Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze to jak ktoś nie jest pieniacz i kulturalnie mówi jaki problem to w 90% punktów (szczególnie na początku miesiąca) wymienią bez problemu. Jak trafisz na taki co nie będą chcieli to warto odwiedzić inny, no ale to najpierw trzeba spróbować i ruszyć tyłek sprzed kompa :)

 

Po drugie jak w Twojej okolicy będa same "trudne" punkty to zawsze dekoder taki można zepsuć elektrycznie i wtedy muszą wymienić :)

 

Po trzecie jak zbywa Ci 250zł to popieram to rozwiązanie z płatną wymianą.

 

Takie zostawianie do diagnostyki dekoderów to trochę pic na wodę i ma głównie ograniczyć zbędne wymiany sprawnych sprzętów np. jak Klient mówi że gubi sygnał i mrozi ekran i nie da sobie wytłumaczyć, że to źle ustawiona antena. W przypadkach restartów itd. kumaty człowiek w punkcie nie będzie robił problemów o ile mu tam w systemie będzie się zgadzało.

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłam dziś dekoder na wifiBox Sagemcom DSIW74 i po włożeniu karty Cayman,która wczoraj normalnie działała,wyświetla się,że karta uszkodzona lub włożona niepoprawnie.Po przetestowaniu wszystkich możliwych opcji jej włożenia nadal nic nie ma na TV lub pisze,że ,,niewłaściwa karta,ta karta jest przeznaczona do innego dekodera i kod błędu 67".Mam w drugim pokoju inny dekoder z Cyfry+ Boxa i na nim również pokazuje,że karta uszkodzona.Czy to możliwe,że wczoraj działała a dziś już nie?Co zrobić w tej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń na infolinię, albo sprawdź w moje nc+, jaki jest numer seryjny dekodera sparowanego z tą kartą. Może wymiana sprzętu nie została właściwie wprowadzona. Jak numery się zgadzają to na infolinii wyślą ponownie parowanie. Jak się nie zgadzają to wizyta u dystrybutora żeby wyjaśnić dlaczego inny dekoder wydał, a inny wprowadził do systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdziłam,że w umowie mam inne nr.dekodera a na samym dekoderze są inne,więc błędnie zostały podane do NC+ i dlatego nie działa dekoder,teraz już wszystko jasne.A teraz jak to ,,odkręcić"?Czy wystarczy zadzwonić do dystrybutora czy też trzeba jechać z dekoderem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz dzwonić ale to już jutro bo teraz niby infolinia czynna ale nie mają dostępu do systemu lub ograniczony dostęp.Posiadasz kartę parowaną z dekoderem zapewne poprzednim.Kiedyś były karty nieparowane i taka by działała i wifi boxem. I najlepiej zażądaj jakiegoś zadośćuczynienia bo nowa umowa a kłopotów dużo wieszający się dekoder,błędnie naliczona opłata teraz to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdziłam,że w umowie mam inne nr.dekodera a na samym dekoderze są inne,więc błędnie zostały podane do NC+ i dlatego nie działa dekoder,teraz już wszystko jasne.A teraz jak to ,,odkręcić"?Czy wystarczy zadzwonić do dystrybutora czy też trzeba jechać z dekoderem?

Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje wpisy to powinnaś mieć inny numer dekodera na umowie niż masz na nim. Numer dekodera jest indywidualny, a Ty miałaś wymianę, więc z umową nie może się zgadzać. Tak czy inaczej zadzwoń na infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam częsty problem z odbiorem niektórych kanałów, głównie grupy,częsta TVN - TVN HD, TVN24 HD. Jest to wina tylko i wyłącznie anteny, że nie łapie akurat za dobrze transpondera z tymi kanałami? Często pikseloza się pojawia. Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez ezequiel93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na dekoderze mediabox+ będę odbierał kanał Mezzo? Dziś zakupiłem ten kanał i na dekoderach z multiroomu Wifibox uprawnienia już przeszły - kanał już świeci. Natomiast na mediabox+ nadal komunikat żeby oglądać ten kanał proszą o kontakt pod numerem telefonu ble, ble, ble... Ustawiłem w Mediaboxie kanał nr 11 TVP HD i ponawiałem uprawnienia dziś ok 17:00. Ale kanał nadal nie świeci. Dzwoniłem na infolinię, konsultant przesłał mi uprawnienia i kanał nadal nie świeci. Już nie wiem co mogę jeszcze zrobić...

Edytowane przez wally79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem konsultanta i stwierdził że jeszcze nie przeszły uprawnienia na dekoder mediabox+. Panowił uprawnienia i powiedział żebym przełączył dekoder na kanał nr 11 TVP HD. Dekoder jest na tym kanale od godziny 17:00 i nadal uprawnień brak dla kanału Mezzo. Jutro skrobne chyba reklamację bo trochę to dziwne, że na dekoderach multiroom kanał świeci a na dekoderze głównym uprawnień brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...