Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jest tak, że w tym wyrywaniu  Viaplay- (ciekawe określenie promocji ) uprzywilejowane są osoby, które już jakiś czas są abonentami Play np usługi Play Now z dekoderem.?

Do znudzenie był mi proponowany Viaplay na promocyjnych warunkach, bo umowa mi się skończyła w maju.

Jednak już go dostałem wcześniej w dobrej cenie w UPC.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, domin107 napisał:

No nie no test w sumie był w niedzielę bo derby Londynu też swoje zabrały. U mnie było znośnie. Raz wywaliło

Viaplay zaproponował mi upust 25%.Przypomnę, że mam viaplay w ramach umowy z siecią kablową. Napisałem im to i czekam na odpowiedz zwrotną.

i jest odpowiedz :

 

Hej! Najmocniej przepraszam. Błąd 1001 został już naprawiony przez techników, przeinstaluj aplikację - wydaliśmy nową aktualizację. Niestety jeśli subskrypcja jest od partnera nie możemy zaproponować zniżki. Daj znać jeśli dalej jest problem!

 

Tak, też zrobię. Jak teraz to nie pomoże to skarga leci do uokik.

 

Oczywiście magazyn Premier league review bez tłumaczenia...

Edytowane przez domin107
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis jest niesamowity, po roku na naszym rynku co nie włączę czegoś co nie jest hitem kinowym czy telewizyjnym to nie ma napisów ani lektora. Fajne były tu pomysły kiedyś żeby rozdzielić ofertę na filmową i sportową. To by było do oglądania.

Edytowane przez rtl7fan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, domin107 napisał:

magazyn Premier league review bez tłumaczenia...

 

8 godzin temu, rtl7fan napisał:

po roku na naszym rynku co nie włączę czegoś co nie jest hitem kinowym czy telewizyjnym to nie ma napisów ani lektora

To jest właśnie największa żenada Viaplay i mało kto na to zwraca uwagę za to 600 stron jest o tym, że mecze lecą w 720.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sidam napisał:

Od dwoch dni mam problem z logowaniem do Viaplay (na kazdym urzadzeniu) przez wifi. Jak przejde na transmisje danych z operatora sieci to wszystko jest okay. 

Sprawdzałem adres IP routera i pokazuje lokalny(PL). Jak sobie poradzić? 

 

Mógłbyś się wysilić i wskazać konkretne informacje, typu: nazwa rutera, informację o dostawcy internetu itd. To tak jakbyś napisał: "Spróbowałem upiec sernik, korzystając z przepisu znalezionego w internecie, lecz mi nie wyszło. Dlaczego?" (w internecie jest setki przepisów, dotyczących pieczenia sernika; podobnie z ruterem - jest ich od koloru do wyboru, trzeba bazować na konkretach a nie na ogólnikach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aandin są oglądający filmy i seriale i już w sierpniu zeszłego roku było pisane, że brak jest polskich napisów, czy ścieżki dźwiękowej do różnych pozycji. Szły nawet zgłoszenia, ale one przez rok nic nie dały. Wtedy były tłumaczenia, że dopiero startują, pewnie dodadzą z czasem, ale tak się nie stało.  Sprawdź sobie np. film "Aniara" albo serial "Crime Scene Sweden"  - przez rok Viaplay nic nie zrobiło w tej sprawie, a na dodatek mnóstwo przybyło bez polskich napisów, pierwsze z brzegu: "Norwegian Crime Stories".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pomysł oddzielenia oferty filmowej od sportu uważam za nietrafiony 

Kto by to abonował?

Skromna oferta, bez polskiego tłumaczenia.

Oryginalsy , dokumenty ze względu na unikatowość powinny mieć przynajmniej polskie napisy. Inaczej to wygląda jak lekceważenie subskrybentów 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, lakiman napisał:

Kto by to abonował?

