Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co kojarzę są też tu osoby nieobecne na FB, więc pójdę im na rękę przyjmując pytania tutaj (może być PW, może być w poście, tylko zaznaczcie, że to pytania na czwartek

a już myslalem ze, inea nie wslu[beep]e się w glos abonentow, a tu popatrz.

ale trudno nie być "oburzonym" /modne dziś okreslenie/, ze pytania może zadawać osoba tylko z fb.

poraz kolejny pytam się ineo, czy powinno sie kojarzyć abonentow z tylko fb,

na fb jest tylko okreslona grupa i jak przypuszczam mniej niż 50%,

chyba ze możliwość zadania pytania jest dla osob z fb bedacych abonentami inei, a nie dla wszystkich abonentow inei.

a pozostali poprzez posrednika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea.pl Pytanie1 na czwartek: Czy nastąpi zaktualizowanie softu do dekodera technisat hd (czarny), jesli tak, to jak chcecie to zrobic. Pytanko2: Zakładajac ze wejdziecie z kompletem kanalow c+ do oferty w ilosci rownej do nc+, to czy obecni posiadacze pakietu paczki c+ w inea beda mogli podpisac aneks na nowy okres lojalnosciowy,czy beda musieli czekac az termin obecnego aneksu dobiegnie konca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ marceli7

Twoje pytanie już powędrowało do kogoś bardziej technicznego :)

Powędrowało i...?

 

PS: To pytanie skierowane jest także do obecnych na tym forum użytkowników dekoderów ADB. Sprawdzenie tego nie powinno być dla Was jakimś wielkim problemem.

Przestawcie sobie (na chwilę) opcję Lip Sync na np. 250 ms i zobaczcie, czy rozjechał się obraz z dźwiękiem. Jeżeli jest bez zmian, to ta opcja nie działa :shock: Wrzućcie zdanko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj na next music hd ciagla pikseloza wystepująca co 5, 10 sek program generalnie nie do oglądania , na next music sd ciut lepiej ale tez wystepuja mrozenia , mysle ze w tym wypadku wina mzoe lezec po stronie nadawcy ( z next music sa ciagle problemy ) jednak to nie usprawiedliwia inei nadawcy nalezy postawic ultimatum albo poprawicie jakosc albo do widzenia z waszym kanalem w ofercie sieci kablowej , next music to wedlug mnie najlepszy program muzyczny ale chec jego ogladania przez te problemy mija mi znacznie , zrobicie z tym porządek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę są też tu osoby nieobecne na FB, więc pójdę im na rękę przyjmując pytania tutaj (może być PW, może być w poście, tylko zaznaczcie, że to pytania na czwartek

a już myslalem ze, inea nie wslu[beep]e się w glos abonentow, a tu popatrz.

ale trudno nie być "oburzonym" /modne dziś okreslenie/, ze pytania może zadawać osoba tylko z fb.

poraz kolejny pytam się ineo, czy powinno sie kojarzyć abonentow z tylko fb,

na fb jest tylko okreslona grupa i jak przypuszczam mniej niż 50%,

chyba ze możliwość zadania pytania jest dla osob z fb bedacych abonentami inei, a nie dla wszystkich abonentow inei.

a pozostali poprzez posrednika

 

Nikt, nikogo do FB nie zmusza - możesz się skontaktować z nami czy z konsultantami na kilka różnych sposobów. Chyba wciąż nie rozumiesz jednej rzeczy - wychodząc na FB w akcji udzieli się 100 osób, robiąc to na stronie będzie 20.

 

INEA, czy jeśli mam ważną umowę to będę miał dalej Canal+?

 

Szczegóły na temat paczki po konferencji nc+, natomiast dotychczasowi klienci nie powinni się obawiać żadnych niespodzianek.

 

wczoraj na next music hd ciagla pikseloza wystepująca co 5, 10 sek program generalnie nie do oglądania , na next music sd ciut lepiej ale tez wystepuja mrozenia , mysle ze w tym wypadku wina mzoe lezec po stronie nadawcy ( z next music sa ciagle problemy ) jednak to nie usprawiedliwia inei nadawcy nalezy postawic ultimatum albo poprawicie jakosc albo do widzenia z waszym kanalem w ofercie sieci kablowej , next music to wedlug mnie najlepszy program muzyczny ale chec jego ogladania przez te problemy mija mi znacznie , zrobicie z tym porządek ?

 

Spokojnie, Next przechodzi trudny okres, ale liczymy, że sytuacja się ustabilizuje. Poza tym pamiętaj, że funkcjonują umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Next przechodzi trudny okres ...... może i przechodzi lecz od 12 grudnia dzień w dzień pixelowanie co pare , parenaście sekund -- nie chce się tego oglądać .

