Skocz do zawartości
  • 0

Satelitka i... stojacy problem


Geforce
 Udostępnij

Pytanie

Witam, jestem nowy na forum. Jestem zielony jezeli chodzi o TV SAT :mrgreen: . Niedawno kupilem 50'' telewizor, obecnie mam tv kablowa ale chce zmienic na telewizje N. Niestety jest pewien problem, mieszkam w bloku na parterze ktory nalezy do spoldzielni. Satelitke pozwalaja zamontowac jedynie na balkonie i ok, ale okna nie mam idealnie na poludnie a z tego co wiem ma byc 33o odchylona w strone Hot Birda (podejzalem u sasiadow) niestety w tym miejscu ok 15m od mojego okna stoi kolejny budynek 4-pietrowy wiec skierowanie satelity pod katem 30o odpada poniewaz natrafi na niego. Spoldzielnia zabrania montowania na dachu wiec co mam poczac? Moze bedzie jednak dzialal satelita i co mam zrobic by odebrac sygnal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jak masz widok ze swojego okna bardziej na północ, to nici z instalowania anteny. Jeżeli antena sąsiada jest ulokowana w miarę niedaleko od Twojego balkonu i istnieje możliwość sensownego poprowadzenia kabla tak, by nie rzucał się w oczy, nie był całkowicie podatny na wiatr i był jakoś schowany (nawet przez mieszkanie puścić, czy pod parapetem pod oknami), to można dogadać się z nim w celu zainstalowania u niego konwertera "Twin" i puszczenia tego kabla. Wątpię, że uda się ten pomysł zrealizować, ale jeżeli sąsiad mieszka tuż za ścianą, albo dwa mieszkania dalej, to czemu nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Niestety nie maja sasiedzi w poblizu satelit. Ja mam okna i z polnocno zachodniej (patrzac od rownika) i poludniowo wchodniej, niestety satelita musi byc na poludniowo zachodniej. Czytalem jeszcze wczoraj ze mozna sie powolac o prawo budowlane dodajac jeszcze w jaki sposob chce zamontowac na dachu, a takie zamontowanie jest w/ogóle oplacalne (wiatr, snieg deszcz) a to wszysto polaczone 20m kablem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach