beriam Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Na wstępie serdecznie witam :) Kilka dni temu nabyłem nowy telewizor (TCL 50EP680), który nie współpracuje poprawnie z dekoderem HD7000, wyświetlany jest obraz w najniższej rozdzielczości (576p) mimo poprawnego ustawienia oraz użycia różnych kabli HDMI. Z tego powodu pragnę wymienić dekoder na EVO BOX PVR (dostałem z punktu do testu w punkcie), z którym działa poprawnie (1080p) I tutaj zaczynają się boksy ... W punkcie można, ale to dodatkowe 10 pln do rachunku co miesiąc, a przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta , tylko w przypadku przedłużenia umowy. Umowę mam od sierpnia zeszłego roku. Wszystkie podpowiedzi co z tym faktem zrobić będą mile widziane ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Może kabel HDMI masz do... czterech liter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Identyczny problem miałem kiedyś. Miałem dekoder HD 7000 i telewizor plazmowy. Wymiana kabla nic nie pomogła. Wymieniłem ponad 10 sztuk kabli hdmi i nawet dekoder na inny egzemplarz HD 7000 i problem pozostał. Po jakimś czasie zakupiłem nowy tv led i problem zniknął jak ręką odjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 W dniu 20.05.2021 o 20:01, beriam napisał: Na wstępie serdecznie witam Kilka dni temu nabyłem nowy telewizor (TCL 50EP680), który nie współpracuje poprawnie z dekoderem HD7000, wyświetlany jest obraz w najniższej rozdzielczości (576p) mimo poprawnego ustawienia oraz użycia różnych kabli HDMI. Z tego powodu pragnę wymienić dekoder na EVO BOX PVR (dostałem z punktu do testu w punkcie), z którym działa poprawnie (1080p) I tutaj zaczynają się boksy ... W punkcie można, ale to dodatkowe 10 pln do rachunku co miesiąc, a przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta , tylko w przypadku przedłużenia umowy. Umowę mam od sierpnia zeszłego roku. Wszystkie podpowiedzi co z tym faktem zrobić będą mile widziane Zacznij od aktualizacji oprogramowania telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Może faktycznie zrób to co ci 14 godzin temu, support458 napisał: Zacznij od aktualizacji oprogramowania telewizora. sugeruje a jak nie pomoże to jak powyżej wspomniałeś: W dniu 20.05.2021 o 20:01, beriam napisał: Kilka dni temu nabyłem nowy telewizor (TCL 50EP680), który nie współpracuje poprawnie z dekoderem HD7000 o ile nabyłeś go przez internet to możesz skorzystać z prawa odstąpienia i kup coś innego- to chyba prostsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.