ForzaMilan Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Przedłużają teraz sami to co miałeś na 3, albo 6 miesięcy z automatu, przynajmniej tak mi powiedziano w punkcie sprzedaży na Głogowskiej. Także pilnujcie terminów wypowiedzeń, rezygnacji i zwrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Pewnie jak będziesz chciał wypowiedzieć umowę to będą wmawiać że jak przejdziesz na SUPER HD to kar nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Rozbraja mnie naiwnosc Polakow co wy myslicie ze jak jakis kanal znika z oferty to mozna rozwiazac umowe. Wiekszosc narzeka tu na operatora bo twierdzi ze to co robia to w Europie nie do pomyslenia; tak samo w Europie nie do pomyslenia jest taki de:censored:zm Polakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar? Tak jak robiliśmy do tej pory, także i teraz jeśli jakiś kanał zakończy nadawanie będziemy się starali zastąpić go kanałem podobnym, aby Abonenci nie odczuli różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Rozbraja mnie naiwnosc Polakow co wy myslicie ze jak jakis kanal znika z oferty to mozna rozwiazac umowe. Wiekszosc narzeka tu na operatora bo twierdzi ze to co robia to w Europie nie do pomyslenia; tak samo w Europie nie do pomyslenia jest taki de:censored:zm Polakow Nie pisz takich informacji jak nie wiesz - jeśli jakiś kanał znika z oferty z rożnych względów, a jest częścią oferty która jest także częścią umowy operatora wobec odbiorcy, musi zostać zaakceptowana przez konsumenta. Tak jest i w Polsce i na całym świecie. Jedynie nie ma problemu u operatorów platform cyfrowych które nie są częścią umowy np. nadawane FTA i są dodane tylko do listy kanałów. Wtedy nie ma możliwości wypowiedzenia umowy z winy operatora. I trzeba pamiętać jedno że każda usługa jest produktem i jeśli podpisując umowę ją musisz także zaakceptować, jeśli zachodzą zmiany musisz być poinformowany odpowiednio wcześniej. Jak nie chcesz akceptować nie podpisujesz i wypowiadasz, akceptujesz nie robisz nic. I tyle. A to czy zagranicą jest to do pomyślenie czy nie, wszystko zależy od kasy jaką płacimy, a jaką zarabiamy. Można sobie porównać oferty zagraniczne i platformy i kablówki!! My w Polsce to mamy dopiero archaizm co prawda dużo kanałów, ale niestety BARDZO droga możliwość oglądania w stosunku do zarobków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pic Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar? Tak jak robiliśmy do tej pory, także i teraz jeśli jakiś kanał zakończy nadawanie będziemy się starali zastąpić go kanałem podobnym, aby Abonenci nie odczuli różnicy Inea czytałem dzisiaj bardzo dużo na ten temat i wg mnie to co piszesz nie zgadza się z prawdą. w przypadku wyłączenia kanału powinienem dostać oficjalne pismo do domu z informacją, że taki i taki kanał zostaję wyłączony z oferty na którą mam obowiązującą umowę i wtedy decyduję czy akceptuję zmiany czy nie a to że zostanie włączony kanał o podobnej tematyce to mnie nie obchodzi - może ja go nie chce po prostu ?? Jednak dlatego że nie jestem znawcą prawa ale za to mój szwagier jest, bardzi proszę cię o podanie zapisu regulaminu lub informacji prawnej (ustawa, paragraf itp) skąd ta twoja wiedza pochodzi abym mógł sobie to zweryfikować. Bo ja lubię mieć czarno na białym a czytam to forum już bardzo długo i za bardzo ogólnikami mi tu piszesz Jeżeli masz rację a wypadało by niestety aby tak było nie sądzę że to będzie dla Ciebie jakiś problem Pozdrawiam i czekam za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar? Tak jak robiliśmy do tej pory, także i teraz jeśli jakiś kanał zakończy nadawanie będziemy się starali zastąpić go kanałem podobnym, aby Abonenci nie odczuli różnicy Inea.pl: Jak w nowej ofercie "petardy" usunęliście ludziom blisko 30 kanałów próbowaliście je "zastąpić podobnymi, aby Abonenci nie odczuli różnicy" ? Z tego co czytam na tym forum, poza bbc knowledge jeszcze na dodatek w SD nic nie wróciło, a pojawiło się kilka programów w proporcji 1:6 względem usuniętych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polinik18 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 inea tv aby niebyło różnicy to chce kanał HISTORY i Discovery Historia w zamian za VIsaty w zamian za spice chce coś podobnej tematyki : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
