Connan Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Witam Mam problem z internetem (pingiem), nie mozna z kumplami pograc w zadna gre nawet na ts pogadac bo przerywa albo odrazu rozlancza. Nie wspomne juz nawet o pobieraniu czegos.... Dodam ze przez ok. 2 lata internet był w porządku tylko od paru dni tak szaleje. Moze to byc spowodowane tym ze korzystał z pasma 800 Mhz i byl dobry a teraz z 1800 Mhz i jest kiepski ? Zanim problem nastał wszystkie diody swiecily sie na niebiesko a teraz ODU Status swiruje - swieci na zielono, rzadko zapala sie niebieski na kilka sekund no i na chwile pomaranczowy albo na czerwono sie rozlancza. Lte nie łączy sie wogóle z 800 i 2100Mhz. ( Województwo: Małopolskie, powiat: krakowski) Sprzęt to: IDU/ODU 200 Speedtest: http://www.speedtest.pl/test/201831560 Status LTE: RSRP: -106 dBm RSRQ: -18 dB RSSI: -76 dBm SINR: 16 dB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Złóż reklamację i wymień na ODU 300. Wcześniej sprawdź czy nie włączył się "lejek" ograniczający prędkość. Edytowane 17 Lutego 2019 przez support458 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Connan Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Mam dostać nowe ODU 200 (wtorek/sroda) Chciałem wymienić na ODU 300 poniewaz mysle ze pasmo 900Mhz wyjasniło by moje problemy skoro na 800 Mhz chodził w porządku lecz centrala jak i 2 punkty cyfrowego polsatu odmówily mi wymiany na lepszy model poniewaz zostalo mi 11 miesiecy umowy. A co do lejka mysle ze nie jest jeszcze wlaczony bo przychodza mi sms kiedy limit internetu zostaje wykorzystany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Obawiam się, że wymiana zestawu IDU/ODU nie rozwiąże problemu. Dotychczas korzystałeś zapewne z nadajnika na 800 MHz. To pasmo zostało wyłączone. Aktualnie łączysz się do nadajnika, który jest dalej położony niż wcześniej wykorzystywany, a ponadto jest przeciążony. Złóż reklamację na piśmie, wtedy najszybciej wymienią na 300. Twoje problemy są związane z rekonfiguracją sieci wykonaną przez operatora i on musi rozwiązać Twój problem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Connan Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Własnie tak myslalem. Ale patrzylem na mapy bts i jest wiecej (niedaleko mojego zamieszkania (Zastów woj. Małopolskie) ) nadajnikow 900Mhz niz pare tych 1800 co sa dalej polozone. Co bym musial napisac w takiej reklamacji zeby to przeszlo? Przepraszam za takie pytanie ale mlody jestem i niedoswiadczony w tych sprawach A pewnie znowu uslysze te slowa co powiedzial pan z centrali ze "jest pan w zasiegu 1800Mhz i zostalo 11 miesiecy do konca umowy i nie nalezy sie panu darmowa wymiana na nowszy model bo to tylko dla tych ktorych zadne pasmo nie pokrywa i to nie mozliwe ze panu slabo/zle/przerywa internet". Edytowane 17 Lutego 2019 przez Connan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 To taki bałwan nie rozumie że przez 2 lata byleś zadowolonym(chyba bo nie narzekałeś) i nagle gdy wyłączyli częstotliwość to on nie rozumie że ten sprzęt już przestał działać poprawnie? co tu do wymiany ma 11 miesięcy? nawet jak byś miał 11 lat do końca to ma działać to za co płacisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Connan Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Od ODU 100 nie bylem nigdzie oraz nigdy telefonu do centrali nie wykonalem ze cos jest nie tak(rozmawiałem uprzejmie i kroczek po kroczku ladnie tlumaczylem co było, co sie stało i jak jest), przedluzalem umowe na 2 lata wtedy wymienili mi na ODU 200 ,ciut lepiej bylo nawet az do teraz (13 miesiecy),(poprostu zdaje sobie sprawe ze w kiepskim polozeniu jest moj dom i ten internet 1,5Mb/s i ping w grach byl wystarczajacy). Dwie wizyty w punktach i jeden telefon do centrali z tym zle dziłajacym internetem od nie dawna i ta sama odpowiedz co wczesniej napisalem. Poprostu dali mi do zrozumienia ze nic z tym nie zrobia/wymienia bo umowa jest wazna jeszcze 11miesiecy i jak cos to moge sie zglosic w czerwcu dopiero zeby podpisac nowa umowe i dostac wtedy ten nowy sprzet (IDU/ODU 300) Edytowane 17 Lutego 2019 przez Connan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) Musisz napisać reklamację. Dokładnie tak jak opisałeś na forum. Czyli od momentu likwidacji pasma 800 MHz masz bardzo niski transfer i wymiana zestawu IDU/ODU 200 nie rozwiązała problemu. Możesz też napisać do CP na facebook lub na forum PW do Specjalista Cyfrowy Polsat Napisz, że oczekujesz wymiany na ODU 300 ze względu na obsługę pasma 900 MHz lub innego rozwiązania ze względu na brak możliwości korzystania z internetu po zmianie parametrów sieciowych dla usługi dostępu do internetu. Edytowane 18 Lutego 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.