Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, kamil2505 napisał:

Piszę ogólnie o zjawisku, a nie o Tobie. 

 

Skoro piszesz o współdzieleniu konta jak w przypadku Netflixa to w odniesieniu do Viaplay 17zł to nadal dużo za Bundesligę i NHL, które podobno oglądasz?

Viaplay nie będę dzielił, mam syna, który też lubi sport i może się zdarzyć, że będę poza domem, będę chciał coś o obejrzeć, on też i dzielenie z kimś, to sam rozumiesz. Obecnie 34zł to przesada, jak dojdzie od września Premier League, to będzie inna sprawa.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Zuzia napisał:

Jakoś apka pod Android dla UPC TV Go działa poprawnie, a też jest 720p z 50 FPS. 

No co Ty..a taki ekspansywny Viaplay nie jest kompatybilny z Android TV.

UPC TV GO, Canal+ nie wymagają zakupu np. Apple TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil2505 Dzielenie kont w Polsce to dla niektórych Januszowanie, a dla mnie normalna rzecz i szacunek do pieniędzy. Jeżeli chodzi o wiek jak mam 4 z przodu i nie ukrywam, że mam też znajomych w tym wieku, co niektórych z pensją zdecydowanie powyżej średniej krajowej i też dzielą konta. Co ty na to? Ja mam na to od lat odpowiedź: zostaliśmy wychowani w latach 80, początek 90, często było "goło i wesoło", ale dzięki temu mamy dziś szacunek do pieniędzy i bynajmniej ja nie wydam ich na coś czego nie są warte. Nie zrozum mnie źle, nie jestem centusiem, gdyby Viaplay miał speedway, to nie widziałbym nawet problemu z zapłaceniem 99zł. Nie jestem też kibicem tylko telewizyjnym, potrafiłem pojechać na Speedway GP do Torunia, gdzie za 3 bilety płaciłem 600zł, zabrać rodzinę, pozwiedzać, najeść się, zobaczyć wieczorem jak Zmarzlik zdobywa mistrzostwo swiata i nie było mi żal wydanego tysiąca czy dwóch. 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zuzia napisał:

Viaplay jest po prostu zacofane moim zdaniem pod tym względem.

 

Jak nie ma w wersjach skandynawskich, to w polskiej też nie będzie, bo i po co. Rozwiązania mają dość jednolite.

Cała aplikacja jest badziewna, chyba tylko HBO GO ma gorszą, chociaż moim zdaniem nawet ona działa szybciej. Sam korzystam z Viaplay rzadko, a przytrafiły mi się takie rzeczy jak niemożliwość włączenia meczu Legii z Napoli na Tizenie, na szczęście mam Shield z Android TV gdzie się odpaliło, odcinek jednego z programów nie chciał się włączyć przez ponad tydzień, toporne przełączanie po menu, zwłaszcza po uruchomieniu aplikacji. Ostatni mecz Bayernu z Augsburgiem oglądałem z 2-minutowym opóźnieniem, bo z jakiegoś powodu mecz się zaciął i wrócił do momentu sprzed 2 minut, pomimo wyjścia z meczu problem się nie rozwiązał, więcej razy nie próbowałem, bo jak się mam już męczyć z tym syfem, to niech leci mecz. Nie ma też opcji wybrania jakości, w jakiej treści mają się automatycznie uruchamiać, niedawno napisów w jednym filmie też nie mogłem przez 30 minut wyłączyć, po czym opcja nagle się pojawiła. O beznadziejnej jakości rodem z 2006 roku i przycinaniu na Tizenie i Android TV każdy bez wyjątku wie, nawet jeśli próbuje nie przyjmować tego do wiadomości. Trzeba iść z duchem czasu i przesiąść się na telewizor kineskopowy, bo zwycięzca kolejnego przetargu zaproponuje chyba transmisje w telegazecie. Oj będą boleć oczy, jak się zacznie PL w nowym sezonie.

2 godziny temu, picassopawel napisał:

Promocja z kodem LEGIA2021 cały czas działa, ja dzisiaj skorzystałem jak zobaczyłem, że Viaplay usunął darmowe 30dni.

