Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Kłaniam się!

Zadałem to pytanie w wątku o dekoderze ADB 5810CDX, ale nikt nie odpowiedział. Zapytam tutaj...

Niedawno dostałem ADB 5810CDX. Zauważyłem, że próba zmiany nastawy opcji Menu->Ustawienia->Dekoder->Lip Sync nie przynosi spodziewanego opóźnienia dźwięku względem obrazu. Sprawdziłem, że ta opcja nie działa u mnie ani na HDMI (podłączonym do TV), ani na wyjściu optycznym podłączonym do amplitunera. Czy ktoś wie dlaczego?

Właśnie zmieniłem telewizor z plazmy na lcd i mimo, że jest to relatywnie "szybki" tv, z małym input lagiem, to i tak brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem zaczął mi doskwierać. Niestety mój "stary ale jary" amplituner nie ma opcji opóźnienia dźwięku, a wcale nie chcę go zmieniać. Skoro jest opcja Lip Sync, to jej wykorzystanie powinno mnie teoretycznie uwolnić od kolejnego wydatku. Już i tak musiałem kupić nowego pilota uniwersalnego (Logitech), bo mój stary Sony VLZ620T nie chciał się nauczyć kilku ważnych klawiszy pilota adb.

Szukanie w Google nic mi nie dało, stąd pytanie...

Coś jest nie tak z moim egzemplarzem, czy to problem wszystkich 5810? Moglibyście to sprawdzić na swoich maszynkach? Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna Ineo, czy na Grunwaldzie coś się dzieje, bo w Waszych komunikatach brak informacji, a internetu od 2:00 również brak.

 

Takich całoosiedlowych sytuacji nie było, choć faktycznie część użytkowników w różnych rejonach mogła napotykać problemy. Od rana powinno już wszystko wracać do normy.

 

witam , jak dlugo moze sie umowa rolowac co 6 miesiecy , konczy mi sie w lipcu i podejrzewam ze zostane na tych samych warunkach bo nowe sa nie do przyjecia ,a biedni konsultanci nawet nie potrafili zachwalic jak zadzwonili nowej oferty ... straszne Mr INEA.PL

 

Tak jak już niektórzy wspomnieli - nie ma określonego terminu końca rolowania.

 

ineo, czytam wiele odpowiedzi, na wiele watków, ale jakoś nie mogę się doczekać odpowiedzi na swoje pytanie,

 

dlaczego inea posiadając swoja strone /swoje media/ nie informuje o zmianach tych, co na satkurier, czy facebooku?

 

czyzby wstydzicie się glosu /krytycznego/ abonentow swojej sieci?

 

abonent nie będzie szukal informacji po innych stronach, tylko wpierw na stronie firmowej.

 

Prawdę mówiąc nie do końca rozumiem - przecież to właśnie na stronie Abonent nie ma możliwości pozostawić krytycznego głosu.

Jeśli chodzi o różne kanały komunikacji to wynikają one z różnego stopnia szczegółowości. Przecież znakomitej większości Abonentów nie interesują takie szczegóły, o jakich tutaj rozmawiamy. Facebook to z kolei wrzutki bieżące - info o aktywnościach sponsorowanych podmiotów, wspierane przez nas akcje lokalne czy kursy, trochę przypominania o konkursach czy poradnikach, czasem typowo telewizyjne info o ofercie nadawców. Gdybyśmy chcieli to wszystko zamieszczać na stronie to ciężko byłoby się dokopać do faktycznie istotnych informacji. Zresztą wyobrażenie, że użytkownik wpierw szuka na stronie firmowej jest już trochę nieaktualne - często to właśnie FB jest pierwszym wyborem i tam szybciej zada pytanie niż wejdzie na stronę wyszukać.

 

@ marceli7

Twoje pytanie już powędrowało do kogoś bardziej technicznego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:jupi::lol2::brawo::lol: ineo, smiechu warte

 

jesteśmy na forum satkurier, jak spojrzeć na strone glowna, to zakladek tematycznych ma sporo, nie tylko na temat telewizji kablowych.

 

form, jak przypuszczam, zalozone w pierwotnym zamiarze dla uzytkownikow telewizji satelitanej

 

i się znajdujemy bez problemu, a na forum telewizji kablowej inea bylyby problemy?????

