Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, mikoko napisał:


Hmmm a może rzeczywiście zaktualizować moduł na innym tv niż mój Sony. Mam u syna w pokoju 5-6 letnie LG. Tak chyba zrobie.

A w poniedziałek wymiana pewnie. Aktualizuj.  Zobaczymy 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Vu+ Uno z VTI po aktualizacji moduł działa zdecydowanie szybciej i nie złapał mi ani razu zawieszki (wcześniej to była loteria czy kanał złapie lub będzie czarny ekran przez pół minuty) nagrywanie również działa. Aktualizowałem moduł w TV bo w dekoderze się nie dało - występował błąd 11 przy próbie aktualizacji.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mój nie wspiera ECP i po aktualizacji przestał nagrywać. Mam teraz nowy wymieniony na starym sofcie i nagrywa. Jeśli będę robił aktualizacje to już na innym TV. Pewnie na syna 6 letnim LG

Na Vu+ Uno z VTI po aktualizacji moduł działa zdecydowanie szybciej i nie złapał mi ani razu zawieszki (wcześniej to była loteria czy kanał złapie lub będzie czarny ekran przez pół minuty) nagrywanie również działa. Aktualizowałem moduł w TV bo w dekoderze się nie dało - występował błąd 11 przy próbie aktualizacji.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka



Jeśli można wiedzieć to na jakim tv aktualizowałeś ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak logicznie rozumujac, jesli nowy soft modulu ,,gryzie,, sie z softem na twoim telewizorze , to aktualizacja na innym tv nic nie da.  Przecierz to bedzie ta sama wresja oprogramowania , niezaleznie od tego czy aktualizacje przeprowadzisz w Sony w Samsungu czy jakimkolwiek innym modelu.  Problemem jest wspolpraca modulu z Twoim Sony, a nie to w jakim telewizorze przeprowadzisz aktualizacje

Edytowane przez kedar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kedar1 napisał:

Tak logicznie rozumujac, jesli nowy soft modulu ,,gryzie,, sie z softem na twoim telewizorze , to aktualizacja na innym tv nic nie da.  Przecierz to bedzie ta sama wresja oprogramowania , niezaleznie od tego czy aktualizacje przeprowadzisz w Sony w Samsungu czy jakimkolwiek innym modelu.  Problemem jest wspolpraca modulu z Twoim Sony, a nie to w jakim telewizorze przeprowadzisz aktualizacje

Moje zdanie jest takie samo jak Twoje.

Ja mam sony xh95 wspiera ECP i z nagrywanie jest....kupa !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serii XF i starszych nagrywanie działa. Nie ma wyjścia trzeba będzie spróbować aktualizacje na LG przecież nie będę czekał nie wiadomo ile na aktualizacje softu w tv, nie mając dostępu do kilku kanałów. Kiedy robiłem update softu modułu w tv Sony XG pamietam ze weryfikacja na moment stanęła na 10% byl jakis komunikat o błędzie i moduł się zresetował. Moduł wyjęty moduł włączony i zaskoczył. Ale nagrywanie padło. Dlatego moja myślą jest by spróbować na LG



tiviusat ani c+ niema żadnego sony z ECP na liście
https://www.lativu.tv/_common/pdf/TV-Certificate-lativu.pdf

Ale co ta lista udowadnia? Samsungow na niej od groma a nie wspierają ECP
Tak logicznie rozumujac, jesli nowy soft modulu ,,gryzie,, sie z softem na twoim telewizorze , to aktualizacja na innym tv nic nie da.  Przecierz to bedzie ta sama wresja oprogramowania , niezaleznie od tego czy aktualizacje przeprowadzisz w Sony w Samsungu czy jakimkolwiek innym modelu.  Problemem jest wspolpraca modulu z Twoim Sony, a nie to w jakim telewizorze przeprowadzisz aktualizacje

Ale kto spowodował ze softy modułu i tv się gryzą ? Nikt inny jak c+ wprowadzając aktualizacje softu w module. Przed update nagrywanie działa. A wszystko robione przeciwko zwykłemu abonentowi bo maja w obiegu cameleony. Tak ciężko wyłączyć karty i wymienić na Caymany skoro c+ uparcie ich nie chce i zwalcza. To już naprawdę nadaje się na skargę do jakiegoś Urzędu.
I mała uwaga na zarzuty ze przecież c+ nie gwarantuje nagrywania. Nowy soft w module blokuje nagrywanie nawet z telewizji naziemnej z która nie ma nic wspólnego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, mikoko napisał:

Ale kto spowodował ze softy modułu i tv się gryzą ?

