Skocz do zawartości

[13.09]Kompendium promocji CP + podmiana dekoderów + kary


GieKa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dostałem nową umowę ale nic nie pisze gdzie mam przelać pieniądze, miałem konto na ICOK wpisałem nową karte i zblokowało mi konta o co chodzi ?

 

AKTUALIZACJA: Na ICOK zmieniłem aktywną kartę i mam przelać 42,80 mimo że powinienem 57,80. A myślałem że przy wymianie dekodera SD na HD jest miesiąc gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry

A ja z troszkę "innej beczki":

 

A mianowicie:

wczoraj (tj. 26.02.2009) podpisałem umowę:

"Echostar 747 [model z twardym dyskiem] RATY: w 13mc sprzęt przechodzi na własność - faktura pocztą"

(przyznaje sie ze pod wpływem impulsu-byłem nastawiony na ten dekoder z opcją na 13 misięcy a tu mnie pani APS-ie zagieła :shock: )

Z pakietem Familijnym + Relax Mix - 499zł | Umowa 29 miesięcy | 1mc - MAX [0zł] || 2-3 mc - pakiet wybrany przy umowie [0zł] || 4-29mc - 57,80zł

i teraz na chłodno jak sobie pomyslałem to chyba jednak był błąd.

teraz zastanawiam sie jak jest ze zwrotem sprzętu i rezygnacją. Trzeba wysłać "gdzieś tam" do warszawy sprzęt (dekoder) i modlić sie aby dotarł w ciagu tych 10 dni czy lepiej udać sie osobiście ( afkoz jeśli jest taka opcja ze mozna to załatwić "oko w oko") bo wolał bym mięć wszystko załatwione tak jak trzeba a nie później:

"bo przesyłka nie dotarła, albo było trzęsienie ziemi w Bangaldeuszu i etc."

I koniec końców chciałem wydzierżawić moduł :

Z pakietem Familijnym + Relax Mix - 79zł | Umowa 29 miesięcy | 1mc - MAX [0zł] || 2-3 mc - pakiet wybrany przy umowie [0zł] || 4-29mc - 57,80zł

Bo w sumie dekoder za takie pieniądze jak ten z dyskiem to mozna wychaczyc na alledrogo bez problemu. a zawsze później mozna sobie go zmienic bez łaski a nie czelkać do końca umowy .

Poradzcie co mam zrobić ...... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam widzisz na jakich warunkach masz kontynuować umowę .

W zasadzie sam już odpowiedziałeś na swoje wątpliwości .

Masz 10 dni , wykorzystaj to póki masz taką szansę . Mój wybór byłby prosty , ale nie chcę Ci nic sugerować .

Druga sprawa , poczytaj posty i zobaczysz jak się zachowuje w/w dekoder .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Na samym początku w spisie jest napisane, że jak ktoś podmieni dekoder w trakcie trwania umowy na dekoder HD to na starty dekoder można wziąć pakiet familijny dopiero.

 

Jednak zarówno pani/pan na infolinii jak i pan w sklepie, w którym brałem dekoder HD - powiedzieli mi, że na stary dekoder mogę już wziąć pakiet mini.

 

Więc jak to jest z tym naprawdę ? - i to kilka razy mi mówili. :smile::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam widzisz na jakich warunkach masz kontynuować umowę .

W zasadzie sam już odpowiedziałeś na swoje wątpliwości .

Masz 10 dni , wykorzystaj to póki masz taką szansę . Mój wybór byłby prosty , ale nie chcę Ci nic sugerować .

Druga sprawa , poczytaj posty i zobaczysz jak się zachowuje w/w dekoder .

Słucham, słucham z wielkim zaciekawieniem :roll:

ps. jestem juz po rozmowie z BOK-iem i trzeba pismo napisać tak jak mi mirko1801 doradziłeś :>

a tak na odchodne zapytam czy muszę tez antenę odsyłać czy mogę ja sobie zostawić??

bo na infolini to mi jakoś nie do końca chcieli odpowiedzieć :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirko1801

Mam jeszcze jedno pytanko:

Czy szprzęt musze odesłać odrazu wraz z "oświadczeniem......." czy tak jak mi na infolini powiedzieli ze "w terminie do 14 dni od daty wysłania w/w oświadczenia ??

Wybacz ze zadaje takie moze głupie pytania ale niechce z nimi miec kłopotów bo z tego co "wygooglowałem" to jest ciężko jak trzeba od CP uzyskać ... :censored:

Mam pytanie o dzierżawę sprzętu, konkretnie modułu CAM - jak w takim wypadku wygląda gwarancja na sprzęt? Czy jak się zepsuje np. po 15 m-cach to naprawiają/wymieniają na nowy bez problemu? I tak do końca trwania umowy?

Jak dla mnie bardziej sensowna jest opcja "dzierżawy" bo w sumie po co mi moduł po zakończeniu umowy , chyba tylko jako podstawka pod browara :lol2:

a z drugiej strony to własnie na taki sprzet daja gwarancje na 24 miesiące a umowa na 29 , tak wiec 5 miechów z duszą na ramieniu ..... a tak to z tego co mi sie wydaje to w opcji dzierżawy masz pełna gwarancje na okres obowiązywania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirko1801

Mam jeszcze jedno pytanko:

Czy szprzęt musze odesłać odrazu wraz z "oświadczeniem......." czy tak jak mi na infolini powiedzieli ze "w terminie do 14 dni od daty wysłania w/w oświadczenia ??

 

Proponuję zrobić to jak najszybciej , zamkniesz sprawę i wtedy możesz spać spokojnie .

Chyba na koniec nie życzysz sobie dodatkowych kłopotów .

Moja zasada ,, co zrobię dzisiaj , nie muszę się martwić tym problemem jutro ,, ale wybór już należy tylko do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł CAM na udostępnienie [dzierżawa sprzętu] - po umowie zwrot modułu: Nowość :!:

2) Z pakietem Mini Max - 129zł | Umowa 24 miesięcy | 1mc - pakiet Familijny [0zł] || 2-3 mc - pakiet wybrany przy umowie [0zł] || 4-24mc - 9,90 zł lub 19,90 zł. Do końca 2 okresu rozliczeniowego klient może złożyć oświadczenie o zaprzestaniu korzystania z pakietu, wówczas będzie zobowiązany do zachowania aktywnego pakietu Mini [9,90zł]. Jeżeli tego nie uczyni równoznaczne jest to, że dalej zachowuje aktywny pakiet Mini Max [19,90zł].

Dzisiaj chciałem podpisać taką umowę, niestety okazało się, że nie ma takiej opcji. Tylko umowa na 29 m-cy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...