Skocz do zawartości

Najgorsza sieć kablowa


krab13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

VECTRA

 

Nie mówię tu ogólnie jako w całej Polsce, ale w Glinojecku.

 

Uważam, że ona jest najgorsza, ponieważ od czasu, gdy przejęli Eltros-Bis, czyli na początku 2009 roku to do grudnia 2009 roku zwiększyli abonament z 24 do 32 zł, a dodali zaledwie 2 kanały i 2 zamienili.

 

TVN CNBC Biznes - dodali w sierpniu 2009 (+2 zł)

Movies 24 - dodali we wrześniu 2009 (+6 zł)

Polsat 2 > Eska TV - zamienili w grudniu 2009

Polsat Sport > TVP Sport - zamienili w grudniu 2009

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Moje najgorsze kablówki to: Telewizja Światłowodowa, Sat Film, TVK SM Północ Częstochowa, TVK CSM Nasza Praca, Jambox, Avios/Korbank. 

Wady: 

Telewizja Światłowodowa:  

Całkowity brak Nick Jr i TeenNicka, brak Novelas+.

Sat Film: 

Brakuje Nicktoons HD, Nick Jr, TeenNick HD. 

TVK SM Północ Częstochowa: 

Całkowity brak Nick Jr, Nicktoons HD, TeenNick HD.

TVK CSM Nasza Praca: 

Nadal brakuje Nick Jr, Nicktoons HD, TeenNick HD. 

Jambox: 

Nick Jr w Pakietach Podstawowych Plus jest tylko w pakiecie Bogatym. 

Avios/Korbank:

Nick Jr tylko w pakiecie Max. 

Nie potrzebujemy kablówek, bo mamy tylko Platformę Canal +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej pozycji wygląda to tak, że najgorsza to Vectra / Multimedia. W Multimedii jestem od 2011 r. Zawsze ta firma miała jakieś bolączki. Po przejęciu Multimedia przez Vectra to jest tragedia dla odbiorców w ramach Multimedia. Po fuzji Vectra udzieliła swoją sieć firmie Multimedia. Multimedia jest teraz tylko agentem sprzedażowym i nie posiada swojej sieci. Wszystko jest OK kiedy usługi docierają. Pakiety są całkiem niezłe i ceny teoretycznie też. Katorga to obsługa klienta i to się raczej nadaje na scenariusz dla Barei, bo nawet on by nigdy nie wymyślił takiej komedii. Gdy zaczyna się coś sypać, a jesteś klientem Multimedia to wiedz, że nie ma po co dzwonić na obsługę klienta. Będziesz godzinę czekał na połączenie, a potem znudzony życiem i trudem egzystencjalnym człowiek powie Ci, że to Twoja wina, że internet źle chodzi, bo u nich jest OK, a jak telewizja nie działa to proszę na piśmie się kontaktować, bo wymaga to rozpatrzenia w terminie do 30 dni. Jak już się da połączyć z człowiekiem to często dowiesz się, że to wina kogoś z innego działu i tu i teraz nie da się nic zrobić. Nie dalej jak 10 dni temu przez 5 dni walczyłem o uruchomienie odbioru na drugim telewizorze, ponieważ ktoś wyłączył kartę do odbioru multiroom. Pomimo opłacenia usług nie mogłem z nich korzystać, na koniec pogmatwano rachunki i w jednym miesiącu mam niedopłatę a w drugim dostanę zwiększony abonament. Za błąd operatora mam otrzymać kwotę 4,99 PLN, gdzie cały miesiąc kosztuje prawie 100 zł. Przy zamieszaniu jakie operator spowodował te 4,99 to pryszcz, który znika przy tych zawirowaniach. Ogólnie dostawca - tragedia, bez swojej sieci technicznej i z totalnym bajzlem. Oczywiście była informacja o tym, że Multimedia jest wykupiona przez Vectra i znika z rynku, ale to okazało się nieprawdą. Aby nie uczestniczyć w farsie chciałem przepisać się do Vectra, ale otrzymałem 3x droższą cenę za to samo. Gdybym chciał być w Vectra musiałbym zlikwidować instalacje w domu i położyć nową, choć biorę usługi od tej samej firmy. Gdy złożyłem wymówienie w Multimedia to kobieta na infolinii Vectra nie mogła zaproponować oferty, bo w systemie byłem na szaro zaznaczony. Wówczas za dobrą ofertę kablową płaciłem bodaj 82 PLN w tym internet + 2TV cyfrowo. W Vectra ta sama oferta to był koszt 189 PLN i to z zaznaczeniem, że to kwota promocyjna, że inni tak tanio nie mają. Istny cyrk. Ludzie narzekają na UPC. Pokorzystajcie z Vectra / Multimedia i zadzwoncie do nich z zawiadomieniem o problemie lub awarii. To jest dla ludzi o stalowych nerwach. To jest nie lada wyczyn by żaden pracownik tej firmy nie wyprowadził cię z równowagi. Poza tym wkoło się czyta w necie, że ktoś z zarządu tej firmy odszedł lub został podmieniony na stanowisku. Wedle mnie tam odchodzą takie wały, że Amber Gold to jest pestka.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia, najgorszą kablówka jest jak dla mnie VECTRA. A raczej od okresu około 2019/2020. I od razu mówiąc, to jest moja opinia, poparta doświadczeniem z tym operatorem.

