Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak, MM się zasłania tym, że nie oni wprowadzili zmiany. Pisałem do nich już dawno i dostałem odpowiedź (zapewne szablon, bo oni inaczej nie robią - szkoda czasu na irytujących klientów):

 

Witamy,

 

Dziękujemy za kontakt z naszą Firmą.

 

 

W odpowiedzi na maila z dn. 5 kwietnia 2013 r uprzejmie dziękujemy za Pańskie uwagi.

 

Rozumiemy Pańskie zdenerwowanie. Niemniej jednak zmiany te zostały wprowadzone przez nadawcę programów Canal + i nie są zależne od naszej Firmy.

 

Obecnie na pakiet Canal + składają się następujące kanały:

Canal +

Canal + Film

Canal + Sport

Canal + Gol SD- zastąpiono Canal + Family 2.

Ponadto pragniemy zauważyć, że wprowadzone zmiany nie naruszają umowy. Gwarantowana liczba programów w ramach pakietu Canal + pozostaje bez zmian i wynosi 4.

W ramach zawartej umowy gwarantujemy Panu dostęp do określonej liczby programów w pakiecie. Zawartość poszczególnych kanałów uzależniona jest od jego nadawców.

 

Przykro nam, że wprowadzone zmiany Pana nie satysfakcjonują.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt - służymy pomocą.

 

Zapraszamy również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244.

 

Co do petycji, akcji fejsbukowych. Jak wspomniałem, nie wierzę w ich skuteczność, ale jeśli i tak podejmować próby, to muszą być zrobione z głową. Popieranie Multikupy nie ma sensu - nikt poważnie nie potraktuje takiej akcji. Że niby przedstawiciel MM wyjdzie i powie: "W odpowiedzi na protest klientów zrzeszonych na profilu Multikupa...". Jaaasne. Jeśli ktoś stworzy poważną alternatywę - rzeczową krytykę popartą argumentami i bez słownictwa rodem z Pasikowskiego, to ja oczywiście sprawę poprę.

Być może (niespecjalnie w to wierzę), ktoś się zainteresuje na poważnie akcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie dot. zamiany kanałów przy powstawaniu nc+, tej historii nie znałem. Mimo to nadal uważam, że MM nie jest zainteresowana udostępnieniem pozostałych kanałów C+ uznając stan istniejący za niezmienialny. Inne kablówki jakoś to rozwiązały, a my mamy to co wyrocznia MM na "wynegocjowała" Przy odrbinie woli mogły zostać wprowadzone odp. pakiety i to klient wybierałby wielkość oferty C+. Stan, kiedy płacilibyśmy za pojedyńcze kanały, zgodnie z naszymi zainteresowaniami, byłby idealny, ale jest niemożliwy, gdyż każda z tuch firm ma zapisane w statusie zamiast dobra klienta dojenie dobrego klienta, a dobry klient to taki co płaci dużo.

I jak by się nie obrócić, to ......... zawsze z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam wrażenie,że mniejsze miejscowości na południu Polski wykupione od Stream Communications są zaniedbane na maxa.Jeżeli ktoś mi oferuje multiroom z dekoderem SD to ja stanowczo dziękuję.Jeżeli w pakiecie numer 2 jest net 30 mB to dlaczego ja mam mieć 12mB [warunki techniczne w moim rejonie nie pozwalają] a płacić tyle co za 30mB?Na pytanie kiedy mój rejon osiągnie wymagania techniczne w boa nie otrzymałem odpowiedzi...Coś tu nie gra dlatego znikam z MM,bo wszelkie modernizacje sieci lub "rozmowy"to niestety za długo to trwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVP sport mam tylko w analogu,Polsat Sport HD mam na liście ale zakodowany,Eurosport HD tak samo.Mam DTV Basic Extended.

Także ja dziękuję za współpracę z nimi skoro nie mam jasno przedstawionej oferty tylko półsłówkami urywane niedostępne w pana pakiecie,niedostępne w pana rejonie,tak nie powinna wyglądać rozmowa z klientem ,bo klient nie wie czy jest dyskretnie oszukiwany czy informowany o niedociągnięciach poważnych w swoim rejonie lub może się czuć gorzej potraktowany bo był przez nich wykupiony[sTREAM]. Nie czułem się poważnie traktowany w BOA Brzesko.Na infolinii również kiedy to się dowiedziałem,że nie mogę być połączony z działem odzyskiwania klientów bo jestem byłym abonentem STREAM CommunicationsTo jest jawna dyskryminacja przedstawiana oficjalnie bez ogródek i ktoś kto nawet nie umie czytać między wierszami to odczuje to dyskretnie.Dlatego przechodzę na naziemną i nie będę płacić 55 złoty za to ,że mam na jednym telewizorze jakość cyfrową a na reszcie telewizorów sygnał analogowy kiedy mogę mieć z naziemnej 21 kanałów na każdym telewizorze w jakości cyfrowej dwa podstawowe kanały w HD ,regionalna tvn polsat i kilka innych jeszcze bo i tak się więcej nie ogląda.

