Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Dariusz 1976 napisał(a):

 są wyświetlane jakieś wiadomości już mam umowę więcej niż rok jeszcze żadnej nie było nie działa też aplikacja płatności 

Prosimy o doprecyzowanie o jakie informacje chodzi oraz jaka metoda płatności nie działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Dariusz 1976 napisał(a):

taki pasek na dole lub baner a o aplikacje płatności gdzie jest rachunek 

Dekoder ten nie wyświetla takich informacji, podstawowe informacje o płatnościach są widoczne na kanale 999, Strefa Abonenta. Historię swoich należności oraz saldo można sprawdzić po zalogowaniu się do iPolsat Box w zakładce Płatności. Numer rachunku bankowego, na który powinno dokonywać się płatności, znajduje się po zalogowaniu się do serwisu iPolsat Box. Lewa strona w zakładce "Płatności" --> "Telewizja"

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jeszcze kanał 999 wyświetlał informacje o płatnościach do lutego tego roku. Od lutego brak aktualizacji, w dodatku po przywróceniu ustawień fabrycznych pojawia się tylko informacja, że więcej na ich stronie internetowej, podany adres z logiem Polsat Box. Coś sknocili u siebie. 

🙂 

A ludzie z PB tutaj na forum umywają ręce i milczą na ten temat. 😂🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dobry temat. U mnie po wymianie kilka dni temu  evobox pvr na pb 4 k zaczęły się problemy. Do tego mam dwa Multiroomy evobox lite. Fakt pierwszy że długo były zablokowane. W końcu po kolejnej rozmowie z konsultantem zlecono mi wymianę wszystkich dekoderów łącznie z tym 4 k. No i zaczęło działać ale pojawił się inny problem. Zanika obraz. Wystarczy odłączyć od prądu Multiroomy i główny gra bez zastrzeżeń. Jak włączę do prądu od razu brak obrazu. Fakt drugi jest taki, że jak na wszystkich trzech dekoderach jest ustawiony obojętnie który kanał Polsatu wszystko gra. Tylko włączę inny kanał i od razu nigdzie nie ma obrazu. Wystarczy jak na wszystkich trzech dekoderach włączę na np HBO i wszystko gra. Nie ma opcji aby to ustrojstwo było niezależne. Jeden konsultant naciągnął mnie na koszta. Stwierdził że wina jest moja i kazał wymienić rozgałęźnik sygnału i wtyczki. Wymieniłem wszystko łącznie z przewodami i nic to nie dało. Ponad 130 zł w błoto i kilka godzin pracy na marne. Teraz Polsat powinien mi to zwrócić. Napisałem do nich e-maila, że zrywam umowę z winy Polsatu. Chyba że jest tak jak się domyślam, że evobox lite jako Multiroom nie współpracuje z dekoderem 4 k i w końcu mi te dwa evoboxy wymienią. Czekam na ruch ze strony Polsatu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś przepięcia i źle postawioną konfiguracje kablową , mam identyczny zestaw od ponad roku i żadnych problemów , multiroom po wifi w TEJ SAMEJ SIECI domowej , sprawdź jaka sieć wifi 2GHz czy 5GHz to też ważne , chyba że każdy dekoder masz podłączony kablem sieciowym do routera 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry temat. U mnie po wymianie kilka dni temu  evobox pvr na pb 4 k zaczęły się problemy. Do tego mam dwa Multiroomy evobox lite. Fakt pierwszy że długo były zablokowane. W końcu po kolejnej rozmowie z konsultantem zlecono mi wymianę wszystkich dekoderów łącznie z tym 4 k. No i zaczęło działać ale pojawił się inny problem. Zanika obraz. Wystarczy odłączyć od prądu Multiroomy i główny gra bez zastrzeżeń. Jak włączę do prądu od razu brak obrazu. Fakt drugi jest taki, że jak na wszystkich trzech dekoderach jest ustawiony obojętnie który kanał Polsatu wszystko gra. Tylko włączę inny kanał i od razu nigdzie nie ma obrazu. Wystarczy jak na wszystkich trzech dekoderach włączę na np HBO i wszystko gra. Nie ma opcji aby to ustrojstwo było niezależne. Jeden konsultant naciągnął mnie na koszta. Stwierdził że wina jest moja i kazał wymienić rozgałęźnik sygnału i wtyczki. Wymieniłem wszystko łącznie z przewodami i nic to nie dało. Ponad 130 zł w błoto i kilka godzin pracy na marne. Teraz Polsat powinien mi to zwrócić. Napisałem do nich e-maila, że zrywam umowę z winy Polsatu. Chyba że jest tak jak się domyślam, że evobox lite jako Multiroom nie współpracuje z dekoderem 4 k i w końcu mi te dwa evoboxy wymienią. Czekam na ruch ze strony Polsatu 
Każdy dekoder jest pod inne wejście konwertera podłączony czy przez rozgałęźnik i unicable do jednego? Jak ta druga opcja to możesz mieć źle ustawione częstotliwości unicable konwertera dla różnych dekoderów lub niewłaściwy model konwertera.
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, PREZES 67 napisał(a):

Mam unicable i rozgałęźnik. Jak te częstotliwości ustawić? Nikt na infolinii da technicznych ani razu o to nie pytał. 