Dopóki Vectra nie przejęła Multimedii (Multimediów) to Internet działał, jak powinien, przez 7, nawet 8 pierwszych lat (od 2011), miałem może 3 awarie, oczywiście poważne, ale naprawiało się, działało później. A telewizja, jak telewizja, była bez zarzutów. Po wykupie MM przed Vectrę, czyli te 2 lata ostatnie to same problemy były zauważalne z tymi usługami, najbardziej odczuwałem z Internetem. Wtedy to łącze stabilne, zgodne z umową było rzadkością, zarówno po Ethernetowym łączu, jak również po WiFi, po sieci w paśmie 5GHz, zauważalne były spadki, gdzie prędkość była znacznie niższa, niż w dokumencie dot. usług internetowych. Oczywiście, ze SpeedTestami nagranymi, po kablu, po WiFi zgłosiłem do BOK Vectry osobiście, zapewniony zostałem, że technik wymieni router. Dobra wymieniony został, ale żeby działał, to działał w pierwszych trzech dniach, i powtórka z rozrywki, odczekałem kilka dni, może minie - nie minęło. To byłem w drugim salonie Vectry w moim mieście, żeby nie być z problemem w salonie, którym byłem. I znów wymiana. I tak samo, ale 2 dni tym razem, to teraz może infolinia tej sieci pomoże - reset sygnału - pomógł na chwilę, i znów. Może dawało się jakoś przeglądać strony, ale to nie to, za co zapłaciłem, i płaciłem. Mogę jeszcze dodać, że dwa razy dziennie - zawsze około 16 i około 17 godziny zauważany był całkowity brak Internetu, w godzinach, kiedy ludzie wychodzą z pracy, i to już było właśnie na koniec umowy z tą kablówką.

Telewizja - działała, ale odczuwałem znacznie niższą jakość dostarczanych programów, czasem jeden ruch koncentrykiem, kablem HDMI i jakoś się poprawiało, że dawało oglądać. Jeszcze przed końcem, doszedł update software'u, zmieniający layout - nie dawało się korzystać z tego czasem, wolniej działało to po tym. I oferta programowa - nic nowego, nic takiego wartego uwagi.

Postanowiłem o zmianie, na UPC, bo nowe kable mieli zakładane, chyba w 2018 u mnie, więc może ta sieć działa. I działa na razie bez zarzutów. Więc już tej kablówce podziękowałem. Obym nie wracał do tego tematu za jakiś czas, i narzekał na tę sieć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Obecnie w mojej lokalizacji Vectra, z tego, co wiem oferują nadal tylko analog u mnie. Był list że niby będą światłowody, ale to tamtych lokalizacjach, gdzie były dofinansowania unijne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jak dla mnie pruszkowski Tel-Kab, z powodu swoich praktyk.

 

Oferowali spółdzielniom likwidacje anten zbiorczych i doprowadzenie własnego sygnału TV plus oferowanie swoich usług. W realu, puszczają z DVB-T sygnał jak chcą. Z własną, inną numeracją kanałów, czy bez sygnału Hbb.

 

Szczyt bezczelności osiągnęli w momencie przejścia w kraju na DVB-T2. Powołując się "na osoby starsze", dalej w kabel idzie sygnał DVB-T1, przy okazji degradując sygnał kanałów HD do SD.

 

Jak chcesz w HD sygnał np. TVN czy Pulsu? Wykup abo w Tel-Kabie...

 

Aktualnych klientów też rżną aż miło. Przemodelowali ostatnio swoje pakiety, niektóre z aktualnego pakietu dali do wyższego - w przypadku podpisania nowej umowy. A zastąpili je... 16 kanałami regionalnymi TVP. Jeszcze bardziej kuriozalny jest fakt, że te 16 kanałów TVP3 jest dla aktualnych odbiorców... zakodowane. xD Na to trzeba nową umowę.

 

Sam tam nie mam najniższego pakietu, a i tak nie odbieram w ogóle TVP Sport. O dodaniu TVP 4K można zapomnieć, nic takiego w ogóle nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tak, mój znajomy z Ursusa miał do nich dostęp swojego czasu i ta sieć jest bardzo "ciekawa" - w ofercie były Cinemaxy, ale brak w ogóle HBO, brak AXN (i widzę, że nadal tak zostało). 

Za to cała masa wynalazków typu 13 TV, 2x2, Love TV itd. Ciągle były jakieś problemy typu przycinanie kanałów, artefakty.

Jak dodali parę lat temu Eleveny do pakietów to też kazali mu aneksować umowę, wtedy wkurzył się i przeszedł na satkę (innej kablówki nie było bo mieli u niego w bloku monopol parę lat temu).

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...