kingofsouth Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) @Madekp nie jest to kanał 4K. To jest podmieniony HD.. Oni mają jakiś tam problem z kodowaniem tego kanału. 31 minut temu, Madekp napisał: Ale u mnie na kanale Eleven Sports 4k nie ma jedynie znaczka ...... Nie tylko u ciebie. Wiem że jest bitrate 2160, ale obecnie to fake Edytowane 16 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CureMar Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 20 godzin temu, ynsiwy01 napisał: Zrobili Na pewno? Apka jest chyba tylko na "zwykłego" androida a nie na Android TV. Przynajmniej u mnie w sklepie na TV jej nie można wyszukać. Trzeba pobierać z sieci apk i instalować "z boku". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Tak pisałem o tym w kolejnych postach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 ale to nie jest uhd - mają jakąś awarię którą mają usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Gdyby to jeszcze był stan faktyczny Ciekawe kiedy znów pojawi się w aplikacji Eleven Sports 1 4K. Ta sytuacja już trwa ponad miesiąc , jak nie dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 według administratora grupy dla Klientów - niebawem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Tylko , że niebawem to może być tydzień, miesiąc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) 10 minut temu, jose arcadio morales napisał: zmień hasło jeżeli tak bardzo zależy Ci na odebraniu komuś dostępu Nie zależy szanowny kolego gdyż mam dostęp do 3 kont usługi Online z których sam korzystam Nikt w mojej rodzinie z tego nigdy nie korzystał poza mną Tak dla twojej wiadomości To nie działa: Sam byś pewnie taki pakiet przyjął Tak wygląda ten najcenniejszy : Edytowane 29 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 8 minut temu, kingofsouth napisał: Nie zależy szanowny kolego gdyż mam dostęp do 3 kont usługi Online z których sam korzystam Nikt w mojej rodzinie z tego nigdy nie korzystał poza mną Tak dla twojej wiadomości To nie działa: Sam byś pewnie taki pakiet przyjął Tak wygląda ten najcenniejszy : mało istotny detal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Być może, ale nie działa usuwanie urządzenia z usługi Online o które pytał @Venio. To już jest istotne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 43 minuty temu, kingofsouth napisał: Być może, ale nie działa usuwanie urządzenia z usługi Online o które pytał @Venio. To już jest istotne mało. na stronie też zniknął krzyżyk do usuwania więc to świadoma decyzja a nie 'nie działa' i od dawna tak jest. mi to nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Tobie to nie przeszkadza, mi to nie przeszkadza a jednak @Venio ma rację , że dziwny jest to zabieg i nie wszyscy muszą być zadowoleni z takiego obrotu sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 11 minut temu, kingofsouth napisał: Tobie to nie przeszkadza, mi to nie przeszkadza a jednak @Venio ma rację , że dziwny jest to zabieg i nie wszyscy muszą być zadowoleni z takiego obrotu sprawy. nie możesz korzystać z nieograniczonej liczby urządzeń na jednym loginie. no co za bandyci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) Widać , że się nie rozumiemy 3 minuty temu, jose arcadio morales napisał: nie możesz korzystać z nieograniczonej liczby urządzeń.... Mnie to loto , bo jak by nie patrzeć mogę na 10-15 urządzeniach korzystać Usuwanie urządzeń jak widać , było , ale się zmyło. Tyle w temacie. Edytowane 29 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) 20 minut temu, kingofsouth napisał: Widać , że się nie rozumiemy Mnie to loto , bo jak by nie patrzeć mogę na 10-15 urządzeniach korzystać Usuwanie urządzeń jak widać , było , ale się zmyło. Tyle w temacie. nie zmyło się tylko możesz to zrobić tylko pięć razy w miesiącu aby podmienić jedno z czterech urządzeń Edytowane 29 Grudnia 2019 przez jose arcadio morales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Podmiana urządzenia, to nie to samo co jego usunięcie. O dodaniu nowego na miejsce starego sam o tym pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 1 minutę temu, kingofsouth napisał: Podmiana urządzenia, to nie to samo co jego usunięcie. O dodaniu nowego na miejsce starego sam o tym pisałem. pomóż mi zrozumieć po co miałbyś usuwać urządzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Teraz, jose arcadio morales napisał: pomóż mi zrozumieć... Ok , nieważne. Oglądam Jokera , dobry film. Polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Catchup bardzo przydatna funkcja Brakuje mi tego w NC+GO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 (edytowane) Eleven Sports 1 4K znów pojawił się w aplikacji Online. Ciekawe na jak długo, gdyż stabilność tego kanału pozostawia wiele do życzenia. Edit: Tym razem nawet podczas reklam wyświetlone jest logo Eleven Sports 1 4K. Edytowane 8 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Szybkie pytanie Jak wam działa Eleven Sports 1 4K w aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 U mnie bomba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurekjr Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Cześć, Jestem nowy na forum, ale śledzę je już od jakiegoś czasu. Czy ktoś z szanownych użytkowników miał ten problem, że instalująć apkę VectraTV (format apk z androida) na swoim SmartTV przy przechodzeniu na kanał w HD obraz się spłaszcza (obcięta prawa, lewa strona oraz góra i dół) a cały system AndroidTV zawiesza się i restartuje ? Problemu nie ma przy programach, które nie są nadawane w HD, ale nie o to chodzi aby oglądać w wątpliwej jakości Co ciekawe niektóre kanały HD działają normalnie, ale np. TVP1 HD, TVP2 HD, PolsatSport HD zawieszają system. Z góry dzięki za podpowiedzi i propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 (edytowane) Aplikacja nie jest stworzona na Android TV . Dlatego ci działa tak jak opisujesz. Poprawnie będzie chodzić na smartfonie , tablecie , laptopie , komputerze Edit: Jeśli się bawić w odpalanie na innych urządzeniach, to jedynie w 100 % aplikacja działa poprzez przesłanie obrazu na Smart TV. Sam tak używam : Samsung Smart TV + Smartfony: S7, S10 i S10+. Polecam Próbowałem na Mi Box S , różnych sposobów instalacja z pendrive aplikacji i to nie ma sensu. Edytowane 17 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurekjr Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 A czy ktoś z Was ma wiedzę na temat działającej przeglądarki internetowej na AndroidTV ? Kolega pisze, że działa świetnie na SamsungTV, ale to na Linux stąd ciekawi mnie jak Wasze doświadczenia na działaniu VectraTV na konkretnych przeglądarkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.