patryk7588 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Hej a ma ktoś PB4K z multiroom EVOBOX LITE - czy na evobox lite też nie działa nagrywania w 🌥chmurę ?? @support458 @Specjalista Polsat Box zabierzecie głos bo wątpliwości więcej jak korzyści ☀ Edytowane 8 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 I właśnie tego nie rozumiem dlaczego teraz robią dekodery bez wyświetlacza... A nie czekaj jak to w reklamie jest że dekoder w szafie to po co wyświetlacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Wróciłem do domu, cudów nie ma badziewie nadal nie działa. Wyłączam złom z pradu, ponawiam połaczenie z satelitą, jak teraz to nie pomoże to wy[beep]alam ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati384 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Tomek1623 szybciej dostałem uprawnienia gdy wysłałem je sam z panelu ICOK niż po 3 telefonach do działu obsługi klienta Teraz sam będę cofał umowę zawartą na odległość w 14dni bo inaczej nie da się powrócić na tych samych opłatach co mc do starej wersji PVR dekodera, jedynie można aneksować umowę na wyższą. Wypowiedzenie w 14 dni i później znów aneksowanie ale na starą wersje dekodera PVR (biały) Za dużo jest problemów z tym nowym dekoderem 4K i nie mogę nagrywać tego czego sam chce tylko to na co oni zezwolą Dlatego rezygnuje zresztą tam dużo tych kanałów 4K nie ma nic nie tracę. Edytowane 8 Września 2021 przez mati384 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Nie ma sensu dzwonić oczekiwanie 80minut to - po zalogowaniu do iPB jest tez czat , uprawnienia można samemu przesyłać co 2h , i gadać przez czat wciąż dopytywać czy wszystkie dane są poprawnie wprowadzone pytać do upadłego innej opcji nie ma . Wymiana dekodera w punkcie wydłuży całą procedurę od nowa itp. @support458 @Specjalista Polsat Box gdy się pali to Was nie ma jakie z tego wnioski , każdy sam sobie odpowie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Dlatego jak ja się cieszę że rok temu udało mi się jeszcze wziąść Evobox PVR. W życiu go narazie nie zamienię na to wadliwe cudo pełnego bugów. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 53 minuty temu, patryszq napisał: @support458 @Specjalista Polsat Box gdy się pali to Was nie ma jakie z tego wnioski , każdy sam sobie odpowie Dostali zakaz wypowiadania się na forum w tej sprawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Gdyby ktoś pytał, to oferta 4K po SAT, nie jest równa ofercie 4K po IP, w IP brakuje kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Fakt można się wku☘☘☘ podczas początkowej akcji całego procesu aktywacji by to ruszyło , a u niektórych jak widać nadal trwa, a technicznie NIKT merytorycznie nie potrafi powiedzieć dlaczego to ma miejsce , tak bez ściemy tak bez robienia idiotów z abonenta . Jednak po ostygnięciu i ujarzmieniu mogę stwierdzić , że gdy już to u mnie wszystko działa nie mam czego się przyczepić , nie że jestem mało wymagający - reakcja dekodera podobna lub taka sama jak evo pvr , bo w zasadzie wszystko to co w evo pvr jest " jakby " w PB4K , menu ekranowe poruszanie się itp. No ale cóż pytamy , rozmawiamy co jest nie ok a wsparcie naszych dwóch " ekspertów " hmm I dlaczego mądre głowy jak to tworzyły , po wybraniu rodzaju odbioru SAT i IPTV czyli odbiór mieszany ?? podczas konfiguracji dekodera , nie jest to w ten sposób rozwiązane że odłączam dekoder od anteny sat podłączam pod internet i odbieram sygnał IPTV . Konfiguracja dekodera od nowa po to by przełączyć się na IPTV wcale nie powinna podlegać sloganowi ŁATWE PRZEŁĄCZANIE między dwoma technologiami Edytowane 8 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Jak to jest z tymi trybami? Nie ma trybu IPTV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 I dlaczego mądre głowy jak to tworzyły , po wybraniu