Skocz do zawartości

Inverto Scena 5


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mamy tematu o tym odbiorniku, ale mam informację do przekazania, więc przy okazji utworzę wątek i na wstępie kilka informacji.

 

Inverto Scena 5 to odbiornik HD Semi PVR wyposażony w jedną głowicę i możliwość podłączenia zewnętrznego dysku po złączu USB. Posiada dwa złącza CI, wspiera wszystkie wersje DiSEqC, a także technologię Unicable. Oprogramowanie wyda się znajome posiadaczom odbiorników IDL-7000 (SD PVR), więc przy ew. przesiadce z IDL-7000 na Scenę 5 nie będzie szoku i "uczenia się" odbiornika od nowa.

 

W drodze nowe oprogramowanie dla tunera - poinformujemy w serwisie satkurier.pl, gdy tylko pojawi się oficjalnie. Nowością będzie pełne wsparcie dla EPG Cyfry+ i to do 7 dni (będzie to chyba jedyny odbiornik pobierający pełny pakiet informacji - zwykle u innych producentów jest to zakres do 3 dni). Oczywiście w wypadku Cyfrowego Polsatu jest od początku pełne 7 dni.

 

Inverto ogólnie dość dobrze wspiera polski rynek - szybko reagują na uwagi i wykryte problemy, a dobre wsparcie to podstawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
@Telewidz - tak, sprawdziłem to na testowym kanale HD ARD/ZDF i dźwięk ze ścieżek AC3 wychodzi przez złącze Euro. W tunerze jest oprogramowanie w wersji 1.0.1.56.

 

ale czy na "ZWYKŁYM KINESKOPOWYM TELEWIZORZE" i bez "ZESTAWU KINA DOMOWEGO" po podłączeniu "KABLEM SCART" na kanale

na którym jest nadawany "TYLKO DZWIęK W FORMACIE AC-3 (DOLBY DIGITAL LUB SURROND), BEZ DZWIęKU STEREO"

(np: Discovery HD, HBO HD) pojawi mi się jakikolwiek dźwięk w telewizorze (tak jak w NBOX HDTV).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Choć to wątek stary jak świat, pozwolę sobie zaktualizować...

Inverto ogólnie dość dobrze wspiera polski rynek - szybko reagują na uwagi i wykryte problemy, a dobre wsparcie to podstawa

Zgadzam się w pełni że wsparcie to podstawa i aczkolwiek dekodery są całkiem do przyjęcia (niezły soft, ładny obraz) to wsparcie w tym momencie jest zwyczajnie zerowe. Posiadam dekoder w temacie (tyle że model z literką m) i nawet nie myślę o żadnych uwagach czy sugestiach, gdyż nawet ich dział supportu jest zwyczajnie wymarły. Napisałem parę maili na adresy umieszczone w dokumentacji do dekodera - głucha cisza. Napisałem przez formularz na ich stronie - dostałem odpowiedź z automatu że ktoś się skontaktuje w ciągu 72h. To był jedyny i ostatni kontakt jaki udało mi się nawiązać z tą firmą (ten automat).

 

Na szczęście jest jeszcze sprzedawca od którego mogę wymagać żeby zakupiony sprzęt działał jak powinien, ale ta firma-zombie nie wróży nic dobrego dla kogoś kto zdecyduje się na ich tuner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...