Zuzia Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 10 godzin temu, LorDx napisał(a): Polityka wszyscy maja w regulaminach urządzenia certyfikowane i oficjalne apki, żadnych innych i takie wspiera support. Nawet w tym zakresie miewają bałagan, na dwóch urządzeniach z Widevine Level 1 miałam SD w aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Z tymi konsultantami naprawdę się nie da. Mówią tylko że jest zgłoszenie i mam czekać, czekam chyba już 12 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 To i tak niedługo. Dużo ludzi czeka już 1,5 roku aż naprawią szarpiący co jakiś czas stream w C+ online na Apple TV 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 (edytowane) @Wodnik Szuwarek moje już chyba 3 zgłoszenie w tej sprawie przepadło bez echa... To jest naprawdę niepojęte, że sprawa jest nie do ogarnięcia no i brak treści 4K. To znaczy zbierają dane i każą czekać na odpowiedź..licząc chyba że klient o tym zapomni. Edytowane 22 Lipca 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 To i tak niedługo. Dużo ludzi czeka już 1,5 roku aż naprawią szarpiący co jakiś czas stream w C+ online na Apple TV 4K Teraz dostałem jakiś komunikat, że musimy się rozstać (a subskrybcję mam), takiej komedii nie miałem w Viaplay. Jak możecie to padło abonować, rozumiem, że w Play ci konsultanci są trochę nieogarnięci, ale tu? To już przechodzi wszelkie pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 (edytowane) 18 minut temu, lakiman napisał(a): @Wodnik Szuwarek moje już chyba 3 zgłoszenie w tej sprawie przepadło bez echa... To jest naprawdę niepojęte, że sprawa jest nie do ogarnięcia no i brak treści 4K. To znaczy zbierają dane i każą czekać na odpowiedź..licząc chyba że klient o tym zapomni. Nie ma już po co wysyłać, bo oni tego nigdy nie naprawią i ja za ten serwis mogę zapłacić jedynie 0 zł We Francji mają 4K. 9 minut temu, kisiel95 napisał(a): 27 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a): To i tak niedługo. Dużo ludzi czeka już 1,5 roku aż naprawią szarpiący co jakiś czas stream w C+ online na Apple TV 4K Jak możecie to padło abonować. To już przechodzi wszelkie pojęcie. Ja subskrybuję za 0 zł Edytowane 22 Lipca 2023 przez Wodnik Szuwarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 3 godziny temu, kisiel95 napisał(a): No teraz to wyjaśnia sytuację, bo sprawdziłem, że nie miałem usuniętego konta... Voucher był wklepywany na innym koncie, bo zmieniałem maila do ważniejszych rzeczy. No dobra to lipa z tymi kodami. No trudno, ale to nie wytlumacza próby pobrania 25 zł, bez informacji za co to jest. Voucher nie wszedł i poszła normalna cena jaka wtedy była, skoro dałeś akceptacje zrobili to na co wyraziłeś zgodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Voucher nie wszedł i poszła normalna cena jaka wtedy była, skoro dałeś akceptacje zrobili to na co wyraziłeś zgodę.Voucher wszedł, bo nie mogę go ponownie wykorzystać. Cena w Play, którą miałem to 45 zł. Rozumiem, że są fanboje C+, ale widzicie że zgłoszenie jest otwarte i tyle. Teraz sobie poczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 (edytowane) To ze wszedł nie znaczy że zadziałał, przepada nawet jak go źle użyłeś, lub dostałeś rabat do 25 zł dla istniejąceog konta Edytowane 22 Lipca 2023 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 To ze wszedł nie znaczy że zadziałał, przepada nawet jak go źle użyłeś. No dodałem kartę itd., ściągnęło tą testową złotówkę, zaznaczyłem zgody. Miałem przez parę godzin normalnie dostęp, jakbym źle użył nie miałbym dostępu.Z tego, co myślę problem jest taki, że w lutym tamtego roku chciałem se założyć CANAL+ na 6 miesięcy, bo konsultant Play wprowadził mnie w błąd, że to jest dla każdego za darmo. Szybko z tego zrezygnowałem, ale okazało się, że konto CANAL+ Online nie jest zamknięte (dowiedziałem się o tym wczoraj). Nikt nie poinformował, że muszę konto zamknąć sam, albo kto ma zamknąć to konto, przez co zostałem potraktowany w ramach tej promocji Warka jako abonent. Play przerzuca do CANAL+, że to ich wina, ale również nie mam żadnej informacji skąd to 25 zł, co kosztuje w C+ 25 zł? Niby promocja jest dla nowych, ale ludziom bez subskrybcji wchodzi voucher (nie muszą mieć nowego konta, ważne podpięcie karty). Nie chcę, żeby teraz coś anulowali.Oczywiście teraz to jestem na przegranej pozycji, ale niech wytłumaczą chociaż skąd to 25 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Organizatorem promocji nie jest canal+ Na koncie musi wisieć jakaś przerwana