Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wziąłem do przedłużenia umowy dekoder 4k i nie jest aktywna usługa nPVR. Czy ta usługa się sama aktywuje, czy trzeba samemu aktywować? Czy usługa nPVR jest płatna? Pan w salonie plusa powiedział że podobno jest miesiąc darmowy i potem się za nPVR płaci. 

Jak aktywować nPVR na dekoderze? 

 

PS. Posiadam pakiet L i pakiet Rozrywka HD. 

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Poprawiono literówkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferowana przez Cyfrowy Polsat nowa usługa nPVR dostępna jest w dwóch wariantach:
START: umożliwiającym przechowywanie do 100 godzin nagrań przez 30 dni. - W pakietach M i L dostępny bez dodatkowych opłat, a w pakiecie S – w cenie 5 zł miesięczne.
MAX: umożliwiającym przechowywanie do 1500 godzin nagrań przez 120 dni, w cenie 15 zł miesięcznie.

Dla L opcja start jest bezplatna

Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/204840/npvr-nagrywanie-w-chmurze-w-cyfrowym-polsacie.html

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Być może wydawać się dziwne. 

Czy telewizja iptv na tym dekoderze zadziała na internecie mobilnym na kartę z Plusa LTE, czy musi być światłowód z plusa? 

 

Kiedyś jak miałem internet na kartę z plusa i jak korzystałem z aplikacji cyfrowy Polsat go to nie pobierało mi GB z pakietu. Czy możliwe jest że jak zdziała to jak będę miał wykupiony jakiś mały pakiet GB na miesiąc, to jak będę oglądał tv iptv to też nie pobierze pakietu. Myślę że serwery te same. 

 

Pytanie tylko czy pójdzie iptv na internecie mobilnym plusa LTE? 

 

Mam trudny dostęp do anteny satelitarnej i zimą nie dam rady odśnieżać jej. Chcę się na zimę zabezpieczyć przed brakiem zasięgu. W razie braku odbioru spowodowanym oblodzenie anteny na dachu, bym przełączał się na internet na kartę plusa. 

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kfm877 napisał(a):

U mnie na evobox lite skonfigurowanego jako internet (nie satelita + internet) działa bez problemu na internecie 5g/lte z Plusa.

 

Orientujesz się czy jak kupię router lte i starter plusa na kartę i wykupie pakiet GB, to czy jak będę oglądał tv iptv, to będzie mi pobierać pakiet GB? 

Kiedyś jak miałem w smartfonie się plus, to jak oglądałem telewizję i VOD to nie pobierało mi pakietu danych. Myślę że to te same serwery i może na iptv nie będzie pobierać GB. 

 

Tobie pobiera GB z pakietu danych? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś pierwszy raz od ponad roku przygody z tym dekoderem w trybie przewijania pojawił się czarny ekran, problem znany z mojego poprzedniego Evo PVR. Czy jest to bug w sofcie w oprogramowaniu? Czy może chwilowo dekoder rozłączył się z internetem? Czy może oni coś znowu grzebią? 

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam...? 

😊 

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Sławomir Pawłowski napisał(a):

 

Orientujesz się czy jak kupię router lte i starter plusa na kartę i wykupie pakiet GB, to czy jak będę oglądał tv iptv, to będzie mi pobierać pakiet GB? 

Kiedyś jak miałem w smartfonie się plus, to jak oglądałem telewizję i VOD to nie pobierało mi pakietu danych. Myślę że to te same serwery i może na iptv nie będzie pobierać GB. 

 

Nie pamiętam dokładnie , ale czytałem chyba w regulaminie pakietów Plusa, że nie pobiera z limitu danych z pakietu.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Gizior89 napisał(a):

Problem z przewijaniem jest na wszystkich kanałach?

Zależy od prędkości i jakości neta. Ja w tym roku zwiększyłem prędkość przedłużając umowę i problemy zniknęły, sporadycznie wystąpi problem czarny ekran, lub błąd odtwarzania. 

I zależy jakie kolega ma dokładnie na myśli problemy? 

Czy jest to problem z netem czy jakis bug w sofcie? 

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Kupiłem wczoraj router lte alcatel link hub i starter plusa z 6 GB na start. Wygląda na to że nie pobiera GB z pakietu. Pakiet 6GB a telewizja wczoraj pobrała 30 GB. 

 

Mam w związku z tym pytanie. Czy możliwe jest ze tv iptv ma na sieci Plusa ustawiony jakis priorytet? 

Ogólnie speed test na telefonie i laptopie w godzinach szczytu pokazuje 6 mb/s i na laptopie i smartfonie tnie się YouTube i inne serwisy wideo. Natomiast na dekoderze test sieci pokazuje prędkość na poziomie 30-40 mb/s i telewizja HD i 4K chodzi wyśmienicie i bez zacięć.

 

Wygląda na to że jest priorytet na sieci na tv iptv. Możliwe to? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Sławomir Pawłowski napisał(a):

Wygląda na to że jest priorytet na sieci na tv iptv. Możliwe to? 

Możliwe obecnie  ale udostępnienie na sieci mobilnej Plusa jest bez żadnej gwarancji - ani jakości,  ani tego że nie zalicza transferu do limitu. W każdej chwili mogą to znieść, więc trzeba być ostrożnym i liczyć się że nagle ten limit zadziała. W żadnym razie nie należy się to tego przyzwyczajać, bo reklamacje z tego tytułu nie zadziałają i nie robić założeń, że tak będzie zawsze. Jako łącze zapasowe i na działkę w weekend proszę bardzo. 

Edytowane przez hupatek
detale
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie.? 

1. Bo mam pytanie przeszedłem Na moim PB 4K w tryb czuwania, i nie wiem czy przez to że baterie mam słabe w pilocie pilot stracił parowanie z dekoderem i dekoder w trakcie wybudzania uruchamiania się się zawiesił. Niby w trakcie uruchamiania pisze trwa uruchamianie dekodera proszę czekać..

I w związku z tym mam pytanie? 

2. Jeżeli odłączyłem dekoder z sieci w trakcie wybudzania ze stanu czuwania prawdopodobnie się zawiesił czy moglo to mu zaszkodzić lub uszkodzić albo coś się stać lub stanie przez to?

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam...? 

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem to dlaczego pisze trwa uruchamianie dekodera proszę czekać? 

Edit. W dodatku dodam że w dniu dzisiejszym miał miejsce od dawna nie widziany samoistny restart dekodera, oraz potrójna aktualizacja programu tv jedna po drugiej na raz jest na to jakiś sposób? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wam też zniknął kanał Fashion TV 4k na tym dekoderze w IPTV? Mi z IPTV zniknął. Natomiast po przełączeniu na SAT kanał Fashion TV 4k jest dostępny. 

 

Jest też problem z kanałem Brazzers TV IPTV. Jest napisane ze tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Na satelicie działa ten kanał normalnie. Macie też problem z Brazzers TV na IPTV? Wczoraj było z nim wszystko ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mati06

Jak miałem dekoder 4k podłączony pod sat to komunikat o braku sygnału pojawiał się tylko na kanałach 4k na ułamek sekundy. Na pozostałych kanałach tego komunikatu nie było. Teraz mam podłączony dekoder 4k pod internet na kartę z plusa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...