Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a ja zapytam tak, czy można rozwiązać umowę z racji np. zmiany/dodania mixu HD ? pytam, bo mam Komfort+C+ w świątecznej ofercie, a chyba zdecydowałbym się wziąć Prestiż HD w promocji na 18mc, ewentualnie czy znacie przypadek, aby można było zmienić promocje w trakcie trwania bieżącej umowy ? płacić 49,9 a 119zl to chyba lepiej dla C+ ? hm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adres Data

 

Cyfra+ Rezygnacja z umowy

 

Ja poniżej podpisany wypowiadam umowę zawartą w dniu __________ u dystrybutora ________________________ ,zawartą na okres _____________.z zachowaniem miesięcznego lub (trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia).Po wypełnieniu obowiązków z tej umowy,nie zgadzam się na jej przedłużenie.

 

Podpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja juz miałem spakowany dekoder , bo w piątek kończyła mi się umowa a tu niespodzianka.

Myśle sobie zadzwonie spytać gdzie odać kartę a tam miła pani dała mi ofertę że mi szczęka opadła. 66 zł rachunek w tym komfortowy+ c+ c+hd ,national geo hd animal planet hd eurosport hd eurosport 2 hd mtvn hd pvr 500 GB cena na cała umowę i to tylko przy 13 m-cach umowy!!!. Nie ide do N ki zostaje w cyferce i polecam to promo.

 

dla zapominalskich nr do c+ 22 310 45 46 .

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zapytam tak, czy można rozwiązać umowę z racji np. zmiany/dodania mixu HD ? pytam, bo mam Komfort+C+ w świątecznej ofercie, a chyba zdecydowałbym się wziąć Prestiż HD w promocji na 18mc, ewentualnie czy znacie przypadek, aby można było zmienić promocje w trakcie trwania bieżącej umowy ? płacić 49,9 a 119zl to chyba lepiej dla C+ ? hm ?

 

Znajdź chętnego i zrób na niego cesję obecnej umowy. Potem weź na siebie lub np. na żonę to co Ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zaproponowali mi prestiżowy na 13 m-cy za 105 PLN plus za darmo wszystkie opcje HD do tego za darmo pace pvr 500GB . I oczywiście odmówiłem. A dlaczego? Zapytałem grzecznie pana, co będzie gdy od 1 maja dojdą kolejne kanały HD. I wyszło na to, że za każdy będę musiał zapłacić pełną kwotę.

W takim razie powiedziałem dziękuję. Wtedy pan mi zaproponował prestiżowy HD+ za 128 PLN. Ja na to, że w takiej cenie to ma każdy z ulicy. Więc zaproponował mi krótszą umowę na 13 m-cy. Powiedziałem, że umowy 18 miesięczne są lepsze, ponieważ zakończą się w listopadzie a więc w okresie najlepszych promocji. A teraz. to mogę co najwyżej wziąć prestiżowy HD+ za 105 PLN, bez sprzętu bo mam własny lepszy, a poza tym dla mnie ta oferta nie jest więcej warta. On, że nie może tego zrobić. I w taki sposób skończyła się moja przygoda z C+. Jutro mija ostatni dzień.

 

pozdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja juz miałem spakowany dekoder , bo w piątek kończyła mi się umowa a tu niespodzianka.

Myśle sobie zadzwonie spytać gdzie odać kartę a tam miła pani dała mi ofertę że mi szczęka opadła. 66 zł rachunek w tym komfortowy+ c+ c+hd ,national geo hd animal planet hd eurosport hd eurosport 2 hd mtvn hd pvr 500 GB cena na cała umowę i to tylko przy 13 m-cach umowy!!!. Nie ide do N ki zostaje w cyferce i polecam to promo.

 

dla zapominalskich nr do c+ 22 310 45 46 .

 

Pozdr.

 

 

Dzwonilem dziś i zaproponowano mi komfort+, canal, canalHD, za 76 zł i PVR za darmo tylko 6 miesiecy a potem 20 zl co miesiac! Umowa na 18 m-cy! Powiedzialem Pani, ze wiem, ze mozna dużo nizej a ona ze to jest maks. Odparlem ze dziekuje i jutro wysylam wypowiedzenie ze skutkiem na koniec maja. Myslicie ze zaproponuja cos jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak "namiętnie" oglądam tv, że z letargu wyrwał mnie telefon z BOA, miła Pani poinformowała mnie, że kończy mi się umowa i ma dla mnie propozycje. Zaskoczony zostałem. Telefon dzwonił zawsze po fakcie wysłania listu z zawiadomieniem o rezygnacji z umowy a teraz przed. Propozycja którą otrzymałem była dużo gorsza od obecnej, nie wyraziłem zgody na nią. Prześledziłem wątek i mam pytanie: to jakaś nowa taktyka Cyfry polegająca na wyprzedzaniu abonenta z rezygnacji ? Najbardziej drażni mnie umowa na 18 miesięcy. Zdzierżę umowę na 13 miechów ale 18 to za dużo, na dodatek oferta mało atrakcyjna. Popatrzyłem na konkurentów i .... poczekam. Z tego co czytam to z nimi różnie bywa. A mnie się nie spieszy, w wakacje i tak mało co się ogląda.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Robertosn - chyba jednak lepiej wziąść umowę na 18 miesięcy, nie dość że możesz wtedy coś więcej wytargować, to jeszcze następnym razem koniec umowy będzie ci przypadał na okres jesienny, może nawet grudzień (zależy kiedy dokładnie przedłużysz), a jak wiadomo wtedy są najlepsze promocje i co za tym idzie automatycznie zdecydowanie lepsze propozycje przedłużeniowe ;] Jak przedłużysz na 13 miesięcy to jej końcówka przypadnie na wakacje, a wtedy jak wiadomo sezon ogórkowy w pełni ;]

Najlepiej spróbować jeszcze ich trochę przycisnąć i starać się przedłużyć aby koniec nowej umowy przypadał na mniej więcej na grudzień.