promocja poprzednia, system ma problem jeśli było odstąpienie na koncie. Konto musiało mieć status abonamentowego a nie subskrypcji c+, jeśli inna firma sprzedaje ci dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 W dniu 22.07.2023 o 15:42, LorDx napisał(a): Organizatorem promocji nie jest canal+ Na koncie musi wisieć jakaś przerwana promocja poprzednia, system ma problem jeśli było odstąpienie na koncie. To było nowe konto (zakładałem drugie, bo zmieniałem maile, tamto konto nie sprawdziłem, błąd) pierwszy raz korzystam z jakiejś promocji na nim. W ogóle zmieniałem maila i jest na nim nowe konto. Nie ciągnęli mi za subskrybcję, ale widocznie coś tam nie było przerwane, bo poprzednie konto było cały czas do dziś. Do tego doszliśmy i napisałem to konsultantowi. Teraz sprawdziłem na boxie, który ma Widevine Level 3 i CANAL+ Online chodzi w 1080p. Dobre, chyba coś jest stricte w HDCP, a nie w Widevine Level. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 20 godzin temu, lakiman napisał(a): @Wodnik Szuwarek moje już chyba 3 zgłoszenie w tej sprawie przepadło bez echa... To jest naprawdę niepojęte, że sprawa jest nie do ogarnięcia no i brak treści 4K. To znaczy zbierają dane i każą czekać na odpowiedź..licząc chyba że klient o tym zapomni. Przyjrzałem się bardziej jak to wygląda na iPhone. Też są te szarpnięcia, ale znacznie słabiej widoczne bo mały ekranik. @lakimanpisałeś bezpośrednio do supportu aplikacji czy ogólnie do C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Na CANAL+ Online jest trochę większe opóźnienie niż na Viaplay (kiedyś sprawdzałem Viaplay z TVP, a teraz C+ Online z Flashscore). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 @kisiel95 jeśli chodzi o sport na żywo to 1.liga żużlowa miała opóźnienie 27sek względem meczu na stadionie. Tak przynajmniej było podczas meczu Ostrów Wielkopolski- Landshut na którym byłem na stadionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Viaplay miał ok. 20 sekund opóźnienia do TV po światłowodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Viaplay miało przeróżne opóźnienia, zależne raczej od danych rozgrywek bo bywaly 15 sekundowe, a bywaly po 40sekund. aktuaknie c+ ma 27 sekund różnicy między satelita a online z meczu ekstraklasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Ja jak robię Chromecast na telewizor przez komputer z Edgem (Widevine L1 i Microsoft DRM) to mam nawet 22 sekundy co jest porównywalne do Viaplay. Polecam tę opcję bo normalnie to nawet przez aplikację potrafi być 40 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donvito Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 21 minut temu, Gizior89 napisał(a): @kisiel95 jeśli chodzi o sport na żywo to 1.liga żużlowa miała opóźnienie 27sek względem meczu na stadionie. Tak przynajmniej było podczas meczu Ostrów Wielkopolski- Landshut na którym byłem na stadionie. To całkiem niedużo Podczas ostatniego żużlowego Grand Prix Szwecji zmierzyłem z ciekawości ile wynosi opóźnienie na Eurosport Extra i wyszło mi 43 sekundy względem przekazu z wozu transmisyjnego który oglądałem z Eutelsat 16A @ 16° E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 8 minut temu, Simi90 napisał(a): Ja jak robię Chromecast na telewizor przez komputer z Edgem (Widevine L1 i Microsoft DRM) to mam nawet 22 sekundy co jest porównywalne do Viaplay. Polecam tę opcję bo normalnie to nawet przez aplikację potrafi być 40 sekund. Tak w ogóle do pewnego stopnia można wpływać na opóźnienie, tutaj zastosowałeś Edge, ja mam na myśli Kodi zainstalowane bezpośrednio na przystawce lub telewizorze, choć niestety wsparcie dla C+Online jest obecnie problematyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 C+ musi mieć opcje low latency, wtedy jest lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Da się to ustawić na Android TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 W ustawieniach C+ musisz włączyć strumieniowanie z małym opóźnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 21 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał(a): Przyjrzałem się bardziej jak to wygląda na iPhone. Też są te szarpnięcia, ale znacznie słabiej widoczne bo mały ekranik. @lakimanpisałeś bezpośrednio do supportu aplikacji czy ogólnie do C+? Bezpośrednio do C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 To nic dziwnego, że nic z tym nie robią. Trzeba pisać do dewelopera aplikacji. Pakiet C+ w App Store kosztuje 100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.