mm4738 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Kolego @deadprince - nie rozśmieszaj mnie, Ty właśnie jesteś jednym z tych, który - jeśli nie podoba Ci się jakaś opinia - to w wulgarny sposób obrażasz innych. Jakby co to służę przykładami. My też nagrywamy rozmowy, które są z nami przeprowadzane i nie wmawiaj nam, że takie sytuacje jak opisujemy nie mają miejsca. Mają !!! Najbardziej wkurzające jest więc to, ze nie wszystkich traktuje się w podobny sposób. A z tego można wyciągnąć wniosek, iż w rozmowie z nami - abonentami nie ma żadnych zasad. Nie twierdze, że chce się nas w lepszy lub gorszy sposób oszukać. Ale tak to czasami wygląda. A sam przyznasz mi rację, że to przecież nierealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 napewno nic lepszego niebędzie w maju niż doładowanie obecnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papier Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Tak nie będzie -od kwietnia do listopada w C+ trwa okres koszenia nowych i starych klientów.... Nie ma na co liczyć , należy czekać cierpliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 A jak wezme teraz sobie prestiz hd na 18 mcy to przy podpisywaniu nowej umowy za 1,5 roku jak oferta nie bedzie fajna mozna przejsc na nizszy pakiet? Wydaje mi sie ze prestiz za 119,9 to chyba okej cena nie wiem jak maja inni abonenci np z 5 letnim stazem, czy maja taniej ten pakiet, jakies inne przywileje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Koledzy drodzy Mam pytanko umowa moja kończy się aktualna 09/2011r związku z tym pytam od kiedy zaczyna się sezon Wigilijnych Umów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 dzwonie do dzialu utrzymania klienta .. oczywiscie dzisiaj nieczynne ... dzwonie na ogolna infolinie .. przedstawiam kobiecie problem ze zgodzilem sie na umowe na kwote 65.8 przez 18 mc ... a teraz na ica jest 75.8 ... sprawdza cos w komputerze ... mial byc rabat na c+ 9.9 a jest w systemie kupon na 19.9 ... moge zlozyc reklamacje na odsluchanie rozmowy ... oczywiscie czas 30 dni ... mniej wiecej tyle ile odczytanie czarnych skrzynek z tu-154 ... czy babka z ktora ustalalem warunku mowiac wprost oszukala mnie, oklamala, zrobila w konia ???? deadprince powiedz mi mam czekac do wtorku jak bedzie mozliwosc rozmowy z ta kobieta czy zlozyc reklamacje ??? ehhh dlaczego oni robia takie problemy ??? wszystkim za rade dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm4738 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 @deadprince, mam w nosie to co TY masz w nosie. Zrozum jedno - nie masz najmniejszego prawa oceniać i wulgarnie obrażać mnie i innych na forum. A tak zrobiłeś. I nie wmawiaj mi, że jest OK. Nigdy nie będzie. Ciekawa sytuacja, iż tylko my piszemy głupoty - twoim zdaniem, natomiast Ty i Twoi koledzy to profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie wydaje Ci się to dziwne po lekturze tego forum? Gdyby tak było - to na tym forum wiało by nudą. Jak chcesz poczytać maile, które wypisujecie i zmienić zdanie - daj znać. Lepiej by było gdybyś nam pomagał a nie oceniał ! Dla firmy, w której pracujesz również. Zrobisz jednak co chcesz. Twój wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 witam bogdan425 .. no ok ale przeciez ja sie pytalem 10 razy o cene jaka bede placil ... i za kazdym razem kobieta mi potwierdzala 65.8 zl za kazdy miesiac przez 18 mc ... mowmy wprost ona mnie oszukala ... gorzej okradla !!! czy nie mam racji ?????? imie i nazwisko tej kobiety znam ... ale znajac zycie okaze sie ze rozmowa nie byla nagrywana albo zostala skasowana ... czy to musi byc tak skomplikowane ... skoro cos ustalilismy to tak powinno byc i koniec sprawy ... a tak niestety nie jest ... a z tego wynika ze ta platforma probuje mnie oszukac i okrasc mnie z moich pieniedzy ... w koncu to tylko "10zl" .. ale mnozac to przez tysiace to wychodzi ladna sumka ... zloze reklamacje i tak bede musial zaplacic za maj 75.8 zl mimo ze mialo byc 65.8 zl .. chyba poczekam do wtorku i ta z kobieta z imienia i nazwiska porozmawiam ale tym razem juz nie bede mily jak do tej pory .. bo to nie jest normalna sytuacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Już w trakcie tej rozmowy telefonicznej było ustnie złożyć reklamację. To działa. Pamiętaj też, że ta "baka" ma imię i nazwisko. Trzydzieści dni ja też czekałem i reklamację, choć w innej sprawie, uznano. Dostałem też, wtedy, zadowalający i w zupełności satysfakcjujący mnie gratis. Zatem polecam. Chciałem zacytować Twój post ale byłeś szybszy. Zresztą ja tu też sprzątam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 gdyby rozmowy byly z kompetentnymi pracownikami a nie takimi co przechodza szkolenie w 1 h to by nie bylo tych wszystkich spraw ktore sa poruszane na tym forum ... a ze sie rozmawia z amatorami to wyglada to tak jak wyglada ... choc nie neguje ze sie trafi ktos kto ma pojecie ... ale to rzadkosc .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Pamiętaj też, że reklamacje rozpatruje kierownik zmiany a konsultant stoi z boku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 no ok bogdan425 ... ale zglosze reklamacje dzisiaj ... z ta kobieta z ktora ustalalem warunki dopiero we wtorek bede mogl porozmawiac ... i powiedzmy ze ona powie ze cos tam zapomniala zrobic ... a tu reklamacja bedzie zgloszona .... i co wg ciebie najlepiej zrobic ??? dobre jest tez to ze ta kobieta potrafila sprawdzic w 15 min ze rozmawialem wczesniej z gosciem ktory mi zaproponowal lepsze warunki niz ona ... a tu sie okazuje ze musze czekac 30 dni za sprawdzenie rozmowy ... to tu tez sie nie da w 15 min tego sprawdzic ??? a jest mozliwosc rozmowy z tym kierownikiem ??? i jeszcze jedno mnie zastanawia ... powiedzmy ze uznaja moja reklamacje i sie okaze ze konsultanka/konsultant mnie uszukal i probowal okrasc bo taka jest prawda .. to co czeka taka osobe ??? a) kara, zwolnienie z pracy ??? pochwala od kierownika z slowami : "no trudno, akurat ten jelen sie nie dal nabrac, ale probuj dalej nastepny napewno sie zlapie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 i jeszcze jedno mnie zastanawia ... powiedzmy ze uznaja moja reklamacje i sie okaze ze konsultanka/konsultant mnie uszukal i probowal okrasc bo taka jest prawda .. to co czeka taka osobe ??? a) kara, zwolnienie z pracy ??? pochwala od kierownika z slowami : "no trudno, akurat ten jelen sie nie dal nabrac, ale probuj dalej nastepny napewno sie zlapie" Złóż reklamacje i czekaj na odpowiedź... "no trudno, akurat ten jelen sie nie dal nabrac, ale probuj dalej nastepny napewno sie zlapie" co do tego tekstu to i kierownik i konsultant mają to gdzieś... każdy może popełnić błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 no ok bogdan425 ... ale zglosze reklamacje dzisiaj ... z ta kobieta z ktora ustalalem warunki dopiero we wtorek bede mogl porozmawiac ... i powiedzmy ze ona powie ze cos tam zapomniala zrobic ... a tu reklamacja bedzie zgloszona .... i co wg ciebie najlepiej zrobic ??? dobre jest tez to ze ta kobieta potrafila sprawdzic w 15 min ze rozmawialem wczesniej z gosciem ktory mi zaproponowal lepsze warunki niz ona ... a tu sie okazuje ze musze czekac 30 dni za sprawdzenie rozmowy ... to tu tez sie nie da w 15 min tego sprawdzic ??? a jest mozliwosc rozmowy z tym kierownikiem ??? Nie ma takiej możliwości aby rozmawiać bezpośrednio z kierownikiem zmiany. Rozmowa ta będzie się odbywać za pośrednictwem konsultanta. Spokojnie zadzwoń! Zareklamuj podając jednocześnie datę i w miarę możliwości godzinę zawartej umowy. Poproś aby przesłano Ci za odpłatnością nagranie z tej zawartej ustnie umowy. Musisz tylko zapamiętać imię i nazwisko Pani odbierającej reklamację. Zapisz też datę i godzinę dla wlanej potrzeby. I czekaj trzydzieści dni. Później odezwij się tu na