Nazer Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Witam, wymieniłem dekoder na moduł CI+, wszystko zainstalowałem bez problemu w swoim tv (LG55BX3LB55), działało elegancko. Wyłączyłem TV na ok tydzień bo miałem remont. Teraz na ekranie mam wyświetlone info: "Brak modułu CI", ale bez problemu tv dostroił kanały i stacje radiowe, na pilocie mogę przełączać kanały, pokazuje w info obok nazwy kanału co obecnie jest nadawane, ale czarny ekran z tą informacją "brak modułu CI". Dzwoniłem na infolinię techniczną, nie bardzo wiedzieli co zrobić i kazali iść do salonu i wymienić moduł CI na nowy. Lecz zastanawia mnie co mogło się stać, że przestał działać ? Wyciągnięcie modułu i włożenie go z powrotem nic nie daje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Uwalony moduł lub gniazdo CI w telewizorze.Włóż moduł do innego telewizora i sprawdź czy zostaje poprawnie wykryty. Jeśli tak to będzie oznaczać uszkodzony port w tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viva-91_91 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Moja doraźna rada ustawienia fabryczne telewizora ,wycięcie modułu,oraz wyjęcie karty i włożenie karty do modułu,wkładać moduł z kartą do telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 14 godzin temu, Nazer napisał: Teraz na ekranie mam wyświetlone info: "Brak modułu CI", ale bez problemu tv dostroił kanały i stacje radiowe, na pilocie mogę przełączać kanały, pokazuje w info obok nazwy kanału co obecnie jest nadawane, ale czarny ekran z tą informacją "brak modułu CI". Jedno z drugim nie ma związku. Możesz wyjąć moduł i dostrojenie i przełączanie kanałów również będzie działać. Tak jak napisano wyżej - należy sprawdzić ten moduł na innym telewizorze lub inny moduł na twoim telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 17 godzin temu, Nazer napisał: Witam, wymieniłem dekoder na moduł CI+, wszystko zainstalowałem bez problemu w swoim tv (LG55BX3LB55), działało elegancko. Wyłączyłem TV na ok tydzień bo miałem remont. Teraz na ekranie mam wyświetlone info: "Brak modułu CI", ale bez problemu tv dostroił kanały i stacje radiowe, na pilocie mogę przełączać kanały, pokazuje w info obok nazwy kanału co obecnie jest nadawane, ale czarny ekran z tą informacją "brak modułu CI". Dzwoniłem na infolinię techniczną, nie bardzo wiedzieli co zrobić i kazali iść do salonu i wymienić moduł CI na nowy. Lecz zastanawia mnie co mogło się stać, że przestał działać ? Wyciągnięcie modułu i włożenie go z powrotem nic nie daje... 17 godzin temu, Nazer napisał: Witam, wymieniłem dekoder na moduł CI+, wszystko zainstalowałem bez problemu w swoim tv (LG55BX3LB55), działało elegancko. Wyłączyłem TV na ok tydzień bo miałem remont. Teraz na ekranie mam wyświetlone info: "Brak modułu CI", ale bez problemu tv dostroił kanały i stacje radiowe, na pilocie mogę przełączać kanały, pokazuje w info obok nazwy kanału co obecnie jest nadawane, ale czarny ekran z tą informacją "brak modułu CI". Dzwoniłem na infolinię techniczną, nie bardzo wiedzieli co zrobić i kazali iść do salonu i wymienić moduł CI na nowy. Lecz zastanawia mnie co mogło się stać, że przestał działać ? Wyciągnięcie modułu i włożenie go z powrotem nic nie daje... Witamy. Prosimy przywrócić ustawienia domyślne modułu, należy nacisnąć przycisk Ustawienia na pilocie i następnie wybrać opcję Ustawienia sprzętowe -> Ustawienia domyślne. Standardowy kod PIN to 0000. Następnie ponownie zainstaluj kanału i wznów sygnał z satelitą poprzez ICOK: Dane sprzętu → (numer karty) → Wznów połączenie z satelitą (czynność wykonujemy na kanale Polsat). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeryt Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Ja miałem podobnie, zrobiłem tak jak opisał spec CP tylko bez jego pomocy,ale nie podawałem danych, po godzinie wszystko wróciło do normy. Może to zależy od modelu telewizora, ja mam Thomson 49" 6306 4k UHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 (edytowane) W dniu 25.08.2021 o 09:23, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witamy. Prosimy przywrócić ustawienia domyślne modułu, należy nacisnąć przycisk Ustawienia na pilocie i następnie wybrać opcję Ustawienia sprzętowe -> Ustawienia domyślne. Standardowy kod PIN to 0000. Następnie ponownie zainstaluj kanału i wznów sygnał z satelitą poprzez ICOK: Dane sprzętu → (numer karty) → Wznów połączenie z satelitą (czynność wykonujemy na kanale Polsat). Kolega specjalista chyba nie czyta tylko z góry wkleja formułki. To nie Evobox tylko telewizor LG, tam nie ma takich opcji jak napisałeś. Ehhh ale pomoc.... Poza tym jakby się miało trochę wiedzy praktycznej to wiadomo, że jeśli telewizor nie widzi modułu CI to nie da się wejść w jego opcje i dokonać tych ustawień... Ja po pierwsze proponuję sprawdzić moduł na innym TV lub dekoderze z kieszenią na moduł. Jeśli też nie zostanie wykryty to wymiana modułu na sprawny w salonie. Jeśli zostanie wykryty i będzie poprawnie działał to telewizor trzeba przywrócić do fabryki, koniecznie restart wtyczkowy, być może dostępna jest aktualizacja firmware, sprawdzić gniazdo CI w telewizorze czy nie wygięte są igiełki stykowe. Nic innego nie zrobisz, potem zostaje serwis. Edytowane 27 Sierpnia 2021 przez kfm877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.