 

Pozwoliłem sobie zadzwonić do tej firmy rozmawiałem z p. Piotrem Chrostkiem i nawet wysłałem kilka fotek oraz klip jak to wygląda ..

 

Jak na razie zero poprawy - choć powiedział ze ponoć Inea powiedziała ze juz jest ok z programem .

 

Kpina żeby czekać przeszło 4 miesiące , wysłuchiwac ze może to wina telewizora , ze może telefon za blisko stoi itd ..

 

INEA czy wy coś działacie w tym temacie by nie było tego pixelowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pilna prośba o pomoc! Ze względu na awarię komputera tymczasowo korzystam z mega starego laptopa który ma tylko usb i podczerwień. Nie ma wifi ani wejścia ethernet, kilka lat temu na modemie motoroli miałem neta przez rozdzielacz usb i było ok. Jak mam teraz na thomsonie uzyskać dostęp do sieci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"

Pytanie do inea.pl na czwartek 21.03 -> czy pojawią się w nc+ kanały tylko na ich wyłączność, bez możliwośći wprowadzenia ich do naszej kablówki. Jeśli tak, to jaki to jest zabukowany termin od daty wprowadzenia.

 

shark, proszę Cię, przecież wiesz, że INEA nie odpowie Ci no to pytanie.

Polityka firmy jest jasna nie informują o żadnych zmianach przed ich 100% "klepnięciem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tym bardziej że i Cyfrze + i w N też nic nie chce powiedzieć. Trzeba czekać do startu nowej platformy. Kanałów do naszej PETARDY można dodać np te które są w Polsacie, wiele kanałów nawet jeśli są na wyłączność na platformie mogą być także w kablu. Nic pozostaje tylko czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, ile można czekać, po fajerwerkach, których nie było.. Gdyby ktoś z inei, puścił temat - słuchajcie chcemy wprowadzić nowe kanały do oferty o nazwach x,y,z. Wyraździe swoją opinię.

A tu mega cisza, bo to rozmowy trwają, bo to coś tam ustalamy i dogrywamy i dzień wcześniej was poinformujemy. Sorry za wyrażenie, ale to takie "poznańskie cwaniactwo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pilna prośba o pomoc! Ze względu na awarię komputera tymczasowo korzystam z mega starego laptopa który ma tylko usb i podczerwień. Nie ma wifi ani wejścia ethernet, kilka lat temu na modemie motoroli miałem neta przez rozdzielacz usb i było ok. Jak mam teraz na thomsonie uzyskać dostęp do sieci?

Pozwolę sobie podbić, bo zniknęło w gąszczu postów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za wyrażenie, ale to takie "poznańskie cwaniactwo".

 

slyszalem o wielu przywarach poznaniakow, ale o cwaniactwie poznanskim nie slyszalem.

a na czym to zachowanie polega?

Moze zle sformulowalem okreslenie, bardziej myslalem o relacjach inea-klient czyli "inea'wskie cwaniactwo" zeby nikt nie poczul sie dotkniety i zle przeze mnie oceniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem, że taki wątek przewijał się w temacie parę lat temu, pozwolę sobie zapytać się również o to.

 

Dzisiaj był u mnie człowiek z Ineii, przez 5 lat miałem internet z modemu Motoroli, do modemu podpięty był router D-Link DIR 615 ver. B2 i wszystko chodziło przez te 5 lat świetnie.

Dzisiaj dostałem nowy modem z uwagi na zmiane usługi na szybsza - CISCO EPC3925. Pierwszy modem nie chciał w ogóle połączyć się z siecią Ineii, dopiero drugi załapał ją. I tutaj zaczął się problem - internet na modemie jest, jak się podepnie z komputera do modemu kablem to internet jest (jak widać, w końcu z niego piszę), ale jak podpinam router d-link to nijak nie chce on się połączyć z tym internetem - cały czas jest "establishing" i ikonka od internetu świeci się na czerwono.

 

Przedstawiciel Ineii męczył się ze mną z tym łącznie godzinę (od wejścia do domu) i nic nie chciało działać. Ustawialiśmy serwer DNS na odpowiedni bo podobno trzeba ręcznie, ale nic to nie dało.

Obecnie wgrałem nowy firmware z strony d-link i nic to nie dało. Oczywiście ustawienia wielokrotnie resetowałem do fabrycznych (przycisk reset z tyłu obudowy). Kombinowałem też ustawienia różnych opcji, itd. Nic nie pomaga.

 

Wyraźnie jest problem w dogadaniu się D-linka z Cisco, skoro jeszcze chwilę wcześniej z motorolą działało wszystko. Pytanie co ja mam teraz z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...