dziabolek7 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Po pierwsze to jak ktoś nie jest pieniacz i kulturalnie mówi jaki problem to w 90% punktów (szczególnie na początku miesiąca) wymienią bez problemu. Jak trafisz na taki co nie będą chcieli to warto odwiedzić inny, no ale to najpierw trzeba spróbować i ruszyć tyłek sprzed kompa Po drugie jak w Twojej okolicy będa same "trudne" punkty to zawsze dekoder taki można zepsuć elektrycznie i wtedy muszą wymienić Po trzecie jak zbywa Ci 250zł to popieram to rozwiązanie z płatną wymianą. Takie zostawianie do diagnostyki dekoderów to trochę pic na wodę i ma głównie ograniczyć zbędne wymiany sprawnych sprzętów np. jak Klient mówi że gubi sygnał i mrozi ekran i nie da sobie wytłumaczyć, że to źle ustawiona antena. W przypadkach restartów itd. kumaty człowiek w punkcie nie będzie robił problemów o ile mu tam w systemie będzie się zgadzało. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Wymieniłam dziś dekoder na wifiBox Sagemcom DSIW74 i po włożeniu karty Cayman,która wczoraj normalnie działała,wyświetla się,że karta uszkodzona lub włożona niepoprawnie.Po przetestowaniu wszystkich możliwych opcji jej włożenia nadal nic nie ma na TV lub pisze,że ,,niewłaściwa karta,ta karta jest przeznaczona do innego dekodera i kod błędu 67".Mam w drugim pokoju inny dekoder z Cyfry+ Boxa i na nim również pokazuje,że karta uszkodzona.Czy to możliwe,że wczoraj działała a dziś już nie?Co zrobić w tej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 A w jakim celu wkładałaś kartę?Rozumiem że dostałaś w punkcie i dekoder i karta była osobno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Karta została mi z dekodera Sagemcom DSI83,który mi się zawieszał i dlatego go dziś oddałam a wzięłam wifiBoxa.To do tego dekodera nie wkładać karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Skoro to Cayman jak piszesz to karta sparowana z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 To dlaczego nie działa? Stara Karta z Cyfry+ Kameleon działa na dekoderze wifibox,który dziś wzięłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Została stara kart a nowej do obecnego dekodera nie wydali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Ta karta jest wzięta 28 grudnia,bo wtedy zawarłam nową umowę,więc chyba stara nie jest?Chyba,że do tego dekodera potrzebna jest inna karta-już nic nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zadzwoń na infolinię, albo sprawdź w moje nc+, jaki jest numer seryjny dekodera sparowanego z tą kartą. Może wymiana sprzętu nie została właściwie wprowadzona. Jak numery się zgadzają to na infolinii wyślą ponownie parowanie. Jak się nie zgadzają to wizyta u dystrybutora żeby wyjaśnić dlaczego inny dekoder wydał, a inny wprowadził do systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Dziękuję przemmoo za pomoc,moje nc+ nie działa-mają błąd serwera,ale spróbuję sprawdzić jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Sprawdż w umowie jaką posiadasz kartę jeśli Cayman to karta jest parowana z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Właśnie sprawdziłam,że w umowie mam inne nr.dekodera a na samym dekoderze są inne,więc błędnie zostały podane do NC+ i dlatego nie działa dekoder,teraz już wszystko jasne.A teraz jak to ,,odkręcić"?Czy wystarczy zadzwonić do dystrybutora czy też trzeba jechać z dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Musisz dzwonić ale to już jutro bo teraz niby infolinia czynna ale nie mają dostępu do systemu lub ograniczony dostęp.Posiadasz kartę parowaną z dekoderem zapewne poprzednim.Kiedyś były karty nieparowane i taka by działała i wifi boxem. I najlepiej zażądaj jakiegoś zadośćuczynienia bo nowa umowa a kłopotów dużo wieszający się dekoder,błędnie naliczona opłata teraz to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Dzięki czerstwy za pomoc i doradctwo,na jakie zadośćuczynienie mogę liczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Trudno powiedzieć bo sprawy rozpatrywane są indywidualnie.Proponuje złożyć reklamację i opisać to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neri1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jutro spróbuję coś zadziałać,dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Właśnie sprawdziłam,że w umowie mam inne nr.dekodera a na samym dekoderze są inne,więc błędnie zostały podane do NC+ i dlatego nie działa dekoder,teraz już wszystko jasne.A teraz jak to ,,odkręcić"?Czy wystarczy zadzwonić do dystrybutora czy też trzeba jechać z dekoderem? Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje wpisy to powinnaś mieć inny numer dekodera na umowie niż masz na nim. Numer dekodera jest indywidualny, a Ty miałaś wymianę, więc z umową nie może się zgadzać. Tak czy inaczej zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Mam częsty problem z odbiorem niektórych kanałów, głównie grupy,częsta TVN - TVN HD, TVN24 HD. Jest to wina tylko i wyłącznie anteny, że nie łapie akurat za dobrze transpondera z tymi kanałami? Często pikseloza się pojawia. Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 11 Stycznia 2017 przez ezequiel93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Prawdopodobnie wina anteny lub konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Wina ustawienia anteny. Do poprawy. Wina ustawienia anteny. Do poprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Do poprawy antena. Też tak miałem, że tylko paczka TVN HD źle odbierała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Czy na dekoderze mediabox+ będę odbierał kanał Mezzo? Dziś zakupiłem ten kanał i na dekoderach z multiroomu Wifibox uprawnienia już przeszły - kanał już świeci. Natomiast na mediabox+ nadal komunikat żeby oglądać ten kanał proszą o kontakt pod numerem telefonu ble, ble, ble... Ustawiłem w Mediaboxie kanał nr 11 TVP HD i ponawiałem uprawnienia dziś ok 17:00. Ale kanał nadal nie świeci. Dzwoniłem na infolinię, konsultant przesłał mi uprawnienia i kanał nadal nie świeci. Już nie wiem co mogę jeszcze zrobić... Edytowane 23 Stycznia 2017 przez wally79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Powinieneś te pytanie zadać konsultantowi przy zamawianiu. Mezzo ma szyfrowanie conax więc powinien ruszyć na Mediabox +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Pytałem konsultanta i stwierdził że jeszcze nie przeszły uprawnienia na dekoder mediabox+. Panowił uprawnienia i powiedział żebym przełączył dekoder na kanał nr 11 TVP HD. Dekoder jest na tym kanale od godziny 17:00 i nadal uprawnień brak dla kanału Mezzo. Jutro skrobne chyba reklamację bo trochę to dziwne, że na dekoderach multiroom kanał świeci a na dekoderze głównym uprawnień brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Czy jest możliwe smużenia i brak płynności przy scenach akcji z powodu wady konwentera? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez mateusz14422 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.