Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

To teraz ja w krotkim slowach opisze moje boje z Cyfra. Otoz w polowie grudnia skopal mi sie dekoder HD bez dysku. Do dzisiaj nie udalo mi sie go odzyskac, pomimo tego ze w gwarancji jak byk stoi ze wymienia natychmiast po dostarczeniu do punktu. W punktach stracilem juz pewnei z pol dani zycia to samo na infolinii. Generalnie postawa pocaluj nas w d***. A to punkt sie zaraz zamyka, a to nei ma dekodera a to sie nie da zrobic bo system nei pozwala. Ostatnio nawet rozpatrzyli mi reklamacje, ale wyslali dekoder do punktu, ktory wymienilem jako jedyny w ktorym wolalbym juz wiecej sie nie pojawiac - oczywiscie przez "fachowosc i kulture obslugi". W niedziele dzwonilem i konsultant stwierdzil ze w poniedzialek sie sprawe zalatwi i ktos do mnie zadzwoni. Oczywiscie nikt nie zadzwonil. Dzisiaj znowu dzwonie na co kolejny supermily Pan mowi ze on nie odpowiada za to co powiedzial tamten i moge se reklamacje zglosic. A najlepiej to jak wysle mailem o co mi chodzi to moze cos zrobia. Najlepsze w tym jest to, ze w miedzyczasie sam znalazlem 3 punkty, w ktorych moglbym dekoder wymienic, ale system jest na to zbyt glupi, a pracownicy nie moga sie dodzwonic na swoja infolinie, zeby sprawe wyjasnic. I tak w kolko dzwonie czekam 10-15 minut zglaszam, ze znow dali ciala, konsultant ze to nie ich wina i moge sobie reklamowac.

 

Po zalach czesc konstruktywna. Czy poza obsmarowaniem ich w necie jest jakis sposob wycisniecia z nich tego co mi sami gwarantuja ? TP S.A. ma bata w UKE, a taka Cyfra ? W tej chwili wyglada to tak, ze sami sa sedzia we wlasnej sprawie i wcale im nie zalezy na czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jacyś niedoinformowani ludzie pracują w tych punktach skoro nie potrafią zgłosić wymiany dekodera. W przypadku gdy nie mają danego dekodera na stanie muszą wysłać zamówienie na ten dekoder do C+ i po przeważnie tygodniu powinni go dostać i ten dekoder jest tylko dla Ciebie. Skoro na infolinię nie potrafią się dodzwonić bo system nie puszcza to niech wypełnią ręcznie druk wymiany dekoder i po sprawie. Masz otrzymać sprawny dekoder jeśli jest dostępny w punkcie i koniec kropka. A jak nie to tutaj odszukaj odpowiednio do miejsca zamieszkania rzecznika i coś powinien załatwić. Dziwi mnie tylko, że skoro wysłali dekoder do punktu, to nie chcesz go tam odebrać nawet jeśli masz ten punkt gdzieś.

 

p.s. jeśli nie masz dekodera i nie odbierasz to pisz do nich reklamację, żeby za ten czas zwrócili Ci pieniądze za abonament, powinno przejść. Masz pokwitowanie na zwrot dekodera w punkcie? pewnie nie? masz jednak pewnie maile do nich i ich odpowiedzi zachowane więc do dzieła. napisz później jak sytuacja się rozwija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dystrybutorzy maja do dyspozycji dwie infolinie, infolinie dystrybucyjna (do rozwiazywania spraw abonenckich) i infolinie systemowa (jesli maja jakis problem z wprowadzeniem zmian w systemie) obie linie sa obslugiwane poza kolejnoscia i dystrybutorzy nie czekaja w kolejkach na tych infoliniach tak jak abonenci, wiec jesli dystr Ci mowi ze nie moze sie polaczyc to scieme wali...

co do reklamacji przedmówca ma racje napisz o wyksiegowanie platnosci za okres od kiedy dekoder zaczal szwankowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jacyś niedoinformowani ludzie pracują w tych punktach skoro nie potrafią zgłosić wymiany dekodera. W przypadku gdy nie mają danego dekodera na stanie muszą wysłać zamówienie na ten dekoder do C+ i po przeważnie tygodniu powinni go dostać i ten dekoder jest tylko dla Ciebie..

 

No ze niedoinformowani albo im sie robic nie chce to wiem. Zaden nie zaproponowal tego zamowienia dekodera. A czesc z nich miala go nawet na stanie, ale system nie pozwala na wymiane sprzetu na zakonczonej umowie. Albo bylo akurat juz niedlugo przed zamknieciem, a to tyle roboty.

