Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem.

Założyłem rok temu cyfrę, a od kliku miesięcy jestem nieustannie nękany telefonami o przedłużenie umowy.

Na początku dzwonili raz na tydzień, później częściej a teraz nawet po pięć razy dziennie.

Nie pomagają żadne wytłumaczenia ani argumenty. Kiedy mówię im, że założyłem kablówkę i niepotrzebna mi druga telewizja oni tego nie rozumieją. Proszę żeby nie dzwonili bo i tak nie przedłużę umowy, tego też nie rozumieją.

Za miesiąc kończy mi się umowa i wysłałem pismo do Warszawy że rezygnuje, dalej jest to samo,dzwonią i dzwonią do znudzenia. I ciągle te same głupie pytania. A dlaczego pan rezygnuje? Czy nie może mieć pan dwóch telewizji naraz?

A tu jest taka nowa promocja specjalnie dla pana czy nie szkoda rezygnować? Może przepiszę pan cyfrę na kogoś z rodziny?

Co bym nie powiedział, i tak nic nie pomaga

Na drugi dzień jest to samo. Normalnie jak jakiś " Dzień Świstaka".

Od kilku dni nie odbieram od nich telefonów, a oni i tak dzwonią.

 

Gdybym wiedział że tak będzie na pewno bym nigdy nie skorzystał z ich usług.

Może macie pomysł co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym sposobem będzie włącznie opcji zablokowania połączeń z zastrzeżonym numerem w telefonie komórkowym. Konsultanci dzwonią z CP, wiec połączenia wybiera im system, gorzej jak masz podany numer stacjonarny, musisz uzbroić się w cierpliwość i poczekać do wygaśnięcia umowy, ew przedłuż z nimi umowę :lol: ^^, będziesz miał spokój na jakiś czas.xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za niedlugo 3 d bedzie juz normalnoscia tak jak w tej chwili hd

chyba kpisz, hd będzie dopiero normalnością jeżeli nie będzie tylko i wyłącznie w pakietach premium, nie mówiąc już o ogólnodostępnej telewizji dvb-t , poczekamy zobaczymy... a 3d jak dla mnie mogą być tylko premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To całe 3d to o d... potłuc. W 3D to sobie można film raz na jakiś czas w kinie obejrzeć a nie na okrągło siedzieć przed tv w "specjalnych" okularach i męczyć sobie wzrok. Próbuje nam się wcisnąć tą technologie bo firmy chcą zarobić. TV HD są tanie jak barszcz to teraz oferuje się nam kosmiczną technologie po kosmicznych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem.

Założyłem rok temu cyfrę, a od kliku miesięcy jestem nieustannie nękany telefonami o przedłużenie umowy.

Na początku dzwonili raz na tydzień, później częściej a teraz nawet po pięć razy dziennie.

Nie pomagają żadne wytłumaczenia ani argumenty. Kiedy mówię im, że założyłem kablówkę i niepotrzebna mi druga telewizja oni tego nie rozumieją. Proszę żeby nie dzwonili bo i tak nie przedłużę umowy, tego też nie rozumieją.

Za miesiąc kończy mi się umowa i wysłałem pismo do Warszawy że rezygnuje, dalej jest to samo,dzwonią i dzwonią do znudzenia. I ciągle te same głupie pytania. A dlaczego pan rezygnuje? Czy nie może mieć pan dwóch telewizji naraz?

A tu jest taka nowa promocja specjalnie dla pana czy nie szkoda rezygnować? Może przepiszę pan cyfrę na kogoś z rodziny?

Co bym nie powiedział, i tak nic nie pomaga

Na drugi dzień jest to samo. Normalnie jak jakiś " Dzień Świstaka".

Od kilku dni nie odbieram od nich telefonów, a oni i tak dzwonią.

 

Gdybym wiedział że tak będzie na pewno bym nigdy nie skorzystał z ich usług.

Może macie pomysł co z tym zrobić?

 

Ja mam prosty sposób na takie telefony: Odbierasz, Mówisz "dziękuję, nie jestem zainteresowany" po czym od razu rozłączasz się nie wdając się w dyskusję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos jeszcze ma klopoty z zaplaceniem rachunku C+ w ICA karta kredytowa?

 

Od kilku lat co miesiac placilem przez strone ICA - w polowie miesiaca w Finansach ICA znikal napis "Aktualne saldo jest zerowe" i pojawial sie przycisk Zaplac, ktory przekierowywal chyba do Polcard.

 

W tym miesiacu zamiast przycisku Zaplac pojawila sie informacja ze termin zaplaty rachunku juz minal, i zamiast mozliwosci zaplaty jest informacja z numerem konta na ktory mozna zrobic przelew (nawet nie pisze do kiedy i ile). Napisalem do C+ a w odpowiedzi napisali tylko ze przepraszaja i ze moje konto nie wymaga zaplaty do przyszlego miesiaca i napis Aktualne saldo jest zerowe pojawil sie ponownie.

 

Czy wie ktos co jest grane? Czy nadal mozna placic w ICA karta kredytowa?

 

BTW, od kilku miesiecy ICA w przegladarkach Safari i Chrome wogole nie dziala - strona ICA to kompletna fuszerka.