playboy Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Znika jedynie spice a za niego juz jest privaty spice. A tamte zmieniaja nazwe tylko przeczytaj ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Jak w nowej ofercie "petardy" usunęliście ludziom blisko 30 kanałów próbowaliście je "zastąpić podobnymi, aby Abonenci nie odczuli różnicy" ? Z tego co czytam na tym forum, poza bbc knowledge jeszcze na dodatek w SD nic nie wróciło, a pojawiło się kilka programów w proporcji 1:6 względem usuniętych kanałów. Mylisz pojęcia. Jeśli ktoś zechciał przejść na nowe pakiety, to podpisywał stosowną umowę, więc nic nie zostało usunięte. Po prostu w nowej ofercie tych kanałów nie ma i nigdy nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Ja teraz czekam aż coś do starych pakietów zostanie mimo wszystko dodane, bo jak na razie to już dawno nic nie było jednie kilka podmianek. PLIK do pobrania już zaktualizowane na jutrzejszą zmianę TV BIZNES na POLSAT BIZNES http://www.gg.pl/dysk/ahw_sIpxOs4Laxw_s ... 20loga.xls lub http://www.gg.pl/dysk/HzjNF0gysWULHjjNF ... 0loga.xlsx i Lista http://www.gg.pl/dysk/jqFp3qYjqAQLj6Fp3 ... 202013.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Takie wykazy powinny być na stronie operatora! Popraw sobie w stopce - "sprzed" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pic Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Inea a odpowiedz na moje pytanie zadane wyżej ?? Proszę o odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolwild Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Dziękuję za kolejne potrzebne tabele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cryfleuret Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Czy w statystykach łącza (w eboa) też wam wyskakuje "Wystąpił bład podczas generowania wykresu. Kod błędu: P701"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Inea a odpowiedz na moje pytanie zadane wyżej ?? Proszę o odpowiedź Ta dyskusja wraz z powoływaniem się na poszczególne paragrafy i ich interpretacją tutaj się już toczyła. Zgodnie z interpretacją, do której się stosujemy jeśli następuje zamiana na kanał podobny/równoważny, o tej samej tematyce to możliwości wypowiedzenia umowy nie ma. Uzależnianie stabilności firmy od tego czy jeden kanał będzie funkcjonował czy postanowi się 'zamknąć' jest nielogiczne. My po naszej stronie, takie decyzje nadawców staramy się Abonentom zrekompensować kanałem równoważnym. Oczywiście, jak to często z prawem bywa, może być interpretowane różnie, więc jeśli uważasz wraz ze szwagrem, że takie prawo się należy, możesz podjąć działania w tym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omur Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Po tym jak Inea potraktowala swoich starych abonetow oplacajacych najwyzszy pakiet nie tylko mozna ale powinno sie podjac dzialania w zakresie prawnego rozwiazania sporu odnosnie tego w jakim momecie przysluguje nam prawo wypowiedzenia umowy. Bo jak nie trudno sie domyslic wiele osob z usmiechem na twarzy wypowiedzialo by umowy operatorowi ktory traktuje nas jak smieci ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki2000 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgadzam się... no może nie jak śmieci ale niezrozumiałe dla mnie jest jak posiadając pakiet "ekskluzywny" nie jestem ekskluzywnie potraktowany i nie mam dostępu do nowych kanałów... tzn. jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze... widocznie tak jest korzystniej ekonomicznie dla firmy... tylko INEA syta a owca nie bardzo cała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 INEA będzie wymieniać następujące modele modemów: Cisco DPC2100, Cisco DPX100, Cisco DPX110, Cisco DPX2100, Motorola SB3100, Motorola SB4100, Motorola SB4101, Motorola SB4200, Motorola SB5100, Motorola SB5101, Motorola SBG900, Motorola SBV5120 Więcej na http://www.inea.pl/pag/pl/1399.