 

Skoro na infolinię nie potrafią się dodzwonić bo system nie puszcza to niech wypełnią ręcznie druk wymiany dekoder i po sprawie.

Masz otrzymać sprawny dekoder jeśli jest dostępny w punkcie i koniec kropka.

 

Jeden dal rade sie dowiedziec ze to ma zrobic, ale juz nie starczylo sily na wypisanie, bo drukarka mu nie dzialala. A nastepnym razem bylo juz tylko 30 minut do zamkniecia.

 

A jak nie to tutaj odszukaj odpowiednio do miejsca zamieszkania rzecznika i coś powinien załatwić.

 

Tu jest troche klopot bo rzecznik jest 200 km o miasta, w ktorym walcze i zachodu wiecej niz to warte.

 

Dziwi mnie tylko, że skoro wysłali dekoder do punktu, to nie chcesz go tam odebrać nawet jeśli masz ten punkt gdzieś.

 

Oni go nie wyslali jeszcze oficjalnie, tylko niby tak napisali w odpowiedzi na reklamacje, ktora odczytal mi kolezka na infolinii. Czy i kiedy tam niby bedzie to inna sprawa. Ale zagrywka z wyborem wlasnie tego, na ktory skladalem 2 skargi za wlasnie numery z za mala iloscia czasu, to piekny trik. Nie wiem przeciez, czy jak znowu nie pojde to Panowie beda sie spieszyc gdzies albo cos.

 

p.s. jeśli nie masz dekodera i nie odbierasz to pisz do nich reklamację, żeby za ten czas zwrócili Ci pieniądze za abonament, powinno przejść. Masz pokwitowanie na zwrot dekodera w punkcie? pewnie nie? masz jednak pewnie maile do nich i ich odpowiedzi zachowane więc do dzieła. napisz później jak sytuacja się rozwija.

 

Nie mam dekodera i nie mam pokwitowania bo nikt nie chcial dekodera wziac jak nie mial na wymiane. Reklamacje owszem napisalem, tylko za wizyty bezcelowe i niezliczone telefony nikt mi nie odda. Wiec chociaz innych bym chcial ostrzec.

 

dystrybutorzy maja do dyspozycji dwie infolinie, infolinie dystrybucyjna (do rozwiazywania spraw abonenckich) i infolinie systemowa (jesli maja jakis problem z wprowadzeniem zmian w systemie) obie linie sa obslugiwane poza kolejnoscia i dystrybutorzy nie czekaja w kolejkach na tych infoliniach tak jak abonenci, wiec jesli dystr Ci mowi ze nie moze sie polaczyc to scieme wali...

 

No nie wiem, albo byli tacy sprytni albo cos jest jednak nie tak bo kolezka przy mnie wybieral i mial albo zajete albo go zrzucali. Ale mistrzowie przez tydzien sie nie umieli dodzwonic a probowali niby caly czas.

 

Aha zeby nie bylo ze to gdzies na koncu swiata takie klopoty, calosc opowiesci dotyczy miedzy innymi 2 centrow Cyfry ze stolicy dolnoslaskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniu przedłużyłem umowę w pakiecie prestiżowym z kanałami HD gratis przez cały okres umowy. Jednak okazało się, że odcięto mi w lutym kanał HBO HD. Napisałem do ICA w tej sprawie i odesłano mnie z kwitkiem, powiedziano że ta opcja mi nie przysługuje gratis a jedynie Canal + HD. Chcę więc włączyć HBO HD, ale przekierowuje mnie do pakietu prestiżowego HD za który płacę koło 10 zł więcej, a nie zł jak powinno być normalnie czyli 6 zł. Po raz kolejny Cyfra wychodzi na [beep]ą i nieuczciwą firmę. W dodatku nie odpowiedziano na mój drugi mail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mik:

No niestety większość złych opinii o Cyfrze+ początek ma w niefachowej obsłudze w punktach dystrybucyjnych.

Zasadniczo, jeżeli dekoder wynajmowany od cyfry lub od nich zakupiony się psuje, to wystarczy jedna wizyta w punkcie dystrybucyjnym, w którym dekoder jest wymieniany. Jeżeli akurat danego modelu dystrybutor nie ma na stanie - składa zamówienie pod konkretnego abonenta.

Taka teoria, jeżeli pracownik punktu jest zapoznany z procedurami i "umie" to załatwić.

