vizir Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 Mam pytanie odnośnie dekodera ADB 5830CDX Wiem, ze to już stary sprzęt, ale wciąż go mam, lubię i nie narzekam - mam tylko 1 problem. Mam na dysku nagrane 2 odcinki serialu - każdy z nich w osobnym folderze - chciałbym oba odcinki mieć w tym samym folderze, jednak jak kliknę "OK", nie mam opcji "przenieś", jak ma to miejsce przy pojedynczych nagraniach w głównym katalogu. Ma ktoś pomysł jak to obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Mam starszy model dekodera 5830CDX. Sprawdzałem go dzisiaj - nadal brak nowego oprogramowania, a także brak logotypów na połowie kanałów. Czy tylko u mnie? Czy ktoś ma podobnie na tym dekoderze? Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego działu forum i wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujcio0 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Vectra twierdzi, że jest... Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) Informacje od technika z Vectry. Dekodery ADB 5830 CDX i 30 coś tam jeszcze nie otrzymały aktualizacji systemu. 40 coś tam dostały. Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego działu forum i wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) Na staruszku 5830CDX mam od dzisiaj nowe oprogramowanie. Chyba działa szybciej serio. A po włączeniu pojawił się komunikat w okienku pop up: "Usługa Catch-UP została wyłączona". Hmmm ten mój stary dziadek mógłby obsługiwać Catch-Up? Drugi dekoder, który mam to chyba ten: Tylko nie wiem co to za model z PVR. Cichy i szybki. Ten dostał aktualizację od razu. Wie ktoś co to za model? Nie ma żadnego napisu tak na starszych dekoderach. Można to jakoś sprawdzić w ustawieniach, bo umowy chyba nie odnajdę tak szybko ? Ciekawe, czy w Strefie abonenta jest podany rodzaj dekodera? Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego działu forum i wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 @Rafiusz: 3831CD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) Dzięki serdeczne! @kfm877 A nie wiesz czy to też staroć czy można go spokojnie zostawić? Nie wiem czy nie będę wymieniał dekodera (tego starego na nowszy) więc może za ciosem wymienię dwa :). Pytanie laika. Chociaż też nie wiem czy to w tym wątku powinienem napisać czy w innym. Jak jest w Multimedii ich dekodery też obsługują tylko 1080i czy jednak 1080p? To zależy od dekodera czy sygnału jaki przekazuje Vectra? Wyjaśni ktoś łopatologicznie w skrócie (jak się oczywiście da)? A w UPC jak jest z rozdzielczością? Do @Barti sorry, że napisałem nie w tym temacie i przeniosłeś post do odpowiedniego wątku ale ile się go naszukałem... Szkoda, że jak admin przenosi jakiś post to w profilu autora nadal widać "starą ścieżkę" a nie aktualną przeniesionego posta Aktualizacja Doczytałem, że to jednak zależy od dekodera bo Aris 4120 ma jednak rozdzielczość 1080p. Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Rafiusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 5 godzin temu, Rafiusz napisał: Na staruszku 5830CDX mam od dzisiaj nowe oprogramowanie. Chyba działa szybciej serio. A po włączeniu pojawił się komunikat w okienku pop up: "Usługa Catch-UP została wyłączona". Hmmm ten mój stary dziadek mógłby obsługiwać Catch-Up? Drugi dekoder, który mam to chyba ten: Tylko nie wiem co to za model z PVR. Cichy i szybki. Ten dostał aktualizację od razu. Wie ktoś co to za model? Nie ma żadnego napisu tak na starszych dekoderach. Można to jakoś sprawdzić w ustawieniach, bo umowy chyba nie odnajdę tak szybko ? Ciekawe, czy w Strefie abonenta jest podany rodzaj dekodera? Miałem to samo, chwilę po uruchomieniu pojawiło się nowe menu. Aktualizacja zainstalowana, jednak też pojawiło się okienko z komunikatem "Usługa Catch-UP została wyłączona". Również zaskoczony byłem ew. obsługą catch-up przez ten leciwy już dekoder... Wie ktoś coś więcej na ten temat? Menu choć zaktualizowane wygląda na jedynie zmienioną skórkę - wszystko wewnątrz jest takie samo, tyle, że wizualnie jest okrojone z wodotrysków. Smutne takie trochę - przeważa czerń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Mam dekoder ADB3830 CDX i też otrzymał on nowe oprogramowanie. Wszystko jak na razie OK, jednak na więcej niż połowie kanałów wciąż brak jest logotypów, np. na Eurosporcie 1 nie ma, a na Eurosporcie 2 już jest. Nie wiem, z czego to wynika. Wyłączałem dekoder z prądu na chwilę i potem włączony pracował na jednym kanale, bez przełączania, pół godziny (jak radził pewien gość na tym forum). Efektu to jednak nie dało żadnego. Czy ktoś ma zaktualizowany ten typ dekodera i ma podobny problem z brakiem logotypów? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 (edytowane) Co prawda, mam inny typ dekodera, ale u mnie po wyłączeniu z prądu i ponownym włączeniu zostawiłem włączony sam dekoder, bo musiałem wyjść z domu. Jak wróciłem po paru godzinach to logotypy były. Edytowane 23 Kwietnia 2021 przez Barti Post napisany nieco bełkotliwie. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 (edytowane) U mnie problemu z logotypami na tym dekoderze nie ma, ale chciałem zapytać o wrażenia po aktualizacji. Nie macie wrażenia, że wygląd softu cofnął nas 20 lat wstecz? Mam wrażenie, jakbym obsługiwał dekoder z linii poleceń DOS. Na fanpage Vectry na FB wszyscy niezadowoleni z tej aktualizacji! Myślicie, że jest jakaś szansa, żeby wymusić na Vectrze powrót do starej kolorystyki? Edytowane 23 Kwietnia 2021 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgg Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 U mnie po aktualizacji na 5830CDX nie działa HDMI CEC przy wyłączeniu TV. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 @artgg U mnie nie działało, ale wyłączyłem dekoder z prądu odczekałem chwilę i po ponownym uruchomieniu sterowanie po HDMI CEC zaczęło działać. Daj znać, czy i u Ciebie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgg Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Pomogło, jednak nie działa za każdym razem, jak to miało miejsce na poprzedniej wersji softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Zadzwoniłem sobie dzisiaj na infolinię Vectry. Według nich na tych dekoderach od 29.06. br. powinna działać już usługa catch-up. Niestety na moim nie działa. Działa na nim vod więc kanał zwrotny jest ok. Pani sprawdziła wersję oprogramowania ale nie potrafiła powiedzieć czy to najnowsze Zrobiła zgłoszenie. Trochę szkoda, bo to fajna usługa. Na 3831CD catch-up śmiga bardzo fanie. Działa komuś catch-up na tym dekoderze 5830CDX? Jeżeli tak to możecie podać wersję oprogramowania? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc70620 Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Ja też mam ten dekoder i pierwszego dnia obowiązywania nowej grafiki przez kilka godzin po aktualizacji oprogramowania było catch-up TV, ale potem zniknął. Ciekawe jaka może być przyczyna zniknięcia po kilku godzinach tej usługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 4 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Zadzwoniłem sobie dzisiaj na infolinię Vectry. Według nich na tych dekoderach od 29.06. br. powinna działać już usługa catch-up. Niestety na moim nie działa. Działa na nim vod więc kanał zwrotny jest ok. Pani sprawdziła wersję oprogramowania ale nie potrafiła powiedzieć czy to najnowsze Zrobiła zgłoszenie. Trochę szkoda, bo to fajna usługa. Na 3831CD catch-up śmiga bardzo fanie. Działa komuś catch-up na tym dekoderze 5830CDX? Jeżeli tak to możecie podać wersję oprogramowania?Wg infolinii na 5830cdx powinien działać catch up?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Według infolinii tak. Od 29.06. Dwa razy podawałem i upewniałem się czy na pewno chodzi o ten dekoder. Mój dekoder ostatnio zaktualizował się 29 ale kwietnia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 5 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Według infolinii tak. Od 29.06. Dwa razy podawałem i upewniałem się czy na pewno chodzi o ten dekoder. Mój dekoder ostatnio zaktualizował się 29 ale kwietnia.Ciekawe czy nie da się jakoś „wymusić” na nim kolejnej aktualizacji? Może odpięcie go od prądu i ponowne podłączenie pomoże? Sprawdzę jak będę przy tv. Ja mam ten sam model i też nie mam catch-up... co prawda zaraz po tej ostatniej aktualizacji (gdzie zmienił się cały wygląd) pojawiło się okienko „usługa catch-up została wyłączona” i tyle w tym temacie. Jeszcze może w opcjach coś trzeba włączyć? A dowiedziałeś się może która wersja softu ma być po tej najnowszej aktualizacji? Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkPS. Sprawdziłem w opcjach, nie ma możliwości włączenia/wyłączenia catch-up gdzie sprawdzałeś datę ostatniej aktualizacji softu?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Ustawienia -> informacje o systemie -> loader -> data pobrania oprogramowania. Jest 21.04 (wcześniej błędnie podałem 29). Szkoda że ten wątek jest wyodrębniony z głównego tematu Vectry bo szanse na to że ktoś zajrzy do tego wątku są dużo mniejsze niż gdyby o tym napisać w głównym temacie Vecrty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 6 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Ustawienia -> informacje o systemie -> loader -> data pobrania oprogramowania. Jest 21.04 (wcześniej błędnie podałem 29). Szkoda że ten wątek jest wyodrębniony z głównego tematu Vectry bo szanse na to że ktoś zajrzy do tego wątku są dużo mniejsze niż gdyby o tym napisać w głównym temacie Vecrty.No to u mnie to samo... piszemy zgłoszenia do techników? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Ja zaczynam wątpić czy ten dekoder ma już udostepnioną usługę catch up. To że jakaś Pani z infolinii twierdzi że tak, nic w sumie nie oznacza :). Zrobiła nawet zgłoszenie. Vizir także śmiało dzwoń na infolinię zobaczmy co Tobie powiedzą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Ja zaczynam wątpić czy ten dekoder ma już udostepnioną usługę catch up. To że jakaś Pani z infolinii twierdzi że tak, nic w sumie nie oznacza . Zrobiła nawet zgłoszenie. Vizir także śmiało dzwoń na infolinię zobaczmy co Tobie powiedzą Tak za chwile zrobie i dam znać. Wydaje mi się, ze osoba z która rozmawiałeś mogła być niedoinformowana. Na infoliniach często są ludzie z przysłowiowej łapanki za najniższa krajowa...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 I jak tam? Jakieś newsy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafiusz Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Po wielkich bólach ... od dzisiaj działa usługa catch-up. Konsultanci doradzali wymianę dekodera i różne takie... Dekoder pochodził ze 30 minut i pojawił się na ekranie komunikat "usługa catch-up została uruchomiona na tym dekoderze". W EPG jedna nic się nie działo. Pobrałem nowe ustawienia dla VOD w ustawieniach menu i wczytało dopiero poszło... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.