 

GB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razme ponażekam na nowy pakiet sportowy. Należe do grona tych abonentów którzy korzystają z paczki Canal+ ze względu na ofertę filmową a nie sportową i troche mnie irytyuje że muszę płacić za coś z czego nie korzystam bo w końciu kanałów filmowych jest tylko dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem tu nowy i trochę głupio, że mój pierwszy post jest akurat w temacie "Narzekamy" ale się mocno zdenerwowałem chcąc zamówić Cyfrę Plus.

To forum podglądam już od dłuższego czasu (prawie rok) ale nigdy nie pisałem, aż do dzisiaj. Moje powody do narzekań (a jeszcze nie jestem abonentem):

1. Wysłałem zamówienie na Cyfrę przez internet jak tylko pojawiła się promocja, czyli 3 listopada. Dzisiaj mija czwarty dzień od tego zgłoszenia i do tej pory nie oddzwonili... Czy to normalne?? Wydawało mi się, że nie, dlatego dzisiaj postanowiłem pójść i kupić bezpośrednio u dystrybutora (jednocześnie tracąc jeden miesiąc promocji- ale chciałem to mieć już załatwione). Poszedłem.

2. Wcześniej oczywiście zgodnie ze wskazówkami z tego forum poczytałem sobie regulaminy, poczytałem przypadki forowiczów. Poczekałem w kolejce około pół godziny. I w pierwszym pytaniu zapytałem Panią sprzedającą, czy można w trakcie umowy zmieniać pakiet na mniejszy (artykuł 9, paragraf 2 regulaminu umowy o abonament to reguluje) ale wolałem usłyszeć to od sprzedającej. Ale Pani zapierała się, że nie ma mowy - pytałem kilkakrotnie - czy nawet za odpłatnością nie można, Ona uparcie twierdziła, że nie. Wiedziałem, że w regulaminie jest zapis, że można. Na forum też kilka razy spotkałem się z głosami, ze to normalne, ze się płaci i można zejść na niższy pakiet. Dlatego podziękowałem Pani i odszedłem - skoro jest nieprzygotowana do sprzedaży produktu to prowizji za umowę ze mną nie dostanie... Czy wszyscy sprzedawcy Cyfry są tacy? Bo takie coś psuje markę. Sam zastanawiam się, czy nie iść do konkurencji, skoro Cyfra mnie nie chce... Tylko szkoda mi oferty sportowej Canal+....

Dzięki za wysłuchanie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w umowie jest napisane, że pakietu zmienić nie można to nie można. Oczywiście jest regulamin, ale aneks do umowy jest znacznie ważniejszy. Przeczytaj dokładnie aneks do umowy i będzie wszystko OK tak naprawdę to tylko 1-2 strony. Np dla chyba wszystkich umów w 1szym okresie minimalnym nie ma możliwości zmienienia na pakiet START, natomiast zdarzają się takie, jak np umowa z TV rok temu, że podpisując ją abonent zobowiązuje się do tego że pakietu zmienić, przez cale 24mce zmienić nie można. Ps jestem pracownikiem cal center C+ zmawiałem do akademika C+ (kochany spliter :)) właśnie przez internet tel. nast. dnia, z pytaniem kiedy kurier ma przyjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@oshoost

Wszystkie informację są zawarte w aneksie, który stanowi regulamin promocji. Z tego co wiem nie powinno być problemu ze zmianą pakietu na niższy - maksymalnie do pakietu Kompakt, ale tu niech wypowie się ktoś kto ma dostęp do aneksów.

@zippi

Jeśli jesteś pracownikiem CC to powinieneś wiedzieć, że przy zamówieniu przez internet podpisujesz umowę u dystrybutora, kurier nie dostarcza umowy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów zaczynam nowy wątek bo nie tylko mnie ale i wielu moich znajomych .niejedonokrotnie ze sprzętem z wyższej półki czy to telewizor czy dekoder denerwuje ostanio bardzo zły odbiór niektórych stacji cyfry a wszególności paczki canal+ czyli z nie napewno winy własnej (ustawienia anteny itp)

 

Przepraszam że nie dodałem tego w zapowiedzi tego tematu występuje u mnie smurzenie , powielanie postaci,po prostu jakby telewizor nie

nadążał za sygnałem ale ma to miejsce przy tel. ful hd różnych marek znajomych czyli jest to problem odgórny i operator coś musi z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dog500 u mnie nie ma zadnego problemu ani z kanałami SD, ani z HD.

Warto sprawdzić całą instalację, szczególnie kable, wtyki.

Ostatnio jak byłem u ojca zaczął się skarżyć na gorszy obraz. Gdy zapytałem się czy z kablami wszystko ok, to zarzekał się że tak.

Zaglądam za dekoder, a tu niespodzianka. eFka (zwykła nakręcana) ledwo trzyma się na kablu.

Szybka poprawka i obraz żyleta.

Dlatego spróbuj na początku sprawdzić właśnie kable, może coś znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dog500 skoro jesteś pewien, że instalacja i ustawienie anteny jest ok, to trzeba może poszukac problemu na połączeniu dekoder :arrow: tv, ewentualnie coś w ustawieniach.

Wiem, że Ty i znajomi macie problem z odbiorem, ale trzeba to jakoś wytłumaczyć.

Jakie macie dekodery :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...