Jump to content
pieszczoch

IPLA - wszystko o usłudze, aplikacji, opłatach itp.

Recommended Posts

A po usunięciu i ponownym dodaniu numeru telefonu nie pojawi się opcja 3 miesiące za darmo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe, że nie jest to jakoś szczególnie odznaczone w wyborze opłat. Ja ostatnio brałem 14 dni bez opłat na jeden z pakietów i oprócz zielonego paska na stronie pakietu, na stronie płatności nic nie było o tym wspomniane. Dla pewności skontaktuj się z supportem. :)

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni

41 minut temu, tyrla napisał:

A po usunięciu i ponownym dodaniu numeru telefonu nie pojawi się opcja 3 miesiące za darmo ?

Nie. Nadal jest tak samo.

Edit:

Już mam. Wystarczyło odpalić androida tam to jakoś bardziej po ludzku wygląda ;)

 

 

a85ad9b6f06790f8363adf757da5908d.jpg  ipla22.jpg

 

Drugi numer czeka do stycznia. :mrgreen:

 

 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Proszę o wiadomość prywatną z podaniem numeru referencyjnego zgłoszenia

Jeżeli numer referencyjny był w mailu to za późno bo go usunąłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, lukimann napisał:

Czy jakieś materiały w jakości 4K są tylko dostępne dla klientów Samsunga?

W smart tv Sony znajdę coś w tej jakości? 

Obecnie nie ma dostępnych materiałów w 4K. Śledź naszą stronę na bieżąco, ponieważ czasami udostępniamy niektóre transmisje Live w wyższej jakości: https://www.ipla.tv/start

 

26 minut temu, kkzk81 napisał:

Jeżeli numer referencyjny był w mailu to za późno bo go usunąłem.

Tak, numer referencyjny znajdował się w temacie maila zwrotnego. Możesz wysłać ponowne zgłoszenie lub poczekać na odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te transmisje w wyższej rozdzielczości ( rozmawiamy o 4K) też dla klientów smart Android tv?

Klienci Plusa mogą liczyć na ulgi, promocje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak i tak. :) Klienci Plusa mają tańsze wszystko oprócz PSP i Eleven Sports.

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzmy, że wybiorę sobie pakiet gdzie w "prezencie" za 60 zł, jest  Polsat Premium. Jeśli chodzi o jakość transmisji sportowych, lepiej wziąć to w pakiecie PC+, lub CP czy w IPLA będzie podobna, wzbogacona o UHD?

Ogólnie różnią się w dużym stopniu takie opcje, poza moblinoscia w ipli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipla jest najsłabszym wyborem w tej kwestii. Transmisje lubią się rwać. No i niższy bitrate. Transmisji 4K jest jak na lekarstwo.

 

Jakość przez satelitę "Super HD" jest dobra. Dźwięk niektórym niedomaga, bo nie ma 5.1, ale jak brać to tylko CP / PC+ przez satkę. 

Edited by shevchenko1987
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, bart18 napisał:

Klienci Plusa mają tańsze wszystko oprócz PSP i Eleven Sports.

No akurat na PSP to właśnie dla klientów Plusa są promocje, sam mam ten pakiet za 10zł miesięcznie a nie bodajże 30 czy 40, jak jest dla innych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, lukimann napisał:

Powiedzmy, że wybiorę sobie pakiet gdzie w "prezencie" za 60 zł, jest  Polsat Premium. Jeśli chodzi o jakość transmisji sportowych, lepiej wziąć to w pakiecie PC+, lub CP czy w IPLA będzie podobna, wzbogacona o UHD?

Ogólnie różnią się w dużym stopniu takie opcje, poza moblinoscia w ipli?

Mam dwa telefony w Plusie więc chcąc nie chcąc przedluzylem umowy i dostałem 2 razy po 3 miesiące za darmo kanały PSP w Ipli , taki układ już jest opłacalny. :)

W innym wypadku bym nie brał tego. ;)

4K tylko w Ipli są transmisje,  jest ich mało,  ale są i całkiem sympatycznie to wygląda, ale już gorzej z dźwiękiem bo brak 5.1 :(

 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kingofsouth

Też będę ( raczej) przedluzał umowę z Plusem w grudniu.W tym przypadku przy umowie z " prezentem" wstępnie zdecyduję się na Tidal.😏

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tidal, PSP, HBO GO to wszystko dostajesz :)

Przdluzylem umowy tydzień temu i to wszystko jest do zgarnięcia. Nie musisz wybierać między usługami. 