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omur Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Dokladnie bo w momecie podpisywania umowy wmawiali ze ekskluzywny znaczy ze z dostepem do wszelkich nowosci ,a tu porobili inne pakiety tylko po to by wywrzec na nas podpisanie nowej umowy na ich warunkach na ktorych zyskuja tylko Oni.Ja musze wywiazywac sie z umowy ,a Inea moze bezkarnie wprowadzac ludzi w blad z tego co widze nie tylko mnie wprowadzono w blad z tym ekskluzywnym.Wiec powinien sie ktos kompetentny temu uwaznie przyjrzec i wyciagnac z Takich praktyk wnioski i stosownie zadzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cryfleuret Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Ludzie... Kogo obchodzi co mówili? Mieliście to wpisane w umowę? Trzeba było wyciągnąć wnioski wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolander Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Pozwólcie, że opisze wam moje przejścia z firma INEA gdy zapragnąłem skorzystać z ich ostatnich promocji. 25 stycznia wpadła mi w ręce ich reklama o nowych promocjach. Posiadając pakiet wygodny HD i internet 25 postanowiłem przejść na Super HD i internet 100 (2 pak z promocji w wersji bogatszej - w Koninie nie pojedzie 250 stąd 100). Ponieważ czasu mam mało by łazić po BOA postanowiłem zamówić 2 pak przez ich stronę www. Następnego dnia oddzwania biuro obsługi z Poznania i miły pan przyjął moje zamówienie na promocję dodał cinemax na 2 miechy za free i poinformował, że aneks do umowy przyjdzie poczta i po podpisaniu i odesłaniu usługa zostanie uruchomiona już na nowych warunkach. Wszystko to działo się w piątek 25 stycznia przez następny tydzień z Poznania żadne pismo nie przyszło, zniecierpliwiony w piątek 1 lutego zadzwoniłem do Poznania - kolejny miły pan po wysłuchaniu mnie i sprawdzeniu stwierdził, że kolega czegoś tam nie dopatrzył i on dopiero uruchamia właśnie cala procedurę i mam czekać na pismo - ok ale już mi się ciśnienie podniosło. Przez następny tydzień z Poznania nic nie przyszło. 8 lutego idę do końskiego BOA chcąc to załatwić osobiście i dać sobie spokój z Poznaniem. Tam miła pani stwierdziła, że skoro załatwiałem to telefonicznie z centrala to ona nic nie może zrobić i załatwić mnie na miejscu mimo tego że stawiłem się osobiście to nie może ze mną podpisać aneksu promocyjnego do umowy i muszę czekać na pismo z Poznania. Widok mojej twarzy musiał ja przerazić po stwierdziła, że może jednak coś da się zrobić i zadzwoniła do Poznania. Tam koleżanka poinformowała ja ze moja umowa jest ... w trakcie przygotowywania (już ponad 2 tygodnie) i mam czekać. Pani chcąc mnie udobruchać wskazał na odchodnym że skoro przechodzę z wygodnego hd na super hd to mogę skorzyatc z promocji dla lojalnych abonentów i mieć cinemax za darmo przez 12 miesięcy tylko muszę to załatwić przez poznań telefonicznie. Po powrocie do domu zadzwoniłem do Poznania i zażądałem darmowego cinemaxa na cały okres promocyjny zgodnie z promocją dla lojalnych. Pan zdziwiony nie rozumiał o co mi chodzi i twardo obstawał że skoro przechodzę na 2 pak to mam maks 2 miesiące darmowego cinemaxa. Na moje pytanie dla jakich klientów jest skierowana promocja lojalnościowa skoro ja spełniam warunki a mi jej nie chcą dać - pan właczył mi muzyczyke i poszedł sie skonsultować. Po 3 min wrócił i powiedział że może mi dać extra jeden miesiąc cinemaxa wiecej gratis i nic więcej czyli łącznie 3 miesiące gratis. Odpuscilem widzac że szkoda moich nerwów. pan stwierdził że wysyła monit do umowy i kazał czekać na pismo. Dziś mamy 18 lutego żadne pismo od INEA nie przyszło..... Reasumując od czasów PRLu nie spotkałem sie z sytuacja gdy pracownicy firmy robili wszystko by zniechęcić klienta do skorzystania z usług jego firmy. Tego co przeżyłem nawet Bareja by nie wymyślił. Od kilku dni obserwuje oferty platform cyfrowych, trudno zamontuje sobie antenę szpecącą mi balkon ale po tym wszystkim INEA dla mnie nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 @Wolander Przepraszamy za całą sytuację i poprosimy o dane adresowe na PW, abyśmy mogli namierzyć problem i upewnić się, żeby więcej nie występował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Co się dzieje z czatem, wczoraj po 40 minutach straciłem cierpliwość. Inea mogła by przy wysyłaniu wiadomości poprzez kontakt dodać możliwość wysyłki kopii wiadomości także do nadawcy. W ogóle to ciekawe jak długo trwa odpowiedź na zapytanie na czacie - oczywiście bez połączenia, lub zerwaniu połączenia. Taka jest wiadomość na zakończenie "najszybciej odpowiemy na zapytanie jak to możliwe" (czy jakoś podobnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.