudniu przedłużałam umowe (bez żadnych tv itp) na C+Optimum i wykupiłam dekoder na własność za parę groszy. Odbyłam kilka rozmów z konsultantem stanęło na cenie 64 zł (mnie satysfakcjonowała). Cały czas była mowa o "stałej cenie" abonamentu przez cały okres umowy(na takiej zasadzie mam umowę od paru lat), a teraz okazuje się że mnie również dotyczy podwyżka bo w aneksie jest zapisany rabat na abonament bodaj 35zł, a nie stała cena. Wg mnie to jest to działanie nie fair ze strony C+. Jakieś pomysły co mam zrobić moglibyście mi podsunąć? Generalnie nie chce rozwiązywać umowy, ale wkurzyłam się mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to proste,jeżeli nie chcesz żegnać się z platformą i jednocześnie płacić z podwyżką,trzeba wysłać wypowiedzenie i czekać na rozwój wydarzeń.Nie sądzę,by cyfra szła w zaparte i nie zrobiła jakiś ustępstw,nawet połowicznych. Z klienta płacącego prawie 800 zł rocznie tak łatwo nie rezygnuje się.W najgorszym scenariuszu zawsze można z końcem lutego odwołać rezygnację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...