Skocz do zawartości

Znikające uprawnienia - Awaria C+?


seb235
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Mam ciekawą sytuację, wczoraj przedłożyłem umowę dostałem potwierdzenie - wszystko OK. Po godzinie już wszystkie kanały świeciły.

 

W dniu dzisiejszym dosłownie chwile temu - część kanałów wyleciała - komunikat o braku uprawnień (Głównie te z dopełnienia do Extra+ np BBC Eartch), a z kolei kanały typu C+ czy HBO działają dalej. Do strefy C+ zalogować się nie mogę ...

 

Jak wygląda sytuacja u was?

 

Pozdrawiam,

Seb235

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że mają jakiś fuckup, umowy mam wprowadzone jak być powinno. Ale wchodząc w swoją ofertę niby nie mam extra+ pomimo że większość kanałów z tego pakietu mi działa. Ponowiłem uprawnienia - kanały wróciły choć strefa klienta twierdzi że ich nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może, aczkolwiek losowo wypada jeden i ten sam pakiet cały czas? Obstawiam [beep]*ne konto w systemie.

 

--UPDATE--

I pakiet wyleciał po raz kolejny, pomoc konsultantów zarówno z infolinii to próba sprzedaży kolejnego pakietu + przeładowanie uprawnień. 

Edytowane przez seb235
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...