Skocz do zawartości

regdos

Użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia regdos

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. Hej, kojarzycie czy da się na infolinii połączyć z człowiekiem i to technicznym czy już zawsze mają bot-a, który tylko zamówi wizytę technika? Pytam, bo ostatnio miałem dwa razy awarie, że po restarcie routera (własnego) dostawałem na routerze IP, na którym net po prostu nie działał. Przydzielali mi xxx.xxx.xx9.xxx/23 i wtedy net nie działał, natomiast gdy otrzymuję xxx.xxx.xx8.xxx/23 to działa. Po każdym następnym restarcie czy to modemu czy to routera nadal xx9.xxx/23 otrzymywałem. Po "rozmowie" z botem wychodzi, że wszystko dobrze, technik zamówiony i nagle po chwili automagicznie otrzymuję xx8.xxx/23. Za dwa dni ta sama sytuacja. Dobrze, że chociaż później dzwonią żeby umówić termin, bo wtedy można odmówić wizytę.
  2. Dzięki za odpowiedzi. Podłączenie bezpośrednio światłowodem do mieszkania więc albo musiałbym mieć własny media konwerter lub router z wkładką światłowodową lub właśnie na urządzeniu operatora Bridge. W tej chwili mam Inea i tam jest symetryczne 1/1 Gbs i faktycznie tak jest. Szukam alternaty bo ostatnio miałem dwie dziwne awarie związane z nieprawidłowo przydzielaną adresacją IP na routerze i na infolinii jest bot, który potrafi tylko wysłać technika do domu. Problemem większości IPTV jest opóźnienie transmisji i jakoś to przeżyję. W tej chwili w INEA mam najniższy pakiet TV i brakuje mi niektórych programów grupy Polsat choć potrzebuję ich rzadko. Choć Puchar Polski od przyszłego roku w TVP Sport więc może nie warto zmieniać.
  3. Hej, Rozważam zamianę INEA na NETIA. Priorytetem jest dla mnie Internet, TV jest dodatkiem. Rozważam pakiet 1Gb/s + Pakiet TV - M. Chciałbym podpytać o parę spraw jak wyglądają w NETIA w praktyce. Czy otrzymujemy publiczny adres IP? Jak często się zmienia w praktyce? (Nie potrzebuję stałego, pytam z ciekawości) Czy można przełączyć router Netii w tryb Brigde? Jak to wygląda w praktyce - sami klikamy czy przez infolinię? Jak wygląda prędkość w praktyce bo znalazłem w dokumentach na stronie Netii załącznik do umowy "Parametry jakościowe usługi dostępu do internetu" i dla 1Gb/s mają określone - prędkość maksymalna: 1000 Mbps / 300 Mbps, zwykle dostępna: 640 Mbps / 210 Mbps i minimalna: 180 Mbps / 60 Mbps? Rozumiem, że jak będę miał zamiast 1Gb/s ciągle tylko 200Mb/s to nie będzie to podstawą do reklamacji? Czy faktycznie dla 1Gb/s wartość uploadu to 300Mb/s? Jak wygląda obsługa na infolinii? Są prawdziwi ludzie czy już tylko boty? Jak są ludzie to czy maja wiedzę techniczną czy jedyne porady to: "proszę wyłączyć i włączyć. Nadal nie działa? To przyślemy technika ale jak technik nie stwierdzi awarii to obciążymy Pana opłatą za wizytę"? Czy w umowie mają zapis podwyżek w trakcie trwania umowy promocyjnej w zależnych od inflacji? Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...