Forum. Pomogę dalej. Poproś aby przesłano Ci za odpłatnością nagranie z tej zawartej ustnie umowy. Bez obawy, to jest tanie jak barszcz. Gwarantuję, że prędzej się zgodzą na zawarcie porozumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jak ktos sie moze pomylic jak sie go pytam 10 razy jaka bedzie cena ... i potem dzwonie za 2 dni i kobieta mowi ze tak bedzie oplata zmiejszona z 85.8 na 65.8 bo przelozony musi ten rabat podpisac .. i fakt oplata jest obnizona ale na 75.8 ... a gdzie pozostale 10 zl ? to ja jeszcze musze placic za to ze sprawdza rozmowe w czasie ktorej mnie oszukano ?? i ile taka rozmowa kosztuje 100,200 zl ? poczekam do wtorku i zadzwonie do tej kobiety z ktora rozmawialem i przedluzalem umowe ... ale jakie porozumienie ?? umowe podpisalem na okreslonych warunkach ... a one zostaly zmienione ... czyli mnie oszukano i samowolnie zmieniono zasady... Będę zmuszony dać ostrzeżenie. Nie pisz postów pod swoimi postami. Zawsze możesz go edytować i w nim dopisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Bez obawy, to jest tanie jak barszcz – bezpłatne. Gwarantuję, że prędzej się zgodzą na zawarcie porozumienia. Nie miałem takiego przypadku. Zaś udowodnienie prawidłowo zawartej umowy jest w gestii Cyfry+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ale jakie porozumienie ?? umowe podpisalem na okreslonych warunkach ... a one zostaly zmienione ... czyli mnie oszukano i samowolnie zmieniono zasady... Umowa jest papierowa? Czy ustna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a czy to jest istotne jaka to jest umowa ??? skoro przedluzenie to musi byc ustna ... pytalem sie naprawde 10-15 razy i za kazdym razem padala kwota 65.8 przez kazdy miesiac przez cale 18 mc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a czy to jest istotne jaka to jest umowa ??? Bardzo! Umowę papierową najpierw się czyta a dopiero po tym podpisuje. Umowa ustna jest podobna z tym, że może być źle interpretowana przez obydwie strony. Choć po odczytaniu jej potwierdzasz ją ustnie i wyrażasz zgodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 hmm zadalem pytanie konkretne: ile bede placil co miesiac przez caly okres trwania umowy ... odpowiedz ze strony konsultantki: 65.8 zl za kazdy miesiac przez 18 mc ... wiec co tu moze byc zle zinterpretowane ??? ja wiem poprostu pani mysli ze mnie nabierze i te 10 zl jakos przeboleje i bede bulil .. czy moge zrezygnowac calkowicie z tego co sie zgodzilem ustnie i powiedziec tej "profesjonalnej" firmie do widzenia ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Idziesz uporem maniaka. Jeśli jesteś pewny swojej racji złóż reklamacje tak, jak wcześniej kilka postów na pisałem. Oczywiście umowa jest ustna? Papierowa w tym przypadku jest za silna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 nie ide uporem maniaka ... tylko jesli cos jest ustalone to ma byc respektowane zarowno z mojej strony jak i platformy ... a nie zebym sie musial teraz kims sprzeczac i udowadniac racje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 skoro 2 dni pozniej ta sama kobieta mi mowi ze tak tak wiem ze jest 85.8 na ica ... ale to bedzie zmienione i umowa bedzie tak jak bylo ustalone 65.8 zl tylko przelozony musi rabat na c+ 9.90 podpisac cokolwiek to znaczy ... mija dzien i jest ale 75.8 zl i na ogolnej infolinii twiedza ze rabat jest na c+ ale na 19.90 ... wiec o zadnym nieporozumieniu nie moze byc mowy ... Trudno! Nie przestrzegasz regulaminu Forum SatKuriera. Piszesz posty pod swoimi postami. Dostajesz ostrzeżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Uważam, ze złożenie reklamacji zamyka Twój problem na trzydzieści dni cierpliwości. I czekamy. Przypominam, że akurat tu piszemy o promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ok ja rozumiem .. ale i tak bede musial im zaplacic za maj 75.8 zl ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi