Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lakiman

Jak zacznie to dobrze działać , to jeszcze okaże się że PC+ będzie za to chciała za usługę  dodatkową opłatę albo wprowadzą   limit godzin , co by się znowu nie wysypała.... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, PIOOLE napisał:

Jak tak będzie wracam do playera.

Ja już dziś całkowicie anulowałem subskrypcję. 

Dwie rzeczy mnie strasznie irytują: 1. live tv, które nie działa 2. "blokada rodzicielska", która nie pozwala oglądać konkretnych filmów w aplikacji.

 

Edit: wcześniej odpiąłem ich C+BoX bo nie spełnił moich oczekiwań, dziś zirytowany anuluję płatność. Udało im się w rok ze zwolennika opcji C+ online zrobić ich przeciwnika, być może w skali to nic nie znaczy, co nie zmienia faktu, że tak być po prostu nie powinno/ oczekiwałem czegoś zupełnie innego - otrzymałem wybrakowaną usługę, z błędami w perspektywie czasu. A byłem gotów ponosić opłaty, oczekiwałem pewnego standardu.

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wystarczająca liczba usługodawców. Wybiorę sobie znowu HBO GO w klasycznej wersji, Viaplay testowo i oczywiście Netflixa.

Jeśli C+ nie potrafi uszanować klienta (także tego w abonamencie) to go straci. Jest jeszcze Player, który na tym tle wygląda naprawdę bardzo solidnie i wszystko wskazuje na to, że tam naprawdę ktoś poszedł po rozum do głowy i dziś jest to usługa w zasadzie bezawaryjna i ciekawa (Discovery+Eurosport).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

3 godziny temu, Toma441 napisał:

Ja już dziś całkowicie anulowałem subskrypcję. 

Dwie rzeczy mnie strasznie irytują: 1. live tv, które nie działa 2. "blokada rodzicielska", która nie pozwala oglądać konkretnych filmów w aplikacji.

 

Edit: wcześniej odpiąłem ich C+BoX bo nie spełnił moich oczekiwań, dziś zirytowany anuluję płatność. Udało im się w rok ze zwolennika opcji C+ online zrobić ich przeciwnika, być może w skali to nic nie znaczy, co nie zmienia faktu, że tak być po prostu nie powinno/ oczekiwałem czegoś zupełnie innego - otrzymałem wybrakowaną usługę, z błędami w perspektywie czasu. A byłem gotów ponosić opłaty, oczekiwałem pewnego standardu.

Mam to samo ja kupilem C+BoX z "promocją" polegajaca na tym, iz dostalem pakiet canal plus za darmo przy jednoczesnym zablokowaniu mozliwosci wykupu innych pakietow przez co najmniej miesiac. Myslalem poczatkowo ze to jakis zart..co za [beep] wymyslil tak antykonsumenckie rozwiązanie ??To jest jakas banda ....nie powiem kogo. A bylem zwolennikiem tej usługi. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 
Mam to samo ja kupilem C+BoX z "promocją" polegajaca na tym, iz dostalem pakiet canal plus za darmo przy jednoczesnym zablokowaniu mozliwosci wykupu innych pakietow przez co najmniej miesiac. Myslalem poczatkowo ze to jakis zart..co za [beep] wymyslil tak antykonsumenckie rozwiązanie ??To jest jakas banda ....nie powiem kogo. A bylem zwolennikiem tej usługi. 

Ja miałem to samo. Byłem fanem C+ od zamierzchłych czasów, gdy startowała Cyfra+ Niestety cały czas zmieniają się na gorsze. Tez kuoiłem Box Canal+ 4K z nadzieja ze będę z nimi długo ale widzę, ze pora się rozstać. Dziwne, bo zachowują się tak, jakby robienie klientom „pod górkę” było ich celem... przedziwna strategia!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy "Live TV" częściej nie działa niż działa. Dobrze, że jest na razie sezon ogórkowy i w sporcie nie ma za bardzo co oglądać. Jeżeli te problemy będą się powtarzały w trakcie sezonu to będę musiał się pożegnać z C+ online.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież od dawna widać, że w C+ mają włączony tryb oszczędnościowy jeśli chodzi o zatrudnianie fachowców czy zlecanie fachowej obsługi firmom trzecim. Między innymi, stąd ślimaczenie się debiutu C+ online i przeróżne kwiatki związane z tą usługą. Zacząwszy od jakości obrazu, skończywszy na totalnie budżetowym boxie oraz awariach. Usługa debiutuje w 2020r, a oni jadą na leciwym H.264 zamiast wejść w też wcale niemłody ale dużo lepszy H.265(HEVC). Przy zachowaniu obecnego bitrate(6 i 8 Mb/s) obraz byłby o klasę lepszy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, biguslogus napisał:

Napisalem do canal plus prosbe o rabat na abonament odpisali ze trwa awaria i zeby po zakonczeniu napisac jeszcze raz to przyznaja rabat. Wiec podaje email dla zainteresowanych pomoc@kontakt.canalplus.pl

Ludzie nie chcą ochłapu, ludzie chcą dobrej jakości obrazu i stabilnie działającej usługi.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety poza 3 dniową awarią także twoja nachalna antypropaganda na każdą inną uslugę sprawiła, że szybciej się tego pozbyłem niż planowałem. ale, że chcesz wracać do swojej kompromitacji apropos tego od kogo kupujesz usługe telewizji to szczerze mnie fascynuje :D 

Edytowane przez supersupreme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
W dniu 28.06.2021 o 21:58, tyrla napisał:

Ja mam tylko pakiet Sport i Film

Jak masz tylko jeden pakiet to w live tv są kanały tylko z tego pakietu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...