Skocz do zawartości

Router SIM: TP-link TL-MR6400 czy D-Link DWR-921 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w wyborze między tymi dwoma routerami. Ewentualnie coś innego na kartę sim w okolicy 300zł, żadne droższe.

Wg opinii oba są polecane. Nie znam się aż tak na szczegółach i nie wiem, który będzie lepszy?

https://www.tp-link.com/pl/home-networking/3g-4g-router/tl-mr6400/

https://eu.dlink.com/pl/pl/products/dwr-921-4g-lte-router

Edytowane przez pawel73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Oba są bez łączenia pasm, a więc już bardzo przestarzałe i niewarte nawet 100 zł. Za 300-400 zł, jak dobrze poszukasz, jest Huawei B535 z agregacją dwóch pasm.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że on kosztuje, a ja więcej nie dam jak 300zł za nowy. Chodzi o to, że miałem mobilny Huaweia ale zaczął padać. Na razie ciągnę przez telefon ale to nie to. Z routera mam nadzieję osiągnę lepszą prędkość.

Akurat na paśmie 5Ghz mi nie zależy bo i tak włącznik światła wifi ma tylko 2,4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Nie chodzi o pasma routera, tylko nadajnika, a wiec większe prędkości. Są też routery z agregacją 4 pasm, ale już znacznie droższe. Ten Huawei pracuje na 2,4 i 5 GHz w jednej sieci, wiec nic nie trzeba przełączać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do nadajnika Orange mam ze 2km przez pola, Tmobile 400m (podobno Orange też z niego korzysta) wiec wyłączenie 3G mnie nie martwi.

 

Z pasmami nadajnika coś już wiem o co chodzi, że na mniej zapchanych pasmach lepsze prędkości.

 

Co do 2,4 i 5GHz to rozumiem, że będzie działał włącznik światła na 2,4 a Tv i Laptop na 5GHz ?

 

Do tej pory miałem mobilnego Huaweia w domu i na wyjazdach w aucie ale zamulał, spuchła bateria, druga też ma problemy z ładowaniem.