Kod działa do końca stycznia, zrzut z ich Twittera

Zrzut-ekranu-2021-11-24-202417.png

  

17 minut temu, picassopawel napisał:

@kamil2505 Dzielenie kont w Polsce to dla niektórych Januszowanie, a dla mnie normalna rzecz i szacunek do pieniędzy. Jeżeli chodzi o wiek jak mam 4 z przodu i nie ukrywam, że mam też znajomych w tym wieku, co niektórych z pensją zdecydowanie powyżej średniej krajowej i też dzielą konta. Co ty na to? Ja mam na to od lat odpowiedź: zostaliśmy wychowani w latach 80, początek 90, często było "goło i wesoło", ale dzięki temu mamy dziś szacunek do pieniędzy i bynajmniej ja nie wydam ich na coś czego nie są warte. Nie zrozum mnie źle, nie jestem centusiem, gdyby Viaplay miał speedway, to nie widziałbym nawet problemu z zapłaceniem 99zł. Nie jestem też kibicem tylko telewizyjnym, potrafiłem pojechać na Speedway GP do Torunia, gdzie za 3 bilety płaciłem 600zł, zabrać rodzinę, pozwiedzać, najeść się, zobaczyć wieczorem jak Zmarzlik zdobywa mistrzostwo swiata i nie było mi żal wydanego tysiąca czy dwóch. 

Bo to właśnie jest mentalność ludzi nierozgarniętych. Ile razy widzisz meneli, którzy zamiast sobie ugotować, to kupują w sklepie gotowe, albo idą do baru. Z kolei osoba rozważna zastanowi się nad zakupem. Skoro można legalnie płacić mniej, to skorzystanie z takiej okazji powinno być postrzegane pozytywnie.

Edytowane przez boss509
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, boss509 napisał:

Cała aplikacja jest badziewna, chyba tylko HBO GO ma gorszą, chociaż moim zdaniem nawet ona działa szybciej. Sam korzystam z Viaplay rzadko, a przytrafiły mi się takie rzeczy jak niemożliwość włączenia meczu Legii z Napoli na Tizenie, na szczęście mam Shield z Android TV gdzie się odpaliło, odcinek jednego z programów nie chciał się włączyć przez ponad tydzień, toporne przełączanie po menu, zwłaszcza po uruchomieniu aplikacji. Ostatni mecz Bayernu z Augsburgiem oglądałem z 2-minutowym opóźnieniem, bo z jakiegoś powodu mecz się zaciął i wrócił do momentu sprzed 2 minut, pomimo wyjścia z meczu problem się nie rozwiązał, więcej razy nie próbowałem, bo jak się mam już męczyć z tym syfem, to niech leci mecz. Nie ma też opcji wybrania jakości, w jakiej treści mają się automatycznie uruchamiać, niedawno napisów w jednym filmie też nie mogłem przez 30 minut wyłączyć, po czym opcja nagle się pojawiła. O beznadziejnej jakości rodem z 2006 roku i przycinaniu na Tizenie i Android TV każdy bez wyjątku wie, nawet jeśli próbuje nie przyjmować tego do wiadomości. Trzeba ich z duchem czasu i przesiąść się na telewizor kineskopowy, bo zwycięzca kolejnego przetargu zaproponuje chyba transmisje w telegazecie. Oj będą boleć oczy, jak się zacznie PL w nowym sezonie.

Kod działa do końca stycznia, zrzut z ich Twittera

Zrzut-ekranu-2021-11-24-202417.png

Dzięki @boss509. Czyli jak z końcem stycznia weźmie się za 17zł na miesiąc, to końca maja Bundesligę można oglądać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, boss509 napisał:

 

 

9 godzin temu, boss509 napisał:

Kod działa do końca stycznia, zrzut z ich Twittera

Zrzut-ekranu-2021-11-24-202417.png

Tej informacji brakowało, dzięki.

 

Edytowane przez Sentence
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem tematem wątku (art. II, pkt 5, ust. xiii).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Toma441 napisał:

Dla mnie to kolejny problem "z niczego" .

Korzystam z płatnych abonamentów na przestrzeni 5 lat, u różnych dostawców na różnych urządzeniach, nigdy nie miałem problemów z blokadą jakiegokolwiek urządzenia.

Dokładnie , u mnie taka sama sytuacja. Usługi streamingowe [filmowe,muzyczne] i nigdy nie miałem problemu , by zablokować urządzenie. 

O przepraszam , problem był z jedną mianowicie NC+GO tam początki były trudne, Viaplay przy tym to mały Pikuś ;) 

 

 

 Czasy gdzie Platforma N zmieniła się w NC+ , to były piękne chwile. Nikt tam nie pisał a bitratach, atach i innych bzdetach.

Wszyscy oglądali i się cieszyli , że zabiorą tablet w podróż i obejrzą kopanine. 