 

Teraz, PREZES 67 napisał(a):

Mam unicable i rozgałęźnik. Jak te częstotliwości ustawić? Nikt na infolinii da technicznych ani razu o to nie pytał. 

 

Jest przez unicable do jednego przewodu i w mieszkaniu jest rozgałęźnik. 

32 minuty temu, patryszq napisał(a):

Masz jakieś przepięcia i źle postawioną konfiguracje kablową , mam identyczny zestaw od ponad roku i żadnych problemów , multiroom po wifi w TEJ SAMEJ SIECI domowej , sprawdź jaka sieć wifi 2GHz czy 5GHz to też ważne , chyba że każdy dekoder masz podłączony kablem sieciowym do routera 

Mam przez wifi. To samo się dzieje zarówno przy wifi 2.4 GHz czy 5 GHz. Wczoraj wymieniłem przewody, wtyczki i rozgałęźnik, nawet router założyłem nowy i żadnych zmian. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, jordan87 napisał(a):

Znasz dokładnie model twojego konwertera?

Tak. Mam unicable 2. 

2 godziny temu, patryszq napisał(a):

Masz jakieś przepięcia i źle postawioną konfiguracje kablową , mam identyczny zestaw od ponad roku i żadnych problemów ,

Jak masz ustawione w dekoderach parametry?

Jak będę w mieszkaniu po pracy to zobaczę 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, PREZES 67 napisał(a):

Tak. Mam unicable 2. 

Jak masz ustawione w dekoderach parametry?

Jak będę w mieszkaniu po pracy to zobaczę 

Właśnie jestem po pracy i trochę poprzestawiałem ustawienia. W dekoderze 1 evobox lite ustawiłem na konwerter SCR i częstotliwość 1210, w dekoderze 2 konwerter SCR i częstotliwość 1420, a w dekoderze głównym czyli 4 k ustawiłem konwerter- DCSS-(DEKODER 2). Nie wiem czy to dobrze ale po różnych próbach tylko w tym ustawieniu póki co wszystko gra. Dopiero pół godziny i jest jeszcze za wcześnie na otwarcie szampana ale chyba wszystko idzie w dobrym kierunku. Jak coś źle ustawiłem to proszę o dalsze porady. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, jordan87 napisał(a):

Tu jest chyba przykladowa rozpiska, przy takim ustawieniu chyba powinno byc ok, mozesz sprobowac na glownym tez ustawic scr i inna czestotliwosc niz na dwoch pierwszych.
 

Ustawiałem na SCR w głównym i w jednym Multiroomie klatkowało obraz. Także wróciłem do tego ustawienia co wyżej napisałem i wszystko póki co gra. 

Panowie, dziękuję bardzo za pomoc. Na szczęście są jeszcze osoby które służą pomocą. Wszystkie rady były bardzo cenne i pomocne. Jak już wspomniałem wcześniej,wystarczyło odpowiednio skonfigurować dekodery. Dziwi mnie fakt iż na infolinii konsultanci z działu technicznego do spraw ustawień dekoderów nie wiedzą o tak prostej rzeczy. Przecież od tego powinni zaczynać rozmowę. Dzwoniłem do nich osiem razy, za każdym łączyło mnie z kimś innym i żaden się mnie nie zapytał o te ustawienia. Ja sam nawet o tym  nie pomyślałem ,aby coś tam poprzestawiać. Każda rozmowa zaczynała się tak samo, odłączyć od prądu, przywrócić ustawienia fabryczne, sprawdzić sygnał itd. Jedna konsultantka stwierdziła, że może być to wina któregoś dekodera i poleciła wymienić wszystkie trzy. Wymieniłem i nic. Inny konsultant stwierdził że jest zwarcie w instalacji i polecił wymianę przewodu , rozgałęźnika i sprawdzenie wtyków. Zrobiłem i nic. Dopiero tutaj, na forum znaleźli się prawdziwi fachowcy i znawcy tematu którzy skutecznie pomogli. Jeszcze raz dziękuję i kłaniam się. W razie jakiegoś problemu w przyszłości,a mam nadzieję że takiego nie będzie, nie będę nigdzie dzwonił tylko od razu tutaj napisze. 🙃👍

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam podobnie ale nie wiem na których kanałach  i czy jest to wina dekodera czy sygnału ,też mam problem gdy  zmieniam kanał z 4 TVP 2 na 60 Polsat news obraz się zatrzymuje a potem czarny obraz i słychać tylko głos.

Edytowane przez pat1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...