Skocz do zawartości

Brak sygnału dekoder 4K UltraBox+


Piotr691
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem z dekoderem 4k ultrabox, mianowicie, po wyłączeniu dekodera na okres około 1 godz. po jego ponownym włączeniu nie może on nawiązać połączenia z telewizorem ( w telewizorze pojawia się napis brak sygnału). Dekoder "załapuje" dopiero po wyłączeniu z prądu i ponownym włączeniu. Wymieniony został kabel HDMI, w telewizorze wybrano oczywiście odpowiednie gniazda, rozdzielczość ustawiona poprawnie. Odziwo po podłączeniu innych urządzeń, w tym dekodera innej platformy cyfrowej powyższy problem nie występuje.   Czym to oże być spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten wymieniony kabel HDMI to jaki ? Do Ultraboxa dobrze jest mieć dobry kabel o przepustowości 18Gbps (ceny zaczynają się od 35-40 zł). Na tanich kablach przy rozdzielczości 4K potrafią być problemy. Doraźnie można spróbować zmniejszyć na dekoderze rozdzielczość do 1080p.

Edytowane przez maniek357
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...