Teraz praktyka:

- z Twojej wypowiedzi wynika, że umowę masz rozwiązaną - w takiej sytuacji system oczywiście, że nie przepuszcza wymiany sprzętu, bo masz go zwrócić a nie wymieniać.

- z drugiej strony piszesz, że już ci odpowiedzieli na reklamację - otóż jeśli napisali ci, że dekoder wysłali do danego punktu to NA PEWNO go wysłali - z tym, że to na 100% nie przejdzie jeśli masz rozwiązana dana umowę. Nie ma innej opcji. Z tym, że swoje stwierdzenie, że masz odpowiedź jednoczesnie łagodzisz, że niby nie masz, ale ktos Ci coś przeczytał... Dziwne to trochę. Czyli jednak nie masz odpowiedzi czy masz - na piśmie?.

Może jest po prostu tak, że ktoś przyszykował odpowiedź na twoje pismo i teraz załatwia ci ten dekoder zanim tę odpowiedź do ciebie wyśle (albo wziął poprawkę na czas, w jakim korespondencja do ciebie dotrze i załatwia dekoder w tzw. międzyczasie) - a jakiś nadgorliwy konsultant Ci już to przeczytał?

Tak na marginesie, to nie dziwię się temu konsultantowi, co stwierdził, że nie odpowiada za to co ktos inny ci powiedział.

Praca konsultanta nie jest łatwa. Dzwoni jakiś gość, wciska tzw."ciemnotę" , że niby ktoś mu coś obiecał. Ten konsultant ani nie wie kto rozmawiał z tobą wcześniej, ani już tym bardziej nie wie co ci ten ktoś powiedział (on rozmowy nie odsłucha, ani nie ma na to czasu ani uprawnień). On ci udziela odpowiedzi zgodne ze swoja wiedzą i obowiązującymi go procedurami. Nawet nie wiesz, co ludzie potrafią ewidentnie wymyślić, że niby konsultanci im wcześniej powiedzieli czy obiecali, a potem, jak ktoś odsłu[beep]e taką rozmowę to okazuje się w 99%, że jest niestety tak jak twierdzi konsultant, a nie jak utrzymywał klient (miałem przyjemność pracować kiedyś w pewnym call-center i akurat kontrolowałem też przebieg rozmów, więc wiem o czym piszę.) Oczywiście, niestety zdarza się, że jakiś nowy konsultant obieca coś i naopowiada bzdur, żeby się klienta pozbyć.

Tak na prawdę, powinieneś poczekać, aż otrzymasz odpowiedź na piśmie i z tym pismem walić prosto do wskazanego punktu, gdzie niby ma być dekoder. Obojętne czy dekoder będzie, czy nie, zaraz potem powinieneś złożyć kolejną reklamację i zażądać zwrotu abonamentu za okres, w którym nie korzystasz z odbioru z powodu braku dekodera.

Tyle, że jeżeli nie masz dokumentu potwierdzającego, że dekoder oddałeś, to trochę sam się w maliny wpuściłeś. A jeżeli w systemie nie ma zwrotu, a ty dystrybutorowi nie przyniesiesz tego zepsutego, to on ci nie wyda nowego, bo nie będzie się potem miał jak rozliczyć ze sprzętu.

Coś mi ewidentnie nie gra z tym, że piszesz, że masz umowę rozwiązaną. To jak w takim razie chciałbyś coś w ogóle oglądać i zwrotu jakiego abonamentu żądać?

 

A jeżeli chodzi o rzecznika, to w każdym mieście powiatowym jest, więc nie ściemniaj z tymi 200 km... Po prostu Ci się nie chce, albo przekoloryzowałeś sytuację... zgadza się... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha zeby nie bylo ze to gdzies na koncu swiata takie klopoty, calosc opowiesci dotyczy miedzy innymi 2 centrow Cyfry ze stolicy dolnoslaskiego.

 

A jeżeli chodzi o rzecznika, to w każdym mieście powiatowym jest, więc nie ściemniaj z tymi 200 km...

 

Chyba faktycznie ściema, bo w parę sekund znalazłem to:

 

Urząd Miasta Wrocław Miejski Rzecznik Konsumentów

50-030 Wrocław

ul. Świdnicka 53

tel.: (071) 777 86 62; fax: (071) 777 86 622

brk@um.wroc.pl

 

źródło: http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/art1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ze tacy jestescie predziutcy, tylko nie wzieliscie pod uwage tego co napisalem. Rzecznik jest od zalatwiania spraw ludzi zameldowanych na jego terenie a ja jestem zameldowany 200 km dalej.