 

:D:jupi::brawo::):lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę to co było już poruszane.

 

-Lista programów telewizyjna powinna być w postaci tekstu zamiast obrazków. Nie mam ochoty szukać po kilkudziesięciu małych obrazkach lub bawić się odkopywanie listy programów wysłanej pocztą, która zresztą się dezaktualizuje.

-Wyłączcie te agresywne reklamy "Petardy" na waszej stronie. Mam dość ciągłego zamykania ich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież czytałeś przed chwilą wypowiedź INEA.pl, że teraz liczący się klienci szukają wszystkiego na FB, więc co się martwić jakąś zapomnianą stroną i jakimiś zgredami, którzy nie są na FB?

A o tych obrazkach piszemy tu odkąd się pojawiły - oczywiście bez rezultatu. Firma sprzedaje programy telewizyjne i nie raczy dać tekstowej, czyli umożliwiającej np. wyszukiwanie listy swoich produktów. To wszystko nie jest zabawne, to jest tragiczne.

A tak w ogóle to sądzę, że stronę tzw. oficjalną robi jakaś zewnętrzna firma i dodanie jednej linijki wymaga wielkiego wysiłku administracyjnego, a np. tę na FB jacyś młodzi pracownicy, którzy wrzucają wszystko i reagują w miarę na bieżąco. Stąd ta przepaść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ja się nawet nie dziwię że FB jest dla firm " łatwiejszą " formą komunikacji. Jak zakładałem temat Inei nawet nie spodziewałem się że ktoś od operatora w ogóle się pojawi nie anonimowo. Dobrze że przynajmniej z nami się wypowiada, chociaż ostatnio jakoś te informacje są jakieś lakoniczne, czyżby coś nie wypaliło??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jak wróciłem z pracy do domu na wyświetlaczu telefonu stacjonarnego miałem nieodebrane połączenie z numeru 61 222 22 22 (domyślam się dlaczego dzwonili) pewnie chcą mnie namówić na "petardę" normalnie szkoda, że nie miałem okazji tego wysłuchać !!!!! A może dobrze dla osoby, która dzwoniła. Ciekawe jakich argumentów używają, żeby namówić do zmiany????

Michalx1974, myślę, że petarda nie wystrzeliła pewnie dostała się wilgoć i zamiast wystrzału jest tylko śmierdzący dym !!! :lol2::lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:jupi::lol2::brawo::lol: ineo, smiechu warte

 

jesteśmy na forum satkurier, jak spojrzeć na strone glowna, to zakladek tematycznych ma sporo, nie tylko na temat telewizji kablowych.

 

form, jak przypuszczam, zalozone w pierwotnym zamiarze dla uzytkownikow telewizji satelitanej

 

i się znajdujemy bez problemu, a na forum telewizji kablowej inea bylyby problemy?????

 

:D:jupi::brawo::):lol2:

 

Trochę nie rozumiem do czego pijesz. Chciałbyś forum na stronie? Pracujemy nad jednym rozwiązaniem, które będzie pozwalało na interakcję - pewnie odrobinę powielającym to co się dzieje tu czy na FB, ale będzie dedykowanym serwisem obecnym zarówno na stronie www jak i w zakładce FB. Może to Cię zadowoli, bo forum w czystej postaci nie przewidujemy. Zresztą, aktywnie i regularnie udziela się tu z kilkanaście osób, kilkadziesiąt kolejnych z doskoku. Na FB kolejnych kilkadziesiąt regularnie, a spora część wejdzie, zostawi wiadomość (najczęściej krytyczną), a na naszą reakcje już nawet nie odpowiada. Kolejne forum, z tymi samymi osobami nie ma sensu.

 

 

Przecież czytałeś przed chwilą wypowiedź INEA.pl, że teraz liczący się klienci szukają wszystkiego na FB, więc co się martwić jakąś zapomnianą stroną i jakimiś zgredami, którzy nie są na FB?