Teraz cyferki , karty płatnicze, okresy testowe, ile FPS jest w FPS  i ile to ile i ile jeszcze tak,  to było. 

Tak sie zastanawiam ile osob z forum ogląda mecz , a ilu z was siedzi i ustawia HDRy , kolory i rozdzielczość ?  

Jestem ciekaw też ilu z was widzi różnice między 48 FPS a 45 FPS? 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kingofsouth napisał:

 Czasy gdzie Platforma N zmieniła się w NC+ , to były piękne chwile. Nikt tam nie pisał a bitratach, atach i innych bzdetach.

Wszyscy oglądali i się cieszyli , że zabiorą tablet w podróż i obejrzą kopanine. 

Teraz cyferki , karty płatnicze, okresy testowe, ile FPS jest w FPS  i ile to ile i ile jeszcze tak,  to było. 

Tak sie zastanawiam ile osob z forum ogląda mecz , a ilu z was siedzi i ustawia HDRy , kolory i rozdzielczość ?  

Jestem ciekaw też ilu z was widzi różnice między 48 FPS a 45 FPS? 

Uderzyłeś w sedno. Fakt że ja mając też porównanie to dla mnie hdr,fps jest bez znaczenia.  Liczy się jakość przekazu danego filmu,meczu czy innego wydarzenia puszczonego przez internet danego nadawcę jeżeli chcą przyciągnąć ludzi do siebie.  

  • Popieram 1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, picassopawel napisał:

@kamil2505 Dzielenie kont w Polsce to dla niektórych Januszowanie, a dla mnie normalna rzecz i szacunek do pieniędzy. Jeżeli chodzi o wiek jak mam 4 z przodu i nie ukrywam, że mam też znajomych w tym wieku, co niektórych z pensją zdecydowanie powyżej średniej krajowej i też dzielą konta. Co ty na to? Ja mam na to od lat odpowiedź: zostaliśmy wychowani w latach 80, początek 90, często było "goło i wesoło", ale dzięki temu mamy dziś szacunek do pieniędzy i bynajmniej ja nie wydam ich na coś czego nie są warte. Nie zrozum mnie źle, nie jestem centusiem, gdyby Viaplay miał speedway, to nie widziałbym nawet problemu z zapłaceniem 99zł. Nie jestem też kibicem tylko telewizyjnym, potrafiłem pojechać na Speedway GP do Torunia, gdzie za 3 bilety płaciłem 600zł, zabrać rodzinę, pozwiedzać, najeść się, zobaczyć wieczorem jak Zmarzlik zdobywa mistrzostwo swiata i nie było mi żal wydanego tysiąca czy dwóch. 

Ale czy ja gdzieś napisałem, że dzielenie konta to "Januszowanie"? 

 

Sami operatorzy na to pozwalają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam mecz na Polsat Premium 1 w Canal+ Online na Android TV.

Żadnej przycinki czy braku płynności obrazu nie zauważyłem. Jakość zadawalająca ( w przypadku braku  innej alternatywy).

W porównaniu do Viaplay nie widać różnicy pod tym względem, że to stream a nie kanał linearny.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
6 godzin temu, boss509 napisał:

Na Tizenie to samo, zdarzyło mi się raz oglądać bodajże drugą kolejkę LM z PSP na Canal+ online i nie poznałbym się, że to nie jest kanał linearny.

Ostatnio C+ robi postępy. Niedawno miałem okazję porównać i jakość online lepsza niż na sat. Widać na poważnie idą w streaming, a tv sat idzie w odstawkę. W końcu zaczęli myśleć. Z kolei w Viaplay się pogorszyło i nawet rano buforuje na Tizenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trafia do mnie tłumaczenie żre viaplay potrzebuje apple tv 4k żeby normalnie działać jakoś wszystkie inne platformy działają normalnie na androidzie co więcej nawet aplikacja tvp sport której nie ma na apple tv (mimo że zapowiadali że będzie do końca roku na android tv radzi sobie świetnie z transmisjami na żywo na androidzie  ;D

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No..moim zdaniem to również nie jest normalna sytuacja.

Można by tak wymieniać: Play Now, UPC TV GO, Canal+: Android TV  (nawet starsze wersje systemu) im nie straszne i działają dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
4 minuty temu, krzysiu napisał:

Ja ogladam na android TV Phillipsa Viaplay i jakość wiadomo jaka, ale są takie jakby przejścia w obrazie - dziwne bo nawet na gorszych jakościach z przed wielu lat na necie nie było takich ,,bajerów"

To nie dziwne, bo na telewizorze z Androidem nie da się zmienić odświeżania z 60 Hz na 50 Hz. Taka opcja jest tylko w przystawkach.