Do mik:

Teraz praktyka:

- z Twojej wypowiedzi wynika, że umowę masz rozwiązaną - w takiej sytuacji system oczywiście, że nie przepuszcza wymiany sprzętu, bo masz go zwrócić a nie wymieniać.

Dobra zeby rozjasnic: umowe, do ktorej byl kupowany dekoder mam rozwiazana, natomiast dekoder mam na wlasnosc i cyfra dala mi na niego 2 lata gwarancji.

- z drugiej strony piszesz, że już ci odpowiedzieli na reklamację - otóż jeśli napisali ci, że dekoder wysłali do danego punktu to NA PEWNO go wysłali - z tym, że to na 100% nie przejdzie jeśli masz rozwiązana dana umowę. Nie ma innej opcji. Z tym, że swoje stwierdzenie, że masz odpowiedź jednoczesnie łagodzisz, że niby nie masz, ale ktos Ci coś przeczytał... Dziwne to trochę. Czyli jednak nie masz odpowiedzi czy masz - na piśmie?.

 

Dzisiaj odpoweidz juz mam, i nie wynika z niej ze wyslali tylko ze wymiana sprzetu zostala mi umozliwiona w punkcie, o ktorym mowa byla wyzej.

 

Tak na marginesie, to nie dziwię się temu konsultantowi, co stwierdził, że nie odpowiada za to co ktos inny ci powiedział.

Praca konsultanta nie jest łatwa. Dzwoni jakiś gość, wciska tzw."ciemnotę" , że niby ktoś mu coś obiecał. Ten konsultant ani nie wie kto rozmawiał z tobą wcześniej, ani już tym bardziej nie wie co ci ten ktoś powiedział (on rozmowy nie odsłucha, ani nie ma na to czasu ani uprawnień). On ci udziela odpowiedzi zgodne ze swoja wiedzą i obowiązującymi go procedurami. Nawet nie wiesz, co ludzie potrafią ewidentnie wymyślić, że niby konsultanci im wcześniej powiedzieli czy obiecali, a potem, jak ktoś odsłu[beep]e taką rozmowę to okazuje się w 99%, że jest niestety tak jak twierdzi konsultant, a nie jak utrzymywał klient (miałem przyjemność pracować kiedyś w pewnym call-center i akurat kontrolowałem też przebieg rozmów, więc wiem o czym piszę.) Oczywiście, niestety zdarza się, że jakiś nowy konsultant obieca coś i naopowiada bzdur, żeby się klienta pozbyć.

 

A to mnie akurat szczerze mowiac g... obchodzi. To Cyfra sie zobowiazala ze wymieni mi dekoder od reki, a jedyna forma kontaktu jest infolinia. Widze to tak z jednej strony ja z drugiej Cyfra i nie ma trzeciej strony, a Ty sugerujesz ze tak naprawde to kazdy pracownik Cyfry nie odpowiada za to co powie inny. Mam kazdego po kolei spytac jak w koncu sprawe zalatwia ??

 

Tak na prawdę, powinieneś poczekać, aż otrzymasz odpowiedź na piśmie i z tym pismem walić prosto do wskazanego punktu, gdzie niby ma być dekoder. Obojętne czy dekoder będzie, czy nie, zaraz potem powinieneś złożyć kolejną reklamację i zażądać zwrotu abonamentu za okres, w którym nie korzystasz z odbioru z powodu braku dekodera.

Tyle, że jeżeli nie masz dokumentu potwierdzającego, że dekoder oddałeś, to trochę sam się w maliny wpuściłeś. A jeżeli w systemie nie ma zwrotu, a ty dystrybutorowi nie przyniesiesz tego zepsutego, to on ci nie wyda nowego, bo nie będzie się potem miał jak rozliczyć ze sprzętu.

 

No spoko ale ja przeciez tego dekodera nie wyrzucilem wiec na wymiane sie chyba nada. Nie wiem co mialoby tu ulatwic oddanie go wczesniej + potwierdzenie pismem. Zwlaszcza ze nikt tego nie proponowal, a ja procedur nie znam.