Jak na rynku skandynawskim, dorzucą do kablówek, gdzie klienci dostają gratis albo za symboliczną opłatą. Ja mogę dać kilka złotych za skandynawskie produkcje, tylko niech te napisy zaczną wreszcie dodawać do wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak oferta filmowa trochę rozczarowuje. Spodziewałem się czegoś więcej: coś w stylu stylu Hallmarka- bis. Produkcji nawet niszowego kina szwedzkiego, skandynawskiego.

Ale pewnie chodzi o koszty..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niszowe pozycje kina szwedzkiego, czy w ogóle skandynawskiego, a także klasyka, wyróżniłaby Viaplay, poza tym są amatorzy na taki kontent. Ale u siebie, w Szwecji też mało mają filmów tego typu.

 

Jeśli chodzi o jakość są mocno w tyle.  Kilka kanałów telewizyjnych nadal w 720p z bitrate 3 Mbps: https://i.postimg.cc/664Nw6Wm/quality-tv.jpg

Przejrzałam co dodali ostatnio i sporo w Full HD z bitrate 3,7 Mbps: https://i.postimg.cc/mrRzsFNB/quality-films.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/viaplay-awaria-nie-dziala-blad-mecz-premier-league-problemy-techniczne-nie-na-kazdym-urzadzeniu-usluga-bedzie-dzialac-poprawnie

Cytat

Platforma odnosi się też do krytyki wokół rozdzielczości, w których transmituje mecze. Tylko wybrane spotkania są dostępne w Full HD. Nie pokazuje rozgrywek w jakości 4K. - Wydarzenia sportowe transmitowane na żywo na platformie Viaplay dostępne są w rozdzielczości do Full HD (1080p) i odtwarzane z prędkością 50 klatek na sekundę (fps). Oznacza to, że widzowie otrzymują najlepszą możliwą jakość streamingu sygnału danej transmisji. Należy pamiętać, że obsługa 50 kl./s zależy również od konkretnego urządzenia, dlatego jeśli urządzenie użytkownika nie obsługuje tej liczby klatek, otrzyma on 25 kl./s. Transmisje niektórych wydarzeń produkowane i dostarczane są w rozdzielczości 720p. Jednocześnie warto podkreślić, że niemal wszystkie przeglądarki internetowe ograniczają jakość transmisji do 720p – sytuacja jest w tym przypadku podobna dla wszystkich serwisów streamingowych. Pokazywanie wydarzeń sportowych na żywo w rozdzielczości Full HD 1080p daje wysoką jakość odbioru streamingu, szczególnie jeśli transmisje oglądane są na urządzeniach, które mogą obsługiwać 50 klatek na sekundę - przekonuje Viaplay.

Nie wiem kto im każe pisać te farmazony, ale już pod koniec lat 90-tych telewizory kineskopowe miały odświeżanie 100 Hz, a telewizory Unitra miały 50 Hz, więc bez problemów mogły wyświetlić 50 kl./s, gdyby wtedy telewizja tak nadawała :D

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie kino skandynawskie ma dosyć duże grono fanów w Polsce (zwłaszcza seriale kryminalne). Gdyby Viaplay miał bogatszą bibliotekę VOD i do tego można byłoby kupić tylko dostęp do filmów i seriali (z co najmniej z polskimi napisami), Viaplay mógłby na tym zbić niezły kapitał. Ale oni raczej to traktują jako dodatek do oferty sportowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redaktorzy Wirtualnych Mediów czytają forum Satkurier:

Cytat

Niektórzy internauci na forach dyskusyjnych wymieniali się wskazówkami jak uniknąć kłopotów technicznych. - Zauważyłem, że jak uda mi się wbić w jakiś mecz to muszę na nim zostać, przerwę całą też/ Jakiekolwiek próby skakania po meczach kończą się błędem lub mieli kółko i wisi. Muszę wtedy zamknąć aplikację i próbować od nowa, ale tak jak wspomniałem muszę się dobrze zastanowić ,który mecz na pewno chcę ogladać w całości, bo tylko zadziała od pierwszego strzała. Jak wyjdę z meczu będzie błąd lub zwiecha - napisał na forum "SAT Kuriera" listek2000.

 

A skoro tak, to rozwinę o co chodzi z tymi 25 klatkami na sekundę. Viaplay stosuje dla 720p dwa profile, jeden ma 25 FPS, a drugi 50 FPS. Jest możliwość wejścia na niższy profil w przypadku pewnych problemów z połączeniem, wtedy właśnie ładuje się niższy profil jakościowy. Ma on niższe bitrate, ~2,5 Mbps.

https://i.postimg.cc/ZRqPSWS8/viaplay-25-fps.jpg

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.07.2022 o 00:42, domin107 napisał:

Właśnie na uplix sprawdziałem.

Pozycji w viaplay jest ponad 800 i nieco ponad 500 jest po polsku. 

Tak właśnie wygląda sytuacja z tłumaczeniami.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Należy pamiętać, że obsługa 50 kl./s zależy również od konkretnego urządzenia, dlatego jeśli urządzenie użytkownika nie obsługuje tej liczby klatek, otrzyma on 25 kl./s. Transmisje niektórych wydarzeń produkowane i dostarczane są w rozdzielczości 720p.

Dwa oszustwa, jeden po drugim, robiące z użytkowników baranów. Odnośnie obsługi 50 klatek już @Wodnik Szuwarekto skomentował.

Natomiast dalej jest jeszcze większe oszustwo. NIEKTÓRE transmisje to są w 1080p, a oni piszą, jakby transmitowali wszystko w Full HD a tylko jakieś pojedyncze transmisje w HD. Oj, grabią sobie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mingo Co do 720p to ja akurat rozumiem tą wypowiedź tak, że Viaplay niektóre feedy dostaje od razu w 720p (tak w USA produkują wiele rzeczy i tak tam nadaje sporo stacji tv).

Nie jest to oczywiście żadne wytłumaczenie, czemu akurat PL czy Bundesligę dają w 720p, ale akurat w tym zdaniu chodziło o raczej o dosyły, a nie to co Viaplay z nimi potem robi ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bgmntFaktycznie, w zdaniu o którym pisałem, chodzi o treści, które oni dostają. Źle zrozumiałem. 

 

Niemniej samo zdanie:

Cytat

Wydarzenia sportowe transmitowane na żywo na platformie Viaplay dostępne są w rozdzielczości do Full HD (1080p)

jest już bardzo dużym naginaniem faktów byle tylko nie przyznać, że ich podstawową rozdzielczością jest 720p. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2022 o 08:57, Pawop napisał:
W dniu 20.07.2022 o 06:40, piotrekj66 napisał:
Czy jest szansa że naprawią aplikacje viaplay ?

To nie jest kwestia aplikacji, tylko Androida

 

Viaplay od pewnego czasu działa płynnie na Android TV.

Zasługa aktualizacji aplikacji. 

Tym samym apka dołączyła do takich usług jak Canal+ Online, UPC TV GO, czy Polsat Box GO które dają sobie radę z Android TV.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, lakiman napisał:

 

Viaplay od pewnego czasu działa płynnie na Android TV.

Zasługa aktualizacji aplikacji. 

Tym samym apka dołączyła do takich usług jak Canal+ Online, UPC TV GO, czy Polsat Box GO które dają sobie radę z Android TV.

 

Przestań powielać ten mit, bo już któryś raz w ciągu ostatnich dni to piszesz, a nic się nie zmieniło. To, że u ciebie coś teraz działa ok, nie znaczy, że poprawili to globalnie.

 

Przycinki nadal są, tylko nie na wszystkich transmisjach, ale tak było od zawsze - część transmisji miała, a część nie, a tam gdzie były to zdarzało się też, że część osób je miała, a część nie (albo ich nie zauważała, co też jest możliwe)

 

Jak nie masz na wszystkim to się ciesz dopóki znowu u Ciebie się nie zepsuje, ale nie generalizuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...