Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niekiedy częstotliwość pozostaje ta sama, a zmienia się jedynie standard z DVB-S na DVB-S2. W Samsungu nie da się dokonać edycji transpondera z tego co widzę. Już mam 125 transponderów na liście, gdzie CP wykorzystuje może pięć. Chciałem je usunąć żeby na przyszłość łatwiej było skanować niebo. Poza tym jak tak w nieskończoność będę dodawał to zapcham pamięć odbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest na tym dekoderze, ale na wszystkich poprzednich jakie miałem wystarczyło przywrócić ustawienia fabryczne- cała pamięć zniknie i od nowa zainstaluj programy,zacznij oczywiście od CP a potem ręcznie wpisz tylko te Tp co używasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj znowu zauważyłem problemy na TP 10911V, znowu zaczęło się blokować. Puki co jeden raz ale....

 

edit: 17.12.2013 r. godz. 13:13 :)

 

Dostałem odpowiedź dotyczącą moich trzech reklamacji w sprawie niepoprawnego odbioru kanałów z tp 10911V i 10758V, dodam, że domagałem się włączenia na 1 miesiąc pakietu Familijny Max HD na moich trzech Samsungach DSB-H370G a dostałem:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że na podstawie treści złożonej przez Pana reklamacji zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług została Panu przyznana korekta abonamentu w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za okres od 29 listopada do 12 grudnia 2013 r. na dekoderach o numerach kart:

- xxxxxxx pakiet Rodzinny HD (24,90 zł) - korekta na kwotę 10,79 zł

- xxxxxxx pakiet Mini HD (9,90 zł) - korekta na kwotę 4,03 zł

- xxxxxxx pakiet (Mini HD 4,90 zł) - korekta na kwotę 2,01 zł

Kolejne opłaty za abonament może Pan pomniejszyć o kwoty przyznanych korekt.

 

Dodatkowo informujemy, że powyższe zostanie również potwierdzone listownie.

________________________________________

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77

kontakt@cyfrowypolsat.pl

www.cyfrowypolsat.pl"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To jest żenada. Cały czas coś kombinują,ale nie w tą stronę. Wystarczy by strumień EPG odpowiadał właściwej normie i będzie hulać.

Ale to chyba o to chodzi, by wkurzyć posiadaczy DSB-H370 ,a także tych co używają modułów i dekoderów wbudowanych w niektóre telewizory.

Tylko programy nadawane przez CP powodują problemy.W pozostałych (ITI,TVN itd) EPG chodzi jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem elektronikiem ani programistą, lecz wydaje mnie się, że jeśli kiedyś EPG działało i teraz bywa że też działa, to trzeba zrobić wszystko żeby się z tym problemem uporać. A kondesatory zawsze można wymienić. Co do awaryjności tego dekodera, to życzyłbym użytkownikom innego sprzętu od CP takich kłopotów jakie mam od 5-ciu lat z tym samkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...