Fakt faktem nawet tu na tym forum nie zauważyłem żadnego przedstawiciela MM który by próbował chociaż bronić interesów MM.Dlatego myślę ,że stronka na fejsie może w końcu nagłośni sprawę i dla tych którzy pozostają w MM na umowach pomoże ona nieco ,może MM się wreszcie obudzi z letargu i wiecznych niedociągnięć.

TYLKO NIEŚWIADOMI ŚPIĄ SPOKOJNIE ,ja się z tego snu obudziłem kiedy chciałem poznać nową ofertę od MM i poczytałem trochę tego forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź MM co do nowych kanałów HD ze strony www:

 

"W Darłowie na tę chwilę nie są wprowadzone zamiany w zakresie oferty programowej.

 

Zapewniam, że mając świadomość zaufania jakim nas Pas obdarzyliście, jak również starając się być konkurencyjni na rynku, dokładamy wszelkich starań aby oferta była dostosowana do potrzeb naszych klientów.

 

Serdecznie dziękuję za wszelkie uwagi dotyczące oferty programowej. Pana sugestie są dla nas bardzo ważne i stanowią cenne źródło informacji, dlatego też skierowałam informację do osób odpowiedzialnych za tworzenie oferty programowej.

"

 

:lol2: czyli jak myślałem wielkie [beep] będzie a nie nowe kanały HD w Darłowie :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam u Was wygląda ta cała modernizacja sieci i włączanie nowych kanałów, które ostatnio doszły? U mnie bez zmian, nic się nie dzieje jak na razie.

 

U mnie też nic i swoją drogą nie wiadomo kiedy będą.

 

:shock: Będziemy tak pisać co kilka dni? :lol2:

Uspokoi was informacja jak strzelę sobie termin -> nowe kanały w pozostałych miastach nie wcześniej jak 1.11.2013 :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziękuję za kontakt z naszą Firmą.

W nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji informuje, iż mimo prowadzonych rozmów nie mamy informacji o planowanym poszerzeniu oferty Canal+.

Jeszcze raz przepraszam w imieniu Firmy.

W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

 

 

To jest odpowiedź bok-u na pytanie o pozostałe kanały c+. Przynajmniej nie łudzą ludzi przedłużającymi sie negocjacjami. Cała nadzieja w tym, ze umowa między mm a nc+ jest krótsza niż na dostawy gazu z Rosji.

adobro klientów jest głęboko w............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GaMMoń na infolinii powiedział że nowe kanały dla wszystkich będą dostepne po koniec sierpnia .Oczywiście nie tylko paczka C+HD jest ważna i można poruszyć inne tematy.

 

Uważaj trochę na słowa, bo obrażasz ludzi, którzy ciężko pracują na infoliniach za marną kasę. Jak studiowałem to dorabiałem sobie na takiej infolinii u operatora GSM, dziennie 100 połączeń to była norma, wracałem do domu wypruty jakbym w kamieniołomach pracował. Osoby tam pracujące mogą Ci tyle powiedzieć ile przekaże im ktoś "z góry". W innym przypadku dowiesz się tyle ile na stronie www operatora, no może z małymi wyjątkami, czasami jak dzwoniłem do technicznego to wiedzieli, więcej o zmianach kanałowych itp. sprawach. Nawet nie wiesz (ilu jak to napisałeś) "GAMONI" ale klientów dzwoni z byle [beep]ołą! Ludziom się czytać instrukcji nie chce, niektórzy to nawet dzwonili, bo nie wiedzieli jak sms-a wysłać :roll: Ja akurat miałem przyjemność pracować na technicznej ale to co klient potrafił zgłosić to można do jakiejś księgi absurdów wpisać! Takich klientów, którzy dzwonili z byle [beep]ołą to była masa. Mówiąc szczerze mimo postępu technologicznego to ludzkość jednak ze swoim myśleniem cofa się w rozwoju :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście te kanały proponowane w nowej ofercie ani ziębią ani grzeją. Oczywiście nie mam ich i nie wiadomo kiedy je w Bielsku włączą. Dziś dzwoniłem do centrali i dowiedziałem się, że mimo że mam pełny pakiet i za niego płacę to nie będę miał w Bielsku kanałów za które płacę, z powodu niedostosowanej sieci po Streamie. Tak więc płacę za TVP Sport, Polsat Sport HD, Eurosport HD, Polsat Film i kilka innych których nie będę miał dopóki nie zmodernizują sieci nie wiadomo kiedy. Natomiast pani dała sporą nadzieję na włączenie C+ Family. Oczywiście nie na pewno i nie wiadomo kiedy ale jakoś tak optymistycznie to zabrzmiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty ich tak bronisz? Może jesteś z mm :lol2:

 

Trochę kultury i szacunku do ludzi, bo Ty ze swoimi roszczeniami programowymi przypominasz mi osobę, która bez TV nie może żyć! Taki trochę "szaleniec", który gotów jest zbluzgać byle kogo z MM, mimo że ta osoba nie ma zielonego pojęcia dlaczego MM nie dogadała się z NC+.

Szczerze mówiąc to miałem możliwość pracy w MM ale życie potoczyło się inaczej. Mam tam jednak kilku kolegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...