Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar?

 

Tak jak robiliśmy do tej pory, także i teraz jeśli jakiś kanał zakończy nadawanie będziemy się starali zastąpić go kanałem podobnym, aby Abonenci nie odczuli różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbraja mnie naiwnosc Polakow co wy myslicie ze jak jakis kanal znika z oferty to mozna rozwiazac umowe. Wiekszosc narzeka tu na operatora bo twierdzi ze to co robia to w Europie nie do pomyslenia; tak samo w Europie nie do pomyslenia jest taki de:censored:zm Polakow

 

Nie pisz takich informacji jak nie wiesz - jeśli jakiś kanał znika z oferty z rożnych względów, a jest częścią oferty która jest także częścią umowy operatora wobec odbiorcy, musi zostać zaakceptowana przez konsumenta. Tak jest i w Polsce i na całym świecie. Jedynie nie ma problemu u operatorów platform cyfrowych które nie są częścią umowy np. nadawane FTA i są dodane tylko do listy kanałów. Wtedy nie ma możliwości wypowiedzenia umowy z winy operatora.

 

I trzeba pamiętać jedno że każda usługa jest produktem i jeśli podpisując umowę ją musisz także zaakceptować, jeśli zachodzą zmiany musisz być poinformowany odpowiednio wcześniej. Jak nie chcesz akceptować nie podpisujesz i wypowiadasz, akceptujesz nie robisz nic. I tyle.

 

A to czy zagranicą jest to do pomyślenie czy nie, wszystko zależy od kasy jaką płacimy, a jaką zarabiamy. Można sobie porównać oferty zagraniczne i platformy i kablówki!! My w Polsce to mamy dopiero archaizm co prawda dużo kanałów, ale niestety BARDZO droga możliwość oglądania w stosunku do zarobków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar?

 

Tak jak robiliśmy do tej pory, także i teraz jeśli jakiś kanał zakończy nadawanie będziemy się starali zastąpić go kanałem podobnym, aby Abonenci nie odczuli różnicy

Inea czytałem dzisiaj bardzo dużo na ten temat i wg mnie to co piszesz nie zgadza się z prawdą. w przypadku wyłączenia kanału powinienem dostać oficjalne pismo do domu z informacją, że taki i taki kanał zostaję wyłączony z oferty na którą mam obowiązującą umowę i wtedy decyduję czy akceptuję zmiany czy nie a to że zostanie włączony kanał o podobnej tematyce to mnie nie obchodzi - może ja go nie chce po prostu ?? :)

 

Jednak dlatego że nie jestem znawcą prawa ale za to mój szwagier jest, bardzi proszę cię o podanie zapisu regulaminu lub informacji prawnej (ustawa, paragraf itp) skąd ta twoja wiedza pochodzi abym mógł sobie to zweryfikować. Bo ja lubię mieć czarno na białym a czytam to forum już bardzo długo i za bardzo ogólnikami mi tu piszesz :smile: Jeżeli masz rację a wypadało by niestety aby tak było nie sądzę że to będzie dla Ciebie jakiś problem :D Pozdrawiam i czekam za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dniem 1 marca program Viasat Spice kończy nadawanie w Polsce oraz Viasat Explorer zmienia się na Polsat Viasat Explorer i Viasat History na Polsat Viasat History. Pytanie czy będzie można rozwiązać umowę bez kar?

 

Tak jak robiliśmy do tej pory, także i teraz jeśli jakiś kanał zakończy nadawanie będziemy się starali zastąpić go kanałem podobnym, aby Abonenci nie odczuli różnicy

Inea.pl:

Jak w nowej ofercie "petardy" usunęliście ludziom blisko 30 kanałów próbowaliście je "zastąpić podobnymi, aby Abonenci nie odczuli różnicy" ?

Z tego co czytam na tym forum, poza bbc knowledge jeszcze na dodatek w SD nic nie wróciło, a pojawiło się kilka programów w proporcji 1:6 względem usuniętych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w nowej ofercie "petardy" usunęliście ludziom blisko 30 kanałów próbowaliście je "zastąpić podobnymi, aby Abonenci nie odczuli różnicy" ?

