nieczęstygość Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Witajcie, mam problem z aplikacją PLAY 24. Otóż nie mogę wykupić żadnej usługi (pakietu internetowego), mimo iż mam środki na koncie i limit wykorzystania wielokrotnosci nie został wykorzystany. Po wysłaniu na numer telefonu kodu i jego wpisaniu w aplikacji, pokazuje się czerwona belka z informacją o błędzie. Potem za każdym razem belka ta pokazuje sie już przed wysłaniem na numer telefonu SMSa z kodem? Ktoś wie o co chodzi? Usługa Play na kartę z modemem Huawei LTE. Kod wysyłany na numer w sieci Plus. Ale to raczej nie ma nic wspólnego, bo smsy przychodzą prawidłowo. Aplikacja pokazuje prawidłowy stan konta i 0mb internetu do wykorzystania, lecz po połączeniu z modemem nie przekierowuje automatycznie na stronę doładowania.play.pl z informacją o wyczerpanym limicie, tylko po prostu nie ma internetu. Edytowane 2 Marca 2019 przez nieczęstygość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jak to by powiedział konsultant od instaluj usuń z kosza w tel. I ponowne zainstaluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 W przypadku problemów z aplikacją, można skorzystać ze strony https://24.play.pl/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 15 godzin temu, nieczęstygość napisał: Kod wysyłany na numer w sieci Plus Nic nie rozumiem, o co chodzi w tym zdaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Jeśli trzymasz kartę SIM w modemie / routerze to chyba logiczne, że nie możesz na nim odczytywać SMSów, więc, kody dla danego numeru telefonu w Play, możesz wysyłać na inny numer (w moim przypadku karta SIM PLAY jest w modemie, a aplikacja PLAY 24 zainstalowana na smartfonie z wlozoną kartą Plusa, więc tak jest chyba wygodniej, że kody przychodzą na ten sam telefon, gdzie od razu możesz przepisać kod do apki, bez przekładania karty.) W Play jednak siedzą ludzie inteligentni i zrobili taki myk. 5 godzin temu, maniek357 napisał: W przypadku problemów z aplikacją, można skorzystać ze strony https://24.play.pl/. Tam, też nic nie mogę włączyć. Edytowane 3 Marca 2019 przez nieczęstygość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Opisz swój problem w rozmowie z konsultantem. Co my tu możemy pomóc, skoro problem jest po stronie Playa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Już napisałem maila dawno, myślałem, że w międzyczasie ktoś może coś "sensownego" podpowie, może miał podobną sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.