Przecierz ja temu nie zaprzeczam.  W moim przypadku ta aktualizacja byla pozytywna jesli chodzi o dzialanie tego modulu w VU+Ultimo.  Tak czasami  jest ze dana aktualizacja u jednych cos popsuje a u innych cos poprawi.  Zamyslem zmiany softu bylo oczywiscie wyeliminowanie z użytkowania w nich Cameleonów , a przy okazji , w sposób zamierzony lub tez nie , wyeliminowali u niektorych użytkownikow TV możliwosc nagrywania.  Ja osobiscie modułu w telewizorze nie używam , jedynie tylko go aktualizuje.  Ale zaktualizowanie modułu w jednym modelu telewizora ,mające na celu sprawienie że będzie działał prawidłowo na drugim jest bez sensu.  Moduł w kazdym TV zawsze pobierze ostatnią wersję softu.  A tak przy okazji , wgrales z powrotem do tego TV dedykowany soft , czy nadal jedziesz na tym od innego modelu Sony?  

Edytowane przez kedar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba pisac reklamacje do PC+ i Sony , aby coś z tym zrobili.  A do tego czasu , chcąc korzystac z możliwosci nagrywania , wstrzymać się z aktualizacją modułu.   Przynajmniej ja bym tak zrobił w tej sytuacji

Edytowane przez kedar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wymieniłem moduł na ten ze starym softem. Pytanie czy długo wytrzymam z ciągłym anulowaniem nachalnych monitów. Całej paczki filmbox nie da się oglądać. Po chwili monit na wszystkich kanałach. Pomaga jedynie wyjęcie i włożenie modułu bądź wyłączenie i włączenie tv. Ja sobie poradzie gorzej jak mnie w domu nie będzie a domowników będzie szlag trafiał. Znając tempo wprowadzania aktualizacji od Sony to minimum pół roku, bo dopiero co były. Jedyna nadzieja ze c+ po jakim czasie zdejmie aktualizacje z satelity. Nie wiem co robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kedar1 napisał:

Czyli trzeba pisac reklamacje do PC+ i Sony , aby coś z tym zrobili.  A do tego czasu , chcąc korzystac z możliwosci nagrywania , wstrzymać się z aktualizacją modułu.   Przynajmniej ja bym tak zrobił w tej sytuacji

PC+ zaproponuje dekoder, producent TV odpowiada za własny soft i błędy w obsłudze cam. nie potrafią napisać firmware albo maja gdzieś polski rynek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy nie masz w menu TV , wyłączania komunikatów modułu. Skoro w tej chwili jest wyłączona część oferty , to żeby wymusić tą aktualizację ,pewnie po pewnym czasie wszystko zgasnie.   

6 minut temu, LorDx napisał:

PC+ zaproponuje dekoder, producent TV odpowiada za własny soft i błędy w obsłudze cam. nie potrafią napisać firmware albo maja gdzieś polski rynek :)

Pewnie tak będzie.  Moduły i odbiór na niezależnym sprzęcie , to zło konieczne dla wszystkich platform .  Nie tylko tych w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bardzo ciekawa opcja ale niestety jest nieaktywna
Opcja nr 2
Nigdzie nie można wyłączyć komunikatów. Teraz sobie przypomniałem ze jest w Sony tryb Pro Mode. Włączę i zobaczę może się uaktywni. Albo jeszcze inaczej. Może włączenie blokady rodzicielskiej na module uaktywni te opcje i zapisanie PINu umożliwi nagrywanie

75039a06bfd3bbea4675aa77e4f469a7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kedar1 napisał:

Pewnie tak będzie.  Moduły i odbiór na niezależnym sprzęcie , to zło konieczne dla wszystkich platform .  Nie tylko tych w Polsce

a tymi modułami to nie interesu, muszą być na rynku i tyle, na styku tv <-> cam niema odpowiedzialności za kompatybilność wzajemną, każdy na każdego może zwalić winę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, mikoko napisał:

Mam dedykowany bo Sony wypuściło ujednolicony soft i dlatego moduł zaczął działać ponownie. Zreszta nie tylko u mnie nagrywanie przestało działać. Nie działa na całej nowej serii Sony XH z 2020 roku,
XG z 2019. Ale o dziwo działa na XF z 2018 i starszych

To który wgrałeś i skąd go pobrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mikoko napisał:

Dzięki....ale ten soft TV sam go pobrał i zainstalował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mikoko napisał:

Ale co ta lista udowadnia? Samsungow na niej od groma a nie wspierają ECP
Ale kto spowodował ze softy modułu i tv się gryzą ? Nikt inny jak c+ wprowadzając aktualizacje softu w module. Przed update nagrywanie działa. A wszystko robione przeciwko zwykłemu abonentowi bo maja w obiegu cameleony. Tak ciężko wyłączyć karty i wymienić na Caymany skoro c+ uparcie ich nie chce i zwalcza. To już naprawdę nadaje się na skargę do jakiegoś Urzędu.
I mała uwaga na zarzuty ze przecież c+ nie gwarantuje nagrywania. Nowy soft w module blokuje nagrywanie nawet z telewizji naziemnej z która nie ma nic wspólnego

 bo to przygotowania do parowania camalenów uniqe, każdy cam ma swoją kartę w parze przecież :), do camaleona niema camów w ofercie stąd blokada ich.

Kolejny babol producenta TV :)) po co ty pyta moduł o zgodę na nagrywanie FTA :)) ma pytać tylko o caid na które ma ostęp na karcie a nie o wszystko i wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...