 

Zdążyłeś w pierwszym zdaniu przekręcić wypowiedź, bo nigdzie nie było o "liczących się klientach". Ale do rzeczy. Naprawdę uważacie, że jest wielu użytkowników, którzy tak jak Wy wchodzą sobie codziennie na stronę firmową, żeby zobaczyć co nowego? Tak w tej chwili funkcjonuje internet, że strona korporacyjna jest swego rodzaju wizytówką, głównie ofertową, na którą użytkownicy najczęściej trafiają z google'a albo z reklam. Miejsca do dyskusji są tam, gdzie są użytkownicy. I właśnie - w czym problem skoro jesteśmy tu? Wychodzimy do Was, czy to miejsca jak FB, czy inne, w których znajdziemy również "starych zgredów". Śledzimy co się o nas pisze w sieci i staramy się reagować, gdzie się da. Robienie z tego zarzutu jest czepianiem się na siłę.

 

Bardzo fajnie, że żyjecie tym co się dzieje wokół INEA, ale dla znakomitej większości osób nasze usługi są takim samym standardem życiowym jak prąd, woda czy ogrzewanie - dyskutuje się o nich jak coś nie gra, a na co dzień się o tym nie myśli.

 

Słuchajcie ja się nawet nie dziwię, że FB jest dla firm " łatwiejszą " formą komunikacji. Jak zakładałem temat Inei nawet nie spodziewałem się że ktoś od operatora w ogóle się pojawi nie anonimowo. Dobrze że przynajmniej z nami się wypowiada, chociaż ostatnio jakoś te informacje są jakieś lakoniczne, czyżby coś nie wypaliło??

 

FB jest świetne, bo jest tam ogromna liczba użytkowników, jest rewelacyjna pod względem kierowania reklam i innych możliwości promocyjnych. Jak pewnie zauważyliście, my nie staramy się tam robić show i walczyć o lajki tylko też skupiamy się na rozwiązywaniu problemów Abonentów, dialogu i informowaniu o życiu wokół firmy.

A z obecnością tutaj wszystko jest ok :) To przecież też nie chodzi o to, żeby każdy post komentować. To Wasze miejsce, jesteśmy tu tylko gościnnie więc nie możemy zdominować wątku :)

 

@andi

W każdym poście martwisz się o kampanię z petardą, a więc uspokajamy - nie ma do tego powodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........................

FB jest świetne, bo jest tam ogromna liczba użytkowników, jest rewelacyjna pod względem kierowania reklam i innych możliwości promocyjnych. Jak pewnie zauważyliście, my nie staramy się tam robić show i walczyć o lajki tylko też skupiamy się na rozwiązywaniu problemów Abonentów, dialogu i informowaniu o życiu wokół firmy.

A z obecnością tutaj wszystko jest ok :) To przecież też nie chodzi o to, żeby każdy post komentować. To Wasze miejsce, jesteśmy tu tylko gościnnie więc nie możemy zdominować wątku :) .................

 

 

Nie wiem ale zaraz zdominować wątek nie przesadzaj. Ważne żeby był jak najlepszy kontakt ze strony firmy którą reprezentujesz. :D

 

Dzisiaj się pobawiłem i zrobiłem kolejna wersję listy kanałów - tym razem w pdf.

 

http://www.gg.pl/dysk/Khlnvxp3cFcLKxlnv ... 20INEI.pdf

 

Piszcie jak zauważycie błąd na michalx1974@tlen.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ineo, nie pije, jestem abstynentem

 

zostawi wiadomość (najczęściej krytyczną), a na naszą reakcje już nawet nie odpowiada. Kolejne forum, z tymi samymi osobami nie ma sensu.

trudno by niekiedy, albo zawsze chwalili.

a na naszą reakcje już nawet nie odpowiada

nie odpowiada, byc moze odpowiedz zadawala, albo niezadawala i bezsilnosc nie pozwala dalsza korespondencje

jesteśmy tu tylko gościnnie więc nie możemy zdominować wątku

a gdybyscie byli u siebie, pelna swoboda

 

ineo, nie chodzi tylko o form na stronie firmowej, ale o informacje bieżące np. wykaz kanalow, cyfrowych i analogowych /szczegółowy/ itp. itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FB jest świetne, (...) tylko też skupiamy się na rozwiązywaniu problemów Abonentów, dialogu i informowaniu o życiu wokół firmy.

