Toma441 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 11 godzin temu, lakiman napisał: Powodzenia życzę osobom, które będą chciały teraz sprzedać przystawkę. Nabywca powinien wiedzieć o "czkawce" na Canal+. Ostatnio nie sprawdzałem, ale pewnie nie poprawili od praktycznie roku czasu, czy o problemie z HDR na HBO Max. Bzdury pleciesz. Nie sprzedajesz dostępu, czy subskrybcji do danej aplikacji, a sprzęt od Apple. Generalnie widzę, że wymyślasz problemy, które de facto nie dotyczą bezpośrednio tego sprzętu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Dokładnie sprzęt na którym są problemy z aplikacjami. Jak nie Prime Video, to Canal+ a obecnie HBO Max. Niektórym może służyć nawet jako podstawka pod kwiatek. * HBO Max w korespondencji nie odnosi się się do ewentualnych błędów samej aplikacji, ale do sprzętu, ustawień itd.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Problemy z aplikacjami, które wynikają z błędów poszczególnych ich wersji, a nie sposobu działania sprzętu, który służy do ich instalowania i jest wyposażony w konkretne funkcje obrazu i dźwięku. Samo to, że sugerujesz, ze sprzedawca takiej przystawki powinien się tłumaczyć ewentualnemu nabywcy produktu Apple z tego, że „Na HBO Max nie działa Hdr” dowodzi, że nie widzisz, gdzie leży różnica między sprzętem (fizyczną przystawką), a aplikacją (oprogramowaniem od zewnętrznego dostawcy). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Dla klienta jest ważne, że sprzęt nie radzi sobie z kilkoma aplikacjami, czyja to wina, to sprawa drugorzędna. Zgodzę się jednak, że sprzedawca nie musi o tym informować. Ale jest jeszcze coś takiego jak uczciwość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 1 minutę temu, Pawop napisał: Ale jest jeszcze coś takiego jak uczciwość... @Pawop zgadzam się z Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Dla klienta jest ważne, że sprzęt nie radzi sobie z kilkoma aplikacjami, czyja to wina, to sprawa drugorzędna. Zgodzę się jednak, że sprzedawca nie musi o tym informować. Ale jest jeszcze coś takiego jak uczciwość...Sprzęt sobie radzi. To aplikacje mają błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Kupuje sprzęt, podłączam i źle działają aplikacje. Mnie nie obchodzi czyja to wina. Po prostu nie działa. Jeśli są problemy, to niech Apple TV cofnie certyfikację, wtedy sprawa będzie jasna, a nie udają od roku, że nic się nie dzieje, a C+ nie da się oglądać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Jakiś czas temu gdy na TV Samsung aplikacja APV miała błąd to zadzwoniłem do Samsung i oni tez kazali kontaktować się w tej sprawie z APV bo to była wina aplikacji,a nie telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 48 minut temu, Pawop napisał: Dla klienta jest ważne, że sprzęt nie radzi sobie z kilkoma aplikacjami, czyja to wina, to sprawa drugorzędna. Zgodzę się jednak, że sprzedawca nie musi o tym informować. Ale jest jeszcze coś takiego jak uczciwość... Sprzęt sobie radzi, bo HDR na tym sprzęcie działa, poza HBO Max (w danym momencie). I to jest naturalna kolej rzeczy wynikająca z rozwoju danej wersji aplikacji. Gdyby sprzęt był wadliwy funkcja X nie działałaby na żadnej aplikacji z tą funkcją. (HDR w tym wypadku.) Nieuczciwe jest sugerowanie w co drugim poście wad sprzętu, które w istocie nie są wynikiem jego specyfikacji czy hardware'u. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Jak zwał tak zwał. Najważniejsze, że na sprzęcie nie da się poprawnie korzystać z aplikacji.Nie sugerowałem, że sprzęt jest wadliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Jakie są najnowsze wersje aplikacji HBO Max i Player? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 52.50.0 i 5.12.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Ja mam wersje Player 1.5.0. Dziwne,że znów nie mam treści 4K ,a jeszcze niedawno były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 1.5.0 (28) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Tak. Pomyliłem z iOS, bo tam Player ma inną numerację, czyli nie korzysta ze wspólnego kodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Pytanie do osób posiadających Apple TV 4K 2022. Czy w aplikacji Player macie dostępne treści 4K? W wersji 2021 były,a w najnowszej wersji brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart144 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Tak u mnie też na Player brak jest treści UHD na nowym Apple TV 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Ja zgłosiłem to do Player więc też zgłoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Czy na najnowszym Apple+ kanał Canal+ 4K w aplikacji Canal+ Online działa w najwyższym możliwym profilu - 3840x2160p50 17 mb/s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Ten kanał na Apple TV 4K nie jest dostępny ani na starej ani na nowej wersji. W aplikacji CANAL+Online na Apple TV treści 4K nie są dostępne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart144 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Zgłoszone do Player. mam jeszcze pytanie czy u Ciebie na Player odtwarzanie kanału TVN na żywo poprzedzają reklamy ok. 1,5 min. Na innych kanałach to nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Tak też są reklamy. Na Android TV nie mam reklam na TVN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Aż sprawdziłem : u mnie też reklama po włączeniu TVN , a mam jeszcze 180 dni płatnego pakietu Treści 4k są (nadal) u mnie w Playerze Zauważyłem drobne zmiany w apce Viaplay na Apple tv 4k : - większy napis "na żywo" na belce informacyjnej podczas transmisji - obok napisu pojawiają się godziny jej trwania np 20:29-22:30 Moze to nieistotne szczegóły, ale wg mnie jest dzięki temu czytelniej i wygląda zgrabnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart144 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 (edytowane) 12 godzin temu, Toma441 napisał: Aż sprawdziłem : u mnie też reklama po włączeniu TVN , a mam jeszcze 180 dni płatnego pakietu Treści 4k są (nadal) u mnie w Playerze Zauważyłem drobne zmiany w apce Viaplay na Apple tv 4k : Na którym ATV masz treści 4K na Player - 2021 czy 2022? Edytowane 10 Listopada 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 @bart144 ATV 2gen (2021) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.