Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

0,5 grosza odszkodowania się należy.

Śmiej się śmiej, ale Inea nawet grosza zaległości ci nie umorzy... Poza tym chodzi mi bardziej o prawo do informacji. Na stronie głównej jest piekny artykuł, że włączyli TV5 i Fashion HD. Jeden z tych programów znika po 2 czy 3 tygodniach, ale o tym już cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno temu sugerowalem by inea na swojej stronie internetowej wprowadzila zakladke zwierajaca informacje o uszkodzeniach, awariach itp

w niej bylyby podane wszelkie informacje, miejsce /szczegonie wazne, czy w obszarze inej czy poza nia u dostawcy/, jak i rowniez przypuszczalny czas trwania uszkodzenia.

 

przypuszczam, ze takie informacje obnarzylyby sprawnosc sieci i urzadzen inei, nie mozna byloby polgebkiem powiedziec, ze to u dostawcy bo gdyby on na oficjalnej stronie odczytal cos takiego / a byloby to nieprawda/, to by sie odwolal i prosil o sprostowanie.

 

a tak, bzdury nam pisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos nieprawidłowego odbioru kanałów z Inei: od jakiegoś czasu na kanale Boomerang zamienione są ścieżki dźwiękowe. Na polskiej leci angielska i odwrotnie, a że domyślnie włącza się ta polska to program leci po angielsku i trzeba przełączać. Ot taka tam mała niedogodność jak to w Inei bywa "czasami" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno temu sugerowalem by inea na swojej stronie internetowej wprowadzila zakladke zwierajaca informacje o uszkodzeniach, awariach itp

 

Pewnie ci chodzi o cos takiego: http://www.inea.pl/strefa_abonenta/modernizacje_sieci/

Ponizej modernizacji jest jeszcze link komunikaty. W komunikatach sa informacje np. o zamknieciu biura. Z tego co kojarze te linki sa od zawsze. Moze nie ma tam wszystkich informacji ale na pewno cos takiego jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droga inea a co z tvn24 hd nawet w east@west sie juz pojawil a wy znowu pewnie na koncu,nie oczekuje zadnej odpowiedzi z waszej strony,ale szybszego reagowania na nowosci i wprowadzania kanalow do oferty ale tych na naktorych zxalezy nam abonentom,tylko nie piszczcie ze negocjacje trwaja czy dany kanal jest za drogi bo to stara bajka a do tego nudna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droga inea a co z tvn24 hd nawet w east@west sie juz pojawil a wy znowu pewnie na koncu,nie oczekuje zadnej odpowiedzi z waszej strony,ale szybszego reagowania na nowosci i wprowadzania kanalow do oferty ale tych na naktorych zxalezy nam abonentom,tylko nie piszczcie ze negocjacje trwaja czy dany kanal jest za drogi bo to stara bajka a do tego nudna...

No nie mów, nie mów! A TELE5 HD to tak szybko włączyli, że byli najszybsi na rynku, a nam abonentom naprawdę zależało na tym kanale w jakości HD! :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki masz racje tele 5 hd wlaczyli z predkoscia swiatla :D ale powiem ci tak........jestem w inea kiedy byla jeszcze ratajska tv kablowa i od poczxatku wprowadzania uslugi tv cyfrowej i oprocz tele5 hd nic tak szybko jeszcze nie wlaczyli ,,,,,czyli pierwszy raz od poczatku istnienia tv cyfrowej wlaczyli cos tak szybko...........naprawde imponujacy wynik masz racje zadzwon i p0odziekuj im za ten twoj ulubiony kanal tylko za bardzo ich nie wychwalaj bo na nastepny ulubiony twoj kanal bedziesz znowu musial poczekac kolejne 10 lat :brawo::brawo::brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droga inea a co z tvn24 hd nawet w east@west sie juz pojawil a wy znowu pewnie na koncu,nie oczekuje zadnej odpowiedzi z waszej strony,ale szybszego reagowania na nowosci i wprowadzania kanalow do oferty ale tych na naktorych zxalezy nam abonentom,tylko nie piszczcie ze negocjacje trwaja czy dany kanal jest za drogi bo to stara bajka a do tego nudna...

 

Nie oczekujesz odpowiedzi i jeszcze zakazujesz nam napisać, jak to faktycznie wygląda..

Po raz kolejny prosimy o umiar w porównaniach z innymi sieciami - faktycznie z perspektywy klienta tak to może wyglądać, ale z perspektywy operatora i nadawcy to są dwa światy. To na większych operatorach nadawcy mają nadzieję i mogą zarabiać, odpuszczając przy tym tych mniejszych. Nie ma w tym nic złego, ale powoduje to takie sytuacje jak choćby z TVN24 HD, gdzie w dużych sieciach Abonenci muszą czekać dłużej.

 

dawno temu sugerowalem by inea na swojej stronie internetowej wprowadzila zakladke zwierajaca informacje o uszkodzeniach, awariach itp

 

Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste. Większość usterek bywa bardzo krótka, część to z kolei nie nasza wina i nie mamy wpływu na czas ich rozwiązania, inne z kolei zdarzają się na niewielkim obszarze. Przedstawienie tego w klarowny sposób i aktualizowanie zmian byłoby sporym przedsięwzięciem. Nie wykluczamy, zresztą jak widać częściowo coś takiego funkcjonuje, ale trzeba znaleźć jakąś sensowną formę.

 

Wracając do problemów z usługą TV.

TV Wielkopolska w wersji HD (wersja SD jest normalnie nadawana) ma wrócić około poniedziałku/wtorku - tak jak wspominaliśmy, jest to cały czas kwestia po stronie nadawcy.

Fashion One HD - to były chwilowe usterki, nie powinny mieć już miejsca.

Jeśli chodzi o VOD - proszę dajcie znać co dokładnie się dzieje i najlepiej lokalizację na PW. Nie ma żadnego globalnego problemu z VOD.

 

Co do rekompensat - zgłoszenia reklamacyjne będą indywidualnie rozpatrywane.

 

A propos nieprawidłowego odbioru kanałów z Inei: od jakiegoś czasu na kanale Boomerang zamienione są ścieżki dźwiękowe. Na polskiej leci angielska i odwrotnie, a że domyślnie włącza się ta polska to program leci po angielsku i trzeba przełączać. Ot taka tam mała niedogodność jak to w Inei bywa "czasami" :wink:

 

Temat przekazany - jeszcze nie mam odpowiedzi z czego to wynika.

 

I chyba ostatnia kwestia z ostatnich dni - zmiany w pakietach to początek przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny prosimy o umiar w porównaniach z innymi sieciami - faktycznie z perspektywy klienta tak to może wyglądać, ale z perspektywy operatora i nadawcy to są dwa światy. To na większych operatorach nadawcy mają nadzieję i mogą zarabiać, odpuszczając przy tym tych mniejszych. Nie ma w tym nic złego, ale powoduje to takie sytuacje jak choćby z TVN24 HD, gdzie w dużych sieciach Abonenci muszą czekać dłużej.

Nie no jak to przeczytałem to ręce mi opadły , przepraszam ale chyba sobie żartujesz :censored: . Jak można w ten sposób tłumaczyć że małe sieci maja lepiej ,przepraszam ale to jest robienie z nas głupków . Po prostu macie to nosie , prawa rynku są zawsze niezależnie od branży takie same . Mała firma może więcej niż duża ( brednia). ŁAŁ to osoby odpowiedzialne za zakup programów powinny zmienić stanowiska albo zabrać się do roboty . i opowiadanie takich bredni .... a zresztą szkoda mi już coś więcej pisać . Zacznijcie robić porządną, profesjonalną kablówkę tak jak te małe firmy to może będą szybciej nowe programy dla waszych KLIENTÓW .

A i jeszcze jedno jak narazie to nie widziałem żeby przedstawiciel Inei na tym forum napisał że cos było ich winą , tylko wszyscy inni sa winni ale nie Inea. :!: Święte Krowy bez winy . Przepraszam za porównanie ale to jest żałosne .

A pojadę dalej , żeby na czacie Inei można było pogadać z kimś o ofercie to mi się jeszcze nie udało , jak jesteście taką dużą firmą to czemu nie ma infolinii darmowej dla klientów, którzy maja wykupiony abonament telefonii stacjonarnej w Inea tylko minuty uciekają bo zanim się człowiek połączy to z 20-30 minut ucieka ABSURD duża firmo . Jak sobie jeszcze coś przypomnę to napisze Duża Firmo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzimy, że 'mają lepiej', bo generalnie nie mają. Natomiast zdarzają się sytuacje, w których korzystniej być mniejszym operatorem.

Z jednej strony zadajecie pytania, oczekujecie odpowiedzi, a jak jej udzielamy (i nie jest to ogólna formułka) to i tak jej nie przyjmujecie do wiadomości zarzucając, że pracownicy są niekompetentni, a kablówka nieprofesjonalna. Nie wychodźcie na starcie z założenia, że chcemy Was oszukać, przecież tak samo jak Wam zależy na dobrej usłudze, tak nam zależy na kliencie, który jest z nami bo jest zadowolony z usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież takie tłumaczenia są do niczego bo to nie jest tłumaczenie , za każdym razem czytam że to nie wasza wina . To niech ktoś coś w końcu zrobi żeby było dobrze .

Tutaj piszą osoby które podpowiadają Wam co macie zrobić a nie żebyście wypisywali że małe firmy mogą więcej . To może My klienci musimy zmienić i iść do małej firmy tam mają wszystko lepiej i szybciej . Hmm no do zastanowienia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to tu jesteśmy, dyskutujemy i czytamy, żeby te głosy zbierać. Większość jest poważnie rozpatrywana, problemy w miarę możliwości są rozwiązywane - pomysły wchodzą w życie, inne są nie do zrealizowania - jesteśmy sporą firmą, z określonymi strukturami, systemami, procedurami itd. To też trzeba brać pod uwagę. Jednak trudno, żeby po poście "dodajcie FOX HD, History HD, ... HD i ... HD" na drugi dzień się to pojawiało - zbieramy, słuchamy, analizujemy, ale musimy brać pod uwagę wiele czynników. Bo co jeśli kanały dojdą, uszczęśliwimy kilkadziesiąt tu obecnych, ale konieczna podwyżka zniechęci do nas setki innych Abonentów?

 

Jeszcze raz - jesteśmy tu z otwartą przyłbicą, przyjmujemy krytyczne uwagi i jeśli to możliwe tłumaczymy nasze stanowisko. Jeżeli coś jest stricte naszą decyzją (np. stanowisko w sprawie włączania/nie włączania Sportklubu) to o tym piszemy. W dyskutowanym przypadku okoliczności są inne, to o nich informujemy.

 

@Eleonor

Odpowiedzieliśmy - nie przewidujemy w najbliższych tygodniach puszczenia EPG na każdej częstotliwości, ale z tego co wiem taka opcja nie jest przekreślona całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteśmy sporą firmą, z określonymi strukturami, systemami, procedurami itd. To też trzeba brać pod uwagę.

 

No na taką odpowiedz czekałem , nie chodzi mi o to żeby jak ktoś napisze to wprowadzać dany program na drugi dzień . Ale nie moze być też tak żeby mała firma miała szybciej programy niż spora firma , po prostu coś jest nie tak . Ale rozumiem macie określone struktury , systemy , procedury itd. i niestety to wszystko razem źle funkcjonuje . No nic są tylko 2 wyjścia które wszyscy znamy albo zostajemy i godzimy się na to lub odchodzimy do małej firmy jeżeli mamy taka możliwość i mamy inne problemy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ocenie oferty często działa mechanizm 'wszędzie dobrze gdzie nas nie ma'. Łatwiej zauważa się dobre rzeczy zrobione prze innych niż przez własnego operatora. Pogodziliśmy się już z tym :)

A co do Twojego zarzutu, że 'wszystko razem źle funkcjonuje' - nie zgodzimy się. Jasne, jest wiele do poprawy, ale firma się rozwija, wchodzimy na nowe obszary i udaje się nam tam pozyskać klientów, wprowadzamy nowe technologie i usługi (czasem pierwsi, czasem jako kolejni). Ofertę mamy na tyle szeroką, że niemal każdy jest w stanie znaleźć coś odpowiadającego dla siebie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dla obecnych tu telemaniaków czy zainteresowanych konkretną działką tv inna oferta może trafiać 'w punkt'. Będziemy starać się żeby i ich utrzymać/pozyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteśmy sporą firmą, z określonymi strukturami, systemami, procedurami itd. To też trzeba brać pod uwagę.

 

No na taką odpowiedz czekałem.......

Chodzi o to ze te mniejsze podmioty dlatego wprowadzają szybciej dany program bo zgadzaja sie na mniejszy dochód z jego emisji. Nasza Kochana INEA to twardy gracz mocno negocjuje i chce zarobić dużo wiecej dokupując dany program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można mówić o dochodzie z emisji, bo jeśli nie przełożymy tego na wyższe opłaty od Abonentów to jest jedynie koszt. To, że czasem twardo negocjujemy to prawda - dzięki temu udało nam się pozyskać paczkę HD pozostałych kanałów TVN na dobrych warunkach i mogliśmy swobodnie dodać je do Komfortu.

W przypadku TVN24 HD zwróćcie uwagę, że u dużych operatorów kanał się od początku nie pojawił. Tak więc nie patrzcie tylko na nasze stanowisko, ale też na strategię TVN :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchamiając kanał w naszym komunikacie była taka informacja o programie:

 

"Telewizja Wielkopolska będzie nadawać 24 godziny na dobę. Na początek wystartuje z pasmem „Dzień Dobry Wielkopolsko”, które będzie trwało od 17.00 do 19.00. Ramówka w tym paśmie prezentuje się następująco:

17.00 - 18.00 - Ekspres Wielkopolski - ok. 20 wiadomości z całej Wielkopolski

18.00-19.00 - publicystyka, kultura, sport, forum samorządowe

Powtórki będą pojawiać się w danym dniu w godz. 22:00-00:00 oraz w dniu kolejnym w godz. 8:00-10:00 i 12:00-14:00. Programy powiatowe, np. TeleKonin i TeleSłupca, czyli telewizyjne tygodniki poświęcone każdemu powiatowi będzie można zobaczyć codziennie w godz. 10:00-12:00, 14:00-17:00, 19.00-22.00. Programy archiwalne będą pokazywane między północą a 8 rano."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...