rodzaju odbioru SAT i IPTV czyli odbiór mieszany ?? podczas konfiguracji dekodera , nie jest to w ten sposób rozwiązane że odłączam dekoder od anteny sat podłączam pod internet i odbieram sygnał IPTV . Konfiguracja dekodera od nowa po to by przełączyć się na IPTV wcale nie powinna podlegać sloganowi ŁATWE PRZEŁĄCZANIE między dwoma technologiami Tak jak pisałem wyżej, po IP brakuje kanałów 4K, możliwe że brakuje też innych ale jeszcze tego nie wyłapałem.Możliwe że mamy dwie różnie listy kanałów, inna dla SAT, inna dla IP, stąd przy przełączaniu źródła sygnału wymagany format dekodera.Oczywiście to tylko przypuszczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 3 minuty temu, apj napisał: Jak to jest z tymi trybami? Nie ma trybu IPTV? Podczas konfiguracji jest wybór w jakim trybie ma dekoder pracować : IPTV SAT+IPTV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 18 godzin temu, patryszq napisał: Są 2 opcje : SAT albo tryb mieszany SAT i IP bo o to chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek101 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Czy odbiór astry jest możliwy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Pozostało mi do konca umowy 5 m-y.Mam EVOBOX PVR 3 lata i odbiera programy bez zarzutów,mialem zamiar wymienić na TO CUDO,ale widzę po opini kolegów że nie warto.Płacę 125pln z 1 multiromem mam wszystko[bez kopanej].Mam pytanie-jak przejdę na czas bez UMOWY-to czy mogę zrezygnować z HBO,fikołków,bez podpisywania nowej umowy? Jeśli nie to zrezygnuję.TV jest produktem uprawniajacym w SMART DOM,mam jeszcze internet za 40pln i 2 telefony za 40 pln.Czekam na podpowiedzi-dziekuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Aby zrezygnować z części pakietów typu hbo fikołki musisz podpisać przedłużenie umowy , przejście na umowę nieokreśloną sprawi że ceny pakietu wzrosną - skończą się ceny promo które płacisz teraz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 (edytowane) Kolejna wada tego cuda: wczoraj oglądając mecz naszych kopaczy w TVP Sport HD dało sie zauważyć chwilowe ścinanie "mrożenie" obrazu (ok 0,5s) które występuje co 10-15s. Po skorzystaniu z usługi cofnięcia kanału, przestał działać Eleven w 4K - dobrze że mam jeszcze kilka dni na testy to podzielę się tym co tu CP odwaliło z oprogramowaniem. Edytowane 9 Września 2021 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Jak edytować listę ulubionych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 (edytowane) zielony klawisz DOMEK jeszcze raz klawisz DOMEK ukaże się POLECANE DO OBEJRZENIA itp , strzałką w prawo szukamy KANAŁY TV- wciskamy OK ustawiamy na WSZYSTKIE klawisz w LEWO pojawi sie menu OPCJE wybieramy LISTA- ok mamy NOWA MODYFIKUJ WYCZYŚĆ tam nadajemy nazwe listy np SPORT itp LUB modyfikuj ,lub jest lista ULUBIONE i do niej dodajemy swoje kanały Edytowane 9 Września 2021 przez patryszq 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 O 12:00 odebrałem dekoder od kuriera i po podłączeniu pobrał aktualizację oprogramowania, aktualna wersja to 1.1.9 nie wiem co się zmieniło po aktualizacji bo dopiero po pobraniu aktualizacji mogłem przejść pierwszą instalację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 A masz już dostęp do kanałów w abonamencie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Tak dekoder był od razu aktywowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Nowy dekoder 4K, odebrany w salonie aktywował się po ok 30min od telefonu do BOK z prośbą o ponowne wysłanie uprawnień. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 O czyli coś się ruszyło w kwestii szybkości uprawnień ale u mnie nadal nie działa nagrywanie na żadnym z dekoderów @Specjalista Polsat Box @support458 nikt z infolinii , czatu , i salonu nie wie dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.