 

Od ponad roku co jakiś czas mendzę na tym FB o normalną listę kanałów na stronie + pdf-a z możliwością pobrania i co? I nic! Nadal nie ma.

 

13 miesięcy temu na FB otrzymałem od Inei otrzymałem odpowiedź:

Natomiast kwestia listy kanałów - przekazuję cyklicznie te prośby i liczę, że się coś w tej kwestii zmieni. Problemem tu są prawdopodobnie drobne różnice w liście dla niektórych lokalizacji w regionie.

11 miesięcy temu na FB otrzymałem od Inei otrzymałem odpowiedź:

Mam informację, że wykazy będą, choć nie znam dokładnych terminów.

9 miesięcy temu na FB otrzymałem od Inei otrzymałem odpowiedzi:

Lista ma się pojawić. Kiedy? Tego dokładnie nie wiemy.

Zdziwiłbyś się, jaki jest problem z listą kanałów :) Mówiąc oględnie powodują one pewne kłopoty w kontaktach z nadawcami, stąd pojawiały się wątpliwości co do jej publikowania. Decyzja jest jednak, że się pojawi, ale tak jak wspominaliśmy wcześniej nie ma konkretnego terminu.

 

Taki Taset http://www.tesat.pl/dla-domu/telewizja/ ... nalow.html umie zrobić normalną listę kanałów w formie tabelki, którą można sortować i którą można pobrać w pdf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jakaś nowy sposób dojenia klientów, że do faktury doliczacie sobie 5zł więcej? od pół roku mam stałe opłaty, ostatnia faktura za luty była o 5zł droższa. Oczywiście może ktoś machnie ręką i powie dobra tam 5zł to może jakieś ubezpiecznie czy coś, ale nie ja i zadzwoniłem do call center. Konsultant przyznał racje, że błąd, że wystawi korekte i wszystko OK. no ale przyszła kolejna faktura za marzec i znowu 5zł wiecej niż powinno być. co miesiac mam dzownić do call center i prosić o korekty?? (pomijam koszty rozmowy 15 minutowej z konsultantem zanim sie jakiś zwolni, sprawdzi kody, hasła, rozmiar buta i wyszuka odp fakturę)

chodzi o promocje LIPIEC 2012, swoje dane szczegółowe moge podać na priv'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jakaś nowy sposób dojenia klientów...(pomijam koszty rozmowy 15 minutowej z konsultantem zanim sie jakiś zwolni, sprawdzi kody, hasła, rozmiar buta i wyszuka odp fakturę)...

 

Jako że to mój pierwszy post to wypada się przywitać : Witam forumowiczów "wielbicieli" Inea.

Co do Twojego postu Cinas, dziś miałem podobną sytuację. Wchodzę na stronę Ineii aby pobrać i zapłacić fakturę a tu :shock: rachunek wyższy o 139 zł !

Po telefonicznej rozmowie z z miłą panią (17min 34sek oczekiwania) okazało się że system źle naliczył fakturę gdyż w międzyczasie zmieniłem pakiet ze Standard HD na Super HD.

Od dłuższego czasu czytam to forum, ale ostatnie działanie firmy Inea zmusiły mnie do rejestracji i wzięcia udziału w dyskusji.

Uważam że z Ineii zrobił się moloch w którym nikt nad niczym nie panuje. Z mojego punktu widzenia to faktycznie ta petarda jest w rzeczywistości tylko kapiszonem. Niestety Inea wyrzuciła z pakietu Standart HD kilka kanałów dla dzieci i byłem zmuszony przejść na Super HD choć nie jestem z tego faktu zadowolony. Po dłuższym zastanowieniu żałuję podpisanej umowy gdyż trzeba było wziąć sobie jakąś platformę satelitarną i mieć podobną ofertę programową za bardziej rozsądne pieniądze.

