kunkore Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 w lutym-marcu przyszlego roku zapewne tak jak w tym roku było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 0,5 grosza odszkodowania się należy. Śmiej się śmiej, ale Inea nawet grosza zaległości ci nie umorzy... Poza tym chodzi mi bardziej o prawo do informacji. Na stronie głównej jest piekny artykuł, że włączyli TV5 i Fashion HD. Jeden z tych programów znika po 2 czy 3 tygodniach, ale o tym już cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polinik18 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dziala wam vod???? Od paru dni niemam dostepu jak tylko znikly faschon on i wielkopolska hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leckow Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 dawno temu sugerowalem by inea na swojej stronie internetowej wprowadzila zakladke zwierajaca informacje o uszkodzeniach, awariach itp w niej bylyby podane wszelkie informacje, miejsce /szczegonie wazne, czy w obszarze inej czy poza nia u dostawcy/, jak i rowniez przypuszczalny czas trwania uszkodzenia. przypuszczam, ze takie informacje obnarzylyby sprawnosc sieci i urzadzen inei, nie mozna byloby polgebkiem powiedziec, ze to u dostawcy bo gdyby on na oficjalnej stronie odczytal cos takiego / a byloby to nieprawda/, to by sie odwolal i prosil o sprostowanie. a tak, bzdury nam pisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thx Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 A propos nieprawidłowego odbioru kanałów z Inei: od jakiegoś czasu na kanale Boomerang zamienione są ścieżki dźwiękowe. Na polskiej leci angielska i odwrotnie, a że domyślnie włącza się ta polska to program leci po angielsku i trzeba przełączać. Ot taka tam mała niedogodność jak to w Inei bywa "czasami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztomasz Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 dawno temu sugerowalem by inea na swojej stronie internetowej wprowadzila zakladke zwierajaca informacje o uszkodzeniach, awariach itp Pewnie ci chodzi o cos takiego: http://www.inea.pl/strefa_abonenta/modernizacje_sieci/ Ponizej modernizacji jest jeszcze link komunikaty. W komunikatach sa informacje np. o zamknieciu biura. Z tego co kojarze te linki sa od zawsze. Moze nie ma tam wszystkich informacji ale na pewno cos takiego jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leckow Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 #ztomasz, mogloby byc cos takiego, z informacjami /szczegolami/ jak poprzednio wspominalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1robert4 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 droga inea a co z tvn24 hd nawet w east@west sie juz pojawil a wy znowu pewnie na koncu,nie oczekuje zadnej odpowiedzi z waszej strony,ale szybszego reagowania na nowosci i wprowadzania kanalow do oferty ale tych na naktorych zxalezy nam abonentom,tylko nie piszczcie ze negocjacje trwaja czy dany kanal jest za drogi bo to stara bajka a do tego nudna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Mi coś mi się wydaje że nic na Święta od Inei nie zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thx Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 droga inea a co z tvn24 hd nawet w east@west sie juz pojawil a wy znowu pewnie na koncu,nie oczekuje zadnej odpowiedzi z waszej strony,ale szybszego reagowania na nowosci i wprowadzania kanalow do oferty ale tych na naktorych zxalezy nam abonentom,tylko nie piszczcie ze negocjacje trwaja czy dany kanal jest za drogi bo to stara bajka a do tego nudna... No nie mów, nie mów! A TELE5 HD to tak szybko włączyli, że byli najszybsi na rynku, a nam abonentom naprawdę zależało na tym kanale w jakości HD! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1robert4 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 oki masz racje tele 5 hd wlaczyli z predkoscia swiatla ale powiem ci tak........jestem w inea kiedy byla jeszcze ratajska tv kablowa i od poczxatku wprowadzania uslugi tv cyfrowej i oprocz tele5 hd nic tak szybko jeszcze nie wlaczyli ,,,,,czyli pierwszy raz od poczatku istnienia tv cyfrowej wlaczyli cos tak szybko...........naprawde imponujacy wynik masz racje zadzwon i p0odziekuj im za ten twoj ulubiony kanal tylko za bardzo ich nie wychwalaj bo na nastepny ulubiony twoj kanal bedziesz znowu musial poczekac kolejne 10 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 droga inea a co z tvn24 hd nawet w east@west sie juz pojawil a wy znowu pewnie na koncu,nie oczekuje zadnej odpowiedzi z waszej strony,ale szybszego reagowania na nowosci i wprowadzania kanalow do oferty ale tych na naktorych zxalezy nam abonentom,tylko nie piszczcie ze negocjacje trwaja czy dany kanal jest za drogi bo to stara bajka a do tego nudna... Nie oczekujesz odpowiedzi i jeszcze zakazujesz nam napisać, jak to faktycznie wygląda.. Po raz kolejny prosimy o umiar w porównaniach z innymi sieciami - faktycznie z perspektywy klienta tak to może wyglądać, ale z perspektywy operatora i nadawcy to są dwa światy. To na większych operatorach nadawcy mają nadzieję i mogą zarabiać, odpuszczając przy tym tych mniejszych. Nie ma w tym nic złego, ale powoduje to takie sytuacje jak choćby z TVN24 HD, gdzie w dużych sieciach Abonenci muszą czekać dłużej. dawno temu sugerowalem by inea na swojej stronie internetowej wprowadzila zakladke zwierajaca informacje o uszkodzeniach, awariach itp Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste. Większość usterek bywa bardzo krótka, część to z kolei nie nasza wina i nie mamy wpływu na czas ich rozwiązania, inne z kolei zdarzają się na niewielkim obszarze. Przedstawienie tego w klarowny sposób i aktualizowanie zmian byłoby sporym przedsięwzięciem. Nie wykluczamy, zresztą jak widać częściowo coś takiego funkcjonuje, ale trzeba znaleźć jakąś sensowną formę. Wracając do problemów z usługą TV. TV Wielkopolska w wersji HD (wersja SD jest normalnie nadawana) ma wrócić około poniedziałku/wtorku - tak jak wspominaliśmy, jest to cały czas kwestia po stronie nadawcy. Fashion One HD - to były chwilowe usterki, nie powinny mieć już miejsca. Jeśli chodzi o VOD - proszę dajcie znać co dokładnie się dzieje i najlepiej lokalizację na PW. Nie ma żadnego globalnego problemu z VOD. Co do rekompensat - zgłoszenia reklamacyjne będą indywidualnie rozpatrywane. A propos nieprawidłowego odbioru kanałów z Inei: od jakiegoś czasu na kanale Boomerang zamienione są ścieżki dźwiękowe. Na polskiej leci angielska i odwrotnie, a że domyślnie włącza się ta polska to program leci po angielsku i trzeba przełączać. Ot taka tam mała niedogodność jak to w Inei bywa "czasami" Temat przekazany - jeszcze nie mam odpowiedzi z czego to wynika. I chyba ostatnia kwestia z ostatnich dni - zmiany w pakietach to początek przyszłego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson1 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Po raz kolejny prosimy o umiar w porównaniach z innymi sieciami - faktycznie z perspektywy klienta tak to może wyglądać, ale z perspektywy operatora i nadawcy to są dwa światy. To na większych operatorach nadawcy mają nadzieję i mogą zarabiać, odpuszczając przy tym tych mniejszych. Nie ma w tym nic złego, ale powoduje to takie sytuacje jak choćby z TVN24 HD, gdzie w dużych sieciach Abonenci muszą czekać dłużej. Nie no jak to przeczytałem to ręce mi opadły , przepraszam ale chyba sobie żartujesz . Jak można w ten sposób tłumaczyć że małe sieci maja lepiej ,przepraszam ale to jest robienie z nas głupków . Po prostu macie to nosie , prawa rynku są zawsze niezależnie od branży takie same . Mała firma może więcej niż duża ( brednia). ŁAŁ to osoby odpowiedzialne za zakup programów powinny zmienić stanowiska albo zabrać się do roboty . i opowiadanie takich bredni .... a zresztą szkoda mi już coś więcej pisać . Zacznijcie robić porządną, profesjonalną kablówkę tak jak te małe firmy to może będą szybciej nowe programy dla waszych KLIENTÓW . A i jeszcze jedno jak narazie to nie widziałem żeby przedstawiciel Inei na tym forum napisał że cos było ich winą , tylko wszyscy inni sa winni ale nie Inea. Święte Krowy bez winy . Przepraszam za porównanie ale to jest żałosne . A pojadę dalej , żeby na czacie Inei można było pogadać z kimś o ofercie to mi się jeszcze nie udało , jak jesteście taką dużą firmą to czemu nie ma infolinii darmowej dla klientów, którzy maja wykupiony abonament telefonii stacjonarnej w Inea tylko minuty uciekają bo zanim się człowiek połączy to z 20-30 minut ucieka ABSURD duża firmo . Jak sobie jeszcze coś przypomnę to napisze Duża Firmo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Nie twierdzimy, że 'mają lepiej', bo generalnie nie mają. Natomiast zdarzają się sytuacje, w których korzystniej być mniejszym operatorem. Z jednej strony zadajecie pytania, oczekujecie odpowiedzi, a jak jej udzielamy (i nie jest to ogólna formułka) to i tak jej nie przyjmujecie do wiadomości zarzucając, że pracownicy są niekompetentni, a kablówka nieprofesjonalna. Nie wychodźcie na starcie z założenia, że chcemy Was oszukać, przecież tak samo jak Wam zależy na dobrej usłudze, tak nam zależy na kliencie, który jest z nami bo jest zadowolony z usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson1 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No przecież takie tłumaczenia są do niczego bo to nie jest tłumaczenie , za każdym razem czytam że to nie wasza wina . To niech ktoś coś w końcu zrobi żeby było dobrze . Tutaj piszą osoby które podpowiadają Wam co macie zrobić a nie żebyście wypisywali że małe firmy mogą więcej . To może My klienci musimy zmienić i iść do małej firmy tam mają wszystko lepiej i szybciej . Hmm no do zastanowienia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleonor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 INEApl A ja dalej czekam na odpowiedz odnośnie EPG .... ile to juz czasu minęło .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Po to tu jesteśmy, dyskutujemy i czytamy, żeby te głosy zbierać. Większość jest poważnie rozpatrywana, problemy w miarę możliwości są rozwiązywane - pomysły wchodzą w życie, inne są nie do zrealizowania - jesteśmy sporą firmą, z określonymi strukturami, systemami, procedurami itd. To też trzeba brać pod uwagę. Jednak trudno, żeby po poście "dodajcie FOX HD, History HD, ... HD i ... HD" na drugi dzień się to pojawiało - zbieramy, słuchamy, analizujemy, ale musimy brać pod uwagę wiele czynników. Bo co jeśli kanały dojdą, uszczęśliwimy kilkadziesiąt tu obecnych, ale konieczna podwyżka zniechęci do nas setki innych Abonentów? Jeszcze raz - jesteśmy tu z otwartą przyłbicą, przyjmujemy krytyczne uwagi i jeśli to możliwe tłumaczymy nasze stanowisko. Jeżeli coś jest stricte naszą decyzją (np. stanowisko w sprawie włączania/nie włączania Sportklubu) to o tym piszemy. W dyskutowanym przypadku okoliczności są inne, to o nich informujemy. @Eleonor Odpowiedzieliśmy - nie przewidujemy w najbliższych tygodniach puszczenia EPG na każdej częstotliwości, ale z tego co wiem taka opcja nie jest przekreślona całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson1 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 jesteśmy sporą firmą, z określonymi strukturami, systemami, procedurami itd. To też trzeba brać pod uwagę. No na taką odpowiedz czekałem , nie chodzi mi o to żeby jak ktoś napisze to wprowadzać dany program na drugi dzień . Ale nie moze być też tak żeby mała firma miała szybciej programy niż spora firma , po prostu coś jest nie tak . Ale rozumiem macie określone struktury , systemy , procedury itd. i niestety to wszystko razem źle funkcjonuje . No nic są tylko 2 wyjścia które wszyscy znamy albo zostajemy i godzimy się na to lub odchodzimy do małej firmy jeżeli mamy taka możliwość i mamy inne problemy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 W ocenie oferty często działa mechanizm 'wszędzie dobrze gdzie nas nie ma'. Łatwiej zauważa się dobre rzeczy zrobione prze innych niż przez własnego operatora. Pogodziliśmy się już z tym A co do Twojego zarzutu, że 'wszystko razem źle funkcjonuje' - nie zgodzimy się. Jasne, jest wiele do poprawy, ale firma się rozwija, wchodzimy na nowe obszary i udaje się nam tam pozyskać klientów, wprowadzamy nowe technologie i usługi (czasem pierwsi, czasem jako kolejni). Ofertę mamy na tyle szeroką, że niemal każdy jest w stanie znaleźć coś odpowiadającego dla siebie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dla obecnych tu telemaniaków czy zainteresowanych konkretną działką tv inna oferta może trafiać 'w punkt'. Będziemy starać się żeby i ich utrzymać/pozyskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 jesteśmy sporą firmą, z określonymi strukturami, systemami, procedurami itd. To też trzeba brać pod uwagę. No na taką odpowiedz czekałem....... Chodzi o to ze te mniejsze podmioty dlatego wprowadzają szybciej dany program bo zgadzaja sie na mniejszy dochód z jego emisji. Nasza Kochana INEA to twardy gracz mocno negocjuje i chce zarobić dużo wiecej dokupując dany program Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Nie można mówić o dochodzie z emisji, bo jeśli nie przełożymy tego na wyższe opłaty od Abonentów to jest jedynie koszt. To, że czasem twardo negocjujemy to prawda - dzięki temu udało nam się pozyskać paczkę HD pozostałych kanałów TVN na dobrych warunkach i mogliśmy swobodnie dodać je do Komfortu. W przypadku TVN24 HD zwróćcie uwagę, że u dużych operatorów kanał się od początku nie pojawił. Tak więc nie patrzcie tylko na nasze stanowisko, ale też na strategię TVN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pAlanpl3 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 A kiedy pojawi się EPG na TV Wielkopolska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcom Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Najlepsze jest to że nigdzie nie można nawet znaleźć programu kanału TV Wielkopolska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Uruchamiając kanał w naszym komunikacie była taka informacja o programie: "Telewizja Wielkopolska będzie nadawać 24 godziny na dobę. Na początek wystartuje z pasmem „Dzień Dobry Wielkopolsko”, które będzie trwało od 17.00 do 19.00. Ramówka w tym paśmie prezentuje się następująco: 17.00 - 18.00 - Ekspres Wielkopolski - ok. 20 wiadomości z całej Wielkopolski 18.00-19.00 - publicystyka, kultura, sport, forum samorządowe Powtórki będą pojawiać się w danym dniu w godz. 22:00-00:00 oraz w dniu kolejnym w godz. 8:00-10:00 i 12:00-14:00. Programy powiatowe, np. TeleKonin i TeleSłupca, czyli telewizyjne tygodniki poświęcone każdemu powiatowi będzie można zobaczyć codziennie w godz. 10:00-12:00, 14:00-17:00, 19.00-22.00. Programy archiwalne będą pokazywane między północą a 8 rano." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekn Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Jeśli chodzi o pakiety... będą tutaj zmiany, ale na konkrety jeszcze nie czas. A plus minus kiedy Ten rok czy przyszły Inea a co z moim pytaniem czekam od 4 gru 2012 11:01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.