_Artek_ Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Zły trop, u mnie na nultiroom bez dysku też występuje pikseloza..... rzadziej ale jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Możliwe że to zły trop u mnie na chwilę obecną się sprawdza, zobaczymy co będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal761 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Mamy 2023 rok, a tu ludzie cudują z dekoderem, odłączają dyski, odłączają anteny, wyłączają z prądu na godzinę, szukają partii dekoderów których problem dotyczy a których nie, za chwilę będziemy sprawdzać czy jak siedzę w białej czy czarnej koszulce to pikseloza jest czy nie ma. To jest wielka KOMPROMITACJA autorów tego oprogramowania. Gdy półtora roku temu wziąłem ten dek to wszystko było super, byłem niemal zachwycony szybkością działania. Pierwsza duża aktualizacja dała mu niestety w [beep] a ta ostania dobiła. I uruchomienie deka po 5 sekundach od naciśnięcia pilota to jego najmniejszy problem, właściwie żaden. Nawet ta pojawiającą się od czasu do czasu pikseloza mnie tak nie doprowadza do szału, jak kilkusekundowe opóźnienia w reakcji na pilota. Zmiana kanałów, kiedyś ekspresowa, teraz jest udręką. Oczywiście, wyłączenie z prądu pomaga. Na jakieś 3 dni. Potem znowu to samo. Znowu reset. I tak do .... Szlag mnie już na nich trafia do tego stopnia, że chyba zrezygnowałbym w ogóle z tv-sat, ale niedawno zmodernizowałem całą instalację: nowy talerz, konwerter i kable więc trochę tego szkoda. Ech.... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 2 minuty temu, rafal761 napisał(a): Pierwsza duża aktualizacja dała mu niestety w [beep] a ta ostania dobiła. Nie wszystkim, bo u mnie się nic nie zmieniło w działaniu. 2 minuty temu, rafal761 napisał(a): kilkusekundowe opóźnienia w reakcji na pilota. U mnie tego brak. Dalej nie wiemy dlaczego jednym działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 PawelTSW, jak to nie wiesz czemu u Ciebie działa? Przeczytaj ten mój post: Ty masz instalację z jednym kablem, a problem z pikselozą wynika z jakiegoś błędu programisty w obsłudze drugiego kabla antenowego. Ci co korzystają z instalacji jednokablowej nie są dotknięci tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Mi dział techniczny canal + odpowiedział cytuje Cytat Problem tkwi w konwerterze. Antena być może jest prawidłowo u pana ustawiona . Po wymianie konwertera problem może zniknąć związku z pikselozą. Sugeruję więc zacząć od konwertera. Spróbowałem przetestować kilka dni polsatowski dekoder na tej instalacji. Żadnej pikselozy. Wciskają kit ze złym konwerterem? inny technik z Canal+ odpowiedział mi Cytat Większość problemów to instalacja ludzie uparcie sugerują sie miernikiem w dekoderze ale to tak naprawdę nic nam nie mówi Niestety bez profesjonalnego miernika nigdy nie będziemy pewni ze instalacja jest prawidłowo wykonana. A trzeba pamiętać o tym że wszystko sie zużywa efki kable i konwerter. Ja u siebie też dopiero wymieniłem konwerter i wszystkie problemy zniknęły a paski na dekoderze też były na zielono. Skoro sugerują wymianę instalacji to dlaczego ja nie miałem takich problemów z pikselozą przed ostatnią aktualizacją (pod koniec stycznia)? Dlaczego polsatowski dekoder na tej samej instalacji działa bez zarzutów, a mój ultrabox z "drobną" ale uciążliwą pikselozą" Przypadek? Czy chcą się wykręcić od odpowiedzialności związku z spierniczoną aktualizacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 @Jacek3 ty zakładasz, że to wina podłączenia 2 kabli. @prysiu86 masz podłączony kabel do obu głowic? Ja tryb jednokablowy i brak jakiejkolwiek pikselozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Włączyłem na konfigurację jednokablową Zobaczymy czy coś to da. W sumie po wejściu Replay tv prawie nic nie nagrywam, więc dla mnie to żadna różnica. Też tak zróbcie, będziemy mieć więcej danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Z moich wczorajszych testów wynika, że aby pikseloza ustąpiła wystarczy wypiąć jeden z kabli. Nie sprawdzałem czy przestawienie konfiguracji na jednokablową bez wypięcia drugiego kabla też problem rozwiązuje. Ale zapewne tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Po 40 minutach zauważyłem że na tej konfiguracji zniknęły wszelkie komunikaty o błędach które wcześniej pojawiały się prawie zawsze. Także doraźnie problem raczej rozwiązany. Szkoda że dopiero teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fred5 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Witam serdecznie, mam tego nieszczęsnego Ultrabox-a ADB, od 4 lat, ale tak źle z jego firmware to jeszcze nie było. Zaktualizował się 1 Lutego 2023r. tragediaaaa, wnerwia na max. u mnie jakaś pikseloza co kilka minut na