Kończę ten przydługawy post życząc Wszystkim ( sobie również )bądź co bądź miłego korzystania z usług Inea.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jakaś nowy sposób dojenia klientów, że do faktury doliczacie sobie 5zł więcej? od pół roku mam stałe opłaty, ostatnia faktura za luty była o 5zł droższa. Oczywiście może ktoś machnie ręką i powie dobra tam 5zł to może jakieś ubezpiecznie czy coś, ale nie ja i zadzwoniłem do call center. Konsultant przyznał racje, że błąd, że wystawi korekte i wszystko OK. no ale przyszła kolejna faktura za marzec i znowu 5zł wiecej niż powinno być. co miesiac mam dzownić do call center i prosić o korekty?? (pomijam koszty rozmowy 15 minutowej z konsultantem zanim sie jakiś zwolni, sprawdzi kody, hasła, rozmiar buta i wyszuka odp fakturę)

chodzi o promocje LIPIEC 2012, swoje dane szczegółowe moge podać na priv'a

 

Jeśli błąd się powtórzył sugeruję zgłosić reklamację na reklamacje@inea.com.pl. Możesz też tak jak zasugerowałeś podać dane na priv tutaj i sprawa zostanie potraktowana jako

reklamacja, bo oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

 

Od ponad roku co jakiś czas mendzę na tym FB o normalną listę kanałów na stronie + pdf-a z możliwością pobrania i co? I nic! Nadal nie ma.

 

To nie jest kwestia tego, że te prośby nie są traktowane poważnie czy 'nie da się tego zrobić'. Brak takiej listy jest efektem kilku rzeczy, przede wszystkim wcześniejszych doświadczeń we... współpracy z nadawcami. Brzmi to może dziwnie, ale uwierzcie, że są ku temu przesłanki. Tak jak było cytowane temat co jakiś czas wraca w dyskusjach i najświeższe stanowisko jest takie, że prezentowanie kanałów na stronie będzie przyjaźniejsze, a lista będzie na stronie na stałe (funkcjonowała zresztą przez chwilę przy wprowadzaniu nowej oferty TV).

 

 

zostawi wiadomość (najczęściej krytyczną)

trudno by niekiedy, albo zawsze chwalili.

a na naszą reakcje już nawet nie odpowiada

nie odpowiada, byc moze odpowiedz zadawala, albo niezadawala i bezsilnosc nie pozwala dalsza korespondencje

 

Wyrywasz fragmenty z kontekstu :) A chodziło tylko o to, że userzy mimo zgłaszania problemów, nie odpowiadają na nasze pytania i prośby o podanie danych, które pozwolą nam problem namierzyć i rozwiązać.

 

jesteśmy tu tylko gościnnie więc nie możemy zdominować wątku

a gdybyscie byli u siebie, pelna swoboda

 

I zarzuty o cenzurę :) Już się nawet tutaj pojawiły głosy o niesprawiedliwym moderowaniu na FB..

Poważnie - jest tyle sposobów żeby się z nami skontaktować, że strona nie jest do tego potrzebna. Strona ma pełnić przede wszystkim funkcję ofertową.

 

ineo, nie chodzi tylko o form na stronie firmowej, ale o informacje bieżące np. wykaz kanalow, cyfrowych i analogowych /szczegółowy/ itp. itd

 

O liście kanałów było wyżej. Inne bieżące informacje - jest tego naprawdę dużo i na stronie trudno byłoby to wszystko w sensowny sposób przedstawić - te "duże, ważne" ofertowe wiadomości by się zgubiły. Ale nie wykluczamy, że w jakiejś formie się tego typu treści pojawią. Póki co pracujemy nad odświeżeniem podstrony informującej o inwestycjach.

 

Witam, mam pytanie mam na próbe internet dzisiaj dostałem w punkcie ruter nie umiem go skonfigurować,gosc na infolinii powiedział ze to płatna usługa 50 zł to prawda? mam tą usługe 3 miesiące na próbe.

 

Napisałeś dość ogólnie, więc nie jestem pewien o jaki internet i jaki router chodzi. Pomocne mogą być tu filmiki instruktażowe na Youtube:

 

Jako że to mój pierwszy post to wypada się przywitać : Witam forumowiczów "wielbicieli" Inea.

Co do Twojego postu Cinas, dziś miałem podobną sytuację. Wchodzę na stronę Ineii aby pobrać i zapłacić fakturę a tu :shock: rachunek wyższy o 139 zł !

