Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Wodnik Szuwarek moje już chyba 3 zgłoszenie w tej sprawie przepadło bez echa...  

To jest naprawdę niepojęte, że sprawa jest nie do ogarnięcia no i brak treści 4K.

To znaczy zbierają dane i każą czekać na odpowiedź..licząc chyba że klient o tym zapomni.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak niedługo. Dużo ludzi czeka już 1,5 roku aż naprawią szarpiący co jakiś czas stream w C+ online na Apple TV 4K  
Teraz dostałem jakiś komunikat, że musimy się rozstać (a subskrybcję mam), takiej komedii nie miałem w Viaplay. Jak możecie to padło abonować, rozumiem, że w Play ci konsultanci są trochę nieogarnięci, ale tu? To już przechodzi wszelkie pojęcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, lakiman napisał(a):

@Wodnik Szuwarek moje już chyba 3 zgłoszenie w tej sprawie przepadło bez echa...  

To jest naprawdę niepojęte, że sprawa jest nie do ogarnięcia no i brak treści 4K.

To znaczy zbierają dane i każą czekać na odpowiedź..licząc chyba że klient o tym zapomni.

Nie ma już po co wysyłać, bo oni tego nigdy nie naprawią i ja za ten serwis mogę zapłacić jedynie 0 zł 😂 We Francji mają 4K.

9 minut temu, kisiel95 napisał(a):
27 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):
To i tak niedługo. Dużo ludzi czeka już 1,5 roku aż naprawią szarpiący co jakiś czas stream w C+ online na Apple TV 4K emoji23.png 

Jak możecie to padło abonować. To już przechodzi wszelkie pojęcie.

Ja subskrybuję za 0 zł 😀

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kisiel95 napisał(a):

No teraz to wyjaśnia sytuację, bo sprawdziłem, że nie miałem usuniętego konta... Voucher był wklepywany na innym koncie, bo zmieniałem maila do ważniejszych rzeczy.

No dobra to lipa z tymi kodami. No trudno, ale to nie wytlumacza próby pobrania 25 zł, bez informacji za co to jest.

Voucher nie wszedł i poszła normalna cena jaka wtedy była, skoro dałeś akceptacje zrobili to na co wyraziłeś zgodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Voucher nie wszedł i poszła normalna cena jaka wtedy była, skoro dałeś akceptacje zrobili to na co wyraziłeś zgodę.
Voucher wszedł, bo nie mogę go ponownie wykorzystać. Cena w Play, którą miałem to 45 zł. Rozumiem, że są fanboje C+, ale widzicie że zgłoszenie jest otwarte i tyle. Teraz sobie poczekam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze wszedł nie znaczy że zadziałał, przepada nawet jak go źle użyłeś.
 
No dodałem kartę itd., ściągnęło tą testową złotówkę, zaznaczyłem zgody. Miałem przez parę godzin normalnie dostęp, jakbym źle użył nie miałbym dostępu.

Z tego, co myślę problem jest taki, że w lutym tamtego roku chciałem se założyć CANAL+ na 6 miesięcy, bo konsultant Play wprowadził mnie w błąd, że to jest dla każdego za darmo. Szybko z tego zrezygnowałem, ale okazało się, że konto CANAL+ Online nie jest zamknięte (dowiedziałem się o tym wczoraj). Nikt nie poinformował, że muszę konto zamknąć sam, albo kto ma zamknąć to konto, przez co zostałem potraktowany w ramach tej promocji Warka jako abonent. Play przerzuca do CANAL+, że to ich wina, ale również nie mam żadnej informacji skąd to 25 zł, co kosztuje w C+ 25 zł? Niby promocja jest dla nowych, ale ludziom bez subskrybcji wchodzi voucher (nie muszą mieć nowego konta, ważne podpięcie karty). Nie chcę, żeby teraz coś anulowali.

Oczywiście teraz to jestem na przegranej pozycji, ale niech wytłumaczą chociaż skąd to 25 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.07.2023 o 15:42, LorDx napisał(a):
Organizatorem promocji nie jest canal+
Na koncie musi wisieć jakaś przerwana promocja poprzednia, system ma problem jeśli było odstąpienie na koncie.

To było nowe konto (zakładałem drugie, bo zmieniałem maile, tamto konto nie sprawdziłem, błąd) pierwszy raz korzystam z jakiejś promocji na nim. W ogóle zmieniałem maila i jest na nim nowe konto. Nie ciągnęli mi za subskrybcję, ale widocznie coś tam nie było przerwane, bo poprzednie konto było cały czas do dziś. Do tego doszliśmy i napisałem to konsultantowi.

Teraz sprawdziłem na boxie, który ma Widevine Level 3 i CANAL+ Online chodzi w 1080p. Dobre, chyba coś jest stricte w HDCP, a nie w Widevine Level.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, lakiman napisał(a):

@Wodnik Szuwarek moje już chyba 3 zgłoszenie w tej sprawie przepadło bez echa...  

To jest naprawdę niepojęte, że sprawa jest nie do ogarnięcia no i brak treści 4K.

To znaczy zbierają dane i każą czekać na odpowiedź..licząc chyba że klient o tym zapomni.

Przyjrzałem się bardziej jak to wygląda na iPhone. Też są te szarpnięcia, ale znacznie słabiej widoczne bo mały ekranik.

@lakimanpisałeś bezpośrednio do supportu aplikacji czy ogólnie do C+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Gizior89 napisał(a):

@kisiel95 jeśli chodzi o sport na żywo to 1.liga żużlowa miała opóźnienie 27sek względem meczu na stadionie. Tak przynajmniej było podczas meczu Ostrów Wielkopolski- Landshut na którym byłem na stadionie.

To całkiem niedużo ;) Podczas ostatniego żużlowego Grand Prix Szwecji zmierzyłem z ciekawości ile wynosi opóźnienie na Eurosport Extra i wyszło mi 43 sekundy względem przekazu z wozu transmisyjnego który oglądałem z Eutelsat 16A @ 16° E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Simi90 napisał(a):

Ja jak robię Chromecast na telewizor przez komputer z Edgem (Widevine L1 i Microsoft DRM) to mam nawet 22 sekundy co jest porównywalne do Viaplay. Polecam tę opcję bo normalnie to nawet przez aplikację potrafi być 40 sekund.

Tak w ogóle do pewnego stopnia można wpływać na opóźnienie, tutaj zastosowałeś Edge, ja mam na myśli Kodi zainstalowane bezpośrednio na przystawce lub telewizorze, choć niestety wsparcie dla C+Online jest obecnie problematyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Przyjrzałem się bardziej jak to wygląda na iPhone. Też są te szarpnięcia, ale znacznie słabiej widoczne bo mały ekranik.

@lakimanpisałeś bezpośrednio do supportu aplikacji czy ogólnie do C+?

Bezpośrednio do C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...