Skocz do zawartości

Internetowe Centrum Abo. - Cyfra


hubikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam .Wszedłem sobie do ICA z zamiarem włączenia HBO HD . Niestety w zakładce "moja oferta" pojawił się komunikat : Przepraszamy, zmiana aktualnie posiadanej oferty nie jest chwilowo możliwa. Prosimy spróbuj ponownie później. Dodam że zakładka "Oferty specjalne" działa ... Czy inni też tak mają ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie oferty specjalne są ale 'moja oferta' gdzie można było przeprowadzać symulacje planów i pakietów z tekstem "Przepraszamy, zmiana aktualnie posiadanej oferty nie jest chwilowo możliwa. Prosimy spróbuj ponownie później."

 

Co do wysypanej strony to jakiej przeglądarki używasz? IE8 i 9 nie za bardzo się lubi z ICA. Polecam mozillę firefox 9 lub 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto odpowiedź z Cyfry :

 

Szanowny Panie,odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie trwają prace nad ICA, w związku z czym mogą pojawić się niedogodności, bądź niewłaściwe działanie ww. aplikacji.

Wyjaśniam, iż w celu dokonania zmiany oferty programowej zachęcam do kontaktu z CTA lub drogą mejlową.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

Z poważaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne podpinają m.in nowy program lojalnościowy, bo póki co od 1 stycznia lecimy bez zbierania punktów za lojalkę. A tak swoją drogą jak nie ma niczego gratisowego za lojalność klientów ze stażem to rozumiem możemy targować się o zniżki w pakietach itp., bo innego obecnie doceniania klientów ze stażem nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...