Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

W Inea już mało co jest wiarygodne, poza płać ile zaśpiewali. Dział Utrzymania Klienta pogłówkuje i coś zaproponuje w ramach Zostań z nami, wszystko zależy od motywacji abonenta i lokalnej konkurencji.

 

Ja właśnie skorzystałem z konkurencji w ramach poczty @outlook.com no i przed @ nick jakiego 16 lat temu już w ICP nie mieli ... jak wystartuje znów poczta Inea mejluję do DUK ... z Microsoft'owym asem w rękawie. :twisted:

Może szykują coś znów na kwiecień, a zwłaszcza jak wpuszczą pierwszego Orange na światełko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest oddzielny nr na taką linię?

 

W razie czego dzwonisz na standardowy nr/infolinię i prosisz o przełączenie do DUK, jak się konsultant będzie pytał "dlaczego" to rezygnacja.

Napisz co udało się Tobie załatwić z DUK z tą promocją "zostań z nami" , czy  jakieś darmowe paczki C+ na 3/6m ? etc.

Edytowane przez tomulus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj o 13 mają udostępnić ponownie pocztę w domenach icpnet.pl, inea.pl, tesatnet.pl

Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego połączenia z serwerem webmail.inea.pl, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa tego połączenia...

 

Czyli ich zapowiedzi kończą się tak, jak zawsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego połączenia z serwerem webmail.inea.pl, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa tego połączenia...

 

Czyli ich zapowiedzi kończą się tak, jak zawsze...

Ja mam co innego  Firefoks, ale tradycyjnie jak dla Inea:

Połączenie nie jest bezpieczne

Właściciel witryny webmail.inea.pl niepoprawnie ją skonfigurował. Program Firefox nie połączył się z nią, aby chronić użytkownika przed kradzieżą informacji.

 

Komunikat zmienili, wersja nowa:

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do kontaktu w sprawie uruchomienia tymczasowego dostępu do skrzynek pocztowych w domenach icpnet.pl, inea.pl, tesatnet.pl. Dla osób, które chcą taką możliwość uzyskać uruchomiliśmy specjalny numer infolinii - 61 2221741, na który można dzwonić w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku. Dedykowani konsultanci udzielą podczas kontaktu pełnej informacji na temat uruchomienia tymczasowego dostępu do skrzynek. Numer infolinii będzie czynny do końca kwietnia 2017 roku.

 

Dla tych, którzy w tym terminie się nie zgłoszą, dostęp do poczty pozostanie zawieszony ze względu na utratę możliwości jej świadczenia w dotychczasowym zakresie. Jednocześnie informujemy, że najpóźniej w 4. kwartale tego roku zostanie uruchomione rozwiązanie docelowe o większych możliwościach (usługa hostingu) dla osób, które zgłoszą się do nas w tej sprawie. O szczegółach dotyczących tego rozwiązania poinformujemy w późniejszym terminie.

 

Kpina i tyle!

Zamiast włączyć i uczciwie poinformować to każą sobie dzwonić i wysłuchiwać konsultanta co do warunków tymczasowych.

Jakoś nie wierzę już, że ogarną pocztę do końca roku, skoro przez kilka lat całkowicie ją zdewastowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa poczta (chwilowo tylko dostępna po webmail) dostępna jest pod adresem poczta.inea.pl.

Należy skontaktować się z dedykowanym nr infolinii, po weryfikacji przez konsultanta otrzymacie SMS z nowym hasłem. Webmail oparty jest o Zimbrę.

Dostęp z klientów typu Outlook/Thunderbird będzie wdrażany w późniejszym terminie, przynajmniej taką informację uzyskałem na infolinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienia mechanizmu aktywacji. :)

Bardziej skomplikować tego już się nie dało, ot taka poczta na miarę Inei możliwości.

Bez dostępu przez klienta poczty to właściwie bezużyteczne rozwiązanie, ok jak kto lubi i to tymczasowe oczywiście.

 

 

 

Zauważyłem wpis, że ta Zimbra wydaje się dosyć obiecująca:

"Zimbra: lider w dziedzinie oprogramowania open source do komunikacji i współpracy"

Gdyby adminem był Wojtek S. jak przed laty, to byłaby szansa powodzenia, tak widać koszty idą górą nad <nie>bezpiecznymi rozwiązaniami.

Edytowane przez @_v
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzwonilem na DUK i na info linię i powiem brzydko zlali mnie ciepłym mo...

Jak spytałem co mam innego lepszego od nowo przybyłych klientów to Pan mówi ze nic, to ja do niego że 8 lat z nimi to powinny być jakieś zniżki a on ze mam pakiet w niskich cenach. Nawet na pytanie o wypowiedzenie to odp była proszę napisac listownie i tyle. No zlewka na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... z tego co kojarze gdy ja napisalem wypowiedzenie to miesiac wczesniej przyslali list z podziekowaniem za wspolny czas ... i adresami gdzie mam zdac sprzet ... zero telefonu pytania czy moze bym zostal , WIEC nie liczylbym na emocje zwiazane z tym ze ktos odchodzi ... ta firma to smiech na sali i to nie z powodu udanej komedii :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papryk, a gdzie jest powiedziane, że jak zechcesz odejść to muszą cię na siłę trzymać albo dawać jakieś gratisy? Żenujące jest takie oczekiwanie, bo oczywiście mogą walczyć o klienta, ale wcale nie muszą. Podjedź na stację benzynową i powiedz, że jak nie obniżą ceny paliwa to pojedziesz na inną stację - życzę powodzenia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od tego gdzie. Jak wiedzą, że u Ciebie na osiedlu nie mają realnej konkurencji to i tak weźmiesz nową umowę choćby na sam net. Jak ktoś równolegle działa to DUK może walczyć o abonenta, o ile ten ma na tym adresie alternatywę.

Edytowane przez ForzaMilan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to nie ma pomału co porównywać, wszędzie najważniejszy jest arkusz kalkulacyjny, jak słupki w Excelu są odpowiednie to klient albo wchodzi albo wychodzi o własnych siłach.

Sieci GSM już tak o klienta nie walczą jak kiedyś, pokazała to akcja rejestracji simków w której nie chodziło aby być w zgodzie z ustawą, ale aby przysłowiowy Kowalski miał nawet n simów tej samej sieci. Żaden operator GSM nie chwali się ile ma kart aktywnych w użyciu, ale ile ma kart łącznie, z tymi w szufladach i już śmieciach. O pozyskiwanie abonametowców to zabiegają punkty i salony, aby wyrobić prowizję, często słychać o podobnej opinii o CC co obecnie w Inea-DUK. Walczą jak już między sobą o pozycję lidera kosztem klienta.

Nastały czasy, że dobry klient to dojny klient, a stary klient to u[beep]liwiec któremu przysługuje podwyżka za wysługę lat. Czas aby marketingowcy przypomnieli sobie o lojalności klienta bo w promocjach osiągnęli ślepy zaułek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...