Bierzesz całą pulę.

 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużyłem umowę w Plusie. Niby w promocji mam aktywny pakiet IPLA Elastyczna 3 z 3 (widoczny w aplikacji Plus Online), a w IPLI na telefonie go nie widzę. Tylko jest aktywny pakiet IPLA Plus z 5 kanałami live. Gdzie ten pakiet rozrywka czy dzieciaki za dyszkę? Mam do wyboru Rozrywkę za 12 zł lub Dzieci za 7 zł. Co robię źle? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Proszę, zaloguj się do serwisu za pomocą przeglądarki (rekomendowane to: Firefox, Chrome, Opera) i zweryfikuj dostępność tych pakietów. Ewentualnie, odinstaluj i pobierz ponownie aplikację. Jeśli nie będą one widoczne, wyślij wiadomość e-mail na adres: [email protected] z opisem sytuacji. Jeśli podasz mi tutaj numer referencyjny, to postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.11.2019 o 13:53, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Obecnie nie ma dostępnych materiałów w 4K. 

Jestem ciekawy, czy jakość streamingu meczu w UHD była w dobrej jakości porównując do linearnego przekazu?Rozumiem, że materiały 4K dotyczyły transmisji " live"..

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, lukimann napisał:

Rozumiem, że materiały 4K dotyczyły transmisji " live"..

Ja tam tylko mecze LM oglądałem w 4K.

Nic  innego w tym formacie tam nie było ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal brak u mnie IPLA 3z3 w ramach abonamentu Plusa. W dalszym ciągu mam odkodowane tylko 5 kanałów live, a nie te obiecane 41. Wygenerował się rachunek i na nim jest ten pakiet widoczny. Kilka maili wysłanych na [email protected] Wygląda na to, że okres promocyjny za 0 zł jest tylko wirtualny, skoro nie można z niego korzystać. Żadnej odpowiedzi z IPLI i z Plusa. Pewnie są tak za[beep] reklamacjami, że moją rozpatrzą po zakończeniu promocyjnego. Liczy się sprzedaż, a nie poprawne włączenie pakietów. Niby powinni włączyć z automatu, bo nigdzie nie ma informacji jak to aktywować? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, swordfish napisał:

Niby powinni włączyć z automatu, bo nigdzie nie ma informacji jak to aktywować? 

Powinien się włączyć z automatu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem w Strefie Plusa, że miałem podany inny numer. Najprawdopodobniej był to pierwotny numer Plusa tymczasowy zanim przeniosłem mój numer z innej sieci. Z tym, że numer do Plusa przenosiłem w ... 2015 roku. 

Postanowiłem ten dziwny numer usunąć ze Strefy Plusa. Ale teraz ten prawidłowy za nic w świecie nie chce mi się dodać do strefy Plusa. Wyskakuje komunikat na czerwono "Ten numer jest już powiązany z innym kontem". 

Teraz już nawet nie mam dostępu do IPLA Plus Free.  

Gdzieś źle podpięli mój aktualny numer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Dzięki za pomoc. Od rana mam odkodowane Sport, Filmy i Dzieci. 

Czy po okresie promocyjnym będę płacił 3 x 10 zł za każdy pakiet z osobna, czy 10 zł za wszystkie 3 pakiety razem? Czy będę mógł wybrać, który z 3 pakietów po dyszce mogę zostawić?

Widzę, że dla Plusowiczów, którzy chcą sobie IPLĄ zastąpić kablówkę najbardziej atrakcyjny jest pakiet IPLA TV za 25 zł.

 

Szkoda, że nie ma możliwości zmiany języka na kanałach filmowych oraz włączenia napisów. Ale Filmbox Arthouse jest z napisami na stałe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...