 

@Rawik - tam gdzie TVP Sport leciał w ramach testów NTC był cały czas dostępny z poziomu dekoderów Cyfry z DVB-T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mag - dzięki za zwrócenie uwagi na ten fakt z umową na 18 miesięcy. Co prawda umowa się kończy w czerwcu, więc jeszcze mam chwilę czasu. Pomedytuję nad tym. Wychodzi na to, że jak umowę bym przedłużał w czerwcu to następną (po 18 m-c) bym brał w grudniu 2011r. A to jak wspomniałeś dobry okres na promocje dla platform. Jednakże decyzja będzie zależeć od tego jak się teraz Cyfra "popisze" z ofertą dla stałych abonamentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. perturbacji jakie mnie spotkaly przy przedluzaniu umowy nie bede tutaj wymienial bo to dluga historia ... mysl jaka sie nasuwa to taka ze w jednym miejscu skumulowalo sie kilka,kilkadziesiat [beep]i i [beep]ek ... z kazdym polaczeniem zglasza sie kto inny i opowiada inna historie ... jedno jest pewne kazdy tuman znajdzie tam zatrudnienie ... po kilkunastu rozmowach przedluzylem umowe na nastepujacych warunkach ... wiem ze i tak bede placil za duzo no ale trudno sie mowi ... komfortowy, 5xhd, c+, c+hd 65.8 zl przez 18 mc, do tego pace pvr za darmo przez caly czas trwania umowy ... moje pytanie jest takie tutaj do doswiadczonych uzytkownikow .. zastrzeglem sobie ze jak wyjdzie w ciagu 30 dni lepsza oferta to bede mial mozliwosc zmiany ... dzisiaj widze ze pojawi sie pakiet HD MIX ... wiec drodzy uzytkownicy jak uwazacie .. atakowac ich zeby mi dolaczyli te 2 nowy kanaly HD w tej samej cenie ??? za wszelkie uwagi z gory dziekuje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo chodzi o promocję jako pakiet + coś, a nie to, że wejdą 2 nowe kanały HD.

I jakbyś mógł, to się powstrzymaj, bo ja np. za tumana się nie uważam, a zdaje się, że Ciebie i Twoich znajomych z pracy nie obrażam.

65,8 za kom+ c+ opcje hd i pace'a to za dużo? To po co przedłużałeś - sam sobie przeczysz. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jeden facet mi mowi ze moze mnie przelaczyc do innej kobiety ktorej znam imie i nazwisko ... a za godzine inny facet mowi ze nie ma takiej mozliwosci zeby mogl mnie przelaczyc do tej samej kobiety co wczesniej ... to kto tu klamie i probuje mnie zrobic w konia ??? albo koles mi mowi ze rozmowa ktora odbylem tego samego dnia 2 godziny wczesniej sie wogole nie odbyla bo nie ma jej w systemie i warunki ktore mi ktos zaproponowal sa niemozliwe do spelnienia ... a potem kobieta mi mowi po sprawdzeniu ze jednak ta rozmowa sie odbyla i slowo sie rzeklo i te warunki musi mi dac ... to czy to jest normalna sytuacja ??? przeciez to jest oszustwo w bialy dzien i robienia z klienta idioty ... niestety sa ludzie ktorzy sa ulegli i sie zgadzaja na wszytko ... ale ja to takich osob nie naleze i nie pozwole sobie na wciskanie mi kitu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontakty wykonane przez zewnętrzne call center często nie są opatrzone żadnym komentarzem i często konsultant od nas (oficjalne cc) faktycznie przed ekranem ma to, że przed nim wcześniej nikt nie dzwonił/ktoś dzwonił X dni temu. Albo po prostu ktoś celowo nie zapisał, albo mu się nie chciało. Wytłumaczeń jest wiele, wszystkie są ludzkie. Zresztą, jakkolwiek bym się nie rozpisał, to i tak wiesz lepiej. Nie wiem, ale życie w przeświadczeniu, że wszyscy oszukują i mają złe zamiary musi być na serio ciężkie... Powinieneś się cieszyć, że dostałeś o niebo lepsze warunki niż nowy abonent, liczy się zawsze finał (czy jakoś tak :D).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jeden facet mi mowi ze moze mnie przelaczyc do innej kobiety ktorej znam imie i nazwisko ... a za godzine inny facet mowi ze nie ma takiej mozliwosci zeby mogl mnie przelaczyc do tej samej kobiety co wczesniej ... to kto tu klamie i probuje mnie zrobic w konia ??? albo koles mi mowi ze rozmowa ktora odbylem tego samego dnia 2 godziny wczesniej sie wogole nie odbyla bo nie ma jej w systemie i warunki ktore mi ktos zaproponowal sa niemozliwe do spelnienia ... a potem kobieta mi mowi po sprawdzeniu ze jednak ta rozmowa sie odbyla i slowo sie rzeklo i te warunki musi mi dac ... to czy to jest normalna sytuacja ??? przeciez to jest oszustwo w bialy dzien i robienia z klienta idioty ... niestety sa ludzie ktorzy sa ulegli i sie zgadzaja na wszytko ... ale ja to takich osob nie naleze i nie pozwole sobie na wciskanie mi kitu ...

dobra rada to (jeśli ma sie taką możliwość) samemu również nagrać taką rozmowę, ja tak robię zawsze uprzedzając osobę z call center że również nagrywam rozmowę, nie jest to zabronione a może czasami dużo pomóc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...