 

Witaj,

Faktura wyższa o 139zł po jednej jedynej zmianie ze Standard HD na Super HD? Niemożliwe, albo ta kwota dotyczy również czegoś innego, albo jest to jakiś błąd, który powinieneś nam zgłosić do wyjaśnienia. Daj proszę znać, jeśli to możliwe z danymi lokalizacji usługi na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea.pl a ja mam pytanie

 

Czegoś nie potrafię zrozumieć, stworzyliście pakiet oszczędny Hd - bardzo fajny pomysł moim zdaniem Do niego mogę dokupić canal+ tez super ale dlaczego tylko wersji SD? skoro pakiet oszczędny jest HD to dlaczego canal musi byc tylko w wersji SD? Kiedyś też już tak było ale wtedy to było logiczne po pakiet oszczędny był SD a teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea ... że pracuje nad nad zmianami również dla "starych" abonentów, ...

 

Jakoś nie spodziewałbym się dla abonentów ze starymi pakietami zmian. Zobaczcie PETARDA ma już 2 miesiące i jakoś dalej nie zachwyca ofertą tv. Może po 21 marca jak powstanie nowa platforma nc+ zaczną pojawiać się konkretne informacje. Ja już straciłem nadzieję że coś się zmieni na lepsze :(

 

Kiedy dokładnie na być w marcu 100 pytań do....?

 

https://www.facebook.com/INEA/app_165945283553757

 

Czy gdzieś będą odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania? Tak aby wszyscy mogli się zorientować w sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea.pl a ja mam pytanie

 

Czegoś nie potrafię zrozumieć, stworzyliście pakiet oszczędny Hd - bardzo fajny pomysł moim zdaniem Do niego mogę dokupić canal+ tez super ale dlaczego tylko wersji SD? skoro pakiet oszczędny jest HD to dlaczego canal musi byc tylko w wersji SD? Kiedyś też już tak było ale wtedy to było logiczne po pakiet oszczędny był SD a teraz?

 

Kwestie techniczne, zdaje się, że koło połowy roku ma być to rozwiązane.

 

Inea na tym forum zapowiedziała, że pracuje nad nad zmianami również dla "starych" abonentów, tak więc trzymam ich za słowo to po pierwsze, a po drugie mam nadzieję, że wyczuwasz w moim pytaniu trochę uszczypliwości w stronę INEI?

 

Niektóre z dodań, mają również obejmować starą ofertą. Co i jak konkretnie to już kwestia poszczególnych sytuacji.

 

Kiedy dokładnie na być w marcu 100 pytań do....?

 

https://www.facebook.com/INEA/app_165945283553757

 

Czy gdzieś będą odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania? Tak aby wszyscy mogli się zorientować w sprawie.

 

Cieszę się, że pytasz, bo właśnie miałem o tym pisać :)

 

A więc 21 marca 100 pytań do... Marcina Grochocińskiego, Dyrektora Departamentu Usług Telewizyjnych startujemy ok. 13:00 i planujemy klikać mniej więcej do 22

 

Chcemy wyjść naprzeciw Waszemu zainteresowaniu paczką nc+ i stąd ten termin. Istnieje co prawda ryzyko, że nie będziemy mieć jeszcze podpisanych wszystkich umów z nadawcą, ale mamy już ustne uzgodnienia CO i JAK będziemy oferować w tym zakresie, więc powinniśmy wtedy o tym poinformować.

 

Cała akcja odbędzie się na naszym profilu na facebooku: www.facebook.com/inea

Pytania będzie można zadawać oczywiście LIVE w tym dniu (odpowiedzi będą się też pojawiać w miarę możliwości live) w dedykowanym do tego poście, ale również z wyprzedzeniem w zakładce:

https://www.facebook.com/INEA/app_16594 ... 757?ref=ts

Z tego co kojarzę są też tu osoby nieobecne na FB, więc pójdę im na rękę przyjmując pytania tutaj (może być PW, może być w poście, tylko zaznaczcie, że to pytania na czwartek).

 

Co do drugiego pytania - wszystkie odpowiedzi będą udzielane pod postem, jako komentarze więc zostaną na FB, a post będzie podlinkowany z poziomu zakładki. Postaram się to też wrzucić w jakiejś sensownej formie tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...