Z tego co czytam na tym forum, poza bbc knowledge jeszcze na dodatek w SD nic nie wróciło, a pojawiło się kilka programów w proporcji 1:6 względem usuniętych kanałów.

 

Mylisz pojęcia. Jeśli ktoś zechciał przejść na nowe pakiety, to podpisywał stosowną umowę, więc nic nie zostało usunięte. Po prostu w nowej ofercie tych kanałów nie ma i nigdy nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz czekam aż coś do starych pakietów zostanie mimo wszystko dodane, bo jak na razie to już dawno nic nie było jednie kilka podmianek.

 

PLIK do pobrania już zaktualizowane na jutrzejszą zmianę TV BIZNES na POLSAT BIZNES

http://www.gg.pl/dysk/ahw_sIpxOs4Laxw_s ... 20loga.xls

 

lub

 

http://www.gg.pl/dysk/HzjNF0gysWULHjjNF ... 0loga.xlsx

 

i Lista

http://www.gg.pl/dysk/jqFp3qYjqAQLj6Fp3 ... 202013.doc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea a odpowiedz na moje pytanie zadane wyżej ?? Proszę o odpowiedź

 

Ta dyskusja wraz z powoływaniem się na poszczególne paragrafy i ich interpretacją tutaj się już toczyła. Zgodnie z interpretacją, do której się stosujemy jeśli następuje zamiana na kanał podobny/równoważny, o tej samej tematyce to możliwości wypowiedzenia umowy nie ma. Uzależnianie stabilności firmy od tego czy jeden kanał będzie funkcjonował czy postanowi się 'zamknąć' jest nielogiczne. My po naszej stronie, takie decyzje nadawców staramy się Abonentom zrekompensować kanałem równoważnym.

Oczywiście, jak to często z prawem bywa, może być interpretowane różnie, więc jeśli uważasz wraz ze szwagrem, że takie prawo się należy, możesz podjąć działania w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak Inea potraktowala swoich starych abonetow oplacajacych najwyzszy pakiet nie tylko mozna ale powinno sie podjac dzialania w zakresie prawnego rozwiazania sporu odnosnie tego w jakim momecie przysluguje nam prawo wypowiedzenia umowy. Bo jak nie trudno sie domyslic wiele osob z usmiechem na twarzy wypowiedzialo by umowy operatorowi ktory traktuje nas jak smieci .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się... no może nie jak śmieci ale niezrozumiałe dla mnie jest jak posiadając pakiet "ekskluzywny" nie jestem ekskluzywnie potraktowany i nie mam dostępu do nowych kanałów... tzn. jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze... widocznie tak jest korzystniej ekonomicznie dla firmy... tylko INEA syta a owca nie bardzo cała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INEA będzie wymieniać następujące modele modemów:

Cisco DPC2100, Cisco DPX100, Cisco DPX110, Cisco DPX2100, Motorola SB3100, Motorola SB4100, Motorola SB4101, Motorola SB4200, Motorola SB5100, Motorola SB5101, Motorola SBG900, Motorola SBV5120

 

Więcej na http://www.inea.pl/pag/pl/1399.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie bo w momecie podpisywania umowy wmawiali ze ekskluzywny znaczy ze z dostepem do wszelkich nowosci ,a tu porobili inne pakiety tylko po to by wywrzec na nas podpisanie nowej umowy na ich warunkach na ktorych zyskuja tylko Oni.Ja musze wywiazywac sie z umowy ,a Inea moze bezkarnie wprowadzac ludzi w blad z tego co widze nie tylko mnie wprowadzono w blad z tym ekskluzywnym.Wiec powinien sie ktos kompetentny temu uwaznie przyjrzec i wyciagnac z Takich praktyk wnioski i stosownie zadzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwólcie, że opisze wam moje przejścia z firma INEA gdy zapragnąłem skorzystać z ich ostatnich promocji.

25 stycznia wpadła mi w ręce ich reklama o nowych promocjach. Posiadając pakiet wygodny HD i internet 25 postanowiłem przejść na Super HD i internet 100 (2 pak z promocji w wersji bogatszej - w Koninie nie pojedzie 250 stąd 100). Ponieważ czasu mam mało by łazić po BOA postanowiłem zamówić 2 pak przez ich stronę www. Następnego dnia oddzwania biuro obsługi z Poznania i miły pan przyjął moje zamówienie na promocję dodał cinemax na 2 miechy za free i poinformował, że aneks do umowy przyjdzie poczta i po podpisaniu i odesłaniu usługa zostanie uruchomiona już na nowych warunkach. Wszystko to działo się w piątek 25 stycznia przez następny tydzień z Poznania żadne pismo nie przyszło, zniecierpliwiony w piątek 1 lutego zadzwoniłem do Poznania - kolejny miły pan po wysłuchaniu mnie i sprawdzeniu stwierdził, że kolega czegoś tam nie dopatrzył i on dopiero uruchamia właśnie cala procedurę i mam czekać na pismo - ok ale już mi się ciśnienie podniosło. Przez następny tydzień z Poznania nic nie przyszło. 8 lutego idę do końskiego BOA chcąc to załatwić osobiście i dać sobie spokój z Poznaniem. Tam miła pani stwierdziła, że skoro załatwiałem to telefonicznie z centrala to ona nic nie może zrobić i załatwić mnie na miejscu mimo tego że stawiłem się osobiście to nie może ze mną podpisać aneksu promocyjnego do umowy i muszę czekać na pismo z Poznania. Widok mojej twarzy musiał ja przerazić po stwierdziła, że może jednak coś da się zrobić i zadzwoniła do Poznania. Tam koleżanka poinformowała ja ze moja umowa jest ... w trakcie przygotowywania (już ponad 2 tygodnie) i mam czekać. Pani chcąc mnie udobruchać wskazał na odchodnym że skoro przechodzę z wygodnego hd na super hd to mogę skorzyatc z promocji dla lojalnych abonentów i mieć cinemax za darmo przez 12 miesięcy tylko muszę to załatwić przez poznań telefonicznie. Po powrocie do domu zadzwoniłem do Poznania i zażądałem darmowego cinemaxa na cały okres promocyjny zgodnie z promocją dla lojalnych. Pan zdziwiony nie rozumiał o co mi chodzi i twardo obstawał że skoro przechodzę na 2 pak to mam maks 2 miesiące darmowego cinemaxa. Na moje pytanie dla jakich klientów jest skierowana promocja lojalnościowa skoro ja spełniam warunki a mi jej nie chcą dać - pan właczył mi muzyczyke i poszedł sie skonsultować. Po 3 min wrócił i powiedział że może mi dać extra jeden miesiąc cinemaxa wiecej gratis i nic więcej czyli łącznie 3 miesiące gratis. Odpuscilem widzac że szkoda moich nerwów. pan stwierdził że wysyła monit do umowy i kazał czekać na pismo. Dziś mamy 18 lutego żadne pismo od INEA nie przyszło.....

 

Reasumując od czasów PRLu nie spotkałem sie z sytuacja gdy pracownicy firmy robili wszystko by zniechęcić klienta do skorzystania z usług jego firmy. Tego co przeżyłem nawet Bareja by nie wymyślił. Od kilku dni obserwuje oferty platform cyfrowych, trudno zamontuje sobie antenę szpecącą mi balkon ale po tym wszystkim INEA dla mnie nie istnieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje z czatem, wczoraj po 40 minutach straciłem cierpliwość.

Inea mogła by przy wysyłaniu wiadomości poprzez kontakt dodać możliwość wysyłki kopii wiadomości także do nadawcy. W ogóle to ciekawe jak długo trwa odpowiedź na zapytanie na czacie - oczywiście bez połączenia, lub zerwaniu połączenia. Taka jest wiadomość na zakończenie "najszybciej odpowiemy na zapytanie jak to możliwe" (czy jakoś podobnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...