Oglądanie 50 klatek przy 60 Hz wygląda jakby było z 10 klatek, czyli się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, picassopawel napisał:

Subskrybcję można anulować w każdym momencie i tak możesz oglądać do końca okresu rozliczeniowego. Najlepiej założyć nowego maila, nową kartę i voucher działa bez probemu.

Po co tworzyć nowe konto? Niepotrzebne zamieszanie i utrata "postępu" seriali, czy ulubionych.  Na spokojnie można poczekać, aż aktualna subskrypcja wygaśnie. Voucher ma działać podobno "przez całą zimę" (taki zwrot można tu znaleźć). Poza tym coś czuję, że to nie jedyny voucher który będzie w najbliższym czasie dostępny ale to tylko moje domysły.

16 godzin temu, TimesSquare napisał:

Co w przypadku, gdy przekroczy się liczbę urządzeń? Jak dodać nowe urządzenie za stare?

Wczoraj dzwoniłem w tej sprawie na infolinię właśnie w tej sprawie. Tak na marginesie mało profesjonalna ta infolinia. Połączenie jak z zaświatów i facet z każdym pytaniem kontaktujący się gdzieś wyżej (dlatego dopytywałem o to trzy razy). Z tego co powiedział nie ma możliwości podglądu aktualnie zarejestrowanych urządzeń (od strony użytkownika) ale TU NOWOŚĆ  przypisane urządzenia kasują się po 24 GODZINACH (wiem, w regulaminie jest coś innego). Kilka razy dopytywałem, czy aby na pewno i mówił, że na mur beton tak jest. Zapytałem, czy on może podejrzeć aktualne urządzenia i okazało się, że tak. Z tego co mi sprawdził wynikałoby, że urządzenia rzeczywiście mogą się "kasować" dość szybko ponieważ na moim koncie nie miałem urządzenia z Tizenem, a jakiś tydzień (może 2 tygodnie) temu testowałem usługę na tv samsung. Czyli na pewno przypisane urządzenia kasują się dużo szybciej niż raz na 90 dni jak jest napisane w regulaminie. Oby rzeczywiście były to 24 godziny. Wtedy problem z "brakiem miejsca" na nowe urządzenia byłby rozwiązany. Na około ale zawsze.

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, matinen napisał:

Po co tworzyć nowe konto? Niepotrzebne zamieszanie i utrata "postępu" seriali, czy ulubionych.  Na spokojnie można poczekać, aż aktualna subskrypcja wygaśnie. Voucher ma działać podobno "przez całą zimę" (taki zwrot można tu znaleźć). Poza tym coś czuję, że to nie jedyny voucher który będzie w najbliższym czasie dostępny ale to tylko moje domysły.

Wczoraj dzwoniłem w tej sprawie na infolinię właśnie w tej sprawie. Tak na marginesie mało profesjonalna ta infolinia. Połączenie jak z zaświatów i facet z każdym pytaniem kontaktujący się gdzieś wyżej (dlatego dopytywałem o to trzy razy). Z tego co powiedział nie ma możliwości podglądu aktualnie zarejestrowanych urządzeń (od strony użytkownika) ale TU NOWOŚĆ  przypisane urządzenia kasują się po 24 GODZINACH (wiem, w regulaminie jest coś innego). Kilka razy dopytywałem, czy aby na pewno i mówił, że na mur beton tak jest. Zapytałem, czy on może podejrzeć aktualne urządzenia i okazało się, że tak. Z tego co mi sprawdził wynikałoby, że urządzenia rzeczywiście mogą się "kasować" dość szybko ponieważ na moim koncie nie miałem urządzenia z Tizenem, a jakiś tydzień (może 2 tygodnie) temu testowałem usługę na tv samsung. Czyli na pewno przypisane urządzenia kasują się dużo szybciej niż raz na 90 dni jak jest napisane w regulaminie. Oby rzeczywiście były to 24 godziny. Wtedy problem z "brakiem miejsca" na nowe urządzenia byłby rozwiązany. Na około ale zawsze.

Wiadomość z infolinii jest prawdziwa, zapisy regulaminu sobie, a praktyka taka, że można podłączyć multum urządzeń i nie ma żadnej blokady. Tak samo jest w skandynawskich wersjach, nowość, że otwarcie o tym mówią na polskiej infolinii.

Co do Vouchera, niestety jak wyjaśniło się, kod można wykorzystać tylko do 31 stycznia.

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...