każdym kanale SD-HD-4K z Astry i HB, ponad to restartuje się gdy zrobię pałze w timeshift, strach zatrzymać bo przepadnie cały przekaz. W poprzednim oprogramowaniu takie artefakty zdarzały się dosłownie raz na tydzień. Napisałem długą skargę z żądaniem natychmiastowego rozwiązania umowy. TV SAt mam od ponad 30 lat, antenę LAMINAS 160 z siłownikiem. dziś po kolejnej rozmowie z niekumatym TECHNIKIEM przysłał mi na email instrukcje obsługi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 1 godzinę temu, PawelTSW napisał(a): masz podłączony kabel do obu głowic? Nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal761 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 2 godziny temu, Jacek3 napisał(a): PawelTSW, jak to nie wiesz czemu u Ciebie działa? Przeczytaj ten mój post: Ty masz instalację z jednym kablem, a problem z pikselozą wynika z jakiegoś błędu programisty w obsłudze drugiego kabla antenowego. Ci co korzystają z instalacji jednokablowej nie są dotknięci tym problemem. Nieprawda. Mam jeden kabel. Problem jest cały czas. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 3 godziny temu, Jacek3 napisał(a): Ty masz instalację z jednym kablem, a problem z pikselozą wynika z jakiegoś błędu programisty w obsłudze drugiego kabla antenowego. Ci co korzystają z instalacji jednokablowej nie są dotknięci tym problemem. @Jacek3 to też nie to, ja mam instalację jednokablową z konwenterem Unicable i też mam pikselozę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) Sygnał z konwertera typu Unicable jest w tym wypadku równoważny instalacji dwukablowej. Podejrzewam, że problem polega na tym, że dekoder w czasie wyświetlania programu z jakiegoś transpondera próbuje wykorzystać drugą antenę do połączenia się z jakimś innym transponderem (podstawowym), na którym są przesyłane przez operatora jakieś informacje techniczne. Programista coś skopał w odbiorze tych informacji i stąd program wchodzi w pętlę, która powoduje taką zajętość, że nie starcza czasu na dekodowanie strumienia wizji. Jak odkręci się drugą antenę zwykłej instalacji (nie unicable), to dekoder nie ma dostępu do transpondera z danymi technicznymi i problem znika. Edytowane 1 Marca 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 To też nie jest prawda.... mam w drugim pokoju JADA w multroom na jednym zwykłym kablu i też jest pikseloza. Poza tym......to nie jest nasz problem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) A na jakich kanałach pojawia Ci się ta pikseloza? Może są to kanały, których nigdy nie korzystam i dlatego u mnie wypięcie anteny usunęło pikselozę. Być może masz ją na takich kanałach, które są w tej samej ćwiartce pasma, w której jest ten transponder z informacjami technicznymi, przy dostępie do którego dekoder ma problem z dekodowaniem obrazu. Edytowane 1 Marca 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Ludzie. Przestańcie snuć te teorie spiskowe. Robi się tu wielki syf w tym wątku. Problem jest, występuje. Czekajmy cierpliwie aż to naprawią. A jak już tak bardzo chcecie pisać na ten temat do piszcie do c+ tam ich nękajcie bo tu waszych [beep]n nikt nie czyta. Wysłane z mojego IN2025 przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 To jest wina softu i rozwiązania są dwa albo próbować wymieniać na itca albo poczekać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 _Artek_ zgadzam się z tobą, ja tak zrobiłem. Poszedłem i wymieniłem ADB na ITCA. Teraz mam spokój z pikselowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Pikseloza jest tylko przy przełączeniu kanałów. Tak jak było jeszcze w styczniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 @floro to miałeś szczęście, u mnie 4 salony C+, dzwoniłem ale mają tylko JADA, niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 DKMS nie mogliby zamówić z magazynu? U mnie najpierw pracowniczka salonu tak chciała zrobić, ale napisała na grupie whatsapp i musiałem podjechać do innego salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) Godzinę temu, _Artek_ napisał(a): To jest wina softu i rozwiązania są dwa albo próbować wymieniać na itca albo poczekać.... Albo kombinować, bo na aktualizację bym nie liczył. Jak byłem w CP to przy zawalonej aktualizacji po dwóch tygodniach ją wycofano. A tu minął już miesiąc. Nie dziw się każdy próbuje coś zrobić bo konsule utrzymują, że to problem lokalny. Edytowane 1 Marca 2023 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 @floro nie drążyłem tematu, powiedzieli że nie mają na stanie Technicolorów i przy okazji jeden z pracowników salonu firmowego C+ powiedział że też wiedzą o pewnych problemach, ale co dalej z tym będzie na razie trudno mu cokolwiek podpowiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.