Skocz do zawartości

Viaplay - oferta programowa


Sentence
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no ja rozumiem to w ten sposób że c+ będzie miało swój dosył o swoich komentatorów, tak samo jak ma hiszpańską od eleven
 
Z hiszpańską jest zupełnie inaczej. Prawa kupowali razem, choć oficjalnie startował jeden podmiot.
Czyli podsumowując kupiliśmy prawa na 5 lat a potem doszliśmy do wniosku że 
1 To się nie zwróci
2. Technicznie nie damy rady 
hahahaha
To jest tylko Twoja chora interpretacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawopDokładnie, Ligue1 i La Ligę mieli dogadaną razem od początku, ale ktoś musiał złożyć te oferty i wyszło na Eleven, a tu jest kupienie niewyłącznej sublicencji udzielonej na jasnych warunkach przez Viaplay, zresztą na satkurier ta wypowiedź o 4K brzmiała jak w stylu "Nie od nas zależy czy będziemy mogli puszczać 4K", czyli jasne jest to, że to będzie zależeć od tego, kiedy Viaplay wprowadzi to w Polsce. 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśniłem to już wyżej. Jeśli nie rozumiesz koncepcji, to pewnie reklamami Canal+ ze złoczyńcami albo innym hasztagiem #encepence też byłeś oburzony za ich "idiotyzm"...

Rozumiem w takim razie dlaczego Polsat dalej robi takie grubo ciosane reklamy, jednak jest na to target który inaczej nie zrozumie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bgmnt Ja nie oceniam poziomu reklamy, ponieważ w dzisiejszych czasach zdecydowana większość reklam jest głu-pia. Wynika to z faktu, że reklamodawcy chcą się w tej "dżungli" przebić i zapaść w pamięć odbiorcy. W powyższym bilbordzie chodzi mi wyłącznie o hasło. Przypomnijmy, że była to kampania reklamowa Viaplay po uruchomieniu platformy w Polsce. Chcieli zaznaczyć, że od teraz to oni mają prawa do Bundesligi i co zrozumiałe, oparli swoją kampanię na wizerunku Roberta Lewandowskiego. Pytanie brzmi, po co w haśle reklamowym celowo zawężać znaczenie Bundesligi w świadomości odbiorców i sprowadzać je wyłącznie do obecności Roberta Lewandowskiego w Bayernie? W moim odczuciu, to był strzał w stopę, ponieważ "za chwilę" Robert przejdzie do Barcelony, a w tym kontekście bilbord z tym konkretnym hasłem wypada groteskowo. I oczywiście Ty możesz interpretować sobie to tak, że reklama telewizyjna dookreśliła ironiczny przekaz, ale z samego bilbordu wcale to nie wynika. Ten bilbord jest w mojej ocenie szalenie infantylny - być może dlatego tak Ci się podoba i tak go bronisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop to Ty nie rozumiesz co się w tym wątku pisze. Przecież napisałem wyraźnie, że większość reklam jest głu-pia, żeby zapaść w świadomości odbiorcy, czyli przytaknąłeś właśnie temu, co powyżej napisałem. W tej konkretnie reklamie skupiłem się wyłącznie na haśle, które trochę umniejsza rozgrywkom Bundesligi jako całości. Innymi słowy, gdyby hasło brzmiało nieco inaczej, ta reklama i tak by zapadła w pamięć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie widzisz celowego zabiegu w tym, że w reklamie Viaplay pokazuje się "niedzielnych kibiców" Lewego, a na to wchodzi dziewczyna, która chce oglądać "FC Koln kontra Arminia Bielefeld" czyli praktycznie dwóch ostatnich drużyn w tabeli, to mogę Ci tylko wyjaśnić, że to była taka sugestia z puszczonym oczkiem, że oni pokazują wszystko z Bundesligi i że właśnie są ludzie, którz chcą coś innego niż Lewy oglądać i znajdą w ofercie nawet rzeczone bundesligowe ogórki ;).

