Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pewien problem. Mianowicie przez ostatni miesiąc CP za sponsorowało mi pakiet HBO, ok skusiłem się ale mam problem. Ponieważ kanał HBO nie wyświetla się na całości ekranu :(, ten sam problem dotyczy kanału HBO Comedy ale nie zawsze. Testowałem już wszystkie ustawienia ekranu i nic. To o tyle dziwne że nic nie grzebałem w ustawieniach a przez miesiąc testów kiedy to Polsat mi załączył kanały HBO ani razu nie było tego problemu. Stało się to dokładnie pierwszego dnia kiedy zacząłem opłacać HBO. Czy ktoś ma podobnie ?

 

Co do ustawień to dekoder ustawiony na 16:9, TV na auto format i auto skalowanie, rozdzielka 1080p. Próbowałem także dekoder na 4:3 i ręcznie przestawiać TV oraz zmieniać rozdzielczości. Niestety żadnej zmiany. Do [beep]ów z BOA nawet nie dzwonie, szkoda na telefon żeby ponownie usłyszeć "a restartował Pan dekoder?" z może ustawienia fabryczne itp. otd.

 

Oto jak to wygląda:

 

hbor.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos juz poruszyl ten temat w watku o HBO, ja ze swojej strony powiem ze moze przyczyna lezec nie w dekoderze ale gdzie indziej, np po stronie nadawcy - bo w dniu dzisiejszym zaobserwowalem wlasnie to zjawisko dotyczace tylko HBO na podpietym sagemcomie. Jesli ktos ma dostep do HBO to niech potwierdzi lub zaprzeczy czy taka przypadlosc wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha is snujesz teorie spiskowe ze CP ci tak zrobił, ludzie proszę was :) Pobaw się przyciskiem P.SIZE :)

 

Kolego dziabolek7 myślisz że jestem na tyle niedouczony że umieściłem tego posta nie sprawdzając powyższej informacji ??, jasno i wyraźnie napisałem że testowałem wszelkie ustawienia i formaty. Proszę czytaj ze zrozumieniem ;), jak widać poniżej mam rację, więc na to wygląda że to HBO robi jakieś numery. W takim razie Ja dziękuję za takie oglądanie. Nie mam zamiaru oglądać ani płacić za taki szajs.

 

Dzięki chłopaki za potwierdzenie. Nie byłem pewien czy to CP czy HBO to robi. Po prostu dziwnie mi się to jakoś skojarzyło z tym że przez miesiąc wręcz miodzio było a po opłaceniu abonamentu lachę położyli ;). Cóż CP jest znane z takiego szanowania klienta ;), dlatego nie przedłużałem z nimi umowy bo znam z autopsji jak niekompetentni są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co JA napisałem ?, rozumiem że to wina HBO ale to nie HBO pobiera kasę za pakiet tak ?, więc to operator który oferuje Ci usługę odpowiada za jakość tej usługi i to jest sprawa między CP a HBO. Jeśli CP udostępnia HBO to odpowiada za to. Z resztą reklamacja już napisana ;).

 

Co do jakości obrazu akurat trafiłem taki moment przejścia, no i nie zależało mi na jakości fotki ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Mam problem z innej beczki.

Czy ktoś zna może kod do obsługi tego dekodera z poziomu pilotów amplitunerów Onkyo (ja mam nowy model Onkyo TX-SR578, ale być może jest jakiś kod uniwersalny dla starszych i nowszych ampli Onkyo). Kody z instrukcji Onkyo nie pasują.

Bo jestem trochę załamany- na razie mam sparowany tylko TV z pilotem Onkyo, ale ani konsola PS3 (BT) ani dekoder nie współpracują z amplitunerem i zrobiły się już 3 piloty do codziennej obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat z blogu mayiv :" piątek, 08 października 2010

Diabelskie esteregsy

 

przeczytaj uważnie wpis z 21 maja,

 

ale ten pierwszy,

 

albo jak nie chcesz to nie czytaj, tylko

 

wpisz numer bestii,

 

ale jak PIN,

 

tam gdzie chciałbyś się czegoś dowiedzieć,

 

tylko pamiętaj, że

 

Operator Czuwa."

 

Kto wie o co w tym chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem, że jak włączę dekoder po dłuższym czasie tzn. po paru godzinach to EPG jest i działa normalnie, ale jak wyłączę dekoder i po chwili włączę to za każdym razem czarny ekran i napis Aktualizacja danych - proszę czekać. Trochę to denerwuje bo to ładowanie trwa jakiś czas, ale czy tak powinno być? Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne ale nic, ostatnio jeszcze nie mogłem go wyłączyć ani z pilota ani z panelu przedniego a przy tym był strasznie nagrzany. Czy reklamować w końcu jest na gwarancji? Tyle, że nie wiem czy w innych Samsungach też tak jest, że traci po wyłączeniu i włączeniu EPG wcześniej tego nie zaobserwowałem po zmianie softu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto wie o co w tym chodzi?

 

Ja wiem ;)

Ja mam taki problem, że jak włączę dekoder po dłuższym czasie tzn. po paru godzinach to EPG jest i działa normalnie, ale jak wyłączę dekoder i po chwili włączę to za każdym razem czarny ekran i napis Aktualizacja danych - proszę czekać. Trochę to denerwuje bo to ładowanie trwa jakiś czas, ale czy tak powinno być?

Tak powinno być. Dekoder w nowym sofcie korzysta z danych nadawanych przez CP, a te CP nadaje wyłącznie na jednym transponderze. Więc dekoder musi się przestroić, zebrać i można wtedy dopiero coś pokazać. To zbieranie włącza się zawsze, gdy są niepełne dane EPG. Można sobie zbieranie przerwać przez EXIT jak to komuś strasznie przeszkadza, ale wtedy nie będzie wszystkich danych, a pewnie nawet będzie niewiele. To zbieranie i przestrajanie jest po to, żeby dane były pewne i pełne. Można by to zrobić bez czekania, z dociąganiem na bieżąco, ale wtedy musielibyśmy zlikwidować okienko podglądu. Przy okazji, jak się jest na kanale "Dla Abonentów", lub na czymś innym z tego transpondera to dociągnie w tle. Tyle, że będzie to trwać kilka minut zamiast 20 sekund - kwestia wydajności sprzętu.

 

Czy sprawdzał ktoś jak działa TVR z Hotbirda (13.0E) - 10834.00 V DVB-S2 (8PSK) - 27500 3/4?

U mnie działa ale bardzo długo szuka sygnału

Wersja 260 wprowadza poprawkę na gubienie sygnału przy wstrajaniu na DVB-S2. W wersji 233 - i chyba we wszystkich wcześniejszych - jest błąd w sterowniku tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@olos

dzięki za odpowiedź.

 

@ mayiv

Nie ma to jak odpowiedź z pierwszej ręki dzięki z wyczerpujące wyjaśnienie, więc teraz wiem, że sprzęt mam sprawny, bo jak ostatnio zaczął mi trochę dziwnie pracować to zacząłem się doszukiwać czy oby wszystko jest ok. A co do softu 260 to po dłuższym testowaniu wszystko jest ok, dobra robota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludziska i czy już ktoś rozwiązał problem z prakiem obrazu poprzez Hdmi (mam Philipsa) po zmianie oprogramowania może ktoś wie jak wrocić do wcześniejszego softu jeżeli sie nie da to ide do Autoryzowanego punktu i wymieniam na dekoder ze starym softem na tamtym działał poprzez hdmi !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...