 

Dobra ustosunkowalem sie, a teraz biezaca sytuacja. Wczoraj bez specjalnej przyjemnosci udalem sie do mojego ulubionego punktu i Panu udalo sie zamknac sprawe w ciagu 30 minut. Natomiast co do reklamacji i rekacji Cyfry. Owszem umozyli mi rachunki za okres, w ktorym nie mialem dekodera, ale nic ponadto. Czyli 1.5 miesiaca wizyt i telefonow za paredziesiat zlotych poszlo z mojej kieszeni na utrzymanie niedoinformowanych pracownikow, niestety ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawa prosta jak drut a ty sie kolego nadzwoniles i sam sobie nabiles rachunki. Na twoim miejscu zrobilbym tak jak napisał C2009 i zaczekał. Dostarczenie dekodera to nie pikuś i nie poleci w 2 dni do wyznaczonego punktu a dystrybutorzy nie moga wydawac dekoderow ot tak sobie niestety. Maja dekodery przeznaczone na sprzedaz i na wymiane. Ja bym całość zamknął na 2 reklamacjach i ew. maksimum 1 tel. na infolinie.

 

Jak ktos jest zdenerwowany ze to tak krotko trwa i dzwoni powtarzajac wszystko konsultantom to potem ma wysokie rachunki. Wrzuc na luz, meliska i tel do rzecznika moze cie uspokoi jeszcze chociaz wątpię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pozostaje pozbyć się dekodera dedykowanego i kupić nowy z możliwością edycji listy.

 

Nie wiem, jak wygląda nowa lista (jeszcze nie udało się jej pobrać), ale stara szczytem ergonomii też nie była - miejscami była dość logiczna, ale bywały też przypadki totalnego chaosu.

 

Poza tym - według wcześniejszych zapowiedzi - miały się tylko przesunąć dziesiątki o kilka pozycji - ale w ramach dziesiątek tematycznych chyba wielkiej rewolucji nie zapowiadali :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

A do mnie wczoraj dzwonił ankieter z Cyfry. Gadał ze mną w sumie 23 minuty! Pytał głównie o dekoder - czy wiem jakie ma funkcje po kolei, czy korzystam z nich, jak się sprawuje, czy bym go komuś polecił, czy bym zamawiał częściej VOD jakby było tańsze, no i czy czegoś w moim zdaniem brak jeśli chodzi o dekoder, a jeśli tak to czego. W ogóle się nie zapytał czy mi czegoś brak w ofercie programowej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy mozna zmusic canal+ do pokazywania lidera ekstraklasy czyli aktualnie Polonie Warszawa (jestem z Bedzina wiec nie kibicuje tylko ogladam tego co aktualnie dobrze gra) bo np w najblizszy piatek nie pokaza meczu Lidera tylko ostatnia Legie! Czym oni sie kieruja bo co tydzien pokazywane sa legia wisła i lech a nie kluby co aktualnie graja dobrze!!!

 

Macie jakies pomysły zeby ich oswiecic? Nie bede ogladał tak słabo grajacych zespołow jak te 3 powyzej ale jak to zmienic zeby pokazywali aktualnienie dobre zespoły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede to obserwował. Jezeli po rundzie jesiennej Polonia bedzie liderem i dalej nie beda pokazywac regularnie jej meczow to bedzie oznaczało albo ich bezmyslnosc albo jakies układy. Poza tym meczow jagi tez nie naogladamy sie na zywo botylko 6 czyli po 2 z lechem legia i wisła a poloni jeszcze 5 bo juznz legia był. Pozostaje nie słuchac wiadomosci i ogladac retransmisje jakby była na zywo.

 

Dziwne bo teraz kazdy chce ogladac Smolarka i to jego gra bedzie przyciagac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zobaczyć jaką masz naliczoną opłatę za sierpień w płatnościach w ICA. Druczek wypełnić w banku lub na poczcie i dokonać płatności tradycyjnie. A jeśli masz bankowość elektroniczną to zrób zwykły przelew, wygeneruj dowód zapłaty, zapisz na dysku komputera, następnie zaloguj się do ICA, wybierz kontakt i formularz elektroniczny, zaznacz w treści wiadomości dowód opłaty i załącz zapisany wcześniej na dysku najlepiej w formacie .jpg dowód zapłaty. Potwierdzenie zaksięgowania otrzymasz od Cyfry+ w mailu najpóźniej następnego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja przelewu internetowego chyba nigdy nie była aktywna w ICA, a to że są szare loga oznacza że akurat firma obsługująca płatności ma akurat taki system, a C+ nie dogadała się z nimi odnośnie innych form płatności niż kartą płatniczą.

Sam parę razy płaciłem przez ICA kartą i nigdy nie widziałem aby płatność przelewem była aktywna, tak w ogóle to te płatności kartą księgują z dużym poślizgiem, bo płatność pojawia się dopiero po kilku dniach.

 

Chodź w ICA powinni przynajmniej podawać indywidualny numer konta bankowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...