 

Infantylnym to trzeba być, żeby uważać, że platforma, która już wtedy miała między innymi Ligę Europy i Konferencji i parę innych rzeczy, a w kolejnych miesiącach kupiła F1, angielską, KSW itd a oprócz tego ma produkcje filmowe i serialowe opierałaby serio cały swój marketing na jednym Lewandowskim. Gdyby tak było to po co w ogóle im te kolejne prawa? Przeciez oglądamy tylko Lewego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prostych.

Nie pomaga to młodemu pokoleniu zainteresować się tą dyscypliną sportu a wręcz przeciwnie.

Pamiętajmy też, że najlepsi piłkarze nie biorą się z zamożnych domów tylko z biedy. A biedy nie stać nawet na opłaty podstawowe.

Ludzie często zaczeli się interesować piłką właśnie ze względu na transmisję w tv otwartej. np. LM

Nie należy patrzeć na wszystko ze swojej wyłącznie perspektywy osoby, która może sobie pozwolić na opłatę subskrybcji czy abonamentu.

UEFA i FIFA muszą to brać pod uwagę. Ja nie upieram się, żeby to było w otwartej tv. Może być jako darmowa transmisja i zarazem promocja produktu. Sporo osób zobaczy finał LE i stwierdzi, że to fajne rozgrywki, na które warto oszczędzać kasę kupując abonament np.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry jest ten dokument Hulu dostępny w Viaplay "WeWork: Or the Making and Breaking of a $47 Billion Unicorn", o którym pisalem jakiś czas temu.

Stopień, do którego ta firma ogłupiła amerykańskich inwestorów jak i swoich pracowników można porównać do tego co zrobiła Elizabeth Holmes ze swoimi magicznymi badaniami krwi (dokument o niej jest na HBO Max), a poziom rozpasania do Fyre Festival (o tym z kolei ciekawy dokument na Netflixie). Ciekawe połączenie.

Jestem ciekawy czy kiedyś będzie okazja obejrzeć coś w tym stylu o Elonie Musku, bo coraz bardziej wszystko idzie w tym kierunku patrząc na jego poczynania ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Twarowski ma wzmocnić redakcję Viaplay: https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1011365/szykuje-sie-hitowy-transfer-popularny-komentator-ma-wzmocnic-viaplay

 

Co ciekawe:

- mówi się, że dopiero od listopada (półroczny zakaz pracy u konkurencji)

- mecze Premier League będą komentowane tylko przez komentatorów Viaplay i w takiej formie "przesyłane" do Canal+. Dlatego Rudzki mówił, że nie będzie komentował więcej Premier League.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, miragepl napisał:

Andrzej Twarowski ma wzmocnić redakcję Viaplay: https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1011365/szykuje-sie-hitowy-transfer-popularny-komentator-ma-wzmocnic-viaplay

 

Co ciekawe:

- mówi się, że dopiero od listopada (półroczny zakaz pracy u konkurencji)

- mecze Premier League będą komentowane tylko przez komentatorów Viaplay i w takiej formie "przesyłane" do Canal+. Dlatego Rudzki mówił, że nie będzie komentował więcej Premier League.

 

@miragepl wklejałem już wczoraj tego newsa: 

 

 

Zastanawia mnie tylko, dlaczego zupełnie co innego na temat Andrzeja Twarowskiego napisały dziś wirtualnemedia_pl:

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/liga-angielska-transmisje-viaplay-canal-andrzej-twarowski

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.telepolis.pl/rozrywka/telewizja-i-vod/viaplay-w-canal-plus-w-tym-transmisje-meczow-premier-league

 

Cytat

Umowa Viaplay Group i CANAL+ Polska zakłada także dystrybucję treści w modelu direct-to-home (DTH), które umożliwi abonentom platformy satelitarnej CANAL+ dostęp do serwisu streamingowego Viaplay.

 

Czy to oznacza, że Viaplay będzie można oglądać mając Canal+ poprzez sygnał z satelity czy poprzez np. apkę z użyciem internetu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...